Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay


    Yukarıda da yazmıştım, 3 değil artık en az 4 arıza gerekiyor...

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    3 değil o değişti. Blr yılda en az 4 defa olmalı...


    İmzamdaki konudan detaylara bakabilirsin...

    MADDE 8 – Aynı Yönetmeliğin 14 üncü maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    “a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,”


    quote:

    Orijinalden alıntı: teco1095

    uydu alıcı almıştım gittigidiyordan aldığım günden beri sorunlu sürekli kilitleniyor cihaz bir kere servise verdim yazılım attık dediler geri verdiler ama sorun çözülmedi yine verdim tamir süresini geçirdiler ama yenisini vermeye yanaşmadılar bugün gidip alıcam cihazı büyük olasılıkla sorun devam edecek yaptıklarını hiç sanmıyorum yine yazılım atmışlardır sormak istediğim cihazı taktığımda yine sorun devam ediyorsa gidip değişimmi isteyeceğim yoksa yine tamir etmelerini bekleyeceğim yani bir servis raporu dahamı olması lazım elimde dğişim istemem için bir de değişimi aldığım yerden mi isteyeceğim yoksa teknik servistenmi servis yanaşmıyor çünkü değişime git nerden aldıysan ordan değişim iste diyor


    bu da bana ders olsun bir daha netten bir şey almam




  • Netten alışverişin tek iyi tarafı bir hafta içinde koşulsuz iade imkanının olması.

    Gerisi tamamen şans işi bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar benim sorum şu benim bir laptop'um var servise yolladım şuan itibari ile 26 iş günü oldu. klavyesinde sorun vardı. yani bazı tuşlar çalışmıyordu. ürünün sitesinden sorguladığımda yada telefonla arayıp sorduğumda ürününün parçasının yurtdışından geldikten sonra onarımı olacağı yazıyor. şimdi adamlar durduk yere sıvı teması var diyerek yapmassa ne yapabilirim. mesala sıvı teması var diyerek yada ürüne sıvı dökerek garanti kapsamı dışına sokmak isteyebilirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Endimiyon

    arkadaşlar benim sorum şu benim bir laptop'um var servise yolladım şuan itibari ile 26 iş günü oldu. klavyesinde sorun vardı. yani bazı tuşlar çalışmıyordu. ürünün sitesinden sorguladığımda yada telefonla arayıp sorduğumda ürününün parçasının yurtdışından geldikten sonra onarımı olacağı yazıyor. şimdi adamlar durduk yere sıvı teması var diyerek yapmassa ne yapabilirim. mesala sıvı teması var diyerek yada ürüne sıvı dökerek garanti kapsamı dışına sokmak isteyebilirler mi?

    onu en başında demeleri lazımdı ,artık TTHye gidebilirsiniz ,hiç vakit kaybetmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Endimiyon

    arkadaşlar benim sorum şu benim bir laptop'um var servise yolladım şuan itibari ile 26 iş günü oldu. klavyesinde sorun vardı. yani bazı tuşlar çalışmıyordu. ürünün sitesinden sorguladığımda yada telefonla arayıp sorduğumda ürününün parçasının yurtdışından geldikten sonra onarımı olacağı yazıyor. şimdi adamlar durduk yere sıvı teması var diyerek yapmassa ne yapabilirim. mesala sıvı teması var diyerek yada ürüne sıvı dökerek garanti kapsamı dışına sokmak isteyebilirler mi?

    onu en başında demeleri lazımdı ,artık TTHye gidebilirsiniz ,hiç vakit kaybetmeyin

    peki cumartesi günü de iş günü sayılıyor mu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Endimiyon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Endimiyon

    arkadaşlar benim sorum şu benim bir laptop'um var servise yolladım şuan itibari ile 26 iş günü oldu. klavyesinde sorun vardı. yani bazı tuşlar çalışmıyordu. ürünün sitesinden sorguladığımda yada telefonla arayıp sorduğumda ürününün parçasının yurtdışından geldikten sonra onarımı olacağı yazıyor. şimdi adamlar durduk yere sıvı teması var diyerek yapmassa ne yapabilirim. mesala sıvı teması var diyerek yada ürüne sıvı dökerek garanti kapsamı dışına sokmak isteyebilirler mi?

    onu en başında demeleri lazımdı ,artık TTHye gidebilirsiniz ,hiç vakit kaybetmeyin

    peki cumartesi günü de iş günü sayılıyor mu.

    Sayılıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Endimiyon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Endimiyon

    arkadaşlar benim sorum şu benim bir laptop'um var servise yolladım şuan itibari ile 26 iş günü oldu. klavyesinde sorun vardı. yani bazı tuşlar çalışmıyordu. ürünün sitesinden sorguladığımda yada telefonla arayıp sorduğumda ürününün parçasının yurtdışından geldikten sonra onarımı olacağı yazıyor. şimdi adamlar durduk yere sıvı teması var diyerek yapmassa ne yapabilirim. mesala sıvı teması var diyerek yada ürüne sıvı dökerek garanti kapsamı dışına sokmak isteyebilirler mi?

    onu en başında demeleri lazımdı ,artık TTHye gidebilirsiniz ,hiç vakit kaybetmeyin

    peki cumartesi günü de iş günü sayılıyor mu.

    Sayılıyor..

    yanlız şimdi firmanın sitesine baktığımda çalışma saatlerinin pazartesi - cuma olduğu yazıyor. bu konuda herhangi bir pürüz çıkar mı mesela adamlar cumartesi günlerinin iş günleri olması bizi bağlamaz bizim çalışma günlerimiz pazartesi - cuma ona göre işlem yapıyoruz derseler ne yapabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Endimiyon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Endimiyon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Endimiyon







    Sayılıyor..

    yanlız şimdi firmanın sitesine baktığımda çalışma saatlerinin pazartesi - cuma olduğu yazıyor. bu konuda herhangi bir pürüz çıkar mı mesela adamlar cumartesi günlerinin iş günleri olması bizi bağlamaz bizim çalışma günlerimiz pazartesi - cuma ona göre işlem yapıyoruz derseler ne yapabilirim.

    Bir firma da çıkıp dese ki ben sadece pazartesi çalışıyorum. O zaman ne olacak? Cumartesi resmi olarak iş günüdür. Onlar ister çalışsın, ister uyusun.




  • Halıların servis süresi 20 gün mü 30 mu? Link varsa atabilir misiniz?
  • Liste aşağıda, umarım açılır. Yalnız ben halı, ev tekstili veya tekstil ürünleri diye bir başlık göremedim...

    http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?home=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424.htm&main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424.htm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    Halıların servis süresi 20 gün mü 30 mu? Link varsa atabilir misiniz?

    Hocam evde ne varsa servise yolluyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mami_cavus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    Halıların servis süresi 20 gün mü 30 mu? Link varsa atabilir misiniz?

    Hocam evde ne varsa servise yolluyorsunuz

    Ne varsa yeniletecem 5 kuruş vermeden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fernando! -- 19 Haziran 2012; 19:02:57 >
  • 31 MAYIS 2012 de aldığım bilgisayar parçaları 2 gün sonra arıza yaptım 02.06.2012 günü Aldığım yere teslim ettim ve kullanıcı hatası çıktı tamir edilecek ücreti size yansıyacak dendi üstünede vatan bilgisayar bu masrafı biz karşılayacağız dedi ve kaldı. Bugün ayın 25 i oldu yani 20. iş günü arıyorum hala serviste diyorlar yani bir sonuç yok. Kullanıcı hatası olduğu için mi bu kadar oyalıyorlar kanuni bir hakkım olmadığı için mi yoksa kanuni haklarım varmıdır varsa nelerdir?
  • hb ye arıza değişim için gönderdiğim pc için 10 iş günü doldu.yedek muadil ürün istedim bakalım ne cevap verecekler.
    aceba sanayi ve ticaret bakanlığının genelgeleri uyulanıyor mu yoksa bunları kimse takmıyor mu göreceğiz.
    ama hiç umudum yok.yine texas kanunları geçerli olacak gibime geliyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pocoloco

    31 MAYIS 2012 de aldığım bilgisayar parçaları 2 gün sonra arıza yaptım 02.06.2012 günü Aldığım yere teslim ettim ve kullanıcı hatası çıktı tamir edilecek ücreti size yansıyacak dendi üstünede vatan bilgisayar bu masrafı biz karşılayacağız dedi ve kaldı. Bugün ayın 25 i oldu yani 20. iş günü arıyorum hala serviste diyorlar yani bir sonuç yok. Kullanıcı hatası olduğu için mi bu kadar oyalıyorlar kanuni bir hakkım olmadığı için mi yoksa kanuni haklarım varmıdır varsa nelerdir?

    Kullanıcı hatası olduğu için oyalıyorlar.. 20 iş günü bu konuda pasif kalıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qantas

    hb ye arıza değişim için gönderdiğim pc için 10 iş günü doldu.yedek muadil ürün istedim bakalım ne cevap verecekler.
    aceba sanayi ve ticaret bakanlığının genelgeleri uyulanıyor mu yoksa bunları kimse takmıyor mu göreceğiz.
    ama hiç umudum yok.yine texas kanunları geçerli olacak gibime geliyor....

    20'yi geçtimi almayın hocam sizde.. Dua edin 20'yi geçsin..
  • arakadaşlar 28.05.2012 günü 5800 cep telefonumu servise verdim ve 25.06.2012 günü 20 iş günü dolduğu için önce tüketici hakları dernegini aradım faturamın kayıp olduğunu söyledim ve bana yardımcı olamayacaklarını söylediler..daha sonra nokia yı arayarak dedim sizin anlaşmalı olduğunuz tele servis 20 iş gününde cihazımı teslim etmedi ücret iadesi istedim(faturamın kayıp olduğundan bahsetmedim)onlarda bana ücret iadesi yapmayacaklarını koşullar incelendikten sonra yeni ürünle değişim talebimi alacaklarını söylediler. ..ve gün içinde banan tekrar dönerek telefonunuz normalde tamir edilmiş fakat servisten kaynaklı bir gecikmenin olduğunu cihaz değim talebinizi teleserviz yetkililerine ileteceklerini teleservis yetkililerinin size telefonla dönüş yapacakalrını belittiler..
    1. faturam olmadan ücret iadesi oluyor mu
    2.teleservisi aramaz isem onlar beni ararmı ve 5800 cihazındeğişiminde aynı cihazın sıfırı yok yerine seçenek sunarlar ise hangi telefonu almalıyım (ücret iadesi almak birinci tercihim)
    3- şuanda ne yapmalıyım izlemem gereken yolu bana tecrübeli biri aktarırsa memnun olacağım..önce teleservisi arayıup sonra tüketci mahkemesine falan mı gidecegim vb. konular kafamı karıştırıyor servisle ilgili ss:http://shot.qip.ru/008Fuj-1ZkNFxsDb/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vurguncu46

    arakadaşlar 28.05.2012 günü 5800 cep telefonumu servise verdim ve 25.06.2012 günü 20 iş günü dolduğu için önce tüketici hakları dernegini aradım faturamın kayıp olduğunu söyledim ve bana yardımcı olamayacaklarını söylediler..daha sonra nokia yı arayarak dedim sizin anlaşmalı olduğunuz tele servis 20 iş gününde cihazımı teslim etmedi ücret iadesi istedim(faturamın kayıp olduğundan bahsetmedim)onlarda bana ücret iadesi yapmayacaklarını koşullar incelendikten sonra yeni ürünle değişim talebimi alacaklarını söylediler. ..ve gün içinde banan tekrar dönerek telefonunuz normalde tamir edilmiş fakat servisten kaynaklı bir gecikmenin olduğunu cihaz değim talebinizi teleserviz yetkililerine ileteceklerini teleservis yetkililerinin size telefonla dönüş yapacakalrını belittiler..
    1. faturam olmadan ücret iadesi oluyor mu
    2.teleservisi aramaz isem onlar beni ararmı ve 5800 cihazındeğişiminde aynı cihazın sıfırı yok yerine seçenek sunarlar ise hangi telefonu almalıyım (ücret iadesi almak birinci tercihim)
    3- şuanda ne yapmalıyım izlemem gereken yolu bana tecrübeli biri aktarırsa memnun olacağım..önce teleservisi arayıup sonra tüketci mahkemesine falan mı gidecegim vb. konular kafamı karıştırıyor servisle ilgili ss:http://shot.qip.ru/008Fuj-1ZkNFxsDb/


    Telefonu nereden aldınız?




  • hocam telefonu aldığım yer çevre esnafa 800 bin tl borç takarak ortadan kayıp... yani faturanın diğer nüshasına da ulaşamıyoru
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vurguncu46

    hocam telefonu aldığım yer çevre esnafa 800 bin tl borç takarak ortadan kayıp... yani faturanın diğer nüshasına da ulaşamıyoru

    Faturanız kayıpsa tüketici hakları bir şey yapamaz.. Şimdi 2 seçeneğiniz var;

    1-) Faturayı bulacaksınız..
    2-) Çok iyi blöf yapacaksınız..

    Şirketin sizin faturayı kaybettiğinizden haberi yok anladığım kadarıyla.. Şu an telefona ihtiyacınız yoksa eğer oyalayın.. Paranızı vermezlerse nasıl olsa tüketici haklarından alacağınızı, 2 tarafında uğraşmamasını hakkınızı eninde sonunda alacağınızı söyleyin.. Yalnız bir terslik daha var para iadesinde faturayı isteyebilirler.. Kısaca faturayı bulursanız iş çözülür.. Bulamazsanız yeni telefon vermeleri bile iyidir..
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.