Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (2203. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
84.752
Cevap
1.076
Favori
5.538.742
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22012202220322042205
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ILKERATLIILKER I kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri hizmetlerine şikayet yazdım. Ben sadece bu mesajımda arkadasa sadece adiosun ölüsü bile maximilestan daha avantajlı olduğu söylemek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler,
    Ekli mesajınız Bankamıza 29.10.2013 08:53 tarihinde ulaşmış olup, 2514889 referans numarası ile kayıt altına alınmıştır. Konuyla ilgili en kısa sürede sizinle irtibata geçilecektir.
    İlginiz için teşekkür eder, bilgilerinize sunarız.
    Saygılarımızla,
    Yapı ve Kredi Bankası
    Genel Müdürlüğü
    Yapı Kredi Bankacılık Akademisi'nin siz değerli müşterilerimize sunduğu "Elektronik Ortamda Bankacılık Eğitimleri"ni gördünüz mü?
    Ulaşmak için lütfen tıklayınız.http://www.yapikredi.com.tr/tr-TR/egitim.aspx

    Mesaj İçeriği : Günaydın Yapı kredi. Adios sayesinde bugüne kadar ailece çok güzel tatillere gittik, geziler yaptık. Bize böyle güzel imkanlar sunduğunuz için çok çok teşekkür ederiz. Ancak dün itibari ile sanıyorum katsayılarda indirimler yapılmış, ya da en azından forumlardan öğrendiğimiz kadarı ile değerli kullanım oranları düşürülmüş. Bu durum biz adiosçuları hem üzdü hem de şaşırttı. Neden böyle bir düzenlemeye gidildiğini merak ediyoruz.




  • Sayın MYS
    mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2514926 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.
  • Ben de kendim, eşim ve yakınlarım adına ayrı ayrı şikayetler yazdım. Yazmaya devam... Duyarlı arkadaşlara da teşekkürler...

    Ülkemizde insanlar şikayetlerini genelde birbirlerine yapar. Kimse yetkili kişi ya da kurumlara iki satır yazmaz. Bu da, herkes halinden memnun olarak değerlendirilir. Durum böyle olunca gelen az sayıda şikayetin anlamlı bir kitleyi temsil ettiği düşünülür, öyle yorumlanır bazı kurumlarda. Bu nedenle şurda sayılı şikayet dilekçesi koca bankaya geri attırır mı demeyin. Mutlaka ciddiye alacaklardır. Geri adım atmasalar bile, bundan sonra atacakları adımları daha dikkatli atarlar diye düşünüyorum...
  • Reklamları izlediniz...
  • Acımız büyük. Ben de puan katsayıları için bir şeyler yazdım. İnşallah düzelir.
  • Biz de şimdi eşim ve benim adıma ayrı ayrı şikayet mesajı yazdık. Umarım bunca insanın mesajları etkili olur ve bu can sıkıcı durum en kısa zamanda düzelir!!!!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • internette 335 tl olan yurtdışı uçak biletine 512 TL diyorlar WP ile 205 TL WP ye geliyor diyorlar. ne anladım o işten oran oldu 1,60
  • Sayın M.. .....,
    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515006 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.
  • Sayın ilgili,
    Güncellenen worldpuan kullanım katsayıları konusunda memnuniyetsizliğimi belirtmek isterim.
    Bu şekilde önceden beyan edilmeden ve keyfi gibi gözüken katsayı çarpanlarının düşürülmesi hoş olmamıştır.
    Konu ile ilgili yapmış olduğunuz ani değişikliği gözden geçirmenizi dilerim. En azından kazanılan puan kullanım katsayısının mevcut worldpuanlarında eski oranların kullanılması daha adaletli olacaktır.
    Bu katsayı ile worldpuanların pek bir cazibesi kalmamıştır, düzenlemenin gözden geçirilmemesi durumunda uzun yıllardır memnuniyet ile kulladığım banka ürününüzün tercihimin değişmesine sebep olacaktır.
    Konu hakkında tekrar bir değerlendirme yapmanızı rica ederim.
  • Sayın.........
    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515017 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.
  • Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515018 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.

    hakkımı arayarak en azından vicdanımı rahatlattım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bk_tr

    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515018 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.

    hakkımı arayarak en azından vicdanımı rahatlattım.

    benim numara 2515017 seninki 2515018
  • Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!-


    World’e özel %10 Worldpuan kampanyası, 29 Ekim-01 Kasım 2013 tarihindewww.teknosa.com 'dan, Yapı Kredi kredi kartları, TEB ve Vakıfbank Worldcard'lar ile tek seferde yapılacak 200 TL ve üzeri peşin veya taksitli işlemlerde geçerli olup, %10 Worldpuan kampanyasından kazanılacak puan tutarı en fazla 100 TL olacaktır.

    %10 Worldpuan kampanyasından her müşteri 1 kez faydalanabilir. Kampanya kart bazlı değil müşteri bazlıdır Business kartlar, banka kartları ve Worldpuan kullanılarak yapılan alışverişler kampanyaya dahil değildir. Kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 12 Kasım 2013 tarihine kadar kredi kartlarına yüklenecektir. Worldpuan’ların son kullanma tarihi 20 Kasım 2013' tür.Kullanılmayan Worldpuan’lar 21 Kasım 2013 itibari ile geri alınacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahibitanıdık -- 29 Ekim 2013; 12:26:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eğer gerçekten katsayılarda bir düşüş varsa en kısa zamanda düzeltilir :(

    Sayın Onur Dürüst,
    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515036 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.
  • Sayın ............,
    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515054 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
  • Ben de şu şekilde bir şeyler karaladım;

    quote:

    Merhaba,

    Adios ve Adios Premium kredi kartları ile ilgili şikayetim var.

    Yıllardan beri puan katsayı oranlarını gözönüne alarak puan topluyoruz. Fakat geçtiğimiz hafta hiç bir bilgilendirme yapmadan puan katsayıları hatırı sayılır şekilde düşürmüşsünüz.

    Bu yüzden insanların sizin verdiğiniz bilgiye güvenerek yaptığı planları bozuldu, hem de biriken puanları için zarardalar.

    Madem değiştiriyorsunuz, neden gece yarısı kesilen ormanlar gibi gizlice yaptınız?!! En azından önceden bilgilendirme yapılır, ya da değişen katsayılar bundan sonraki puanlar geçerli olabilirdi. Müşterilerine, kullanıcılarına saygı gösteren her firmanın bu şekilde kişileri mağdur etmemesi gerekmez mi?

    Lütfen bu mesajıma cevap verecekseniz, kopyala-yapıştır şeklinde "bankamız istediği değişikliği yapabilir" gibi cevaplar göndermeyiniz, bu tür iletiler direkt silinecektir.

    İyi çalışmalar...


    Fakat açık söylemek gerekirse, bu şikayetleri çok da sallayacaklarını sanmıyorum - Türkiye'de özellikle şikayet yazdığınız yerlerin dönüşleri yönetimle alakası olmayan call center tipi çalışanları tarafından şablonu belli olan mesajlarla cevaplanıyor. Benim de kızdığım oluyor özellikle telefon görüşmelerinde ama düşününce telefonun diğer ucundaki kişi bankanın kararlarıyla alakası olmayan benim gibi bir çalışan. Herhangi bir bankaya bir kredi kartı aidatı ya da hesap işletim ücreti için şikayet ettiyseniz ne dediğimi anlamışsınızdır.

    Diğer konu ise şirketlerin kartel olması, birbirine rakip olsalar bile çoğu kararları kendi lehlerine beraber alıyorlar. Sadece bankalar değil, diğer şirketler için de aynı. Kendi sektörlerinde maaşları bile aynı düzeyde tutma, sosyal haklar, vb konularda İK bölümleri toplantılar yapıyorlar yıllık olarak.

    Tabii ki geri adım attırma yolları var fakat tam %100 birlik olmak gerekiyor yoksa bankalar cılız aksiyonları sadece yoksaymakla kalmıyor, üstüne üstlük bir de açıkça dalga geçiyorlar; örneğin Gezi Parkı olaylarında Garanti Bankasına karşı yapılan protestoları ve Garanti kartlarını iptal eden kitleyi alalım. Ne oldu peki? Hiç bir caydırıcılığı olmadı üstüne üstlük müdürlerinden birisi çıkıp "Bizim 10 yüz bin milyon kredi kartı kullanıcımız var, 1500 tanecik iptal oldu; bu da binde 1'i bile değil" diye televizyonlarda açıklamalar yaptı bize bişeycik olmaz edalarında.

    Benim nacizane tavsiyem, şikayetlerimizin yanında günlük alışverişlerimizde mutlaka Adios dışı - mümkünse Yapı Kredi dışında bir kart kullanılması. Puanları kampanyalardan kazansak da bankanın önemsediği asıl meblağ, ekstreye baktığınızda gördüğünüz tek tek düşük gibi gözüken fakat topladığınızda binlerce liraya tekabül eden harcamalar. En azından ben bugünden itibaren bu şekilde hareket edeceğim. Eğer yüksek oranlı kampanyalar yaparlar, benim de çok zaruri bir ihtiyacım bu kampanyalara uyarsa, arada tek tük kullanılabilir. En azından biraz daha puan toplanır, 2,45'e çekilmiş fakat fahiş Setur fiyatları yüzünden efektif değeri x2 olan katsayılar ile harcanıp, Yapı Kredi işi daha da kötü hale getirse alternatiflere geçilir.




  • Kliksa yatan var mi.ne vakif ne adios yatmamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhendizz

    Kliksa yatan var mi.ne vakif ne adios yatmamis

    Hocam vakıfa 3-4 gün önce yatmış bi bakın isterseniz, ama adiosa benim de yatmamis
  • az önce seyahat hattını aradım, Uzak doğu bangkok bileti için..bilet tutarı 2315 tl, worldpuan karşılığı 176 bin wp, world puan tl karşılığı 880 tl dedi...Hakikaten kat sayılar baya düşmüş, Daha 2 ay önce geçmiştim adiosa şansa bak arkadaş geçtiğim yer kuruyo...
  • 
Sayfa: önceki 22012202220322042205
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.