DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
7 Ayda Karın Kası Yapabilirmiyim
29
Cevap
0
Favori
13.824
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> 7 Ayda Karın Kası Yapabilirmiyim
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      31 Ağustos 2010 03:10:27
      Bir program hazırladım salonda 7 ay çalışacam inş.Şuanda bel 87 biraz göbek var ama sadece 3-4 kilo fazlam var 1.85 82 kilo

      7 ay içinde eğer aksatmazsam programı ve düzenli beslenirsem çok net yada iyi bir karın kası yapabilirmiyim ?


      _____________________________

    • Çavuş
      93 Mesaj
      31 Ağustos 2010 10:20:05
      genetiğinle alakalı ,10 yıl çalışsan bile eğer çıkmayacaksa çıkmaz. göbeğinde kilonda fazla önce diyete girip zayıflamayı dene.


      _____________________________


      mesela yani...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      31 Ağustos 2010 22:11:01
      başka cvp yokmu bilgi verecek


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      329 Mesaj
      01 Eylül 2010 21:02:56
      bombacı mülayim gayet güzel cevap vermiş


      _____________________________

      2007 corolla hb sol A/T
      2015 Auris Advance Skypack Multidrive s
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Eylül 2010 23:29:46
      neresi güzel acaba ? bana hiçbir yardımı olmadı

      kilon fazla diyo 3 gün uğraşsam 78 oluyorum sırf sıvı gıdadan kilo aldım ayrıca foto koymam ama koysam görürdünüz fit bir vücut var dışardan belli olmuyo ama biraz göbek var ve m giyiyorum.şuanda bütün karın kasları belli oluyor sıkınca

      neyse ben başlıyorum zaten 7 ayda karın kasının babası olur sadece bilgi almak istemişdim.Çalışmaya ve istikrara bağlı inş halledicem


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nonda-adnoN -- 1 Eylül 2010; 23:32:13 >
      _____________________________

    • Çavuş
      86 Mesaj
      02 Eylül 2010 18:42:55
      Ya sacmalama ne genetıgı :D yag oranını % 10 altına cekerse bal gıbıde cıkar l carnıtıne al cardıo yap 30 dk ,sonra agırlık bas fena yakar body yagları


      _____________________________

    • Binbaşı
      1280 Mesaj
      02 Eylül 2010 19:33:38
      Karın kasları eğer yağ oranı düşükse ve disiplinli çalışılırsa 3 ayda kendini belli etmeye başlar.6 ay içinde oldukça hoş bir görüntü elde edebilirsin.
      Bende bu şeklide oldu.Sendede olacaktır.Ha gayret...


      _____________________________

      www.yabandostu.com
      Av,Kamp,Gezi ve El fenerine Özel Forum
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Eylül 2010 19:58:38
      marta kadar 7 yada zorlarsam 8 ay programı bitirmek planım 3-4 gün sonra başlıyorum inş

      martda foto koyarım inş

      ayrıca elimde 1 tane l carnıtıne yağ yakıcı var 1 tane daha almayı düşünüyorum yukarda yazılmış çok iyi yağ yakıcı


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nonda-adnoN -- 2 Eylül 2010; 19:59:37 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1280 Mesaj
      02 Eylül 2010 20:52:52

      quote:

      Orijinalden alıntı: Nonda-adnoN

      marta kadar 7 yada zorlarsam 8 ay programı bitirmek planım 3-4 gün sonra başlıyorum inş

      martda foto koyarım inş

      ayrıca elimde 1 tane l carnıtıne yağ yakıcı var 1 tane daha almayı düşünüyorum yukarda yazılmış çok iyi yağ yakıcı

      L-carnitine maddesinin yağ yakımı işleminde kimi araştırmalara göre hiçbir rol oynamıyor.Bu oldukça derin ve karışık bir konu.
      Kişisel deneyimime göre l-carnitine'nin asıl etkisi pisikolojiktir.Nekadar çok gaza gelirseniz okadar çok spor yaparsınız.


      _____________________________

      www.yabandostu.com
      Av,Kamp,Gezi ve El fenerine Özel Forum
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Eylül 2010 21:02:19
      bizim eski hocada kullanıyor sıvısından ben hapını aldım pahalıda :S

      ama 1 kutu aldım sadece eğer daha iyi bir önerin varsa 2.yi başka alırım yada yeni salonda sorarım artık.bide bi konu açıldı jelle bel eritme onda yalan olcağını sanmam 1 kerelik almayı düşünüyorum bakalım


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nonda-adnoN -- 2 Eylül 2010; 21:03:38 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Eylül 2010 21:13:50
      ayrıca istediğim vücutda tam böyle




      _____________________________

    • Binbaşı
      1280 Mesaj
      02 Eylül 2010 21:41:18
      Fotoğraftaki vücut tipi en ideal vücuttur zaten.Böyle bir yapıyı 1,5-2 sene de yapabilirsin.


      _____________________________

      www.yabandostu.com
      Av,Kamp,Gezi ve El fenerine Özel Forum
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Eylül 2010 21:45:40
      martda bırakacam çünkü maçlarım olcak ancak yine belli bi aradan sonra spor yaparım + besyoya hazırlık bakalım hayırlısı


      _____________________________

    • Çavuş
      93 Mesaj
      03 Eylül 2010 12:15:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: Nonda-adnoN

      neresi güzel acaba ? bana hiçbir yardımı olmadı

      kilon fazla diyo 3 gün uğraşsam 78 oluyorum sırf sıvı gıdadan kilo aldım ayrıca foto koymam ama koysam görürdünüz fit bir vücut var dışardan belli olmuyo ama biraz göbek var ve m giyiyorum.şuanda bütün karın kasları belli oluyor sıkınca

      neyse ben başlıyorum zaten 7 ayda karın kasının babası olur sadece bilgi almak istemişdim.Çalışmaya ve istikrara bağlı inş halledicem



      quote:

      Orijinalden alıntı: cinobili56

      Ya sacmalama ne genetıgı :D yag oranını % 10 altına cekerse bal gıbıde cıkar l carnıtıne al cardıo yap 30 dk ,sonra agırlık bas fena yakar body yagları


      Her şeyi illa örneklerle açıklamak lazım dimi.
      her kas grubu gibi karın kaslarının da şeklini genetiğimiz belirler örnek:
      misal ron coleman`ın düzensiz ve ayrık karın kasları.

      Yanlış çalışltığı için mi bu kadar kötü duruyor ? hayır genetik yapısı öyle yada arnold az mı çalıştık ki berbat karın kasları var.
      yada shawn ray çok iyi çalıştığı için mi 8 parça birden çıkardı ?


      yada dorian ne hata yaptı ki 3,5 ta kaldı

      hepsi dünyanın en iyi adamları ve ömürlerini verdiler ve benzer şekilde antrenman yaptılar beslendiler. Ama genetikleri neye müsade ediyorsa onu kabul etmek zorundalar.
      tekrardan işin özüne gelirsem genetiğin neye müsade ediyorsa o kadar. zaten iyiyse diyetle göbeğin gidince görünür olur iyi değilse de ne yaparsan nafile.

      başka bir örnek



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bombacı Mülayim -- 3 Eylül 2010; 12:20:47 >
      _____________________________


      mesela yani...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Eylül 2010 20:26:41
      Bombacı Mülayim saol şimdi gayet açıklayıcı oldu

      Karnı kasınca 3 sol 3 sağda kare şeklinde gözüküyor benim


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      329 Mesaj
      03 Eylül 2010 20:40:27
      bombacı mülayimin doğru söylediğini kaç mesaj önce sana söylemiştim ama önemsemedin, bu da farklı bir hayat dersi olsun, baklavalardan daha önemli bir konu bence bu önce buna çalış, kolay gelsin


      _____________________________

      2007 corolla hb sol A/T
      2015 Auris Advance Skypack Multidrive s
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Eylül 2010 21:31:36

      quote:

      Orijinalden alıntı: socialworker

      bombacı mülayimin doğru söylediğini kaç mesaj önce sana söylemiştim ama önemsemedin, bu da farklı bir hayat dersi olsun, baklavalardan daha önemli bir konu bence bu önce buna çalış, kolay gelsin



      yeniyim burda ama


      _____________________________

    • Binbaşı
      1478 Mesaj
      04 Eylül 2010 14:01:53
      beyler ben 3 hafta düzenli calıstım ama ilk 2 sıradakiler cok aşırı belirginleşti ama alttaki 2si az bişi cıktı neden olabilir


      _____________________________

      DH KAFKAS ÇERKES KÖKENLİLER CEMİYETİ
      Şerefsizce yaşamaktansa şerefimle ölürüm
    • Er
      8 Mesaj
      04 Eylül 2010 18:09:38

      quote:

      Orijinalden alıntı: Cherkez26

      beyler ben 3 hafta düzenli calıstım ama ilk 2 sıradakiler cok aşırı belirginleşti ama alttaki 2si az bişi cıktı neden olabilir


      aynı problem bende de var üstten 4 tanesi hafiften belli oldu ama alttan 2sinin üzerindeki yağı bir türlü eritemedim


      _____________________________

      Bir çığlık atsam duyulur mu? Canımı yakan yalnızlığa...
    • Binbaşı
      1280 Mesaj
      04 Eylül 2010 22:59:28

      quote:

      Orijinalden alıntı: Cherkez26

      beyler ben 3 hafta düzenli calıstım ama ilk 2 sıradakiler cok aşırı belirginleşti ama alttaki 2si az bişi cıktı neden olabilir

      Arkadaşım 3 haftada karın kası çok aşırı berilginleştiyse sen mutasyona falan uğrayabilme yeteneğine sahipsin.
      Bu yeteneğinle 1 ayda rambo olursun.
      Dalga geçmeyeyim diyorum ama cidden öyle saçma sapan şeyler yazıyorsunuzki dayanamıyorum.


      _____________________________

      www.yabandostu.com
      Av,Kamp,Gezi ve El fenerine Özel Forum
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Eylül 2010 23:11:01
      pazartesi başlıyorum inş.koşu bandının dibine dibine vurcam çok hırslandım

      acaba kollar kaç olur ki şuanda 35.bakalım marta kadar brad pitt olup çıkıyomuşuk bide


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nonda-adnoN -- 4 Eylül 2010; 23:11:49 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Eylül 2010 23:22:33
      ama tavuk yemiyorum protein alamıyorum.artık 3.aydan sonra başlarım toza kilo vereyim göbeği eriteyim


      _____________________________

    • Binbaşı
      1280 Mesaj
      07 Eylül 2010 23:18:12
      Cherkez arkadaşım zeka yaşın ortada dostum yoruma gerek yok.Çalış seninde olur nedemek yahu.2 ay spor yaptın da sporcumu oldun.Ben 2 yıldan fazladır bu işin içindeyimde hala yeniyim diyorum.Madem sıfır yağın var dediğim gibi 1 ayda tüm kaslarını aşırı geliştirirsin sen yazdığın gibi.Süpersin valla 1 ayda rambo ohh ne güzel yaa.


      _____________________________

      www.yabandostu.com
      Av,Kamp,Gezi ve El fenerine Özel Forum
    • Binbaşı
      1478 Mesaj
      10 Eylül 2010 22:19:08
      ya bırak amele gibi 2 kilo kaldırıyorsun günde ben sporcuyum diyorsun (: ama işte nedendir bilinmez böyle şeyler duydummu cıldırıyorsun.. ve sacma sapan akıl yasın orada falan diye buralarda ötüyorsun (:.


      2 senedir yapıp tek bi karın kasını cıkartamayıp 3 hafta düzenli disiplinli 0 yağ oranında karın kası cıkarmıs birisini duyunca cıldırıyorsun demi xd


      _____________________________

      DH KAFKAS ÇERKES KÖKENLİLER CEMİYETİ
      Şerefsizce yaşamaktansa şerefimle ölürüm
    • Yarbay
      2258 Mesaj
      11 Eylül 2010 10:38:58
      Çığlak ayakla 1.83 boyunca 83 KG ağırlığındayım, Myıs ayında geldim askerden, kısa dönem olarak yaptım Aralık-Mayıs ayları arasında ve komando olarak yaptım.

      Askere gitmeden önce göbekli, hatta vücuda yapışan t-shirt giydiğimde göğüslerim bile belli olan biriydim... 4 tane şınav çekebiliyordum, hiç barfix çekemiyordum ve 20 tane kadarda mekik çekebiliyordum.

      Askerden geldiğimde evdekiler inanamadı, 35 tane şınav çekebiliyordum, el bileğimdeki geçirdiğim rahatsızlık dolayısı ile barfix çekmekle ilgilenemediğimden onu deneyemiyorum kaç tane çekerim diye, mekik çekerken de henüz sonunu görme fırsatım olmadı yorulmadığım için, ama 70-80 taneye kadar canım sıkılmadan çektiğim oluyor...

      Kısa dönem askerliğin 5 ay 5 gün olduğunu ve 28 günün acemi birliğinde sıfır sportif etkinlikle geçtiğini düşünürsen ben bu hale 4 ay gibi bir sürede geldim. Ayrıca komando birliğinde de tüm gün spor ve eğitim yapmıyordum, kısa dönem olduğumuz için sık sık yazıhanede ve komutanların odasında işimiz olduğundan muaftık çoğu zaman.

      Anlayacağın 7 ayda karın kaslarını hayli hayli yaparsın... Ama sıkı bir çalışma ve düzenli beslenme ile.

      Şunu da belirteyim biz 10 km eşofmanlı, 5 km tesisatlı (G3 p.tüfeği, hücum yeleği, kışlık komando kamuflajı, içi su dolu 1 lt lik matara, ekmek torbasının içine konulan minik kum torbaları 1 kg civarı, askeri bot ve kompozit başlık ile) koşu yapıyorduk, bizi forma sokan ve dayanıklı yapan yegane şey buydu...

      Ağirdir gibi direk komando eğitim tugaylarından gelen 15 aylık çocuklar ise eğitimleri boyunca 70 km lik yürüyüşler vs yapmış öyle gelmişler, onların sportif yeterliliklerinden bahsetmiyorum bile...

      Hani diyor ya NEFES filminde, "Sürekli koştururuz onları ama onlar neden koştuklarını bilmezler, yürümek zor gelmesin diye koştururuz onları." aynen öyle, o kadar koşuyorduk ki yürüyünce ayaklarım isyan ediyordu daha hızlı daha hızlı diyerek...

      Günde 9-10 km koşmanı öneriyorum sana bu çalışma süreci içerisinde, bunu yaparsan zaten dayanıklılığın çok artacağı için fitness çalışmalarında da daha uzun çalışmalar yaparak daha hızlı karın kası yaratabilirsin. Önümüzdeki yaza da sanırım kafanda oluşturduğun şekliyle girebilirsin sezona.

      Ha birde şunu diyenler çıkacaktır: "Yahu fitness salonuna gittim oradaki hoca bile karın kaslarını görünür hale getirmek için 2-3 yıl sürekli çalışman lazım dedi, nasıl 7 ayda karın kası oluşsun ki!", o hocalara selamlarımı söyleyin arkadaşlar, bir ara bir komando taburu bulup ziyarete gitsinler, oradaki askerleri görünce anlarlar nasıl 5-6 ayda kas yapılabildiğini... Oradaki çocukları kaslı asker adaylarından seçmediklerine göre orada yapıyorlar o kasları...


      Not: Bende karın kası yok, çünkü hiçbir zaman kas yapmaya dayalı bir eğitim içinde bulunmadım ve kısa dönem olduğum için de birçok eğitimden muaftım dediğim gibi, ama siz direk bunun için çalışacağınızdan ötürü kolaylıkla başarabilirsiniz bunu eminim. Kilo vermek için diyet yapmanıza da gerek yok, diyetten ziyade doğru beslenme şekli yaratmalısınız kendinize. Nasılsa o koşular sırasında inanılmaz bir hızla kilo veriyorsunuz...


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brain Wave -- 11 Eylül 2010; 10:42:48 >
      _____________________________


      � Beşiktaş JK � ÇARŞI
      Ey iman edenler Allah'ın size helal ettiği temiz şeyleri haram kılmayın, hududu da aşmayın. Doğrusu Allah, aşırı gidenleri sevmez. Allah'ın size verdiği rızıktan temiz ve helal olarak yiyin. İnandığınız Allah'dan sakının.Hazret-i Muhammed (Sallallahu Aleyhi ve Sellem)
    • Er
      9 Mesaj
      14 Temmuz 2013 16:26:15
      uzaklaştırılmasaymış da göreymişiz fotosunu :(


      _____________________________

    • Er
      9 Mesaj
      29 Şubat 2016 01:28:44
      tecrübe: 7 ayda karın kasının alası yapılır
      hatta bayanlar bile yapabilir


      _____________________________

    • Onbaşı
      16 Mesaj
      29 Şubat 2016 22:07:47
      Mkik hiç çekmiyorum ama bende bile karın var sen yağı azalt cardio yap yağ gidince zaten ortaya çıkar


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      900 Mesaj
      09 Mart 2016 14:53:54

      quote:

      Orijinalden alıntı: tribu

      tecrübe: 7 ayda karın kasının alası yapılır
      hatta bayanlar bile yapabilir

      Selamlar hocam
      Eski halinin ve yeni halinin fotosu var mı ? (Tabi tecrübe derken kendi tecrübenden bahsettiğini varsaydım)


      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      9 Mesaj
      16 Mart 2016 18:51:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ayhan.



      Alıntıları Göster


      Selamlar hocam
      Eski halinin ve yeni halinin fotosu var mı ? (Tabi tecrübe derken kendi tecrübenden bahsettiğini varsaydım)

      yok maalesef before affter fotom
      bende öyle baklava baklava gözüken bir durum olmadı, o kadar ileri dereceye taşımadım bayanda sevmiyorum çünkü
      ama yapanları fazlasıyla gördüm
      salonda beraber çalıştığım (afedersiniz) hımbıllar ! az bir takviye ile 3-4 ayda belirgin karın kası yaptılar
      ama disiplin şart
      1er gün arayla disiplinli çalımak gerekiyor

      ben kasları belirgin ortaya çıkarma olayına gitmedim
      ama maşallahlamış göbüşü eritip ellediğinde derinin altında hissedilir seviyeye taşıdım ve bu 3 aydan kısa bir zamanımı aldı
      takviye de kulanmadım
      ama sağlam yardırdım disiplinli şekilde.


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> 7 Ayda Karın Kası Yapabilirmiyim
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.