Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.252
Cevap
19
Favori
686.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bütün ön yargılarımı bir kenara bırakarak Fuar da gidip o beyaz emgrand ın içine oturdum...

    1- Gösterge tablosu sanki daha küçük bir araba için yapılmış ta , son anda emgrand a takılmış gibi...
    2- Ön göğüste gözle görülür montaj hataları bulunuyor... torpidonun ortasından geçen cizgileri takip edip simetri olarak aynı aralıkta değil...
    3- Dış görünüş güzel , özellikle arkadan baktığınız da bu ne böyle ne marka diye sorar herkes..
    4- Kimse kusura bakmasın madem ki otomotiv dünyasında EURNCAP testleri bir kriter olarak kabul ediliyorsa , ÇinÇang amcalarda bu testlere araçlarını vermek zorundalar , vermiyorlarsa bir ayıpları var ki saklıyorlar.. Kendilerinin yaptığı C-Ncap testlerine de zerre kadar güvenmiyorum...


    Sonuçta dıştan baktığınızda fazla yanına yaklaşmazsanır janjanlı bir araç... Ama içine bindiğinizde falsolar ortaya çıkıyor... Ben şahsen 30 bin tl para verip bu aracı almak istemem..




  • @nogretse

    @BIXI MAN

    bilgilendirici mesajlar

    evet ; ucuz parcalar..ucuz ve basit iscilik...felaket plastik kokusu..ve ( - ) son finish :

    bu sorunlar cözülmedikce bu arabalar fazla is yapmaz, tutmaz
  • Geely, Volvo'yu satın aldı. Geely Holding Group, dünyanın en prestijli markalarından Volvo Cars'ı ABD'li otomotiv üreticisi Ford'dan 1,8 milyar dolara satın aldı. Bu satın alma, Çinli bir şirketin şimdiye kadarki en büyük deniz aşırı otomotiv şirketi satın alması olarak kayıtlara geçti.

    İngiliz süper spor otomobil üretim ve mühendislik şirketi Lotus, Proton'un distribütörü olan Ulumotor ile bu yıl Türkiye pazarına giriyor. Lotus modelleri, prestij için Protonlarla aynı showroom'da sergilenecek

    valla biz bu otomotiv sektöründen hiç anlamıyoruz.
  • parça bekleme işi bir çok markada var, renaultta bile. geçenlerde babamın lacettisinin subapları değişecekti, aracı 6. günde teslim ettiler 2 günde haftasonu dahil. Subaplar ellerinde olsaydı tabiki daha çabuk teslim edilirdi. parça bekleme işini ben önemsemiyorum bu yüzden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bakrep

    Geely, Volvo'yu satın aldı. Geely Holding Group, dünyanın en prestijli markalarından Volvo Cars'ı ABD'li otomotiv üreticisi Ford'dan 1,8 milyar dolara satın aldı. Bu satın alma, Çinli bir şirketin şimdiye kadarki en büyük deniz aşırı otomotiv şirketi satın alması olarak kayıtlara geçti.

    İngiliz süper spor otomobil üretim ve mühendislik şirketi Lotus, Proton'un distribütörü olan Ulumotor ile bu yıl Türkiye pazarına giriyor. Lotus modelleri, prestij için Protonlarla aynı showroom'da sergilenecek

    valla biz bu otomotiv sektöründen hiç anlamıyoruz.


    land rover ıda tata almıstı yanlıs bılmıyorsam.. benım sahsı kanaatım geely volvoyu satın aldı bundan sonra arac modellerını volvo geely olarak satsa ozellıkle turkıye pazarında epey ılgı gorur.




  • iyi hoşta yine ucuz aletler değilki

    vericeksin 15 bin tl ye peynir ekmek gibi satar. ama ben olsam bu fiyata ikinci ele yönelirim tabiki.
  • Daha ne kadar ucuz olmalı bu kadar donanıma sahip bir araç ne kadar bir fiyata satılmalı diğer markalarda bu donanımlı araçlar ne kadardan satılıyor ? Çin malı olduğu için illaki ucuz mu olması lazım ? Fiyat makul sayılabilir seviyede ancak güvenlik şüpheli halen bu markada önemli olan bu tabunun yıkılması. Volvo' yu satın almaları bu markanın kalitesinin artırılmasında elbette önemli rol oynar fakat bakalım yöneticiler bunu istiyormu. Geely DSG şanzımanlarınında üreticisi aynı zamanda VW gibi bir marka bu şanzımanları kullanıyorsa bu adamlar isteyince kaliteyi üretiyor demek ki Çin piyasasının temel anlayışı bu isteyin 10 dolarlık isteyin 100 dolarlık mal üretelim diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Öncelikle şunu söyleyim bu arac alınabilir ve saygı duymak zorunda herkes.. daha arabaya binmemiş olan, canlı görmemiş olan, yakını bile kullanmamış olan kişiler atıp tutuyor.. ben bunlara çoluk çocuk diyorum..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tergener

    1.5 CVVT 98 hp hangi markanın motoru bilen var mı? Bir tanıtım yazısında birçok marka kullanıyor diye yazıyordu.


    KIA RIO'da kullanılıyordu

    The Kia Rio is a car produced by Kia.

    The first generation were produced from 2000 to 2005, and were available with 1.3 and 1.5 litre petrol engines with 55 kW/75 hp and 72 kW/98 hp respectively.





    Ayrıca Yanlış bilgilendirme var burada !

    Kia Rio HI-MTECH motor kullanıyor.. 2000-2005 arası motoru bu özellikle.. daha sonra motorlarıda değişti.. DOHC adını verdikleri motoru kullanmaya başladılar...

    Gellynin bir modeli ile Rio aynı motoru kullansada hiç önemli değil.. kalitesiz olduğunu göstermez bu.. (motoru çok kaliteli diye iddia etmiyorum)




  • Evde kullandığınız ürünlerin veya araba denilen makinanın belirli parçaları ÇİN de üretilmektedir.. Hangi marka araç kullanıyorsanız kullanın söyleyin bakalım ÇİN den esinti yok mu? Körü körüne marka kötülemeyi veya marka dalkavukluğu yapmayı bırakınız.. Kullanıcılarına ayıp oluyor..

    Örneğin: Pioneer nerede üretim yapıyor? Binlerce örnek verilebilir..


    Güvenlik konusunda konuşanlara sesleniyorum bindiğiniz araçların güvenliği ne seviyede? Bu aracın altında ise atın çöpe binmeyin.. Böyle bi mantık olabilir mi? Güvenlik açısından en önde gelen markayı satın aldılar.. Etkilenmeler muhakkak olacaktır.. Volvonun kalitesi! düştüğü kadar Gellyninki artacaktır diye düşünüyorum..


    100 km hızla giderken bi yere çarparsanız 5 yıldızı bırakın 10 yıldızlıda olsa aracınız ölürsünüz.. Sonra beyninizde gökyüzündeki yıldızlar belirir.. Onun için kasmayın.. İyi forumlar herkese..




  • CVVT motor teknolojisi Accent Eralarda da kullanıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaqwear

    CVVT motor teknolojisi Accent Eralarda da kullanıldı.


    halada kullanılıyor accent eralarda 1.6 cvvt 112 ps
  • D segmenti bir araç.
    2010 model
    0 km
    donanım olarak zengin
    avrupa standarlarında üretilmiş

    ve: 27.990 tl.
    insafsızlığın lüzumu yok. bu fiyata daha iyisi de yok.











  • Valla X veya W segmenti de olsa Çin'de yapılan -dünya standartlarında (bv, dnv veya nk klas gözetiminde)- işlerde bu arkadaşların mantalitelerini görünce karar vermiştim: Dışarı seri üretim yaptıkları hiçbir şeye canımı emanet etmem. Benim bunlara şahsi gıcığım da yok. Ama yazılanları okuyan 1 kişi için bile faydalı olursam sevinirim.

    Lütfen D klas arabaya bineceğim diye güvenliğinizi gözardı etmeyin.

    Selamlar,
    Burak
    nnnnn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bryavuz

    Valla X veya W segmenti de olsa Çin'de yapılan -dünya standartlarında (bv, dnv veya nk klas gözetiminde)- işlerde bu arkadaşların mantalitelerini görünce karar vermiştim: Dışarı seri üretim yaptıkları hiçbir şeye canımı emanet etmem. Benim bunlara şahsi gıcığım da yok. Ama yazılanları okuyan 1 kişi için bile faydalı olursam sevinirim.

    Lütfen D klas arabaya bineceğim diye güvenliğinizi gözardı etmeyin.

    Selamlar,
    Burak
    nnnnn


    Eğer imzanızdaki Hyundai Getz e binebiliyorsanız siz güvenlikten hiç bahsetmeyin isterseniz.. o aracın içinde bir aile yokoldu. insanları arabaların aldığı yıldızlar kurtarmıyor malesef.. önce içimizdeki o hız canavarından ve trafik kurallarını hiçe sayan maganda ruhundan kurtulmamız lazım , bence bütün yıldızlardan daha değerli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruk_dere

    D segmenti bir araç.
    2010 model
    0 km
    donanım olarak zengin
    avrupa standarlarında üretilmiş

    ve: 27.990 tl.
    insafsızlığın lüzumu yok. bu fiyata daha iyisi de yok.











    Resimler sizi cezbetmesin , Fuar da en çok vakit geçirdiğim pavyon Emgrand ın olduğu yerdi.. Bu resimlerde gördüğünüz gibi işçilik mükemmel değil , ön göğüs montajında gözle görülür simetri hataları bulunuyor..

    Ucuz etin yahnisi atasözüne örnektir bence...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx


    quote:

    Orijinalden alıntı: bryavuz

    Valla X veya W segmenti de olsa Çin'de yapılan -dünya standartlarında (bv, dnv veya nk klas gözetiminde)- işlerde bu arkadaşların mantalitelerini görünce karar vermiştim: Dışarı seri üretim yaptıkları hiçbir şeye canımı emanet etmem. Benim bunlara şahsi gıcığım da yok. Ama yazılanları okuyan 1 kişi için bile faydalı olursam sevinirim.

    Lütfen D klas arabaya bineceğim diye güvenliğinizi gözardı etmeyin.

    Selamlar,
    Burak
    nnnnn


    Eğer imzanızdaki Hyundai Getz e binebiliyorsanız siz güvenlikten hiç bahsetmeyin isterseniz.. o aracın içinde bir aile yokoldu.



    Susurluk kazasında da S 600 mercedes pert oldu , bu Mercedes in güvensiz olduğunu mu gösteriyor...??? Bu zamana kadar kaza sonrasında hiç can kaybu yaşatmamamış otomobil markası var mı ki Hyundai Getz e böyle bir atıfta bulunuyorsunuz...???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN




    Resimler sizi cezbetmesin , Fuar da en çok vakit geçirdiğim pavyon Emgrand ın olduğu yerdi.. Bu resimlerde gördüğünüz gibi işçilik mükemmel değil , ön göğüs montajında gözle görülür simetri hataları bulunuyor..

    Ucuz etin yahnisi atasözüne örnektir bence...

    simetri hastalığınız varsa Ferraride bile kusur bulursunuz siz.. neyse acil şifalar dilerim inşallah geçer.. zaten aracı incelemek için standa giderken niyet çok önemlidir.. Anlaşılan siz daha aracı görmeden tekmeyi basmışsınız... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ankebutx -- 29 Kasım 2010; 11:28:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN




    Resimler sizi cezbetmesin , Fuar da en çok vakit geçirdiğim pavyon Emgrand ın olduğu yerdi.. Bu resimlerde gördüğünüz gibi işçilik mükemmel değil , ön göğüs montajında gözle görülür simetri hataları bulunuyor..

    Ucuz etin yahnisi atasözüne örnektir bence...

    simetri hastalığınız varsa Ferraride bile kusur bulursunuz siz.. neyse acil şifalar dilerim inşallah geçer.. zaten aracı incelemek için standa giderken niyet çok önemlidir.. Anlaşılan siz daha aracı görmeden tekmeyi basmışsınız... :)



    Bunun simetri ile alakası yok , olan şey işçilik kalitesine en güzel örnektir. İllaki bir aracın işçilik kalitesinin kötü olması için araç kapısını açarken elinizde kalması gerekmiyor değil mi...

    Ayrıca aracı detaylı şekilde inceledim (bir otomobil firmasının davetiyesi ile özel konukların gittiği gün aradan kaynadık) , öyle ki oradaki satış temsilcisi bile garip garip bakmaya başladı.. Stand da iki tane emgrand vardı , birisi sunroof olan diğeri olmayan..

    Ben sunroof olmayanı rahat rahat inceledim çünkü başında kimse yoktu , herkes donanımlı versiyonu inceliyordu. Ayrıca ben fuara lansman günü gittim yani öyle kalabalık felan da yoktu araçların tanıtıldığı ilk gün ....

    Arkadaş araç göründüğü gibi değil bu bu kadar basit , yani şimdi kalkıpta 27.000 TL ye 40.000 Tl lik aracın konforunu güvenliğini sağlıyor derseniz kendinizi kandırırsınız..

    Ben çin malı olduğu için yargılamıyorum , sonuçta bir çok ünlü markanın fabrikası çinde ve bir çok ürün çin de üretiliyor. Şimdi volvo çinde otomobil üretecek diye işçiliği düşecek mi .. ? Hayır...

    Çünkü kalite kontrol işlemleri zaten standart , çinde de yapılsa , malezyada da yapılsa standart Volvo kalite sistemi gerekli çalışmalar kontrolleri yapıyor.. Çünkü sonuçta aracın marka değeri var ve Volvo olarak satılıyor...

    Gelly ye baktığımızda Kalite kontrol mantalitesinin ne olduğu ne olacağı zaten aşikar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    Önyargılı olmamalıyız bence bu ülkeye çinlisi de gelmeli afrikalısı da gdersin aracı
    test edersin begenirsin işine gelir alırsın,begenirsin pahalı gelir almazsın ya da begenmezsin
    işim olmaz deyip çekip gidersin.bu markalar kendilerini geliştimezse bomboş focuslar,astralar..
    vb30binlerden baslar;kliması olan golfler40binden..
    bir de bu çarpışma testlerine takmış millet ya hu kardeşim reno kaç yıldır tüm modelleri ile 4-5yıldız
    alıyor bu euroNcap testlerinden dersine cok iyi çalışan soruların nerden gelecegini bilen öğrenci
    gibi..tamam bu testler olsun ama günlük yasamdaki istatistiklere de bakılmalı örnegin bu testten bes
    yıldız almıs araclarla yapılan kazaların %90nında insanların burnu bile kanamamıssa eyvallah..
    ''Çin arabasına o kadar para çok''hadi canım sende ne kadar düşünülmüş üzerinde bu yorumu yapmakiçin.
    bu tür yorumları okumak sıkıyor sadece.Son olarak arabayı test etmiş biri olarak üzerine üç dört bin lira vererek daha kalitelisini pazarda daha saglam yeri olan bir kac markadan birini secerdim.20-22bin
    aralıgında olsaydı keşke o zaman tadından yenmezdi

    diğer dediklerine cevabı başkaları vericektir de forumda çok yazılan bir şeye cevap vermek istiyorum
    vw golf te klima standarttır.klimasız diye orda burda satılan golfler fazla olan talebi karşılamak için doğuş oto tarafından kuzey avrupa ülkerinden ithal edilen araçlardır.oranın iklimi nedeniyle klimasız olan bu araçlar normal fiyatından aşağı satılmıştır.bazı açık gözler araçları yüksek fiyata satmaya çalışmaktadır.diğer tüm golf ler gibi kliması olan golfler 9 kasım da yapılan indirimle 36.700 den başlamaktadır.bilginize...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolly


    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    Önyargılı olmamalıyız bence bu ülkeye çinlisi de gelmeli afrikalısı da gdersin aracı
    test edersin begenirsin işine gelir alırsın,begenirsin pahalı gelir almazsın ya da begenmezsin
    işim olmaz deyip çekip gidersin.bu markalar kendilerini geliştimezse bomboş focuslar,astralar..
    vb30binlerden baslar;kliması olan golfler40binden..
    bir de bu çarpışma testlerine takmış millet ya hu kardeşim reno kaç yıldır tüm modelleri ile 4-5yıldız
    alıyor bu euroNcap testlerinden dersine cok iyi çalışan soruların nerden gelecegini bilen öğrenci
    gibi..tamam bu testler olsun ama günlük yasamdaki istatistiklere de bakılmalı örnegin bu testten bes
    yıldız almıs araclarla yapılan kazaların %90nında insanların burnu bile kanamamıssa eyvallah..
    ''Çin arabasına o kadar para çok''hadi canım sende ne kadar düşünülmüş üzerinde bu yorumu yapmakiçin.
    bu tür yorumları okumak sıkıyor sadece.Son olarak arabayı test etmiş biri olarak üzerine üç dört bin lira vererek daha kalitelisini pazarda daha saglam yeri olan bir kac markadan birini secerdim.20-22bin
    aralıgında olsaydı keşke o zaman tadından yenmezdi

    diğer dediklerine cevabı başkaları vericektir de forumda çok yazılan bir şeye cevap vermek istiyorum
    vw golf te klima standarttır.klimasız diye orda burda satılan golfler fazla olan talebi karşılamak için doğuş oto tarafından kuzey avrupa ülkerinden ithal edilen araçlardır.oranın iklimi nedeniyle klimasız olan bu araçlar normal fiyatından aşağı satılmıştır.bazı açık gözler araçları yüksek fiyata satmaya çalışmaktadır.diğer tüm golf ler gibi kliması olan golfler 9 kasım da yapılan indirimle 36.700 den başlamaktadır.bilginize...

    arkadaşım ben v.w kötü filan demedim orta yollu donanımlara sahip bir golf'ün fiyatını da yazsaydın keşke..ya da doguş otonun donanımlardan kırptıklarını
    baz fiyatında satılan golfde neler varyukarda söylediklerim hala gecerli kaliteli markalar ve araclar gelmeliki doğus otosunda tutun da diğerleri
    kendilerine ceki düzen versinler.v.w gereksiz pahalı diyorum kötü markadır filan demiyorum ya da söyle söyliyeyim v.wnin herhangibir modelinde
    full donanımlısı ile baz donanımlısı arasıda cokk var.bu satış politikasını izleyen doğus otonun kar politikasıdır..
    Alan arkadaslara da saygım sonsuz..ben mesela Tiguan(ya da full donanımlı dizel 3008)alacaktım limitlerimi zorlayarak o da baz donanımlı 4x2 modeline ;65bin lira dediler,
    son anda SSangyong ActionSports aldım 35bine.olumlu olumsuz yanlarını tartıp tercihimi bu yönde yaptım şimdi kalan para ile eşime polo almayı düşünüyoruz
    hele bi kampanyalar baslasın..ama bu gidişle eşimin istediği polo bnm aracın fiyatını bulabilir




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.