DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Kolpaçino en sevdiğiniz sahneler/replikler ? :)
93
Cevap
1
Favori
40.912
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Sinema >> Kolpaçino en sevdiğiniz sahneler/replikler ? :)
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Şubat 2010 21:19:52
      Filmi izleyenler en çok güldüğü replikleri/sahneyi yazarsa izlemeyen arkadaşlara bi cazibe olur


      Ekrem abiyle adamını vurulunca artist ganyötçünün masaaltına girmesi ve ordan 10dk çıkmaması Çıkıncada abi ben kaçıyorum bi ton infazım var bizi kervana bi takarlar polisler geçnliğimizi alırlar

      Bide o galerici adam kek'i yiyo kafayı buluyo sonra cesetleri atmaya giderken kafayı buluyo gece gece uçak indirmeye çalışıo

      Ganyötçünün cin çağıran gençlerin evine üstünde yangın söndürme tüpünün tozlarını silmeden eve girip tam cin çağırdıkları sırada içeri girip sigara istemesi sonrada aydemir akbaşa abi çok garip bi ayine rasladım içerde işemeli sıçmalı ayin yapıyorlar

      Sizdende bekliyorum



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Şubat 2010 21:25:24
      Yokmu kimsenin ya


      _____________________________

    • Yarbay
      6387 Mesaj
      19 Şubat 2010 21:26:29
      izlencek bi film olsaydı izlerdik


      _____________________________

    • Yarbay
      6224 Mesaj
      19 Şubat 2010 21:27:00
      O filme gülen de mi var?


      _____________________________

      Kapitalizm gölgesini satamadığı ağacı keser.
      Tek rakibim kangal.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Şubat 2010 21:27:46

      quote:

      Orijinalden alıntı: seF[o]

      izlencek bi film olsaydı izlerdik

      Güzel film ya


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Şubat 2010 21:30:38
      Berbat bir filmdi zamanına acıdım , o kadar izlemedigim film vardı , türkce diye izlemiştim . Acayip derecede berbat


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Binbaşı
      1663 Mesaj
      19 Şubat 2010 21:30:45
      altın kapılarımız kan oldu tayfuuun

      abi içerde işemeli sıçmalı ayin var canımı zor kurtardım


      _____________________________

    • Yarbay
      2569 Mesaj
      19 Şubat 2010 21:31:43
      heeeeeeeee
      quote:

      Orijinalden alıntı: SilverQuasar

      O filme gülen de mi var?




      _____________________________

    • Yarbay
      5464 Mesaj
      19 Şubat 2010 21:37:38
      şafak sezer ve gülmek böggh

      gene hatırlattınız şu adamı bana berbat ıyy

      var ol recep var ol arif


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Şubat 2010 21:45:42

      quote:

      Orijinalden alıntı: MirabLe

      altın kapılarımız kan oldu tayfuuun

      abi içerde işemeli sıçmalı ayin var canımı zor kurtardım


      Tam bagırıo aydemir akbaş bana dolapdereli sabri derler diee o sırada sırrı basıo evi hemen secdeye yatıo :D


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Şubat 2010 22:06:51



      _____________________________

    • Yarbay
      2875 Mesaj
      19 Şubat 2010 22:11:09
      tayfun söylemiştir ben çok kinciyimdir kimsiniz laaayn (diyip kaçışı)


      _____________________________

      fc: 3926-6344-9030
    • Er
      11 Mesaj
      19 Şubat 2010 22:17:08
      Bune yaa kill bill gibi kadın ......


      _____________________________

    • Yarbay
      2487 Mesaj
      19 Şubat 2010 22:17:13
      Sabri abi abazalıktan düz duvara tırmanır


      _____________________________

    • Binbaşı
      1557 Mesaj
      19 Şubat 2010 22:44:51

      quote:

      Orijinalden alıntı: MirabLe

      altın kapılarımız kan oldu tayfuuun

      abi içerde işemeli sıçmalı ayin var canımı zor kurtardım




      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Şubat 2010 22:49:28
      Gerçekten kötü bir filmdi ancak birkaç sahnesi de fena değildi hani. Bir yerde Aydemir Akbaş'a o kim abi diyorlar, o da dötümüze 18lik inşaat çivisini çaktığında anlarsınız gibi bir şey diyordu. Orası aklımda kalanlardan.
      Ve tam ''tamam''a basacakken aklıma gelen bir sahne, yine Aydemir Akbaş odadaki cesetleri görünce Allah Allah diye geri gitmesi, geri geldiğinde dualar okumaya çalışması.


      _____________________________

    • Yarbay
      5420 Mesaj
      19 Şubat 2010 22:51:12

      quote:

      Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

      şafak sezer ve gülmek böggh

      gene hatırlattınız şu adamı bana berbat ıyy

      var ol recep var ol arif


      var ol recep mi


      _____________________________

      Msi Z77A-G45 /// Intel i5 3570K ||| Corsair 2*4Gb 1600Mhz Vengeance \\\ Sapphire HD7870 XT
      WD Caviar Black 2TB /// Thermaltake Toughpower 750W ||| Corsair Carbide 400r \\\ Thermalright Cogage True Spirit
      Logitech G502 & G510 & G430 /// Xbox One & 360 Controller for Windows \\\ Acer X233Hbd
    • Yüzbaşı
      321 Mesaj
      19 Şubat 2010 22:53:31
      Berbat bir film.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1076 Mesaj
      19 Şubat 2010 22:58:47
      İlk baştaki bilardo sahneside güzeldi.

      Ayrıca hüseyin(Filmdeki adı)zarı atıyo yek geliyo harbiden ibnenin bel kemiğinden yapılmış bu zar ha diyodu orası güzeldi[:[:D]D].daha bi kaç sahnesi vardı ve birde o keki yiyen adam komediydi.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      926 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:01:08

      quote:

      Orijinalden alıntı: Emphire

      İlk baştaki bilardo sahneside güzeldi.

      Ayrıca hüseyin(Filmdeki adı)zarı atıyo yek geliyo harbiden ****nin bel kemiğinden yapılmış bu zar ha diyodu orası güzeldi[:[:D]D].daha bi kaç sahnesi vardı ve birde o keki yiyen adam komediydi.

      Tek başına tribün yaptı adam ormanda keki yedikten sonra.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1076 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:14:52

      quote:

      Orijinalden alıntı: umuts55



      Alıntıları Göster


      Tek başına tribün yaptı adam ormanda keki yedikten sonra.



      Kestim orasını ya..




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      692 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:16:20
      "ben ne bilcem oğlum"


      _____________________________

      Kendimi biraz öldürüyorum
      Her ilişkide
      Bu aşkla ilgili değil
      Sadece başka bir cenaze töreni..
    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:17:02
      bak küfrediyo halaa piç diyo tayfuun


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      455 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:17:20
      Keki yiyen adamın her sahnesi güzeldi en çok da sona doğru eve gelip cesedi bulduklarında bu elemanın ayakkabıyla konuşması

      filmin sonundaki midem kazındı bi parça ekmek yok mu diyalogu

      pamuk tıkama meselesinde erkek adama pamuk tıkanır mı ben ... abinin ..... yerim b.....

      aydemir akbaşla şafak sezerin kavga ettikleri sahneler güzeldi

      Onun dışında üstteki arkadaşın yazdıkları da güzeldi.

      Sonuç olarak fena film değildi, sonu biraz kötüydü


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Şubat 2010 23:19:24
      agzina balgam atarim :D bide müptezen pez.... diyor ya


      _____________________________

    • Binbaşı
      1439 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:20:32
      güzel film harbiden


      _____________________________

    • Binbaşı
      1996 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:27:01
      Bencede güzel filmdi,sonuna doğru eve gelip sabri barışmak isteyince olanlarda süperdi ;

      -Bak ben 35 yaşına geldim,babam bana tokat atmadı babam,siz kim oluyorsunuz da bana..Bak benim kinci olduğumu Tayfun bilir..Kimsiniz LAAAAAAAAAYĞĞNN??
      +Ne diyosun lan ?(Arkadan kovalarken birisinin de "a**na kodumun oğluuu diye bağırarak kovalaması da bonus coşturucu kısımdı)



      _____________________________

    • Binbaşı
      1076 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:34:32

      quote:

      Orijinalden alıntı: compitir

      Keki yiyen adamın her sahnesi güzeldi en çok da sona doğru eve gelip cesedi bulduklarında bu elemanın ayakkabıyla konuşması

      filmin sonundaki midem kazındı bi parça ekmek yok mu diyalogu

      pamuk tıkama meselesinde erkek adama pamuk tıkanır mı ben ... abinin ..... yerim b.....

      aydemir akbaşla şafak sezerin kavga ettikleri sahneler güzeldi

      Onun dışında üstteki arkadaşın yazdıkları da güzeldi.

      Sonuç olarak fena film değildi, sonu biraz kötüydü


      Harbiden Komedi Ya...Orayıda Ekledim





      _____________________________

    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:52:33
      keser döner sap döner gün gelir hesap döner


      _____________________________

      Blackberry Bold 9700 + ipod Touch 2G 16GB + SENNHEISER CX300(Black)--PS 3--Casper NEO


    • Yüzbaşı
      776 Mesaj
      19 Şubat 2010 23:59:42

      quote:

      Orijinalden alıntı: designr



      Alıntıları Göster



      var ol recep mi

      ilk 2 filmi berbat son filmi güzele benziyo okumalık kitap filan


      _____________________________

    • Binbaşı
      1057 Mesaj
      20 Şubat 2010 00:01:33
      - SIRRI ARIYOR...ABİ SIRRI KİM ??

      - G..MÜZE 18LİK İNŞAAT ÇİVİSİ ÇAKTINTAN SONRA ANLARSIN KİM OLDUĞUNU



      _____________________________

      Electro House Music
      19 year old Turkish DJ/Producer supported by all notable Electro House DJ's on this planet.

      No Label
    • Binbaşı
      1729 Mesaj
      20 Şubat 2010 00:03:16
      "senin ağzına balgam atarım"


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      633 Mesaj
      20 Şubat 2010 00:06:47
      ben filmi izledim ama gülünecek biyer bulamadım.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1729 Mesaj
      20 Şubat 2010 00:08:38

      quote:

      Orijinalden alıntı: woop

      ben filmi izledim ama gülünecek biyer bulamadım.

      recep ivedik e 1324587435468 basar kutsal 2 berbat ama


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      586 Mesaj
      20 Şubat 2010 00:13:23
      Hüseyin ile Ekrem Abi arasında üst katta zar atışı sırasında gerçekleşen vo sonunda Ekrem'in vurulmasına kadar olan bölümü aklıma geldikçe youtbe da izliyorum,.ok komik ya

      http://www.youtube.com/watch?v=eq073BGn6JA

      Hele hüseyin diyo ya '' Ulan harbiden i.nenin bel kemiğinden yapılmış bu zar ha gene hep yek geldi,iki zarda 80lik olduk a..na k..im. Küfürüde titreterek edio bide

      ha bide Ekrem diyo ya ''Kim kimi koparii kendi payının a..na k..im sen bize iş mi koyuyosun lan''diyo sigarayı ağzına koyup şarjorü cekene kadar hüseyin mıhlıyo bunları


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ρѕусhо -- 20 Şubat 2010; 0:19:46 >
      _____________________________


      I wipe my ass with your feelings
    • Binbaşı
      1601 Mesaj
      20 Şubat 2010 00:15:30

      quote:

      Orijinalden alıntı: Love You My Angel

      bak küfrediyo halaa piç diyo tayfuun

      En çok buna gülmüştüm


      _____________________________


      şimdi bir sorum var...
      dirilerin üzerleri toprakla örtülür mü? ya da…
      siz hiç bir okyanusu dudaklarından öptünüz mü?

    • Binbaşı
      1196 Mesaj
      20 Şubat 2010 00:18:59
      bende beğenmemiştim fakat aklımda kalan tek replik
      hem ebi mi veriyorum hem azar işitiyorum hem ebi mi veriyorum hem azar işitiyorum


      _____________________________


      Herkes Haddini Bilecek !
    • Binbaşı
      1058 Mesaj
      20 Şubat 2010 00:27:15
      Altın kapılarımız kan oldu tayfun


    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Şubat 2010 12:32:32
      Ekrem barbut atarken paraya konması " Akıyo bu akşam maşallah" demesi

      Kim kimi koparıyor .....


      _____________________________

    • Binbaşı
      1455 Mesaj
      20 Şubat 2010 12:36:38
      abi sen bizi yanlış tanıdın heralde küpeler felan biz fikir tepe çocuğuyuz abi



      bak genç ben 60(unuttum) yaşındayım bak g.tume bak bak iyice bak donumda olmasa g.tumun bizzat kendisi gozukecek


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Şubat 2010 12:37:52
      Mini cooperda arkada ganyötçü yanarken tam aydemir akbaş arabadan inerken g*tü el frenine takılıyor Biraz dha zorluo pantolon yırtılıo. İlerleyen sahnelerdede şafak sezere bak bak iyi bak donum olması bizzat kendi görünücek 50 yaşındayım dio


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      311 Mesaj
      20 Şubat 2010 12:38:15
      Abi içerde işemeli s*çmalı ayin var.


      _____________________________


      İNANDIK SİZE BU SENE, GÖRMEK İSTERİZ ŞAMPİYONLUKLAR İÇİNDE, ŞAMPİYON OLUNCA TÜM TÜRKİYE, İNLEYECEK EN BÜYÜK KANARYA DİYE !
    • Yüzbaşı
      953 Mesaj
      20 Şubat 2010 12:38:24

      quote:

      Orijinalden alıntı: H^^ERO



      Alıntıları Göster







      _____________________________

      POLS
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Şubat 2010 12:40:56
      Hüseyin adamları vurup tam kaçarken tayfun gelio ;

      "Vay hüseyin ağbim gelmiş beaa/Şak/Abi noluo/Şaaak/ abi napıosun? Hüseyin : Sabriyle ikiniz beni tuzağımı düşürdünüz lan ikinizide karım yapıcam oğlumm karımmm"


      _____________________________

    • Binbaşı
      1949 Mesaj
      20 Şubat 2010 12:42:00

      ilk 3 dakika


      _____________________________

    • Binbaşı
      1217 Mesaj
      20 Şubat 2010 12:45:21
      Film yeterince iyiydi, bilmiyoum yani bu senaryoyu hollywood yapsaydı bu kadar laf sokanlar o zaman yere göğe sığdırmazdı diye düşünüyorum.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Şubat 2010 12:47:14
      ee fazla böbürlenmiyceksin özgür onu çekerim bunu çekerim diye


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Şubat 2010 13:07:13
      Tek başına tribün


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      455 Mesaj
      20 Şubat 2010 13:23:18

      quote:

      Orijinalden alıntı: 3RS!N

      Film yeterince iyiydi, bilmiyoum yani bu senaryoyu hollywood yapsaydı bu kadar laf sokanlar o zaman yere göğe sığdırmazdı diye düşünüyorum.


      Doğrudur hocam, ya zaten bu eleştirenlerin kaçı filmi izlemiştir ki?
      Büyük çoğunluk izlemeden sallıyor


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Şubat 2010 14:50:42

      quote:

      Orijinalden alıntı: compitir



      Alıntıları Göster



      Doğrudur hocam, ya zaten bu eleştirenlerin kaçı filmi izlemiştir ki?
      Büyük çoğunluk izlemeden sallıyor

      Katılıyorum


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Mart 2010 13:31:33

      quote:

      Orijinalden alıntı: shario

      Kolay gelsin arkadaşlar bir sorum olacaktı... Şafak sezer ile aydemir akbaş villanın önünde dövüşüyolar ya... Orada şafak sezer siz kim oluyosunuzda bana vuruyosunuz siz kimsiniz laaaaaaaan diye bağırıyor ve bunu kovalıyorlar :D orada çok afedersiniz.. A.ına kodumun oğlu diye bağıran kim bi söylermisiniz.....

      Şafak sezer :)


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      593 Mesaj
      13 Mart 2010 14:38:53
      Altın kapılarımız kan oldu Tayfuuuuunnn


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      14 Mart 2010 10:50:33



      _____________________________

    • Yarbay
      4268 Mesaj
      14 Mart 2010 11:05:13

      quote:

      Orijinalden alıntı: T Ü R K

      Filmi izleyenler en çok güldüğü replikleri/sahneyi yazarsa izlemeyen arkadaşlara bi cazibe olur

      Ganyötçünün cin çağıran gençlerin evine üstünde yangın söndürme tüpünün tozlarını silmeden eve girip tam cin çağırdıkları sırada içeri girip sigara istemesi sonrada aydemir akbaşa abi çok garip bi ayine rasladım içerde işemeli sıçmalı ayin yapıyorlar

      Sizdende bekliyorum



      Adam gibi güldüğüm bir bu sahnesi varGeri kalanı uyduruktu zaten.

      @Simon_Adebisi
      "Topluyorlar parçaları genç mi yaşlı mı görecez"O nasıl olacak yav parçaları birleştirip yapboz mu yapacaklar


      _____________________________

    • Yarbay
      4599 Mesaj
      14 Mart 2010 11:05:40
      Ben bilmemm bü...ğüm bilir oğluum:D


      _____________________________

      Logitech Z506 // Logitech G510 Keyboard // Logitech G930 Headset // Logitech G9x MW3 Edition Mouse // Logitech C310 Webcam // Galiathus Speed Alpha Mouse Pad //Intel i5 2500K 3.3GHz // Asus Maksimum IV Gene-Z // Corsair 8GB (2x4)Vengeance Pro 2133MHz // Sandisk 120GB SSD Extreme // 3TB Seagate Backup Plus HDD // 3TB WD My Book HDD // AMD HD6870 // XigmaTek Tauro 600W // Windows 7 Ultimate // Samsung SA7003D 24'' Monitör // Note 3 White/Gold
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      14 Mart 2010 11:12:15
      bence recepden daha komikti inşallah ikincisi de gelir o kek yiyen abi de süperdi ayrıca şu replikde güzel

      baban seni yapacağına keşke dışarı bo....saymış


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1077 Mesaj
      14 Mart 2010 11:16:32
      hani eşrefti heralde olen adam o ölüyorya adam diyor

      ben eşref abinin b.kunu yerim b.kunu koptum oraya ya


      _____________________________

    • Teğmen
      134 Mesaj
      14 Mart 2010 19:10:44
      En komiği ali sürmeliyle hakan uralın adamlarının çarpışmasında hepsinin aynı anda k.temizleme makinasına girmesi

      Ben ekrem abinin b.kunu yerim b.kunu

      hakan uralın ben hiç bu kadar yavşağı bi arada görmedim





      _____________________________



      Priest İle Oynamak Bir Başkadır...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      14 Mart 2010 19:16:50
      Arkadaşların zoruyla(Daha doğrusu ben yokken almışlar bileti) girdik filme. Buraya kadar bir şey yok ama filme kızlarla gitmiştik.(!) O kadar küfürü duydukça ben yerin dibine göçtüm.

      Ama güzeldi ya film. O kek yiyen eleman koparıyordu.


      _____________________________


      Red Hot Chili Peppers | Eluveitie
      Muse | Dream Theater | Opeth | Rush
      South Park | Game of Thrones | Blade Runner | Star Wars

    • Yarbay
      7496 Mesaj
      14 Mart 2010 19:17:51
      Nerdesin?
      -İşim var.
      Abe i..na ne zaman arasam işin var diyorsun nerde senin vergi levhan?


      _____________________________

Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Sinema >> Kolpaçino en sevdiğiniz sahneler/replikler ? :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.