DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
REPLİCA JANT HAKKINDA...!!!
24
Cevap
0
Favori
10.356
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      610 Mesaj
      12 Ocak 2010 17:27:14
      Arkadaşlar ben aracımın orjinal jant ve lastiklerini "225/55/16 Michelin Primacy Hp lastik" ve jantları takas

      yöntemiyle verip; yerine replica 225/50/17 lastik ve jant aldım.Aldığım lastik "Bridgestone potenza adrelanin 001"

      fakat kafamda soru işaretleri kaldı.Şöyle ki aldığım lastik sınıfın en iyi yol tutan lastiklerin den lakin aracın yol tutuşuna etkisi

      çok fazla olmadı.Demek istediğim acaba orjinal jant olmadığı için aracın yol tutuş karakterini de etkiliyormu bu replica jant olayı?

      Sadece lastiğe veya sadece janta suç atmak istemiyorum.Jantın replica olması demek malzemeden çalınması bunun karşılığı olarak

      görüntü dışında bir katkısı olmaması anlamınamı geliyor.?Yorumlarınızı merak ediyorum doğrusu....

      Saygılar...

      Not:"Aracım 2008 Audi A4 2.0 tdi yeni kasa" İstanbul'da yaşıyorum..


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayacem -- 12 Ocak 2010; 18:14:25 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      650 Mesaj
      12 Ocak 2010 17:38:33
      Adrenalin zaten bu havalarda yeterince kendini belli edebilecek bir lastik değil. Sıcak hava olsa bile ülkemiz şartlarında tozlu asfaltda bazen problemli hale gelebiliyor şehir içinde. Ama uzun süre otoban kullanımında çok güzel.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |RS| -- 12 Ocak 2010; 17:38:48 >
      _____________________________

    • Yarbay
      3346 Mesaj
      12 Ocak 2010 17:40:21
      Hocam öncelikle Mıchelin'den Brıgstone gibi bence sadece adı olan ve beş para etmez(Standart araçlar için ürettiği lastikler)geçiş yaptığınız için ne kadar kötü bir karar verdiğinizi en yakın sürede anlayacaksınız

      Bende Astra varken Potenza,Vectrayı ilk aldıüğımda Turanza vardı.
      İnanın lastiklere Astrada 15.000,Vectrada ise tam 50.000 km dayanabildim.
      Bu kadar berbat bir lastik olamaz.Yol sesi,kötü yol tutuş ve ıslak zeminde müthiş bir kayma potansiyeline sahip lastikleri 2 aracımdada kullanmak zorunda kaldım.

      Şimdi Passatımızdaki Brıgstone Turanzaları çıkaraıp(20.000 km)yerine Michelin Prmacy Hp taktık.
      Vectramada Prımacy Hp taktım.
      Hyundai h100'e ise Good Year taktık..

      Bu lastikler gerçekten hem konforu,hem yol tutuşu artırdı,hemde lastik sesi çok azaldı.

      Sizin aracınıza gelince.
      Araç güçlü bir araç olduğundan gaza her dokunuşta araç fırlama isteği duyadcak haliyle.Birde virajdaysa bu istek,lastiklerin rolü çok fazla.Jant ebatlarınız bu araç için uygun olmuş.Yol tutuşu artması gerekirdi.Ancak dediğim gibi,eğer bu ebatlara uygun Mıchelin Lastikleriniz olsa dahada iyi bir yol tutuş görürdünüz.

      Eğer bu lastikleri değiştirme gibi bir şansınız yoksa,bundan sonraki lastik seçimlerinizde Mıchelin tercih etmenizi öneririm...




      _____________________________

    • Yarbay
      3676 Mesaj
      12 Ocak 2010 17:47:13
      Konuyla pek de bir alakası yok ama bundan 1 sene önce Goodyear Eagle F1 lastik almıştım Continental Ecocontact lastiklerimin yerine... Büyük bir beklenti içindeyken sonuç benim için hüsran olmuştu. Kaymak asfalt diye tabir ettiğimiz ülkemizde otobanlarda bile zorla bulunan asfalt dışında en ufak bir toz zerresi görsün lastik en basit kalkışta patinaja sarıyordu. Virajlarda eski Continentalleri aratıyordu bazen. Yaptığı inanılmaz yol sesi de cabası... Sonuç olarak diyeceğim şudur ki sizin lastikleriniz de hem yılın bu vakitlerindeki hava koşullarından hem de kullandığınız yolların kalitesinden dolayı tam performansını gösteremiyor olabilir.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      610 Mesaj
      12 Ocak 2010 17:54:49
      Vallahi sevgili arakdaşım benimde kafam karıştı kime gitsem potenza al dedi.Forumlarda da baya bir araştırma yapmıştım.

      Lakin aracın lasiklerini 9500 km de iken değiştim şuan araç 21.000 km de.Özellikle bahsettiğin gibi viyadüklerde veya köprü altından köprü

      üstüne çıkış tarzı olan yerlede 50-60 km lerde bile hafif gaz versem araç önden kayıyor.Düz yolda ise araç 130 km civarı az birşey makas atayım

      desem tedirgin oluyorum.Ses olayına zaten hiç girmiyecem araç da yalıtım yok tam bir facia o yüzden yol tutuş güenliği olsun yeter bana.

      Olmazsa goodyear f1 de takıtırabilirim bunu da tavsieye eden çok oldu..Ancak repilica olması münasebetiyle jantın hiçmi kusuru olmuyor bu

      yol tutuşa ne bilim içindeki alaşımlar,ağırlık onrijanl jantlara göre farklıdır sanırım.Resimler biraz fikir verir sanrıım.





      _____________________________

    • Yüzbaşı
      650 Mesaj
      12 Ocak 2010 18:09:56
      Jantın modelinin yol tutuşda balans problemi yoksa etkisi olur diyemeyiz. Ancak yeni jantlar ağırdır o da arabanın performansını bir nebze etkileyebilir. Torku yüksek dizel bir araba kullandığınızdan ağır olsa bile hissedilir bir etki bırakmamış olma ihtimali de yüksek.

      Lastiğe gelince bence yazın şimdiki kadar problem olmayacak. Isındıktan sonra kötü sonuç vereceğini sanmıyorum adrenalinleri. Zaten otoban tipi sürekli kullanılan tozsuz yollarda güzel performansı var . Zira yağmurda da çok iyi.

      Ben sizin yerinizde olsam şu anda 4 adet biraz daha yüksek performans tipi olan kış lastiği alırdım. Yaz gelince tekrar adrenalinleri takarsınız. En ufak bir gizli buzlanmada adrenalinler kontrolü imkansız sonuçlar doğurabilir kışın.

      Good year UltraGrip Performance 2 veya UltraGrip Performance serisi lastiklerden biri şu an için size en iyi hitap edecek modeller diye düşünüyorum.

      http://eu.goodyear.com/tr_tr/tires/winter/


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |RS| -- 12 Ocak 2010; 18:10:51 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1098 Mesaj
      12 Ocak 2010 19:10:15
      Ölçüyü sadece 1 inç büyütmüşünüz ve aracınızın hala 50 yanak lastiği var. S-Line paket olmadığı için de amortisörleriniz yumuşak. O yüzden yol tutuşta fazla değişiklik beklemeyin derim.



      _____________________________

    • Yarbay
      2919 Mesaj
      12 Ocak 2010 19:22:02
      Jantın replica değil lexani de olsa aynı durumu yaşarsınız:) Eski jantlarınız muhtemelen bu jantlara göre daha ağırdır orj jantlar genelde ağır olur.

      Yer tutuşu geliştirmek isterseniz goodyear f1e geçmeniz yeterli olur.Bu lastiklerle eski yol tutuşa geri dönecektir araç. Fakat daha ileri seviyeye taşımak isterseniz KW coillere ya da s line ın amartisörlere bakabilirsiniz.


      _____________________________

      Araç: Ford Focus 2007 1.6A/T
      Sistem: Pioneer 8750bt
      Ön:Morel Elate6 midbass+ Cadence cvlt45 Tweeter+Focal k2 power crossover+Rockford Fosgate p6002
      Arka kapı: Pioneer Ts-a1685
      Sub: For-x 20cm 300w rms+Pioneer Gm-x922 Class A
      Altyapı:Audison SFD41c+Stinger 1F kapasitör+Rockford Fosgate 0 awg 200A sigorta+Stinger 0awg+Stinger 4awg+ Van del hull, in acoustic kablolar

      Kullandığım ürünler ilgili merak ettikleriniz olursa pm den yazabilirsiniz
    • Yarbay
      3676 Mesaj
      12 Ocak 2010 19:23:53

      quote:

      Orijinalden alıntı: PALERMO ®

      Ölçüyü sadece 1 inç büyütmüşünüz ve aracınızın hala 50 yanak lastiği var. S-Line paket olmadığı için de amortisörleriniz yumuşak. O yüzden yol tutuşta fazla değişiklik beklemeyin derim.

      Jant boyutunu değiştirmekle yol tutuşta artış olmaz isterse 1 değil 5 inç büyütsün. Yol tutuşu birincil etkiyelen lastik tabanının genişliğidir. Yanlışım varsa düzeltin.
      Benim düşüncem de arkadaşın büyük bir yol tutuş farkı görmemesinin nedeni lastik tabanının aynı kalmasıdır...




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      650 Mesaj
      12 Ocak 2010 19:27:55
      Lastiğin yanak kalınlığı da etkiler, dar yanak biraz daha az esner, araç sertleşir biraz daha. Tabi kısa helezon, spor amortisör, viraj demiri gibi ekipmanlar kadar etkili olmaz bu.


      _____________________________

    • Yarbay
      4803 Mesaj
      12 Ocak 2010 19:42:37
      Görüntü olarak yakışmış jantlar güsel durmuş fekat yanaklar kalın kalmış bu yüzden hangi lastiği taksan bi fark hissetmesin yol tutuşta , 225 45 17 tavsiye ederim


      _____________________________

      Golf tsi dsg 140hp
      Lenovo A7000 ..Android 6.0
    • Yarbay
      3676 Mesaj
      12 Ocak 2010 20:04:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: serty23

      Görüntü olarak yakışmış jantlar güsel durmuş fekat yanaklar kalın kalmış bu yüzden hangi lastiği taksan bi fark hissetmesin yol tutuşta , 225 45 17 tavsiye ederim
      Hangi akla hizmet tavsiye edersiniz bu ölçüleri ?, düşündüm düşündüm çözemedim de. Bu lastikler yol tutuşa hiçbir katkıda bulunamaz çünkü taban yine 225, görüntü için de yanağı incedir doğrudur ama bahsettiğiniz ölçüdeki bir lastik bu araca ufak kalır. Çamurluğun içinde çok küçük kalacağından görüntüsü de birşeye benzemez. Bu arabanın hakkı 45 yanak ve 17" jant ölçüsünde minimum 235, mümkünse 245tir.
      Değiştirme: İmla




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aRm -- 12 Ocak 2010; 20:08:30 >
      _____________________________

    • Yarbay
      6355 Mesaj
      12 Ocak 2010 21:06:10

      quote:

      Orijinalden alıntı: kayacem

      Arkadaşlar ben aracımın orjinal jant ve lastiklerini "225/55/16 Michelin Primacy Hp lastik" ve jantları takas

      yöntemiyle verip; yerine replica 225/50/17 lastik ve jant aldım.Aldığım lastik "Bridgestone potenza adrelanin 001"

      fakat kafamda soru işaretleri kaldı.Şöyle ki aldığım lastik sınıfın en iyi yol tutan lastiklerin den lakin aracın yol tutuşuna etkisi

      çok fazla olmadı.Demek istediğim acaba orjinal jant olmadığı için aracın yol tutuş karakterini de etkiliyormu bu replica jant olayı?

      Sadece lastiğe veya sadece janta suç atmak istemiyorum.Jantın replica olması demek malzemeden çalınması bunun karşılığı olarak

      görüntü dışında bir katkısı olmaması anlamınamı geliyor.?Yorumlarınızı merak ediyorum doğrusu....

      Saygılar...

      Not:"Aracım 2008 Audi A4 2.0 tdi yeni kasa" İstanbul'da yaşıyorum..


      Lastik olayında insanlar ne kadar "spor" lastik ne kadar "sert" amortisör kullanırsa arabasının okadar iyi yol tutcağını sanır

      İlk olarak adrenalinler güzel lastiktir ama meharetini güzel şöför ile çıkarır, kendinizi güwende hissetmek istiyorsanız conti sport yada eagle F1 alamanız lazım idi

      İçlerinde en iyi performansı bence adrenalin wermekte, ama adrenalini dediğim gibi arabayı kastırıcak kadar zorladığınızda hissedersiniz lastiğin limiti iyi yani ki güzelde süre çıkarır adrenalin, ayrıca adrenalin çabuk yorulmaz

      Conti Sport kaliteli asvaltta kimseyi tanımaz ama ülkede her yerde aswalt yok, conti gerçekten çok güzel tutunuyor ama ısınması lazım birde asvaltı çok seçiyor, çamur aswaltta önermem, adrenalinden önce yorulur

      Eagle F1 ise en güzenli en az kaydıran lastiktir, en iyi tutunmayı yakalarsınız, ama perfromans bakımından birşey beklemeyin, ama hissiyat bakımından süper sıradan şöför için

      Sıradan şöförüm arabamı kullanıyorum işte kaydımı iyiki ESP aldım diyorsanız Eagle F1

      Arabanın kafası gitsede el freni çeksem 1 kaymak diyorsanız adrenalin yada conti alın, bizim buranın asvaltı garip derseniz adrenalin, aswalt değil güzergahım pist gibi diyorsanız conti tawsiye ederim



      _____________________________

      [drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]
    • Binbaşı
      1098 Mesaj
      12 Ocak 2010 22:35:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: aRm



      Alıntıları Göster

      Jant boyutunu değiştirmekle yol tutuşta artış olmaz isterse 1 değil 5 inç büyütsün. Yol tutuşu birincil etkiyelen lastik tabanının genişliğidir. Yanlışım varsa düzeltin.
      Benim düşüncem de arkadaşın büyük bir yol tutuş farkı görmemesinin nedeni lastik tabanının aynı kalmasıdır...




      Ben aracın yol tutuşunu jant boyutu arttırır demedim. Boyutu sadece 1 inç büyüttüğü için 55 yanaktan 50'ye düştüğünü o yüzden fazla değişiklik olmayacağını söyledim.

      Sizin görüşünüze göre yol tutuşu etkileyen en önemli şey taban genişliği olsaydı 215-45 14 lastik takan Şahinin yol tutuşunun 185-55-14 lastikli 106'dan daha iyi olması gerekirdi.

      Yol tutuşu etkileyen en önemli faktörler araç dizaynı, burulma direnci ve ağırlık merkezidir. Daha sonra süspansiyon, lastik yanak genişliği ve taban genişliği gelir. Çok güçlü bir arkadan itişli aracınız yoksa da gereksiz taban genişliğiyle sadece aracınıza eziyet edersiniz başka da bişey olmaz.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PALERMO ® -- 12 Ocak 2010; 22:49:16 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1561 Mesaj
      12 Ocak 2010 23:04:52
      bu araca bence contı sport contact 3 super gıderdı


      _____________________________

      OPEL İNSİGNİA CDTİ COSMO / SCANİA R480 XPİ TOPLİNE EURO5 OHNE ADBLUE / MB ACTROS 1846 MPII / EFEKENTLİ(09)
    • Yarbay
      3676 Mesaj
      12 Ocak 2010 23:08:36

      quote:

      Orijinalden alıntı: PALERMO ®


      Alıntıları Göster



      Ben aracın yol tutuşunu jant boyutu arttırır demedim. Boyutu sadece 1 inç büyüttüğü için 55 yanaktan 50'ye düştüğünü o yüzden fazla değişiklik olmayacağını söyledim.

      Sizin görüşünüze göre yol tutuşu etkileyen en önemli şey taban genişliği olsaydı 215-45 14 lastik takan Şahinin yol tutuşunun 185-55-14 lastikli 106'dan daha iyi olması gerekirdi.

      Yol tutuşu etkileyen en önemli faktörler araç dizaynı, burulma direnci ve ağırlık merkezidir. Daha sonra süspansiyon, lastik yanak genişliği ve taban genişliği gelir. Çok güçlü bir arkadan itişli aracınız yoksa da gereksiz taban genişliğiyle sadece aracınıza eziyet edersiniz başka da bişey olmaz.

      Arkadaş lastiklerinin yol tutuşundan bahsetmiş, yoksa ben de biliyorum yol tutuşunu lastikten çok daha fazla etkileyen etmenler olduğunu... Ben de aksini iddaa etmedim zaten, ki şu an daha iyi bir yol tutuş için o kadar masraf edip alınan lastikleri değiştirmek yerine kaliteli bir 35mm veya tercihe göre 50mm yay takımı almak daha mantıklıdır. Lastikler aşındıktan sonra keyfe keder ebat değişikliği yine yapılabilir.


      _____________________________

    • Yarbay
      4803 Mesaj
      13 Ocak 2010 00:05:21
      235 45 17 ile 225 50 17 arasında fazla fark olmaz yol tutuş istiyorsan tabanı 255 te yapsan yanak incelmedikçe boşa kürek arkadaşım Bende 195 65 15 ten 205 60 15 geçtim görüntü olarak güsel durudu ama ikisinin yanak kalınlığı birbirine çok yakın olduğu için yol tutuşta çok fark olmadı, sonuç olarak 225 45 17 nin A4 te kötü duracağını düşünmüyorum ve yol tutuşu iyileştirecektir


      _____________________________

      Golf tsi dsg 140hp
      Lenovo A7000 ..Android 6.0
    • Yarbay
      3476 Mesaj
      13 Ocak 2010 00:05:30
      Sadece 5 yanak düşmüş taban genişliğide artmamış..eğer araç eski yol tutuşundan daha kötüyse bunun cevabı lastiklerdir

      Janttan yana bir sıkıntı olacağını sanmıyorum


      _____________________________

    • Binbaşı
      1921 Mesaj
      13 Ocak 2010 00:51:05

      quote:

      Orijinalden alıntı: serty23

      235 45 17 ile 225 50 17 arasında fazla fark olmaz yol tutuş istiyorsan tabanı 255 te yapsan yanak incelmedikçe boşa kürek arkadaşım Bende 195 65 15 ten 205 60 15 geçtim görüntü olarak güsel durudu ama ikisinin yanak kalınlığı birbirine çok yakın olduğu için yol tutuşta çok fark olmadı, sonuç olarak 225 45 17 nin A4 te kötü duracağını düşünmüyorum ve yol tutuşu iyileştirecektir

      Aynen yanak kalınlığıyla alaklı bir olay.Aynı lastik ebadı bende vardı 195-65-15 ve yol tutuşu çok kötüydü aracın fakat 215 -45-17 ye geçince resmen araç yere yapışıyor.Birde yay alsam sanırım hiç kalkmıcak yerden Bencede bir yay takımı alın eğer hala performans sıkıntısı çekerseniz yanak kalınlığını 45 yapın yada 35


      _____________________________

      sakla samanı gelcek zamanı...
    • Yüzbaşı
      610 Mesaj
      13 Ocak 2010 15:25:41
      Cevap yazan arkadaşlara teşekkürler.

      Aracın yol tutuşu doğuştan bozuk aldığım günden beri bu böyle..Yani eskiye tekrar dönüp başınızı ağrıtmak istemem.

      Bunun hakkında bir başlık açmıştım "Audi A4 kabin gürültüsü" diye orda baya yazdım.

      Birde bu yay olayı veya amortisör olayların bilen bir arakdaş biraz izah ederse sevinirim.Fiyatı,alacağım randıman ne ölçüde olur

      birde en öenmli olay aracı tekrar eski haline getirmek kolay olurmu yani geri dönüşü olmayan bir uygulam yapıp aracın orjinalliğini

      bozmak istemem.Ben aracım genel anlamında yol tutuşunu puanlama yaparsam isem sonuç şöyle olur.

      -Düz yol otoban yüksek sürat:10 üzerinden 5

      -Virajlı yollar bağlantı yolları veya şehiriçi viyadük tarzı yollar.10 üstünden 3 çok tedirgin ediyiyor insanı kasa çok yatıyıor.

      Birde buna koltukların deri olaması ve yanal tutuşun zayıf olmasıda etki edince daha berbat bir durum ortaya çıkıyıor.

      -Genel ortalam ise 10 üstünden anca 5 malasef ben Audi yi böyle tasvir etmemiştim kafamda daha önce bindiğim araç

      bilen arakdaşlar vardır toyota avensis 1.6 2004 model idi.O aracımın yol tutuşu bundan daha iyiydi...

      Fazla uzatmadan aracımla ilgili açtığım bir başlığı sizle paylaşmak isterim.

      Burdan konu başlığını inceleyebilrisiniz..

      http://www.turbofsi.net...in-birlestigi-topic.html


      _____________________________

    • Yarbay
      6355 Mesaj
      13 Ocak 2010 15:56:13
      quote:

      Orijinalden alıntı: kayacem

      Aracın yol tutuşu doğuştan bozuk aldığım günden beri bu böyle..Yani eskiye tekrar dönüp başınızı ağrıtmak istemem.

      Bunun hakkında bir başlık açmıştım "Audi A4 kabin gürültüsü" diye orda baya yazdım.

      Birde bu yay olayı veya amortisör olayların bilen bir arakdaş biraz izah ederse sevinirim.Fiyatı,alacağım randıman ne ölçüde olur

      birde en öenmli olay aracı tekrar eski haline getirmek kolay olurmu yani geri dönüşü olmayan bir uygulam yapıp aracın orjinalliğini

      bozmak istemem.Ben aracım genel anlamında yol tutuşunu puanlama yaparsam isem sonuç şöyle olur.

      -Düz yol otoban yüksek sürat:10 üzerinden 5

      -Virajlı yollar bağlantı yolları veya şehiriçi viyadük tarzı yollar.10 üstünden 3 çok tedirgin ediyiyor insanı kasa çok yatıyıor.

      Birde buna koltukların deri olaması ve yanal tutuşun zayıf olmasıda etki edince daha berbat bir durum ortaya çıkıyıor.

      -Genel ortalam ise 10 üstünden anca 5 malasef ben Audi yi böyle tasvir etmemiştim kafamda daha önce bindiğim araç

      bilen arakdaşlar vardır toyota avensis 1.6 2004 model idi.O aracımın yol tutuşu bundan daha iyiydi...


      Aracınıza has bir sorun yok ise ben arabanızın yol tutuşunda bir problem olacağını/olabileceğini sanmıyorum

      Şimdi bunun bir metresi yok ki yol tutuşunu ölçelim, siz kendi "duygularınız" ile "butt dynonuz" ile karar weriyorsunuz ama siz expermisiniz ?

      Siz partikular olarak A4'ün yol tutuşundan memnun olmayabilrisiniz, sizin sürüş karakterinize uygun olmayabilir ama arabanızı profosyonel biri kullandığında tepkiniz değişik olucaktır

      Dünyanın en iyi kemanınıda bana versen ben çalamam, bunun gibi birşey, ama çalmaya çalışsamda "bu çalmıyor" arkadaş derim ama çalmayan kemanmıdır benmiyimdir ?

      Dediğim gibi önceki aracınız ile kıyasladığınız olayı rakamlara bakarak değil hisiyatınız ile söylüyorsunuz elinizde g metre gezmediğinizi umuyorum

      Belki gerçekten Avensis A4'ten iyi yol tutuyordur ama A4'ün kötü yol tutması hatta viyadük çıkışlarında sizi rahatsız edecek şekilde kötü yol tutması zor

      Bence arabanızı geliştirmek yerine kendinize yatırım yapın



      _____________________________

      [drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]
    • Yüzbaşı
      610 Mesaj
      13 Ocak 2010 16:46:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: drahte 1905


      Alıntıları Göster



      Aracınıza has bir sorun yok ise ben arabanızın yol tutuşunda bir problem olacağını/olabileceğini sanmıyorum

      Şimdi bunun bir metresi yok ki yol tutuşunu ölçelim, siz kendi "duygularınız" ile "butt dynonuz" ile karar weriyorsunuz ama siz expermisiniz ?

      Siz partikular olarak A4'ün yol tutuşundan memnun olmayabilrisiniz, sizin sürüş karakterinize uygun olmayabilir ama arabanızı profosyonel biri kullandığında tepkiniz değişik olucaktır

      Dünyanın en iyi kemanınıda bana versen ben çalamam, bunun gibi birşey, ama çalmaya çalışsamda "bu çalmıyor" arkadaş derim ama çalmayan kemanmıdır benmiyimdir ?

      Dediğim gibi önceki aracınız ile kıyasladığınız olayı rakamlara bakarak değil hisiyatınız ile söylüyorsunuz elinizde g metre gezmediğinizi umuyorum

      Belki gerçekten Avensis A4'ten iyi yol tutuyordur ama A4'ün kötü yol tutması hatta viyadük çıkışlarında sizi rahatsız edecek şekilde kötü yol tutması zor

      Bence arabanızı geliştirmek yerine kendinize yatırım yapın


      Çok naziksin sevgili arkadaşım ben amatör bir sürücü olduğum için bu gibi şikayetlerde bulunuyorum.

      Daha 1 yıldır araç kullanıyorum.Bu bakımdan siz benim yazdığım not baremlerini dikkate almayın yanıltır sizi.

      Audi A4 çok güzel yol tutuyor müthişş ismi bile yol tutmasın da anormal katkı sağlıyıor tavsiye ederim size..

      Hiç sorunu yok müthiş araba bu sadece benim araca has özellik diğer test ettiğim 4 araçta bunlar yoktu

      Sevgili kardeşimm sen keman mı çalarsın çalmazmısın onu bilemem kendini geliştirirsen dünyanın en dandik enstürmanını bile çalarsın.

      Ben exper değilim,yorum yazmam için exper olmam gerekmiyor sanırım.Orda verdğim değerler anlaşılması daha kolay olsun diye verdiğim

      baremlerdir.Eğer altta vermiş oldğum lnink deki yazılarımı biraz zaman ayırıp okursanız bu gibi anlamsız cümleler yazmazdınız diye düşünüyorum..

      http://www.turbofsi.net...in-birlestigi-topic.html

      Saygılar..


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayacem -- 13 Ocak 2010; 16:49:55 >
      _____________________________

    • Çavuş
      49 Mesaj
      13 Ocak 2010 17:18:35
      Ben de sıkayetcıyım ya dıkkatlıce butun yazılanları okuyorum. Kabın gurultusu ve yol sesınden nefret edıyorum bırde benım aracım ıcınde kı on konsoldan gelen saglı sollu cıt cut kıt umarım ılerıde gum pat cat a donusup ıflas etmez.. en ufak bır kasıse gırım o dortlu flasorunun sag ve solundakı bozuk para koyma yerlerınde ben orayı oyle kullanıyorum cıtırtılar gelıyo cok canımı sıkıyo vw passatın fazladan extra cıt cıtları var hey gııdı hey:D Kayacem senın aracın kaymak kaymak benım olmem lazım :D Ha passat kullanan arkadaslara bır sey sorucam bazen su benım 80 le aldıgım bır vıraJI astıra cok da serı gecıyor vırajdan sert gecsem sankı vırajı alamayacam laslıklerım hala ılk alındıgında takılmıs olan lastıkler 47.000 km de aracım tesekkurler...


      _____________________________

      ......2.0 FSI PASSAT HIGHLINE MOCCA......
    • Yüzbaşı
      650 Mesaj
      13 Ocak 2010 18:53:08
      Geçen kullandığım 2.0 tdi passat variantta da biraz hızlı kalkış yaptığınızda yada debriyajdan ayağınızı hızlı çektiğinizde ön konsolun arkasında garip bir rezonans oluşuyordu rahatça duyulabilen bir ses zırıldama şeklinde. Sahibi de ön konsolun sökülmesini göze alamayınca o şekilde kullanıyor daha 1 yıllık aracı. Ben olsam bende o şekilde kullanırdım sanırım

      Yol tutuş problemine gelince bence yeni kasalar biraz daha yumuşak önceki versiyona göre. O yüzden eibach, vogtlant gibi firmaların kısa helezon kitleri kullanılabilir. Çok da pahalı değil 3,5 cm. civarı orjinal amortisörlerle kullanılabilir.

      http://performance-suspension.eibach.de/cms/en


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      14 Ocak 2010 02:48:08
      Adrenalinin kötü oldugunu ilkdefa sizden duydum..

      Bugune kadar memnun kalmadıgım tek lastık varsa o da michelin Pilot Sport tur..

      Şuan da uzerınde PZERO CORSA var oldukça memnunum. Tek eksı yonu cok cabuk bitiyor olması..



      _____________________________

      :):):)
Sayfa: [1]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.