Şimdi Ara

Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
96
Cevap
7
Favori
147.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şanzıman yağları bazı markalarda ömürlük v.s. dense bazılarının da değiştirin deyip biz kullanıcıların "nesi var canım mis gibi gidiyor " demesiyle işin pratiğine inince olayın böyle olmadığı . Yağ değiştirince gerçekten araçta birşeyler değiştiğini şahsen tecrübe eettim...(otomatik şanzıman)

    Buyrun sizlerde değiştirdiyseniz yada değiştirmeyi düşünüyorsanız paylaşın


    kısaca bmw şanzıman yağ olayından bahsedeyim...

    Bmw mercedes v.s. bazı markalarda bazı modellerde şanzıman yağ değişimi yok deniyor...Yağ için lifetime yazıyor...Kosiflere gitseniz değiştirmiyorlar...
    Şanzıman gittiği yere kadar gidiyor sonra komple şanzıman değişimi oluyor ki bu büyük bir masraf ...
    Halbuki 100 bin civarında değiştirilen bir yağ ile şanzıman ömrü daha uzun oluyor...

    Şuanda mercedeste lifetime yazsa dahi serviste 60.000 bakım periyodunda bildiğim kadarıyla yağ değişiyor...Forumdaki bir başlıkta şanzıman şikayetlerinin arttığı bunun sonucunda yağ değişimi yapıldığı yazıyordu....

    Bizimde aracımın 146.000 bin km deydi... Aslında şanzıman yağ değişimi gecikmişti bile... Uzun yol yapıldığı için genelde biraz daha esnek davrandım değiştirmek için...
    Ancak değiştirince arabanın bu kadar farkedeceğini bilseydim çok önce değiştirirdim... Araba resmen daha iyi gidiyor vites geçişleri eskisine oranla çok çok daha hızlı (ve hiç bir zaman hızından şikayet etmedim gayet memnundum)... Kick-down çok daha keskin .. özetle araba resmen kendine geldi bu kadar farkedeceğini hiç düşünmezdim...
    Eğer otomatik şanzıman kullanıyorsanız kesinlikle ihmal etmeyin ve değiştirin.... Özellikle Lifetime yazan şanzımanlar için söylüyorum..

    Şanzıman yağı 12 litreymiş ancak sadece 8 litre değiştirebiliyoruz 4 litre türbün içerisinde kalıyor onu değiştirmek için şanzımanı dağıtmak lazım...
    ZF nin yağının kullandık birçok yağın kırmızı renginden farklı olarak yeşil bir rengi var... (içinden çıkanla aynı)
    şanzıman yağ değişim maliyeti 320 TL civarına geldi....

    değişim sırasında birkaç resim çektim paylaşıyorum...
    Araç 2000 model 5.20

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)

     Şanzıman Yağı Değişim Tecrübeleri ( Önemli)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 23 Aralık 2009; 2:54:09 >







  • herşey motorda çıkan problemle başlamıştı aslında.motor yapılırken yapan usta şanzumanın yağınıda değiştirmiş.(bana başta söylemişti zaten şanzımandan anlamadığını,onun için kabahatli görmüyorum onu) deyiştirince yağıda eksik koyuyor,haliyle motor yapılınca uzun yolda denemek istedik düştük yola.1000 km sonra şanzıman en yüksek viteste takılı kaldı(güvenlik içinmiş,sonrada öğrendik).Tabi hemen bulundugumuz yerde özel bi servise soktuk usta araçta bişey olmadığını yağ eksik olduğunu, başta bize anlatmasına rağmen tam emin konuşamadığı için (tam problemin çözümü için iki gün sonraya gün vermişti) güvenemeyip döndük o şekilde eve.bulunduğumuz yerde yetkili servis de dahil olmak üzere gösterdiğimiz tüm servisler şanzımanın öldüğünü,değişmesi gerektiğini söyledi.(sonrada anladıkki hiç biri bi halt bilmiyorlarmış,ilk baştaki usta haklıymış.)

    aylarca ebay de aynı şanzumanı aradık, nerelere telefon etmedikki! benzin döküp yakmayı çok düşündüm ama kıyamadım.600 km yakında biyerde sonunda bulduk,gittik elektironik bağlantı kabloları (tam hatırlamıyorum ama bizdeki 12 pinmiş o şanzuman 14 yada tam tersi) tutmadı.başka biyerin adresini verdi 200 km de öğle gittik aynı model şanzımanı orada bulduk. saolsun Türk abilerimiz iki katı fiyatına çekti yabancı plakayı gördükleri anda ( bilgisayara yanlış girilmiş ayağı çektiler) yemedik tabi. bizde sinirlendik almadık.

    döndük eve geldik,800+800 km gidilen boşuna yol ve artı masraflar.sinirlerim hat safhada.Düşünüyorum ya yakayım, yada alayım balyozu diyorum Allah ne verdiyse gireyim ama kıyamıyorumki, namussuza melül melül bakıyor benim bişeyim yok dercesine.

    kul sıkışmayınca hızır yetişmiyor, geldi biri talip oldu o durumda, adamında dükkanı varmış araba tamiri için anlıyor bu işlerden tabi çevreside var.fazla zarar etmeden Allahtan verdim o şekli ile tabi anlattım hepsini,sonra küfür etme bana dedim.ok dedi.

    iki hafta sonra beni aradı yav dedi şanzuman sağlammış, nasıl dedim yani,yağı eksikmiş tamamladıkyağını,götürdük yetkili servise bağladık makinaya hataları silince düzeldi.kafaya dank etti tabi sonra ilk başta gösterdiğimiz ustada aynısını demişti.iş işten geçmişti tabi en çok bozulduğumda yetkili servisin direk kafadan ölü bu şanzuman demesiydi.neyse olan oldu tabi.Helallik istedi adam,bilipde elinden almışım gibi oldu dedi helalleştik.en çok da doya doya binememiştim o alete içimde uhtedir kendisi.onun yüzünden halada, çamur atarım BMW ye içten içten ah çekerek.

    biraz uzun oldu ama kusuruma bakmayın,saygılar.kazasız belasız sürüşler dileği ile.
  • Neden BMW şanzuman yağı değişimini onaylamıyor ki?
    Sadece kazanç için mi? Yani gelsin, direkt şanzumanı değiştirelim mantığı mı?
    Yoksa gerçekten önemli bir açıkmalası var mı?

  • Filtreyi değiştirdin mi? (şimdi gördüm oda değişmiş..)

    Değiştirmekle iyi yapmışsın..

    Bu arada maşallah, araç orjinal duruyor altından..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lazarotti -- 22 Aralık 2009; 23:52:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Neden BMW şanzuman yağı değişimini onaylamıyor ki?
    Sadece kazanç için mi? Yani gelsin, direkt şanzumanı değiştirelim mantığı mı?
    Yoksa gerçekten önemli bir açıkmalası var mı?

    250 300 nereye kadar giderse gidip sonra öpüyorlar bunun başka açıklaması yok...
    mantıklı bir sebebi yok yani... değişimi farkettim bana hiçbir sebep sunamazlar....

    imkanım olsa her 60.000 de değiştiririm

    @Lazarotti
    Hocam bakmaya çalışıyoruz işte
    Sende değiştirmediysen yağı kesinlikle tavsiye ederim ...Fazlıkazak isimli arkadaşta forumdan yeni kasa S serisinin değiştirmişti ve baya fark olduğunu söylemişti .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Neden BMW şanzuman yağı değişimini onaylamıyor ki?
    Sadece kazanç için mi? Yani gelsin, direkt şanzumanı değiştirelim mantığı mı?
    Yoksa gerçekten önemli bir açıkmalası var mı?

    250 300 nereye kadar giderse gidip sonra öpüyorlar bunun başka açıklaması yok...
    mantıklı bir sebebi yok yani... değişimi farkettim bana hiçbir sebep sunamazlar....

    imkanım olsa her 60.000 de değiştiririm

    @Lazarotti
    Hocam bakmaya çalışıyoruz işte
    Sende değiştirmediysen yağı kesinlikle tavsiye ederim ...Fazlıkazak isimli arkadaşta forumdan yeni kasa S serisinin değiştirmişti ve baya fark olduğunu söylemişti .

    Alıntıları Göster
    Güzel paylaşım olmuş, teşekkürler Murat.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Neden BMW şanzuman yağı değişimini onaylamıyor ki?
    Sadece kazanç için mi? Yani gelsin, direkt şanzumanı değiştirelim mantığı mı?
    Yoksa gerçekten önemli bir açıkmalası var mı?

    250 300 nereye kadar giderse gidip sonra öpüyorlar bunun başka açıklaması yok...
    mantıklı bir sebebi yok yani... değişimi farkettim bana hiçbir sebep sunamazlar....

    imkanım olsa her 60.000 de değiştiririm

    @Lazarotti
    Hocam bakmaya çalışıyoruz işte
    Sende değiştirmediysen yağı kesinlikle tavsiye ederim ...Fazlıkazak isimli arkadaşta forumdan yeni kasa S serisinin değiştirmişti ve baya fark olduğunu söylemişti .

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun elinizden geliyor bu işler galiba ya da usta mı yaptı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Güzel paylaşım olmuş, teşekkürler Murat.




    ne demek onurcum

    @
    historiyst

    Usta yaptı İşçiliğine çok güvendiğim bildiğim ustalar... (bmw sahiplerine kesinlikle tavsiye ederim)
    Ben açıkcası çok daha zahmetli bir iş bekliyordum ama alet edevat varsa birazda yatkınsanız değiştirebilirsiniz....
    tahmin ettiğimden çok daha kolaymış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Güzel paylaşım olmuş, teşekkürler Murat.



    Alıntıları Göster
    Bir kaç hafta önce ben de değiştirttim. s60 2.0T otomatik vites kullanıyorum. Yaklaşık 102 bin km.de.

    Öncesinde şanzıman yağı değişmez, gerek yok, sorunlara yol açar şeklinde pek çok yorum okudum, dinledim.

    Forumda bilgisine güvendiğim meteg usta var. O şiddetle değiştirmem gerektiğini belirtti. Sebeplerini de Volvo bölümünde yazdı.

    Bunun üzerine özel servise arabayı götürdüm. Yağını değiştirdiler. Viteslerin geçişi çok daha yumuşak oldu. Arada bir gördüğüm özellikle düşük devirlerde ortaya çıkan kütleme şeklinde vites geçişleri kalmadı. Bazen D'den R'ye veya R'den D'ye alırken arabanın bir kafa silkelemesi durumu ortadan kalktı. Arabanın ataklığı arttı.

    Dolayısıyla ben bu değişimden çok memnun kaldım ve iyiki değişmişim diyorum.

    Çıkan yağ yukarıdaki fotoğrafta olduğu gibi siyahlaşmıştı. Şanzıman yağları genelde gül şerbeti renginde kırmızı oluyorlar. Bu yağların bir de sınıfları varmış. Dexron diye...Benim arabaya konan dexron III sınıfındaydı. Sanırım piyasadaki en üst sınıfta bu oluyor.

    Yağ değiştirme şekli ise bana oldukça ilginç geldi. Motor yağı değişiminden oldukça farklı.

    Şanzıman 8lt. yağ alıyordu. Bunun hepsi bir seferde boşaltılıp yerine yenisi konmuyor, konamıyormuş; şanzımanda sorunlara yol açıyormuş.

    İlk önce 4 lt. kadar eski yağ boşaltılıyor. Üzerine 4 lt. yeni yağ konuyor. Şanzımanda toplam yine 8 lt. yağ oluyor. Biraz testten sonra 4 lt kadar daha boşaltılıyor ve 4 lt. daha yeni yağ konuyor. Sonuçta bir miktar eski yağ şanzımanda kalmış oluyor.

    Kullanılan yağ markası Gulf ATF DX III idi.

    http://www.gulf.com.tr/madeni_yaglar/

    4 Lt.si 80 TL.idi. Toplamda 160 TL.yağa vermiş oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 23 Aralık 2009; 0:32:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Bir kaç hafta önce ben de değiştirttim. s60 2.0T otomatik vites kullanıyorum. Yaklaşık 102 bin km.de.

    Öncesinde şanzıman yağı değişmez, gerek yok, sorunlara yol açar şeklinde pek çok yorum okudum, dinledim.

    Forumda bilgisine güvendiğim meteg usta var. O şiddetle değiştirmem gerektiğini belirtti. Sebeplerini de Volvo bölümünde yazdı.

    Bunun üzerine özel servise arabayı götürdüm. Yağını değiştirdiler. Viteslerin geçişi çok daha yumuşak oldu. Arada bir gördüğüm özellikle düşük devirlerde ortaya çıkan kütleme şeklinde vites geçişleri kalmadı. Bazen D'den R'ye veya R'den D'ye alırken arabanın bir kafa silkelemesi durumu ortadan kalktı. Arabanın ataklığı arttı.

    Dolayısıyla ben bu değişimden çok memnun kaldım ve iyiki değişmişim diyorum.

    Çıkan yağ yukarıdaki fotoğrafta olduğu gibi siyahlaşmıştı. Şanzıman yağları genelde gül şerbeti renginde kırmızı oluyorlar. Bu yağların bir de sınıfları varmış. Dexron diye...Benim arabaya konan dexron III sınıfındaydı. Sanırım piyasadaki en üst sınıfta bu oluyor.

    Yağ değiştirme şekli ise bana oldukça ilginç geldi. Motor yağı değişiminden oldukça farklı.

    Şanzıman 8lt. yağ alıyordu. Bunun hepsi bir seferde boşaltılıp yerine yenisi konmuyor, konamıyormuş; şanzımanda sorunlara yol açıyormuş.

    İlk önce 4 lt. kadar eski yağ boşaltılıyor. Üzerine 4 lt. yeni yağ konuyor. Şanzımanda toplam yine 8 lt. yağ oluyor. Biraz testten sonra 4 lt kadar daha boşaltılıyor ve 4 lt. daha yeni yağ konuyor. Sonuçta bir miktar eski yağ şanzımanda kalmış oluyor.

    Kullanılan yağ markası Gulf ATF DX III idi.

    http://www.gulf.com.tr/madeni_yaglar/

    4 Lt.si 80 TL.idi. Toplamda 160 TL.yağa vermiş oldum.

    Alıntıları Göster
    ben yağa 280 lira verdim... ( 8 litre aldık) anzer balı mübarek...

    şanzımanı kapatıp doldurma yerine kadar yağı koyuyorlar..... sonra aracı çalıştırıp ( şanzıman o dolduğu yere kadar olan yağı emiyor çalıştığı sırada) tekrar akıncaya kadar dolum yerine kadar dolduruyorlar....

    toplamda 1 saat bile sürmüyor nerdeyse...
    şanzımanda 9503940590439 tane vida var kapağı çıkarmak için en uzun süren belkide odur
    bide mıknatısların temizlenmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 23 Aralık 2009; 0:46:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Bir kaç hafta önce ben de değiştirttim. s60 2.0T otomatik vites kullanıyorum. Yaklaşık 102 bin km.de.

    Öncesinde şanzıman yağı değişmez, gerek yok, sorunlara yol açar şeklinde pek çok yorum okudum, dinledim.

    Forumda bilgisine güvendiğim meteg usta var. O şiddetle değiştirmem gerektiğini belirtti. Sebeplerini de Volvo bölümünde yazdı.

    Bunun üzerine özel servise arabayı götürdüm. Yağını değiştirdiler. Viteslerin geçişi çok daha yumuşak oldu. Arada bir gördüğüm özellikle düşük devirlerde ortaya çıkan kütleme şeklinde vites geçişleri kalmadı. Bazen D'den R'ye veya R'den D'ye alırken arabanın bir kafa silkelemesi durumu ortadan kalktı. Arabanın ataklığı arttı.

    Dolayısıyla ben bu değişimden çok memnun kaldım ve iyiki değişmişim diyorum.

    Çıkan yağ yukarıdaki fotoğrafta olduğu gibi siyahlaşmıştı. Şanzıman yağları genelde gül şerbeti renginde kırmızı oluyorlar. Bu yağların bir de sınıfları varmış. Dexron diye...Benim arabaya konan dexron III sınıfındaydı. Sanırım piyasadaki en üst sınıfta bu oluyor.

    Yağ değiştirme şekli ise bana oldukça ilginç geldi. Motor yağı değişiminden oldukça farklı.

    Şanzıman 8lt. yağ alıyordu. Bunun hepsi bir seferde boşaltılıp yerine yenisi konmuyor, konamıyormuş; şanzımanda sorunlara yol açıyormuş.

    İlk önce 4 lt. kadar eski yağ boşaltılıyor. Üzerine 4 lt. yeni yağ konuyor. Şanzımanda toplam yine 8 lt. yağ oluyor. Biraz testten sonra 4 lt kadar daha boşaltılıyor ve 4 lt. daha yeni yağ konuyor. Sonuçta bir miktar eski yağ şanzımanda kalmış oluyor.

    Kullanılan yağ markası Gulf ATF DX III idi.

    http://www.gulf.com.tr/madeni_yaglar/

    4 Lt.si 80 TL.idi. Toplamda 160 TL.yağa vermiş oldum.

    Alıntıları Göster
    paylaşım için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    ben yağa 280 lira verdim... ( 8 litre aldık) anzer balı mübarek...

    şanzımanı kapatıp doldurma yerine kadar yağı koyuyorlar..... sonra aracı çalıştırıp ( şanzıman o dolduğu yere kadar olan yağı emiyor çalıştığı sırada) tekrar akıncaya kadar dolum yerine kadar dolduruyorlar....

    toplamda 1 saat bile sürmüyor nerdeyse...
    şanzımanda 9503940590439 tane vida var kapağı çıkarmak için en uzun süren belkide odur
    bide mıknatısların temizlenmesi

    Benimki biraz daha değişik değiştirildi hocam.

    Kapak falan sökülmedi. Radyotörün yakınında bir hortum ve girişi var. Usta o hortumu söktü, yerine başka bir hortum taktı. O taktığı hortumun diğer ucunu da bir bidona soktu. Arabayı çalıştırınca yağı oradan atmaya başladı bidona. Yaklaşık 4 lt. boşaldıktan sonra 4lt. yeni ilave etti. Ondan sonrası yukarıda anlattığım şekilde...

    En sonunda da ilk başta söktüğü hortumu yerine taktı. Bitti, gittii... Gerçi ondan sonra Volvo yeni şanzıman yazılımı çıkarmış. Bir yere götürüp onu yükletti. Hepsi 1 saati bulmadı benim de...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar ge

    paylaşım için teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Yeğenim sen ne kadar temiz yerlere götürüyosun öyle arabanı. Duvarlara bak bizim evin boyasından temiz nerdeyse.

    Güle güle kullan. İnsanın aracıyla arıza dışında uğraşması kadar zevkli birşey olamaz. Yeter ki cebinde paran olsun, bir de işinin ehli ustası olsun. :)

    Ben de artık arızadan saymadığım volan seti değişimini yapacağım yakın zamanda. Yeter ki cebimde nakitim olsun. Ne kadar zevkli bir bilsen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    ben yağa 280 lira verdim... ( 8 litre aldık) anzer balı mübarek...

    şanzımanı kapatıp doldurma yerine kadar yağı koyuyorlar..... sonra aracı çalıştırıp ( şanzıman o dolduğu yere kadar olan yağı emiyor çalıştığı sırada) tekrar akıncaya kadar dolum yerine kadar dolduruyorlar....

    toplamda 1 saat bile sürmüyor nerdeyse...
    şanzımanda 9503940590439 tane vida var kapağı çıkarmak için en uzun süren belkide odur
    bide mıknatısların temizlenmesi

    Benimki biraz daha değişik değiştirildi hocam.

    Kapak falan sökülmedi. Radyotörün yakınında bir hortum ve girişi var. Usta o hortumu söktü, yerine başka bir hortum taktı. O taktığı hortumun diğer ucunu da bir bidona soktu. Arabayı çalıştırınca yağı oradan atmaya başladı bidona. Yaklaşık 4 lt. boşaldıktan sonra 4lt. yeni ilave etti. Ondan sonrası yukarıda anlattığım şekilde...

    En sonunda da ilk başta söktüğü hortumu yerine taktı. Bitti, gittii... Gerçi ondan sonra Volvo yeni şanzıman yazılımı çıkarmış. Bir yere götürüp onu yükletti. Hepsi 1 saati bulmadı benim de...

    Alıntıları Göster
    @Details
    ben teşekkür ederim ne demek



    HiGHWAYMOUSE
    hocam şanzıman tiplerine göre değişiyordur tabi....
    bizimki fabrikasyon değişmez diye üretiliyor ama değiştirliyor özel servisler tarafından....
    yağ kontrol çubuğu falan yok hiç belki fark ordan kaynaklanıyordur....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    @Details
    ben teşekkür ederim ne demek



    HiGHWAYMOUSE
    hocam şanzıman tiplerine göre değişiyordur tabi....
    bizimki fabrikasyon değişmez diye üretiliyor ama değiştirliyor özel servisler tarafından....
    yağ kontrol çubuğu falan yok hiç belki fark ordan kaynaklanıyordur....

    Alıntıları Göster
    Metin usta degısmıs yagı





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911


    HiGHWAYMOUSE
    hocam şanzıman tiplerine göre değişiyordur tabi....
    bizimki fabrikasyon değişmez diye üretiliyor ama değiştirliyor özel servisler tarafından....
    yağ kontrol çubuğu falan yok hiç belki fark ordan kaynaklanıyordur....



    Elbette hocam, mutlaka farklar olacaktır. Tamamen farklı marka modeller. Ben işte hazır konu açılmışken belki birilerinin işine yarar diye yaşadıklarımı yazayım dedim. Çünkü oldukça faydalı bir konu açmışsın; yıllar geçse de faydalanabilecek türden...

    Volvo s60'da şanzıman yağ çubuğu var. Gerçi servise gitmeden önce bir kontrol edeyim diye aradım, yerini bulmam baya uzun sürdü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Yeğenim sen ne kadar temiz yerlere götürüyosun öyle arabanı. Duvarlara bak bizim evin boyasından temiz nerdeyse.

    Güle güle kullan. İnsanın aracıyla arıza dışında uğraşması kadar zevkli birşey olamaz. Yeter ki cebinde paran olsun, bir de işinin ehli ustası olsun. :)

    Ben de artık arızadan saymadığım volan seti değişimini yapacağım yakın zamanda. Yeter ki cebimde nakitim olsun. Ne kadar zevkli bir bilsen.

    servis yeni daha 6 ay falan oldu açılalı... tebrik ediyorum yani şu resimden oraya dikkat ettin ya
    sağolasın canım .darısı senin başına .. Bende para yok şimdi hallederiz v.s. diye diye biriktirdim herşeyi bir seferde 740 kağıt kaçtı allah mecbur etmesin ama servislerin yanından geçmek istemiyorum uzun süre inş sorun falan çıkmaz araçta

    sana doğum gününde volan seti alalım...
    daha makbule geçen bir hediye olamaz heralde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Yeğenim sen ne kadar temiz yerlere götürüyosun öyle arabanı. Duvarlara bak bizim evin boyasından temiz nerdeyse.

    Güle güle kullan. İnsanın aracıyla arıza dışında uğraşması kadar zevkli birşey olamaz. Yeter ki cebinde paran olsun, bir de işinin ehli ustası olsun. :)

    Ben de artık arızadan saymadığım volan seti değişimini yapacağım yakın zamanda. Yeter ki cebimde nakitim olsun. Ne kadar zevkli bir bilsen.

    servis yeni daha 6 ay falan oldu açılalı... tebrik ediyorum yani şu resimden oraya dikkat ettin ya
    sağolasın canım .darısı senin başına .. Bende para yok şimdi hallederiz v.s. diye diye biriktirdim herşeyi bir seferde 740 kağıt kaçtı allah mecbur etmesin ama servislerin yanından geçmek istemiyorum uzun süre inş sorun falan çıkmaz araçta

    sana doğum gününde volan seti alalım...
    daha makbule geçen bir hediye olamaz heralde


    Düşünüldü ve uygulandı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Metin usta degısmıs yagı




    hiç affetmiyorsun abi

    ihsan usta metin usta sağolsunlar hemen hallettiler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Yeğenim sen ne kadar temiz yerlere götürüyosun öyle arabanı. Duvarlara bak bizim evin boyasından temiz nerdeyse.

    Güle güle kullan. İnsanın aracıyla arıza dışında uğraşması kadar zevkli birşey olamaz. Yeter ki cebinde paran olsun, bir de işinin ehli ustası olsun. :)

    Ben de artık arızadan saymadığım volan seti değişimini yapacağım yakın zamanda. Yeter ki cebimde nakitim olsun. Ne kadar zevkli bir bilsen.

    servis yeni daha 6 ay falan oldu açılalı... tebrik ediyorum yani şu resimden oraya dikkat ettin ya
    sağolasın canım .darısı senin başına .. Bende para yok şimdi hallederiz v.s. diye diye biriktirdim herşeyi bir seferde 740 kağıt kaçtı allah mecbur etmesin ama servislerin yanından geçmek istemiyorum uzun süre inş sorun falan çıkmaz araçta

    sana doğum gününde volan seti alalım...
    daha makbule geçen bir hediye olamaz heralde

    Alıntıları Göster


    Can yani RqJnr sağolsun bana doğumgünümde BMW çıkması baskı balata ve volan seti getirmişti. Hatta Kanyon'daki starbuck's'ta toplanmıştık. Pastadan sonra açmıştım paketleri. Ben de başka birşey sanıyordum. Açtım baktım küflü paslı şeyler. Allah razı olsun dedim.

    Yanımızda Efe, Onur ve Batu da vardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun



    Can yani RqJnr sağolsun bana doğumgünümde BMW çıkması baskı balata ve volan seti getirmişti. Hatta Kanyon'daki starbuck's'ta toplanmıştık. Pastadan sonra açmıştım paketleri. Ben de başka birşey sanıyordum. Açtım baktım küflü paslı şeyler. Allah razı olsun dedim.

    Yanımızda Efe, Onur ve Batu da vardı

    Alıntıları Göster

    süper yaaaa




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.