Şimdi Ara

* * * YENİ VW PASSAT * * * (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
299
Cevap
0
Favori
65.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferayeebrar

    merhaba.tüm yorumları okudum.verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkürlerrr. sizce passatı hemen almak mı yoksa fiyatlar oturunca yani yılbaşına veya temmuza almakmı avantajlı olur. benim pek acelem yok.değerli yorumlarınızı bekliyorum...

    Eğerki almayı kafaya koyduysanız hemen almak avantajlı lansman fiyatı eski kasayla aynı şuan fiyatlarda artış olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferayeebrar

    merhaba.tüm yorumları okudum.verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkürlerrr. sizce passatı hemen almak mı yoksa fiyatlar oturunca yani yılbaşına veya temmuza almakmı avantajlı olur. benim pek acelem yok.değerli yorumlarınızı bekliyorum...


    Aceleniz yoksa zaten araç almayın. Koyun paranızı vadeliye. bir passat parası 60 bin lira size ayda 400 lira faiz getirir. Passatınız varsa yıllık en az 1000TL kasko farkı olacaktır (mevcut aracınız kaskosuz eski püskü hesabı). 600 lira vergi farkı olacaktır. Etti mi size aylık 1600/12 = 133 lira. Faize ekleyin bunu 533 lira/ay maliyet yapar paranızı bankada tutmaya göre.

    4 ay sonra alsanız 2000 küsur lira karda olacaksınız. Araca 2bin zam gelmesi ile kabaca aynı şey. Eğer 1 yıl beklerseniz 6400 lira avantajınız olacak. Yeni araç var diye daha çok gezerek daha çok yakıt ve zamandan kaybınızı ve sevinçten çok çalışmak yüzünden karlılığınızı ise hesaplamadım.

    Ancak bir passat parası passata dönüşünce yıllık kaybınız 6400 lira. Bu tabi enflasyon ve fiyat artışını dengeleyen bir noktanın hafif yukarısında.

    Yani almazsanız birşey kaybetmezsiniz.

    60 bine aldığınız araç 4 ay sonra ikinci el değeri olarak kaça gider o da ayrı mesele.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokturk010 -- 4 Kasım 2010; 0:09:43 >




  • Arkadaşlar öncelikle sizin düşüncelerinizin benim için önemli olduğunu belirtmek isterim.
    danışacağım konu ise yeni kasa passat 1.4 TSİ comfortline modeli için kapora verdim ve aracı
    beklemeye başladım.Yalnız düz bize gelen arkadaşım kafamı bulandırdı biraz.Söylediği 58.000tl'ye
    ledsiz,xenonsuz bir araca vereceğine, çok temiz -0-ayarında o paraya xenonlu,sanrooflu
    dolu bir bmw 3.16 alırsın,Hem aracı 2.el alacağın için zararın minumum olur.
    bundan evvelki aracında passattı zaten bir değişiklik yapsana dedi.Hakikaten biraz sahibindene bakınca
    58-60.000 tl arası dolu ve temiz 3.16'lar var.Ama yinede passat -0 km- olacak yeni kasa olacak.Kafam
    çok karıştı.eğer düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.Saygılarımla...2 tane bmw linki



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-bmw-3-serisi-cok-temiz-yeni-kasa-premium-paket-ekstralar-32757578/detay


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-bmw-3-serisi-sahibinden-sifirdan-farksiz-borusan-cikisli-2009-bmw-3-16i-full-34170038/detay




  • Arkadaşlar affınıza sığınarak bir şey sormak istiyorum. Daha yeni passatı canlı görmeden test sürüşü yapmadan kapora verip almışsınız. Vw gerçekten güzel arabalar kaliteli arabalar yapıyor bunda hem fikiriz ama kapalı kutu olan bir aracı bu şartlar altında nasıl sipariş verdiniz merak ediyorum. Amacım kimseyi eleştirmek değil. Daha önce vw kullanmadım. Belki kullansaydım bu soruyu sormama gerek kalmazdı ama cidden merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    Arkadaşlar affınıza sığınarak bir şey sormak istiyorum. Daha yeni passatı canlı görmeden test sürüşü yapmadan kapora verip almışsınız. Vw gerçekten güzel arabalar kaliteli arabalar yapıyor bunda hem fikiriz ama kapalı kutu olan bir aracı bu şartlar altında nasıl sipariş verdiniz merak ediyorum. Amacım kimseyi eleştirmek değil. Daha önce vw kullanmadım. Belki kullansaydım bu soruyu sormama gerek kalmazdı ama cidden merak ediyorum.


    Aracı otoshow da canlı olarak gördüm.Motor zaten güncel kasa motorundan farksız. 1.4 tsi. Önceki aracımda passat
    olduğu için,içim rahattı.Tabikide bilmediğim bir araç olsaydı size katılıyorum çok haklısınız.Moralimi bozan şey ise arka
    stop ledlerinin,fardaki ledlerin,xenonun olmayışı.Bunlar sadece hıghline donanımında mevcutmuş.Ledlerin maliyeti kaç paraki
    comforta koymuyorsun....




  • Passat her daim sınıfında lider olmuş bir model olduğu için ben dahil insanlar gözü kapalı kapora verebiliyorlar bence haklılarda sonuçta eski kasayla aynı fiyata çıkmış bu yeni kasanın dış görünüşünü hepimiz bu forumdan biliyorduk bilmediğimiz sadece donanımıydı önümüzdeki yıl şundan eminimki Passat 16tdi en çok satan d sınıfı araba olacak(hem komforlu lüks bir araba hemde çok az yakan ekonomik bir araba) Bwm 3.16 düşünen arkadaşada şunları söylemek istiyorum.Bmw 3 kasası ilk 2005 yılında çıktı bmw 7 yılda bir kasa degiştirir yani anlıyacağınız 2011 sonunda yeni kasaları gelecek kaldıki 3.16 hem performans hemde yakıt olarak hiçbir artısı olmayan bir araba sadece marka artısı var bmw 3.16 da olupta yeni passatta olmayan hiçbir özellik yok 3.16 fabrıka verilerine gore şehir içi 10.4 litre yakıyor yazıyor vede 0-100 km hızlanması 13.4 sanıye bunları göz önünde bulundurun,ha derseniz ki 3.20 dizel o zaman çenemi kapatıp otururum çünkü motor teknolojisi olarak yeni kullanılan 3.20 dizel motorla boy ölçüşebilecek bir motor şuan yok malesef




  • katılıyorum. daha önce vw kullansan da aynı soruyu sormana gerek olurdu arkadaşım. ferrari de olsa mercedes de olsa test etmeden iyice incelemeden bir arabayı almak büyük cesaret.
    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    Arkadaşlar affınıza sığınarak bir şey sormak istiyorum. Daha yeni passatı canlı görmeden test sürüşü yapmadan kapora verip almışsınız. Vw gerçekten güzel arabalar kaliteli arabalar yapıyor bunda hem fikiriz ama kapalı kutu olan bir aracı bu şartlar altında nasıl sipariş verdiniz merak ediyorum. Amacım kimseyi eleştirmek değil. Daha önce vw kullanmadım. Belki kullansaydım bu soruyu sormama gerek kalmazdı ama cidden merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: csimsek

    Passat her daim sınıfında lider olmuş bir model olduğu için ben dahil insanlar gözü kapalı kapora verebiliyorlar bence haklılarda sonuçta eski kasayla aynı fiyata çıkmış bu yeni kasanın dış görünüşünü hepimiz bu forumdan biliyorduk bilmediğimiz sadece donanımıydı önümüzdeki yıl şundan eminimki Passat 16tdi en çok satan d sınıfı araba olacak(hem komforlu lüks bir araba hemde çok az yakan ekonomik bir araba) Bwm 3.16 düşünen arkadaşada şunları söylemek istiyorum.Bmw 3 kasası ilk 2005 yılında çıktı bmw 7 yılda bir kasa degiştirir yani anlıyacağınız 2011 sonunda yeni kasaları gelecek kaldıki 3.16 hem performans hemde yakıt olarak hiçbir artısı olmayan bir araba sadece marka artısı var bmw 3.16 da olupta yeni passatta olmayan hiçbir özellik yok 3.16 fabrıka verilerine gore şehir içi 10.4 litre yakıyor yazıyor vede 0-100 km hızlanması 13.4 sanıye bunları göz önünde bulundurun,ha derseniz ki 3.20 dizel o zaman çenemi kapatıp otururum çünkü motor teknolojisi olarak yeni kullanılan 3.20 dizel motorla boy ölçüşebilecek bir motor şuan yok malesef



    Çok doğru söylüyosun.Bendede aynı görüş ağırlık kazandı zaten.Ama tek kızdığım nokta,stop ve fardaki ledlerin comfortline modelinde olmaması.sadece hıghline koymuşlar aradada 10-12.000tl lik fark var..




  • Arkadaşlar doğuş bunu hep yapıyor zaten,şimdi comfortline xenon,led isteyeceksin extra bunu için ene az 1 ay beklersin,tüketiciyi bir led için bu kadar bekletmeye değermi,müşteri bu kadar değersiz mi?Bir de şunu belirtmek istiyorum,vw sitesinde fuar canlı programında passat ilgili videoda ürün sorumlusu sürekli arabanın DNA sında bahsediyor,fuara sırf passat için gittim km ler ce uzaktan ama arkadaşlar bence arabanın DNA sı mutasyona uğramış,insanları bu kadar hazır lokma yerine koyan bir firma olduğunu sanmıyorum.Arkadaşın biri insignia rakip olamaz demiş bence insignia nın iç malzemesi daha kaliteli
  • ben 2011 passat 1.6 tdi blue motion aldım gayet güzel yakıtta çok tasarruflu otobanda 200 km hıza çok kolay ulaşıyoo 380 km yolu 65tl yakıtla aldık
  • Merhaba Arkadaşlar,

    forum sitesinde gezerken benim de kararsızlığıma çare olur belki diyerek üye oldum, durumumu arzedeyim;

    işim gereği yaklaşık ayda minimum 5000 km yol yapıyorum. daha önce kullandığım araçlar (2004 model 1.6 307 SW sonrasında 2002 model 3.18i) yaptığım yola dayanamadılar, beni de maddi manevi çok yordular. son aracım bmw yi sattım, şu anda eşimin kullandığı 2005 corolla verso ile işimi görüyorum.

    passatın 3 modeli arasında kararsız kaldım;
    1) sıfır 1.6 dizel comfortline manuel şanzıman
    2) sıfır 1.4 TSI DSG comfortline
    3) ikinci el 2.0 TDI DSG comfortline

    üç arabanın da fiyatı birbirine yakın, kararsızlığımın nedeni şu; bmw de kullandığım otomatik şanzıman ve güçlü motordan vazgeçemiyorum, çok yol yaptığım için dizel olması çok iyi olacak, bu açılardan bakınca aradığım araç 2.0 TDI DSG ama eski iki araçta da yaşadığım problemler beni 0 km ye itiyor.

    yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.




  • sorunuzun cevabını kendiniz vermişiniz
    1.6 dizel
  • aslında sorumun cevabı o kadar basit değil, otomatik şanzımanlı olsa 1.6 dizel olurdu ama malesef bu motora DSG koymuyorlar. 2 aydır kullandığım manuel corolla beni manuel vitesten iyice soğuttu. o sebeple benzinli olmasına rağmen otomatik 1.4 TSI daha sıcak gelliyor
  • düşünmeye gerek yok 1.4 tsi dsg comf. on numara olur diğer dsg dende 1 lt az yakıyor bmt sayesinde ş.i 7lt/100km çok güzel bir değer dizelin kahrını çekmeye değmez
  • 1,6 TDI DSG golf veye leon düşün bence daha önce de 307 kullanmışsınız. Hem yakıt hem görünüm hem de otomatik şanzıman bütün istedikleriniz var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkaptan

    Merhaba Arkadaşlar,

    forum sitesinde gezerken benim de kararsızlığıma çare olur belki diyerek üye oldum, durumumu arzedeyim;

    işim gereği yaklaşık ayda minimum 5000 km yol yapıyorum. daha önce kullandığım araçlar (2004 model 1.6 307 SW sonrasında 2002 model 3.18i) yaptığım yola dayanamadılar, beni de maddi manevi çok yordular. son aracım bmw yi sattım, şu anda eşimin kullandığı 2005 corolla verso ile işimi görüyorum.

    passatın 3 modeli arasında kararsız kaldım;
    1) sıfır 1.6 dizel comfortline manuel şanzıman
    2) sıfır 1.4 TSI DSG comfortline
    3) ikinci el 2.0 TDI DSG comfortline

    üç arabanın da fiyatı birbirine yakın, kararsızlığımın nedeni şu; bmw de kullandığım otomatik şanzıman ve güçlü motordan vazgeçemiyorum, çok yol yaptığım için dizel olması çok iyi olacak, bu açılardan bakınca aradığım araç 2.0 TDI DSG ama eski iki araçta da yaşadığım problemler beni 0 km ye itiyor.

    yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.



    1.6 TDI öneririm bende.

    Çok zorda kalınmadıkça ikinci el araçtan uzak durun derim.

    Biz çok çektik ceremesini, siz çekmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramazanalkan

    sayın ahmetkaptan,
    öncelikle hangi araca karar verirseniz şimdiden hayırlı olsun,
    yeni araç alma arefesinde olan bir kişi olarak,şahsi düşüncelerimi,son kararımı sizinle ve arkadaşlarla paylaşmak istedim,

    -yeni teknoloji turbo motorlu dizel araçlar belli bir km den sonra sürpriz yaratabilir korkusuyla ikinci elde dizel düşünmedim,zira düşük km belki olabilir ama..
    -düşük km dizel araçlarında fiyatı olarak çok yüksek bu yüzden bana göre cazip değil,ayrıca garantisi bitmiş yada bitmek üzere olan bir araç sıfır benzinli araçtan pahalı.
    -istanbulda yaşıyorum ve 30 yıla yakın bir süredir her gün araç kullanıyorum manuel şanzımanı hiç düşünmedim,çünkü son 10 yıldır gerçekten eziyet oldu..
    -1,6 tdi dsg olmadığı için 2,0 tdı dsg aracın fiyatı bana göre çok..,keza yüksek bandrol fiyatı cabası..
    -yüksek km turbo dizel bir aracın belli bir yaştan sonra satış zorluğu..olması (şahsi görüşüm çünkü ben almam)
    -60,000,70,000 tl ödenen üst sınıf bir otomobile keyifle binmek... istanbul trafiği malum,manuel vitesin çilesini çekmemek adına kesinlikle tercihimin otomatik olması..
    -yeni teknoloji 1,4 tsi bmt. motorların,dizel ile benzinli arasındaki tüketim farkının bence ''makul'' düzeyde olmasından mütevellit tercihimin benzinli olması..

    bunların neticesine verdiğim karar,bir buçuk ay önce siparişini verdiğim;
    - 1.4 tsi 122 ps dsg bmt comf.passat-

    selamlar


    Güzel tercih.. Şimdiden hayırlı olsun yeni tekerlekleriniz!
    Benim de listenin tepesinde şu an Passat Variant 1.4 tsi-DSG var. Eğer Ocak ayında gelecek olan Volvo v60 1.6t-powershift beklediğim fiyattan satışa çıkmazsa büyük ihtimalle Variant siparişi vereceğm yılbaşında..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramazanalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: ramazanalkan

    merhaba sayın akorkmaz11,
    öncelikle hangi araca karar verirseniz şimdiden hayırlı olsun,
    yeni araç alma arefesinde olan bir kişi olarak,şahsi düşüncelerimi,son kararımı sizinle ve arkadaşlarla paylaşmak istedim,

    -yeni teknoloji turbo motorlu dizel araçlar belli bir km den sonra sürpriz yaratabilir korkusuyla ikinci elde dizel düşünmedim,zira düşük km belki olabilir ama..
    -düşük km dizel araçlarında fiyatı olarak çok yüksek bu yüzden bana göre cazip değil,ayrıca garantisi bitmiş yada bitmek üzere olan bir araç sıfır benzinli araçtan pahalı.
    -istanbulda yaşıyorum ve 30 yıla yakın bir süredir her gün araç kullanıyorum manuel şanzımanı hiç düşünmedim,çünkü son 10 yıldır gerçekten eziyet oldu..
    -1,6 tdi dsg olmadığı için 2,0 tdı dsg aracın fiyatı bana göre çok..,keza yüksek bandrol fiyatı cabası..
    -yüksek km turbo dizel bir aracın belli bir yaştan sonra satış zorluğu..olması (şahsi görüşüm çünkü ben almam)
    -60,000,70,000 tl ödenen üst sınıf bir otomobile keyifle binmek... istanbul trafiğinde,manuel vitesin çilesini çekmemek adına kesinlikle tercihimin otomatik olması..
    -yeni teknoloji 1,4 tsi bmt. motorların,dizel ile benzinli arasındaki tüketim farkının bence ''makul'' düzeyde olmasından mütevellit tercihimin benzinli olması..

    bunların neticesine verdiğim karar,bir buçuk ay önce siparişini verdiğim;
    - 1.4 tsi 122 ps dsg bmt comf.passat-

    selamlar


    Güzel tercih.. Şimdiden hayırlı olsun yeni tekerlekleriniz!
    Benim de listenin tepesinde şu an Passat Variant 1.4 tsi-DSG var. Eğer Ocak ayında gelecek olan Volvo v60 1.6t-powershift beklediğim fiyattan satışa çıkmazsa büyük ihtimalle Variant siparişi vereceğm yılbaşında..


    merhaba sayın akorkmaz11,
    bende teşekkür ederim sağolun,
    sizin alacağınız araçta hayırlı uğurlu olsun,cümlemizin araçlarına sağlıklı huzurlu severek binmesi dileklerimle.

    volvo araştırmalarınızı temmuz aylarındaki forum yazışmalarınızdan hatırlıyorum,sizin ford düşünceniz vardı bu arada onu merak ettim,vazmı geçtiniz ford'dan
    ford ikinci elde iyidir sanırım,volvonun ikinci eldeki pazar durumunu iyice araştırın,mesela araç 3 yaşına gelince sıfır fiyatı ile arasındaki farkı,
    aynı şartlarda farklı bir markayla kıyası vs..

    selamlar

    www.almariner.com

    Ramazan Bey merhaba,
    Evet, doğru hatırlamışsınız. 10 yıllık Focus SW otomatik vites kullanıcısı olarak Ford her zaman listemin en tepesinde(ydi). Ancak, benim 4 gözle beklediğim makyajlı Mondeo'da maalesef 1.6 Ecoboost motorda yakın zamanda otomatik vites sunulmayacak. C-Max ailesinde bile Powershift yok. Ayrıca, 2.0 TDCİ motor da bile Powershift yok, hala eski yakıt tüketimini arttıran 6 ileri otomatik var. Hal böyle olunce mecburen Ford'dan (yani Mondeo SW'dan) vazgeçmek zorundayım. Aynı motoru kullanan Volvo şu Powershifti kullanıyor da Ford niye kullanmaz hala bilmiyorum

    VW markasını pek sevmesem de (daha çok Doğuş'a antipatim var) Passat Variant tsi-dsg en alınası araç gibi duruyor şu anda. Ancak Volvo v60'a da bir şans vereceğim. 2-3 opsiyonla 75-78 bin TL seviyesinde kalırsa fiyatı (T4 motorlu versiyon) onu alacağım..Yok eğer olmazsa, açılırtavan ve xenon ilavesi ile Variant comfortline düşünüyorum (68 bin TL civarı). Ancak, listenin alt sıralarında bir Ford daha var. O da Kuga titanyum x paket. 2.0 motorun vergisini kafamda halledebilirsem niye olmasın? Yine yeni çıkacak Pug 508 eğer Şubat ayında gelirse ona da bakabilirim.

    2. el kaygısı yaşayanlardan değilim. Aldığım araç eğer sorunsuz olursa 8-10 sene binmeyi planlıyorum. O nedenle mesela Superb'de DSG şanzımanı sunsalar 1.4 tsi ve 1.6 tdi motorlarla, onu da düşünürdüm.
    Alacağım araçda aradığım özellikler şunlar. -Mutlaka otomatik olacak (16 yıldır otomatik kullanıyorum, artık geriye dönemem)- Arka diz mesafesi geniş olsa iyi olur (2 tane erkek çocuk var arkada)-büyük bir bagaj (o nedenle SW veya HB, sedanlardan oldum olası pek haz almadım -D segmenti olacak. Uzun yol yaptığım için büyük ve konforlu olacak.. -Mümkünse 1.6 motorlu olacak..
    Bu özelliklere sahip başka araç öneriniz var mı?

    Selamlar,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 19 Kasım 2010; 10:20:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru5234

    düşünmeye gerek yok 1.4 tsi dsg comf. on numara olur diğer dsg dende 1 lt az yakıyor bmt sayesinde ş.i 7lt/100km çok güzel bir değer dizelin kahrını çekmeye değmez


    Kitap değerlerine bakmayın. Normal kullanımda DSG daha az yakar. Şehiriçi az yakıyor görünmesi ece standartında durma da olduğu için.
    Kesinlikle dsg daha az yakacaktır sakin kullanırsanız, kesinlikle ve de kesinlikle. Doğuştaki usta da aynısını söyledi. BMT nin farkı start-stop nedeni ile daha çok.
  • Acaba tsı motorlarda start-stop sistemi niye yok..

    Tdı motorlar zaten az yakıt tüketiyor, tsı lara daha gerekli aslında
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.