Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (52. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.920
Cevap
125
Favori
913.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu hafta sonu şehirdışına çıkacağım bakalım şehir dışında ne yakacak. Bu arada arabamın bakımlarını yaptırıp rot balans ayarına soktum. Yakıt 25 km daha fazla gitti:D Şehiriçi 50 tl Eurodizel e 340 km yok yaptı.
  • Arkadaşlar..
    Palio weekend 1.2S 2001 model için komple şöför koltuğu arıyorum veya çalışır mekanik aksam..
  • Merhaba,

    Benide eklermisiniz ? 2004 Model 1.2 16V MK2 Paliom var.
  • Selam,bende de 1.4 EL var lpg li..Şehir içi 19 kr/km,Şehir dışında 13,5 kr/km yakıt tüketiyorum..Ş.dışında hız ortalamam 110-120 arası..İyi gibi geliyor bana..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Erhan_Palio

    Bu hafta sonu şehirdışına çıkacağım bakalım şehir dışında ne yakacak. Bu arada arabamın bakımlarını yaptırıp rot balans ayarına soktum. Yakıt 25 km daha fazla gitti:D Şehiriçi 50 tl Eurodizel e 340 km yok yaptı.
  • Beyler bişey sormak istiyorum.Arabaya koltuk kılıf ı alacaktım fakat koltuk başlıklarını sökemedim.nasıl sökülüyor bilen varsa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolwe

    Beyler bişey sormak istiyorum.Arabaya koltuk kılıf ı alacaktım fakat koltuk başlıklarını sökemedim.nasıl sökülüyor bilen varsa sevinirim




    ben de?
    bilen fotolu bir şekilde anlatırsa tam süper olacak .. sadece ben değil tüm palio kullanıcıları teşekkür edecek ... hiçbir yerde yok çünkü ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan40500

    arkadaşlar benim palio 99 1.6 var.sorunum şu benzin deposunda yeterli benzin olmayınca pompayı yaktım.yenisini taktırdım ama bu sefer de benzinde 1-2.-3. viteslerde 3000 devire kadar tekliyor sanki benzin gelmiyor gibi araç yığılıyor ve 1 sn içinde kendini topluyor..bu sorun tüpte yok araç tüpte harikalar yaratıyor 0-100 km hızlanma 11.5 sn..sorun bujiler veyA ben zin filtresi mi yoksa başka bir şey mi ustalara kalırsak en az 400-500 den çıkarırlar
    YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM...


    ben de de sıralı sistem lpg li aynı arac var.aracım ilk çalısmada teklio iki üç marşta anca çalıstırıyorum.lpg ye gectıgınde sorun yok.ama bazen genelde iki yada üçüncü viteste tekleme yapıo.bilgisayara taktırdım aracı.oksijen sensörü arızalı cıktı.bu parcayı taktırırsam bu sorunlar biter mi?oksijen sensöründen mi kaynaklanıo bu sorunlar?oksijen sensörü hakkında internette edindiğim bilgiye göre yakıtı iki kat artarmıs arıza yapan aracta.ama benım aracın yakıt tüketimi gayet düşük şimdi kafam karıstı işçilikle 190 tl istediler bu konuda bilgi sahibi arkadasların yardımını bekliyorum.
  • lpg tüketimi sehır dısı 120-140 kr sehir içi 160-180 kr. benzinde kulanmıyorum sadece ilk calısmada benzinde calısıyor ayda ortalama 25 tl benzin yiyor aylık ort 1000 km yapıyorum.bunları yazdım çünkü bu degerler normal lambda sensörüm arızalıysa neden fazla yakmıyor..?
  • selam,benim de 1.4 el var tek noktadan enjeksiyonlu..yaşadığım sıkıntıyı anlatayım buradan pay çıkar..aracı 2005 mayıs sonu 93 .bin km de satın aldım..sorunsuz olarak 2007 nisan ayına kadar benzin ile kullandım ve aynı ayın başında Tartarini lpg kiti taktırdım..114.bin km de..ve 1 yıl sorunsuz kullandıktan sonra 2008 mayıs ayında araç bir akşam çalışmadı..10 dakika bekleyip yine denedim zor da olsa çalıştı ama nasıl siyah bir duman atıyor araç,çiğ benzin kokuyor anlatamam..bu günden sonra farkettim ki benzin ibresi resmen hareket ediyor gözümün önünde..ilk çalıştırmada motor ısınana kadar benzin ile gidiyorum yaklaşık 1-4 km arası..neyse ben hemen çalıştırır çalıştırmaz benzinden gaza geçerek aşırı benzin tüketiminin önüne geçtim..fakat lpg tüketimim de arttı aynı günlerde..lpg kitinin garanti kapsamında değişimini sağlamak için bu seferde benzin tüketiminin düşük olduğunu ispatlamam gerekti..tamircinin yolunu tuttum ve lambda sensörü arızası..120 tl sensör 30 tl makinaya bağlayıp arıza kodu alama derken 550 tl harcadım o gün..şimdi araç ş.dışı benzin 6 lt/100 km,lpg 8,5 lt/100 km tüketiyor..ş.içinde ise 8,3 lt/100 km benzin,11 lt/100 km gaz tüketiyor..buradan hareketle aylık 25 tl benzin çok gibi geliyor bana aracın gerçek benzin tüketimini ölçmeden bunu anlayamazsın..cihaza bağlatıp arıza kodu aldığında arızayı sildiler mi?soketin sökülmesinden bile arıza kodu veriyor ecu..bir de akü kutup başlarını sök,ecu nün soketini sök ve 1 saat kadar dinlendir..bazen röle de takılma yapabiliyor..onu da söküp dinlendirdikten sonra takarsan belki düzelme olabilir denemeye değer..
    quote:

    Orijinalden alıntı: joyar

    lpg tüketimi sehır dısı 120-140 kr sehir içi 160-180 kr. benzinde kulanmıyorum sadece ilk calısmada benzinde calısıyor ayda ortalama 25 tl benzin yiyor aylık ort 1000 km yapıyorum.bunları yazdım çünkü bu degerler normal lambda sensörüm arızalıysa neden fazla yakmıyor..?
  • 2008 palio 1,3 multijet dynmic 15000 de 19000 tl ye aldım
    daha önceki paliom 2000 model di xenon farlar dısında full aksesuar sayılırdı..

    yeni aracım gümüs grisi sadece xenon far ve celik jant takmak istiyorum bunu daha sade yapıcam..
    sizden isteğim daha önce xenon yada benzeri aksesuarlar taktıranlar görüslerini bizimle paylaşabilir mi?
    özellikle izmirde bu işi yapan var mı?

    aracı alır almaz enriko aliberti ye servisine götürdüm kampanya varmıs 869 dan 500 e düsmüs üstelik montajını da ücretsiz olarak yapıyoruz dediler..
    sizce bu fiyat iyi mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcakrep23 -- 3 Ağustos 2009; 17:51:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    selam,benim de 1.4 el var tek noktadan enjeksiyonlu..yaşadığım sıkıntıyı anlatayım buradan pay çıkar..aracı 2005 mayıs sonu 93 .bin km de satın aldım..sorunsuz olarak 2007 nisan ayına kadar benzin ile kullandım ve aynı ayın başında Tartarini lpg kiti taktırdım..114.bin km de..ve 1 yıl sorunsuz kullandıktan sonra 2008 mayıs ayında araç bir akşam çalışmadı..10 dakika bekleyip yine denedim zor da olsa çalıştı ama nasıl siyah bir duman atıyor araç,çiğ benzin kokuyor anlatamam..bu günden sonra farkettim ki benzin ibresi resmen hareket ediyor gözümün önünde..ilk çalıştırmada motor ısınana kadar benzin ile gidiyorum yaklaşık 1-4 km arası..neyse ben hemen çalıştırır çalıştırmaz benzinden gaza geçerek aşırı benzin tüketiminin önüne geçtim..fakat lpg tüketimim de arttı aynı günlerde..lpg kitinin garanti kapsamında değişimini sağlamak için bu seferde benzin tüketiminin düşük olduğunu ispatlamam gerekti..tamircinin yolunu tuttum ve lambda sensörü arızası..120 tl sensör 30 tl makinaya bağlayıp arıza kodu alama derken 550 tl harcadım o gün..şimdi araç ş.dışı benzin 6 lt/100 km,lpg 8,5 lt/100 km tüketiyor..ş.içinde ise 8,3 lt/100 km benzin,11 lt/100 km gaz tüketiyor..buradan hareketle aylık 25 tl benzin çok gibi geliyor bana aracın gerçek benzin tüketimini ölçmeden bunu anlayamazsın..cihaza bağlatıp arıza kodu aldığında arızayı sildiler mi?soketin sökülmesinden bile arıza kodu veriyor ecu..bir de akü kutup başlarını sök,ecu nün soketini sök ve 1 saat kadar dinlendir..bazen röle de takılma yapabiliyor..onu da söküp dinlendirdikten sonra takarsan belki düzelme olabilir denemeye değer..
    quote:

    Orijinalden alıntı: joyar

    lpg tüketimi sehır dısı 120-140 kr sehir içi 160-180 kr. benzinde kulanmıyorum sadece ilk calısmada benzinde calısıyor ayda ortalama 25 tl benzin yiyor aylık ort 1000 km yapıyorum.bunları yazdım çünkü bu degerler normal lambda sensörüm arızalıysa neden fazla yakmıyor..?



    ilgilendiğin için sağol.benim araç çalısmamazlık yapmadı hiç.bazı zamanlarda ilk çalısmada tekliodu iki üç marşta ancak çalısıyodu.fakat şimdi her sabah ilk marsta calıstıramıyorum hergun yapıyor sorun teklio devir saati bir yükseliyor bir iniyor düzensiz sekilde.egsozdan da bazen duman atıo gaza gecmeden ve pat pat sesler geliyor egzozdan araba boguluo resmen 30 saniye kadar daha sonra düzeliyor lpg ye geçince sorun yapmıyor.motor sıcakken sorun ortadan kalkıyor marsa dokununca çalısıo.sadece ilk sabah bunu yapıyor.makıneye baglattım.oksijen sensörü çalısmıyor dedıler.hatayı sildiler.550 nesine harcadın anlamadım.internette parcatreni.com da 100 liraya buldum işçilkte 30 veririm 130 a olur diorum.bir diğer sorunumda debriyajım sert vites geçişleride zorlaştı özellikle geri vitese sokarken zorluk çekiyorum.telimi değiştirmeliyim yoksa baskı balata mı bitmiştir.ben de suzuki kamyonet te var aynı sorun onda olmustu anahtarla ayar yaptılar debriyaja normale dönmüştü. palio da da aynı sistem mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih.turan

    arkadaşlar merhaba bende palio 2005 1.3 multijet kullanıcısıyım aranıza yenı katılıyorum ve ne yazıkki bir sorunla katılıyorum sorunum arac çalışmaya başladıktan sonra belirli bir süre gaza yüklendikçe ince şekilde çıykkkkkkkkk die bir ses gelior bir süre sonra gidiyor, eğer araç yüklüyse bu ses daha da yüksek oluyor bazı arkadaşlarım multijet elinde kalmıs diorlar aranızda yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim şimdi çok teşekkürler arkadaşlar...


    merhaba
    kullandığın araç zincirli bir motor olduğundan aracı ilk çalıştırdığında gelen bu ses zincirin sesi. multijetler çok km yaptıklarından bi süre sonra zincirden bu ses gelmeye başlar.
    bu sesin nedeni motor ilk çalıştığında henüz yağlama içleme tam yapılmıyor ve parça ısınmış olmuyor. 100 metre gittikden sonra yağ pompası görevini tamamlar parçada ısınır ses kesilir.

    multijetlerde zincir evladiyeliktir ancak kullanım esnasındada ses artıyosa ve geçmiyosa zincir koşullara bağlı olarak ömrünü doldurmuşl demektir.

    aslında yaz aylarında pek yapmaz kışın daha çok yapar bu sesi bi problem yok. ama dediğim gibi ses aracı km lerce kullanmanıza rağmen kesilmiyosa ozaman problem vardır. kısa sürede kesiliyosasorun yok fazla
  • Berat Kandiliniz Mübarek Olsun Arkadaşlar..

    Hep Beraber Nice Kandillere İnş...
  • valla 2005 model 149 binde paliom var. motor gayet temizdir klimalı. pazarlıksız 14 000 e bırakıyorum. fiyat 149 bine göre fazla diyenlere şöle diyim özel servisdeki ustam bile eşi için düşündü 13500 gibi anlaşamadık .araç o denli diri ve sorunsuz.

    herkes piyasa nasıl diye soruyo sitelerden link yapışltırıyolar ben direk burdan almak isteyen olursa diye yazıyım. satınca yine fiat alıcam ama geniş lazım albea sola 1.3 multi düşünüyorum palionun 1.2 leriyle uğraşmayın bile derim
  • Lambda sensörünü sökmek için eksoz manifoldundan bağlantıları ayırmak gerekiyor dolayısıyla saplama kesiyor iş ve işçilik artıyor orlarda başka eksiklerde göze çarparsa benim gibi 550 harcanıyor:))Bu arada senin debriyaj hidrolik basıncıyla kumanda ettiği için tel yok bildiğim kadarıyla yani ayar olmuyor..şanzıman inmeden anlaşılmaz..debriyaj balatan bitmiş olabilir ancak hidrolik basıncı ile alakalı bir arıza da olabilir en iyisi ustanın bakması..Benim 550 ye gelince aracı lifte kaldırıp lambda sensörünü sökmeye başlayınca aks körüğünün de yırtıldığını gördük aks lalesi de bozulmuş derken 550 oldu masraf ..Şuan aracım Allah'a çok şükür iyi durumda hiçbir eksiği yok 163.000 km oldu hala sıfır araba biner gibi huzurlu stressiz yolculuk yapıyorum..Hamdolsun emektar beni 70 000 kmdir hiç üzmedi yollarda..Tek rahatsızlığım motordaki yağ terlemesi ve sızıntısının önüne geçememem..Contaları da değiştirdim yine de külbütör kapağı mantar contası ve elektronik ateşleme bobininin yanından yaz sızdırıyor çok az,buhar yollu terleme yapıyor..Umursamıyorum artık..Yağ eksiltmesi yok sadece buhar..ama motor yağlanıp toz topladığı ve kirlendiği için uyuz oluyorum bu görüntüye,titizim ama elden gelen bir şey yok değiştiryoum contaları yine aynı oluyor 10.000 km sonra..
    quote:

    Orijinalden alıntı: joyar


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    selam,benim de 1.4 el var tek noktadan enjeksiyonlu..yaşadığım sıkıntıyı anlatayım buradan pay çıkar..aracı 2005 mayıs sonu 93 .bin km de satın aldım..sorunsuz olarak 2007 nisan ayına kadar benzin ile kullandım ve aynı ayın başında Tartarini lpg kiti taktırdım..114.bin km de..ve 1 yıl sorunsuz kullandıktan sonra 2008 mayıs ayında araç bir akşam çalışmadı..10 dakika bekleyip yine denedim zor da olsa çalıştı ama nasıl siyah bir duman atıyor araç,çiğ benzin kokuyor anlatamam..bu günden sonra farkettim ki benzin ibresi resmen hareket ediyor gözümün önünde..ilk çalıştırmada motor ısınana kadar benzin ile gidiyorum yaklaşık 1-4 km arası..neyse ben hemen çalıştırır çalıştırmaz benzinden gaza geçerek aşırı benzin tüketiminin önüne geçtim..fakat lpg tüketimim de arttı aynı günlerde..lpg kitinin garanti kapsamında değişimini sağlamak için bu seferde benzin tüketiminin düşük olduğunu ispatlamam gerekti..tamircinin yolunu tuttum ve lambda sensörü arızası..120 tl sensör 30 tl makinaya bağlayıp arıza kodu alama derken 550 tl harcadım o gün..şimdi araç ş.dışı benzin 6 lt/100 km,lpg 8,5 lt/100 km tüketiyor..ş.içinde ise 8,3 lt/100 km benzin,11 lt/100 km gaz tüketiyor..buradan hareketle aylık 25 tl benzin çok gibi geliyor bana aracın gerçek benzin tüketimini ölçmeden bunu anlayamazsın..cihaza bağlatıp arıza kodu aldığında arızayı sildiler mi?soketin sökülmesinden bile arıza kodu veriyor ecu..bir de akü kutup başlarını sök,ecu nün soketini sök ve 1 saat kadar dinlendir..bazen röle de takılma yapabiliyor..onu da söküp dinlendirdikten sonra takarsan belki düzelme olabilir denemeye değer..
    quote:

    Orijinalden alıntı: joyar

    lpg tüketimi sehır dısı 120-140 kr sehir içi 160-180 kr. benzinde kulanmıyorum sadece ilk calısmada benzinde calısıyor ayda ortalama 25 tl benzin yiyor aylık ort 1000 km yapıyorum.bunları yazdım çünkü bu degerler normal lambda sensörüm arızalıysa neden fazla yakmıyor..?



    ilgilendiğin için sağol.benim araç çalısmamazlık yapmadı hiç.bazı zamanlarda ilk çalısmada tekliodu iki üç marşta ancak çalısıyodu.fakat şimdi her sabah ilk marsta calıstıramıyorum hergun yapıyor sorun teklio devir saati bir yükseliyor bir iniyor düzensiz sekilde.egsozdan da bazen duman atıo gaza gecmeden ve pat pat sesler geliyor egzozdan araba boguluo resmen 30 saniye kadar daha sonra düzeliyor lpg ye geçince sorun yapmıyor.motor sıcakken sorun ortadan kalkıyor marsa dokununca çalısıo.sadece ilk sabah bunu yapıyor.makıneye baglattım.oksijen sensörü çalısmıyor dedıler.hatayı sildiler.550 nesine harcadın anlamadım.internette parcatreni.com da 100 liraya buldum işçilkte 30 veririm 130 a olur diorum.bir diğer sorunumda debriyajım sert vites geçişleride zorlaştı özellikle geri vitese sokarken zorluk çekiyorum.telimi değiştirmeliyim yoksa baskı balata mı bitmiştir.ben de suzuki kamyonet te var aynı sorun onda olmustu anahtarla ayar yaptılar debriyaja normale dönmüştü. palio da da aynı sistem mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0A14CAF8E -- 5 Ağustos 2009; 14:25:31 >
  • parçayı sipariş ettim.umarım sökülürken sen de çıkan aksilikler ben de çıkmaz ewet ustaya göstercem debriyajıda viteslere zor geçio
  • Dün koçtaştan aldığım üç büyük kutuyu taşımak için arka koltuğu yatırdım, benim palio oldu palio vanancak aldığı yüke ben dahil kimse inanamadı.
  • Selamlar.2008 palio sahibiyim.Malum orjinal teyp güçsüz iyi bir ses alamıyorum.Ama şuanda 1 milyarlık tesisat imkanımda yok.250 milyonluk teyplerle idarelik iyi sesler alınabileceğini duydum bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukubi1907

    Selamlar.2008 palio sahibiyim.Malum orjinal teyp güçsüz iyi bir ses alamıyorum.Ama şuanda 1 milyarlık tesisat imkanımda yok.250 milyonluk teyplerle idarelik iyi sesler alınabileceğini duydum bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim ?

    teyp güzel markası pioneer dır.

    ama hoparlörler iyi değil. hoparlörleri değiştirirseniz iyi bir verim alacağınızı düşünüyorum.
  • açıkcası bende öyle düşünüyordum ama mavi bilgisayar kapanmadan hemen önce indirimden sony gt-470 usb li teyp aldım 219 tl ye. 52x4 watt. gerçekten harika ses alıyorum orijinal haliyle bile. bukadar fark edeceğini tahmin etmemiştim.bence sadece kaliteli bir teyple bile çözebilirsin. tabiiki hoparlörleri de değiştirirsen mükemmel olur. arabanın akustiği yeterince iyi
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.