Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (469. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.920
Cevap
125
Favori
913.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 467468469470471
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, 2007 palio multijet sahibiyim...
    160000 bin ağır bakım yaptırdım. Bu konuda bilgisi olanlar fiyatı yorumlar mısınız ?
    Motor yağı 75 TL
    Yağ Filtresi 14
    Hava f. 15
    Yakıt f. 15
    Polen f. 13
    TRİGER SETİ 170
    Krank Civata 15
    Krank Keçesi 15
    Karter 55
    Sıvı conta 15
    DEVİRDAİM 135
    Antifiriz 35
    Ön balata 40
    Arka balta 50
    Hidrolik 10
    Arka merkez (2) 60
    Isıtma bujisi 25
    SAĞ AKS 225
    V kayışı 27
    Torna 50
    Su deposu 40
    Vites kutusu yağı 25
    İŞÇİLİK 250

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • portamann P kullanıcısına yanıt
    Gayet iyi fiyatlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • portamann P kullanıcısına yanıt
    uygun gözüküyor bence

    triger kayışı
    yağ değişimi
    devirdaim su pompası
    işçilik
    470 tl verdim

    2006 1.4 benzinli

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler. ..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • palio araçlara bakıyorum, motor olarak çekişi iyi olan hangisi
    1.2 - 1.3 - 1.4 ?

    yakıt tüketimleri nasıl, tavsiye ettiğiniz bir motor türü var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    palio araçlara bakıyorum, motor olarak çekişi iyi olan hangisi
    1.2 - 1.3 - 1.4 ?

    yakıt tüketimleri nasıl, tavsiye ettiğiniz bir motor türü var mı

    1.3 multijet olan modelini 2 sene kadar kullanmistim.

    1.3 ler dizel,digerleri benzinli.benzinlisi hakkinda kullanan arkadaslar yorum yaparsa daha faydali olacaktir.
    Bende ki palio 1.3 multijet dizel 2005 modeldi,bir arkadasimda da ayni motor 2006 si (son mk3 denen kasadan) vardi.onunki cekis ve hizlanma bakimndan daha iyidi.sanirim kasa degisikligi ile motor performansida degisik oluyor.bendeki aracta turbonun tam performansini hissetmek icin 2.5 devri gormek gerekiyordu.bu devire ulastiktan sonra arac cok guzel hizlaniyor.klima acinca,klimanin acik oldugunu hissediyorsunuz,performans dusuyor.duz yolda cok sikinti olmasada surekli yokus cikislarinda ve dik yokuslarda dususu hissediyorsunuz.
    Genel olarak sehir ici kisa mesafe(maks bir kontak ile 15km) seklinde kullanmama ragmen yakit tuketimi 100km de 6-6.2lt yi gecmiyordu.yani yakit bakimindan her turlu mutlu eder dizel palio.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgty89 -- 16 Temmuz 2016; 23:14:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cgty89 C kullanıcısına yanıt
    teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar arkadaşlar bugün araç pazarına gittiğimde 2005 model 132000 de toplam hasar kaydı 7000 tl olan palio 1.2 16v ile anlaşıp kaporasını verdim bu araça kasko yaptırabilirmiyim bilginiz var mı.sigortasıda çok yüksek çıkar mı.
  • asev8586 A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun ne kadara anlaştınız?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sağolun teşekkür ederim 16000 e anlaştık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asev8586

    sağolun teşekkür ederim 16000 e anlaştık.

    biraz yüksek değil mi ?

    benim de merak ettiğim bir konu , 90dan sonra araç savruluyormuş, var mı böyle bir durum ?
  • Araciniz hayirli olsun.

    Mahmut176 hocam ben palio ile 170e kadar gordum.arac ufak ve yuksek oldugundan yuksek suratlerde cokda guven vermiyor ama devrilcek gibide olmuyor.ozellikle sagi solu acik ve esen yollarda yuksek suratliyseniz sanki havalanacak gibi oluyor.tabi ji bu yol tutusu olayindan aracin durumu,yuksekligi,lastikleri gibi unsurlarda onemli.bana soracak olursa bu boyutlardaki bir arabaya gore yol tutusu cok kotu degil yuksek hizlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yuppie06 kullanıcısına yanıt
    bu haftasonu deneyip, fotoğrafları paylaşacaktım fakat üzücü olaylar nedeni ile daha sonraya kaldı. yardımınız için teşekkür ederim. bu sırada başka bir sorunla karşılaştım. kontak anahtarı dönmüyor (direksiyon kilidi değil). forumda ve diğer mecralarda araştırdım, önerilen yağlanması idi. madeni yağ firmasında çalışıyorum, müdürden rica ettim kendi özel bir yağ yaptı beraber yağladık fakat nafile. viaportta (avm) ki anahtarcıya gittim, anahtar kopyalamayı önerdi ama garanti vermedi (35 tl); kesin çözüm için kontağın sökülüp bakılması, bunun için ise 150 tl istedi. para vermeden önce sorunu anlamak istedim. fikriniz var mıdır?
  • ozgurakoglu O kullanıcısına yanıt
    Kontak bazen bendede donmuyor 2. Veya 3.de sorun olmuyor.2 anahtarida denedim bazen yapiyor maalesef

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2003 model 1.2 16v var. Kontağın dönmemesi ile ilgili şöyle bir tespitim oldu:

    Kontağı marşa hazır konuma getirdim, ancak bu konumdan marş basmak için çevirmedim. Ama anahtar marş basma yönüne doğru 1-2 mm'lik çok hafif bir oynama yaptı. Ondan sonra ne yaptıysam anahtar marş basmadı. Ta ki anahtarı söküp yeniden yerine takana kadar. Servisteki ustaya sormuştum. Kontak kendini korumaya alıyor dedi. Marş basıp da çalışmadı gibi algılayıp korumaya geçiyor. Yani anahtarı marş basma yönüne doğru azıcık da oynatsam kontağım kendini kilitliyor. Anahtarı söküp yeniden takmam gerekiyor.

    Sizin sorununuzda anahtarı taktığınız anda off konumda mı kalıyor? Idle ve ya on konuma da mı dönmüyor? Yoksa kontağı açabiliyorsunuz fakat marş basma konumuna mı dönmüyor? Tarif ettiğim gibi ise anahtarı narince çevirerek deneyin.
  • gecekusu3006 kullanıcısına yanıt
    Kontağı marsa hazir konuma getirip.bekledim.hazir konuma gelince anahtari cevirdim ancak anahtar donmedi.tekrar anahtari cikarmadan denedigim oldu yine aynisini yapti.bende kontak boyle yapinca mars konumuna getirmeden bir kerede anahtari ceviriyorum arac 2 saniye gec calisiyor bu seferde.ancak bu her zaman olan birsey degil.ara sira yapiyor.kullanim kilavuzunda sizin bahsettiginiz gibi birbilgi bulamadim ancak anahtari cikarip takarak deneme yapmali.saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gecekusu3006 kullanıcısına yanıt
    Benim sorunum, kontak anahtarı taktığımdan itibaren hiç dönmüyor. 3-5 dk uğraşıyorum bazen. ister istemez tedirgin ediyor. kendi zannıma göre içeride ki şifreleme yalarında sorun var. dün bir anahtarcıdan 80 tl fiyat aldım ayaküstü. belki anahtar aşınmasından ama kapılar da bir sorun yok.
  • Bende 2004 yılında palio go satın aldım sıfır kilometre. Halen kullanmaktayım. İlk aldığımda biraz deli çağlarımdı. 4.viteste 200 km hız yapmıştım. 6500 devirde araba enjeksiyon kesiyor. tabi bir daha o hıza ulaşmadım, ulaşmak istemdim. Araba rüzgarlı havalarda 130- 140' tan sonra çok savuruyor. Rüzgar yoksa çok savurmuyor.Zaten daha fazlası yapılmaz o arabayla. Arabaya ilk günkü gibi bakıyorum. Bakımlarını ihmal etmiyorum. Beni hiç üzmedi. 12 yıldır işimi görüyor. Geçen sene LPG taktırdım. uzun yolda 16 kuruşa kadar düşüyor. Şehir içinde 23- 24 kuruşlara kadar çıkıyor. Biraz deli kullanırım. Benzinde araba çok yakıyor. İtalyan arabaları genelde çok yakar zaten.
    Araba güvenli bir araba değil. Geçen sene 40 km hızla giderken aniden önüme çıkan bir arabaya vurdum. sol ön taraftan. Şase hemen yamulmuş. Kaportacıda düzelttirdik. Opel, volkswagen gibi bir arabayla aynı şekilde çarpsam inanıyorum ki öyle bir yamulma olmazdı. Yedek Parça fiyatları az önce örneğini verdiğim araba markalarıyla kıyasladığımda kayda değer derecede düşük. Bir terazi düşünün. Sol tarafta konfor ve güvenlik var. sağ tarafta ise uygun fiyat.
  • Palio 1.4 el 2000 model lastik hava basinci kac olmalidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam palio 1.4 el lastik hava basinci kac olmalidr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 467468469470471
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.