Şimdi Ara

LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
0
Favori
115.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muhendis06

    Laguna III'u gectigimiz hafta bayide inceleme firsatim oldu. Aracin iscilik kalitesi kabul edilebilecek seviyede. Dis tasarimi icinden daha vurucu gorunuyor. Ancak, hosuma gitmeyen tek nokta direksiyon simidinin geometrisi oldu. Megane III'de de ayni simidin kullanilacagini fotograflardan gordugumuz bu seride ozellikle uzun yolda direksiyonun yorucu olup olmadigini merak ediyorum. Ayni soru koltuklar icin de gecerli, acaba koltuklar 200-300 km gibi bir mesafeden sonra uzun yolda rahatsizlik yaratiyor mu? Cunku bu kadar para verip alacagim bir aracta uzun yol konforu benim icin onem arz ediyor. Diger yandan, 1.5 dci motorda sanirim otomatik vites secenegi yok, dogru mudur? Oysa ki Megane II'lerde ayni motorun otomatik versiyonunun bulundugunu biliyoruz? Kullanicilarina iyi surusler dilerim...

    direksiyon çok rahat buna emin olabilirsin hiç bir şekilde yormuyor otomatik viteside lagunada 1 yıla kadar satışa sunulur tahminimce




  • dostum daha önce de belirttim. Birçok dergide okudum araştırdım. Laguna 3 uzun yolculuklar için çok ideal bir araç. Bunu söyleyen birtek ben değilim birçok yabancı otomobil dergisinde de belirtilmiş. Laguna ile 2 defa Ankara-İstanbul yaptım. Direksiyonu yorucu felan değil. Koltuklar aksine çok iyi tasarlanmış ve uzun yolculuklarda çok rahat ettiriyor.Ancak bizim araçta privilege ve business paketiyle deri döşeme var bütün donanım seviyelerinde aynı rahatlık varmı bilmiyorum ama aynıdır bence. Benim toyota aurisle uzun yolculuktan sonra hertarafım ağrıyor. Samimiyetimle söylüyorum lagunayla 450 km yol yaptıktan sonra sanki hiç araba sürmemiş gibiydim. Zaten araç d segmenti rahat olmak zorunda Öte yandan 1.5 dci de otomatik seçeneği yok. Megane 2 lerde aynı dizel motor söz konusu değil. Megane 2 de 100 beygirlik biri otomatik ve biri manuel olmak üzere 200 nm tork üreten bir motor kullanılıyor. Laguna 3 de ise tamamen farklı 6 ileri vitesli 110 beygir güç üreten daha teknolojik bir motor kullanılıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Muhendis06

    Laguna III'u gectigimiz hafta bayide inceleme firsatim oldu. Aracin iscilik kalitesi kabul edilebilecek seviyede. Dis tasarimi icinden daha vurucu gorunuyor. Ancak, hosuma gitmeyen tek nokta direksiyon simidinin geometrisi oldu. Megane III'de de ayni simidin kullanilacagini fotograflardan gordugumuz bu seride ozellikle uzun yolda direksiyonun yorucu olup olmadigini merak ediyorum. Ayni soru koltuklar icin de gecerli, acaba koltuklar 200-300 km gibi bir mesafeden sonra uzun yolda rahatsizlik yaratiyor mu? Cunku bu kadar para verip alacagim bir aracta uzun yol konforu benim icin onem arz ediyor. Diger yandan, 1.5 dci motorda sanirim otomatik vites secenegi yok, dogru mudur? Oysa ki Megane II'lerde ayni motorun otomatik versiyonunun bulundugunu biliyoruz? Kullanicilarina iyi surusler dilerim...




  • Yeni bir arac almak icin henuz arastirma safhasindayim. Sene basinda megane II 1.5 dci 100 HP aldik ve aractan su ana kadar bir sikayetimiz olmadi. Yakit sarfiyati acisindan da gayet ekonomik. Eger servisinden de sorun cikmazsa yine bir renault dusunebiliriz. Almayi planladigim aracin mutlaka bir dizel otomatik olmasi on sartim. Laguna III'un beklentilerimi fazlasinca karsilayacagi konusunda bir suphem yok. Aracin maalesef henuz test surusunu yapmaya vakit yaratamadim. Alacagim araci yine en az 8 sene boyunca bir kaza bela olmadigi muddetce satmamak uzere alacagim. Bir daha da bu sure boyunca yeni bir arac alamam. 8 senede de yaklasik 200 000 km yi devirmis olurum. Renault'daki otomatik sanzimanlar arasinda hic bakim istemeyen tipleri mevcut. Yani yagini bile degistirmeniz gerekmiyor. Ancak hepsi robotize tabir edilen manuel otomatiklestirilmis makinalar degil. Laguna III'de hangisi kullanilir bilmiyorum. Otomatik vites konfigurasyonunda eger hiz sabitleyici de standart sunulursa guzel olur. Koltuklarda yana uzun yolda rahat olmasi iyi. Toyota Auris ile uzun yolda yoruldugunuzu belirtmeniz beni sasirtti. Laguna III dizel icin bakim periyodu araligi hakkinda bilgi verebilir misiniz? Bir de cam suyu haznesi kac lt dir?

    quote:

    Orjinalden alıntı: monastery

    dostum daha önce de belirttim. Birçok dergide okudum araştırdım. Laguna 3 uzun yolculuklar için çok ideal bir araç. Bunu söyleyen birtek ben değilim birçok yabancı otomobil dergisinde de belirtilmiş. Laguna ile 2 defa Ankara-İstanbul yaptım. Direksiyonu yorucu felan değil. Koltuklar aksine çok iyi tasarlanmış ve uzun yolculuklarda çok rahat ettiriyor.Ancak bizim araçta privilege ve business paketiyle deri döşeme var bütün donanım seviyelerinde aynı rahatlık varmı bilmiyorum ama aynıdır bence. Benim toyota aurisle uzun yolculuktan sonra hertarafım ağrıyor. Samimiyetimle söylüyorum lagunayla 450 km yol yaptıktan sonra sanki hiç araba sürmemiş gibiydim. Zaten araç d segmenti rahat olmak zorunda Öte yandan 1.5 dci de otomatik seçeneği yok. Megane 2 lerde aynı dizel motor söz konusu değil. Megane 2 de 100 beygirlik biri otomatik ve biri manuel olmak üzere 200 nm tork üreten bir motor kullanılıyor. Laguna 3 de ise tamamen farklı 6 ileri vitesli 110 beygir güç üreten daha teknolojik bir motor kullanılıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Muhendis06

    Laguna III'u gectigimiz hafta bayide inceleme firsatim oldu. Aracin iscilik kalitesi kabul edilebilecek seviyede. Dis tasarimi icinden daha vurucu gorunuyor. Ancak, hosuma gitmeyen tek nokta direksiyon simidinin geometrisi oldu. Megane III'de de ayni simidin kullanilacagini fotograflardan gordugumuz bu seride ozellikle uzun yolda direksiyonun yorucu olup olmadigini merak ediyorum. Ayni soru koltuklar icin de gecerli, acaba koltuklar 200-300 km gibi bir mesafeden sonra uzun yolda rahatsizlik yaratiyor mu? Cunku bu kadar para verip alacagim bir aracta uzun yol konforu benim icin onem arz ediyor. Diger yandan, 1.5 dci motorda sanirim otomatik vites secenegi yok, dogru mudur? Oysa ki Megane II'lerde ayni motorun otomatik versiyonunun bulundugunu biliyoruz? Kullanicilarina iyi surusler dilerim...






  • Sevgili Mühendis06 inşallah size en uygun araca en uygun zamanda sahip olursunuz. Ben size birtakım önerilerde bulunabilirim. Lagunayı biz babam için ağustos 2008 de satın aldık. Babam da sizin gibi otomatik şanzımanlı bir dizel araç istiyordu. Şu anda piyasadaki en uygun otomatik dizel araçlardan biri de megane 2 . Ancak biz laguna 3 ü görünce kesenin ağzını imkanımız doğrultusunda biraz daha açmaya karar verdik ve bir üst sınıfa yöneldik. Laguna 1.5 dci manuel olmasına rağmen çok rahat vites geçişlerine sahip ve babam 7 yıl boyunca otomatik şanzıman kullanmasına rağmen manuele alışması uzun sürmedi. Tabi bu sizin tercihiniz siz illa da otomatik istiyorum diyorsanız bence biraz daha bekleyin , herhangi bir renault bayisiyle konuşun ve lagunanın 1.5 dizelinin otomatiği gelicek mi diye sorun derim ben.. Ayrıca cruise cntrl sanırım dinamik paketli donanımdan itibaren mevcut.Anladığım kadarıyla yılda 25 bin km yol yapıyorsunuz ve uzun yol sizin için önemli bir ayrıntı. Nasıl bir bütçe ayırmayı planlıyorsunuz bilmiyorum ama D segmenti araçlar Laguna ,Mondeo, Accord gibileri sizi corolla focus megane gibi bir alt sınıftaki araçlardan özellikle uzun yolda çok daha fazla tatmin eder. Bu arada lagunanın periyodik bakım aralığı 15 bin km cam suyu haznesini bilmiyorum ama öğreneceğim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Muhendis06

    Yeni bir arac almak icin henuz arastirma safhasindayim. Sene basinda megane II 1.5 dci 100 HP aldik ve aractan su ana kadar bir sikayetimiz olmadi. Yakit sarfiyati acisindan da gayet ekonomik. Eger servisinden de sorun cikmazsa yine bir renault dusunebiliriz. Almayi planladigim aracin mutlaka bir dizel otomatik olmasi on sartim. Laguna III'un beklentilerimi fazlasinca karsilayacagi konusunda bir suphem yok. Aracin maalesef henuz test surusunu yapmaya vakit yaratamadim. Alacagim araci yine en az 8 sene boyunca bir kaza bela olmadigi muddetce satmamak uzere alacagim. Bir daha da bu sure boyunca yeni bir arac alamam. 8 senede de yaklasik 200 000 km yi devirmis olurum. Renault'daki otomatik sanzimanlar arasinda hic bakim istemeyen tipleri mevcut. Yani yagini bile degistirmeniz gerekmiyor. Ancak hepsi robotize tabir edilen manuel otomatiklestirilmis makinalar degil. Laguna III'de hangisi kullanilir bilmiyorum. Otomatik vites konfigurasyonunda eger hiz sabitleyici de standart sunulursa guzel olur. Koltuklarda yana uzun yolda rahat olmasi iyi. Toyota Auris ile uzun yolda yoruldugunuzu belirtmeniz beni sasirtti. Laguna III dizel icin bakim periyodu araligi hakkinda bilgi verebilir misiniz? Bir de cam suyu haznesi kac lt dir?

    quote:

    Orjinalden alıntı: monastery

    dostum daha önce de belirttim. Birçok dergide okudum araştırdım. Laguna 3 uzun yolculuklar için çok ideal bir araç. Bunu söyleyen birtek ben değilim birçok yabancı otomobil dergisinde de belirtilmiş. Laguna ile 2 defa Ankara-İstanbul yaptım. Direksiyonu yorucu felan değil. Koltuklar aksine çok iyi tasarlanmış ve uzun yolculuklarda çok rahat ettiriyor.Ancak bizim araçta privilege ve business paketiyle deri döşeme var bütün donanım seviyelerinde aynı rahatlık varmı bilmiyorum ama aynıdır bence. Benim toyota aurisle uzun yolculuktan sonra hertarafım ağrıyor. Samimiyetimle söylüyorum lagunayla 450 km yol yaptıktan sonra sanki hiç araba sürmemiş gibiydim. Zaten araç d segmenti rahat olmak zorunda Öte yandan 1.5 dci de otomatik seçeneği yok. Megane 2 lerde aynı dizel motor söz konusu değil. Megane 2 de 100 beygirlik biri otomatik ve biri manuel olmak üzere 200 nm tork üreten bir motor kullanılıyor. Laguna 3 de ise tamamen farklı 6 ileri vitesli 110 beygir güç üreten daha teknolojik bir motor kullanılıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Muhendis06

    Laguna III'u gectigimiz hafta bayide inceleme firsatim oldu. Aracin iscilik kalitesi kabul edilebilecek seviyede. Dis tasarimi icinden daha vurucu gorunuyor. Ancak, hosuma gitmeyen tek nokta direksiyon simidinin geometrisi oldu. Megane III'de de ayni simidin kullanilacagini fotograflardan gordugumuz bu seride ozellikle uzun yolda direksiyonun yorucu olup olmadigini merak ediyorum. Ayni soru koltuklar icin de gecerli, acaba koltuklar 200-300 km gibi bir mesafeden sonra uzun yolda rahatsizlik yaratiyor mu? Cunku bu kadar para verip alacagim bir aracta uzun yol konforu benim icin onem arz ediyor. Diger yandan, 1.5 dci motorda sanirim otomatik vites secenegi yok, dogru mudur? Oysa ki Megane II'lerde ayni motorun otomatik versiyonunun bulundugunu biliyoruz? Kullanicilarina iyi surusler dilerim...







  • ayrıca bir şeyi daha merak ettim auris ile uzun yolculuklardan memnun kalmamam sizi şaşırtmış. Toyota Auris benim neredeyse 1 yıldır kullandığım kendime ait aracım. Ve uzun yolculuklarda Güvenli olduğu söylenen WIL adı verilen bu koltuklar uzun yolculuklarda berbat. Ayrıca auris zaten uzun yolculuklar için tasarlanmış ve yapılmış bir araç değil
  • Verdiginiz bilgiler icin tesekkurler dostum. Yeni araci alabilme planim, elimdeki GP 1.3 MJ 75 HP aracimi seneye yil sonuna dogru elden cikartabilmeme bagli. O sebeple cok da acelem yok, en azindan bu yil sonunu da bu sekilde gecirecegim. Isi cok aceleye getirmemek icin simdiden arastirmalarima baslamis bulunuyorum.

    Dogru tahmin ettiginiz uzere, yilda 25 ila 30 bin km civari bir yol yapiyorum ve bunun %70 i TEM de geciyor. Dolayisiyla hiz sabitleyicili bir dizel otomatik bakiyorum. Laguna III hakkinda internette gezinirken asagidaki linkte guzel aciklamalara rastladim. Aracin temel bakim ve kullanim ozellikleri hakkinda bilgilere yer verilen bir resmi site. Burada dikkatimi ceken birkac husus var;

    1-1.5 dci periyodik bakim araligi 30 000 km olarak verilmis [muhtemelen Avrupa bolgesi icindir, ki eger kaliteli yag ve yakit kullanirsak biz de o mertebelere cikabiliriz, en azindan 20 000 km kullanabiliriz kanaatindeyim]

    2-1.5 dci motor icin 160 000 km 'de triger kayisi degisiminden bahsedilmis. Acaba bu motorlarda triger zinciri yok mudur? 1.5 dci motorlar kayisli mi gercekten??? :S

    3-Cam suyu seviyesi, hazne kapagindan daldirilmis bir tur sonda vasitasiyla seviyesine bakilarak kontrol edilebiliyor.

    4-1.5 dci motor versiyona sahip bir arkadasimiz motor bolgesinin fotograflarini paylasmak isterse minnettar kalirim.

    5- Ve son olarak bir soru: 1.5 dci motorlu aracin 6. vites 90 kmh 'deki motor devri kactir?



    http://nui.jouve-hdi.com/810_4_ENG_B91/AccueilNG.html

    quote:

    Orjinalden alıntı: monastery

    ayrıca bir şeyi daha merak ettim auris ile uzun yolculuklardan memnun kalmamam sizi şaşırtmış. Toyota Auris benim neredeyse 1 yıldır kullandığım kendime ait aracım. Ve uzun yolculuklarda Güvenli olduğu söylenen WIL adı verilen bu koltuklar uzun yolculuklarda berbat. Ayrıca auris zaten uzun yolculuklar için tasarlanmış ve yapılmış bir araç değil




  • ARKADAŞLAR OYAK ÜYELERİNE KAMPANYA BAŞLATTI VE OLDUKÇA GÜZEL İMKANLAR SAĞLIYOR.
    BEN ARAÇ ALMAYI DÜŞÜNMÜYORUM AMA ALMAK İSTEYEN ARKADAŞLARLA GÖRÜŞÜP ANLAŞABİLİRİZ.
    PİYASANIN YAKLAŞIK 5.000 YTL ALTINA İSTEDİĞİNİZ MODEL VE DONANIM SIFIR LAGUNA ALABILIRIM.
    TÜM SEÇİMLER ALMAK İSTEYEN ARKADAŞA BAĞLI (RENK MODEL VS)
    ANCAK BANKA KREDİSİ KULLANMAYA UYGUN DEĞİL.
    ÖRNEK FİYAT: LAGUNA 1.5 DCİ PRİV. 48000
    [;)




  • Bu arada, kullanma kitapcigini da buldum, incelemek isteyen arkadaslar linkten edinebilirler :) afiyet olsun...

    http://nui.jouve-hdi.com/810_4_ENG_B91/ressources/Download/NU810-4_ENG.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhendis06 -- 1 Ekim 2008; 18:33:52 >
  • Ulkemizde satilan versiyonlarin gosterge paneli de asagidaki ornekle ayni midir? Sanirim resimdeki direksiyon simidinde hiz sabitleyici dugmeleri de var ??

     LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ
  • Web sitesindeki fiyatlara gore 1.5 dci privilege 51 800 ytl gorunuyor.

    Acaba oyak uyeleri icin 1.5 dci authentique ve expression fiyatlarini paylasabilir misiniz lutfen??

    quote:

    Orjinalden alıntı: ert1852

    ARKADAŞLAR OYAK ÜYELERİNE KAMPANYA BAŞLATTI VE OLDUKÇA GÜZEL İMKANLAR SAĞLIYOR.
    BEN ARAÇ ALMAYI DÜŞÜNMÜYORUM AMA ALMAK İSTEYEN ARKADAŞLARLA GÖRÜŞÜP ANLAŞABİLİRİZ.
    PİYASANIN YAKLAŞIK 5.000 YTL ALTINA İSTEDİĞİNİZ MODEL VE DONANIM SIFIR LAGUNA ALABILIRIM.
    TÜM SEÇİMLER ALMAK İSTEYEN ARKADAŞA BAĞLI (RENK MODEL VS)
    ANCAK BANKA KREDİSİ KULLANMAYA UYGUN DEĞİL.
    ÖRNEK FİYAT: LAGUNA 1.5 DCİ PRİV. 48000
    [;)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muhendis06

    Ulkemizde satilan versiyonlarin gosterge paneli de asagidaki ornekle ayni midir? Sanirim resimdeki direksiyon simidinde hiz sabitleyici dugmeleri de var ??

     LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ




    arkadaşım direksiyonda aynı göstergede aynı yalnız fotoğraftakinde navigasyon var o bizimkilerde yok
  • YANİ LAGUNA DA DYNAMIC VE EXPRESSİYON MODELLERİ VAR
    DYNAMIC TE FIYAT DEĞİŞMİYOR ZATEN DONANIM LİSTESİNE BAKILINCA BİR FARK GÖRÜLMÜYOR.
    EXPRESSİYONUN FİYATI YAKLAŞIK 44.000 YTL OLUR.
    BURADA VERDİĞİM REKLAM SADECE LAGUNA İÇİN DEĞİL TÜM RENAULT MODELLERİ İÇİN FİYAT MEVCUT OLUP MEGANE, LAGUNA, SCENİC VE GRAND SCENİC İÇİNDE UYGUN FİYAT SAĞLIYOR. BU VERDİĞİM FİYATLAR OYAK ÜYLERİE VERİLEN FİYATLAR DEĞİLDİR. ÜSTÜNE BELLİ BİR MİKTAR EKLEMEKTEYİM.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905


    quote:

    Orjinalden alıntı: Muhendis06

    Ulkemizde satilan versiyonlarin gosterge paneli de asagidaki ornekle ayni midir? Sanirim resimdeki direksiyon simidinde hiz sabitleyici dugmeleri de var ??

     LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ




    arkadaşım direksiyonda aynı göstergede aynı yalnız fotoğraftakinde navigasyon var o bizimkilerde yok


    BİZAAT GALERİSİNDE PRİVİLAGE MODELİNİ İNCELEDİM. DİREKSİYON VE GÖSTERGELER BİREBİR AYNI SADECE TR MODELLERİNDE NAVİGASYON EKRANI YOK ONUNYERINE ORADADA MAVİ ÜSTÜNE BEYAZ KARAKTERLİ ÇALIŞAN BİR EKRAN VAR. hız sabitleme tusları birde elektronik el freninin hemen yenında orta konsolda var




  • Aracın koltuklarının yanal destekleri yetersiz. Uzun yolculuklarda yoruyor. Oturma pozisyonu da ergonomik değil. Ayrıca direksiyonu aşırı sert. Manevra yapmak adeta işkence oluyor. Müzik sistemi de vasat. Araçla yaklaşık 3000 km uzun ve kısa yol tecrübeme dayanarak söylüyorum. Genel geçer yorumum budur araç hakkında.

    Sorularınızı bekliyorum...
  • bunu daha önce de tartıştık. Kesinlikle katılmıyorum. Onlarca dergide okudum, bu araçla 3 defa uzun yola gittim. Direksiyonu sert değil hala idda ediyorsunuz bence sizin aracınızda sorun var. Koltukları privilege +business ile deri döşemede çok rahat. Uzun yolda kesinlikle yormuyor. Müzik sistemi daha iyi olabilirdi. Sürüş pozisyonu yüksek fakat alışmak kısa sürüyor.
  • Laguna 3 DCI modellerin direksiyon sisteminin detayi nedir? Yani sistem sadece elektrik destekli mi, elektrohidrolik mi yoksa sadece hidrolik midir? Motor bolmesinde direksiyon hidroligi yag rezervuari var midir?
  • Monastery, dediğin gibi sürüş pozisyonu yüksek ona zamanla alışılabilir ama, yanal destekleri çok yetersiz bunu inkar edemezsin. İnsanı oturduğunda sarmıyor. Bak 407 ve C5 in koltuk yapılarına farkı gayet iyi anlarsın. Koltukları rahat diyorsun buna katılmam mümkün değil. Ayrıca direksiyonu sert olmasa sert demem. Kendi aracım dışında başka laguna 3 de sürdüm. Aynı derece sertlikteydi. Sahiden hidrolik ve yumuşak direksiyonu bilmesem lagunaya sert demezdim. Direksiyon malesef sert. Keşke olmasaydı da böyle bir iddada bulunmasaydım. Çok yazık...
  • peki arkadaşım çok samimi söylüyorum biz direksiyon ile ilgili sıkıntı yaşamadık. Koltukların yanal destekleri vücudu sarmadığı doğrudurda uzun yolda nasıl rahatsız dersin onu anlamıyorum. Yanal desteği yeterli değil diye rahatsız tanımlaması yapılamaz. Sana birçok otomobil dergisinde yayınlanan lagunanın uzun yollar için gerçekten iyi bir otomobil olduğunu kanıtlayabilirim. Hadi ben uyduruyorum profesyonel kişilerin bile yorumu benim ile aynı.
  • Koltuk konusunda yapilan yorumlar acisindan, konunun kisiden kisiye degisebilecek bir algi oldugu kanaatindeyim. Koltuklar ayakkabi gibidir bence, kimi insanin rahat ettigi bir koltukta, rahat edemeyenler de cikabilir. Ancak burada degerlendirme yaparken, gercekten koltuk konumlarinin olmasi gerekene yakin bicimde ayarlandigindan da emin olmak lazim. Ornegin benim GP'da koltuk sirtligini biraz dik konuma getiirirsem uzun yolda cok rahatsiz ediyor. Koltugun en rahat konumu, sirtligin dikeyle yaklasik 20 derece kadar geriye dogru aci yapmis hali. Eger koltuk yatik kullanilmazsa rahat edemiyorum.

    Benzer durumlar laguna icin de gecerli olabilir. Ancak, yine de aracin segment itibariyle koltuk yapisinda ergonomiyi hedefleyen tasarim ve malzeme detaylari belirleyici olur. Simdiye kadar gordugum en rahat koltuklar volvo koltuklaridir. 800 km sonunda bile sirt agrisina yol acmiyorlar. Eger koltuklar bu kadar uzun yolda sirt agrisi yapmiyorsa, o araba alinir ;)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muhendis06

    Laguna 3 DCI modellerin direksiyon sisteminin detayi nedir? Yani sistem sadece elektrik destekli mi, elektrohidrolik mi yoksa sadece hidrolik midir? Motor bolmesinde direksiyon hidroligi yag rezervuari var midir?


    Ilave bilgi olarak, sadece 1.6 benzinlinin hidrolik, digerlerinin elektrik destekli olduguna dair bir makale buldum.

    http://www.zercustoms.com/news/2008-Renault-Laguna-III.html
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.