- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Sol Tarafına Yatınca Kalbi Ağrıyan Var mı?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
26
Cevap
7490
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


323 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:11:07 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Selam arkadaşlar bayadır sol tarafa yatınca kalbim ağrıyo hemen diğer tarafa yatıyorum.Bu bir sorunmudur yoksa sola yatınca ağrıması normal midır?
_____________________________



402 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:13:57 

Aynen dostum bende de aynısı oluyor bende bununla ilgili konu açmayı düşünüyordum,,acaba sorunmudur diye,,demek ki tek bende olmuyormuş
Ben çok zayıf olmama bağlıyorum sen zayıfmısın peki
_____________________________

_____SEAN PAUL_____


|||ωєℓℓ ωσмαη тнє ωнєαтнєя тυяη ¢σℓ∂ ι ωαηηα вє кєєριη' уσυ ωαям ι gσт тнє яιgнт тємρєяαтυяє тσ ѕнєℓтєя уσυ ƒяσм тнє ѕтσям|||


1067 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:14:10 

Yaş kac 14 15 ise olabilir bendede oluyordu.
gece yatarken cok yemek yeme
_____________________________

HAKKARİ/ŞEMDİNLİ ATACAK İMZAMI KALDI BEE ATTIGIMIZ YERLER ZATEN BELLİ


6633 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:16:02 

sağ tarafına yat










































birazdan bir arkadaş çıkar böyle bir espri yapar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eggy13 -- 12 Ocak 2008; 23:16:59 >
_____________________________


Bir Volkswagen jettamk4 arabam var iyi anlaşıyoruz..


323 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:16:36 

Yaş 25'e gircez ulan ne çabuk geçti seneler diyesi geliyor insanın Yemeği fazla yediğimden sanmıyorumda kolestroldan felan tırsıyorum.Ayrıca 71 kiloyum zayıfta değilim pek.Birazdan çıkan o saçma espriyi ne yazikki sen yapmışın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takayashi -- 12 Ocak 2008; 23:17:17 >
_____________________________



 
30 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:17:19 

benim yas 15 oluo hep ve resmen kalbimin tik tik attigini hissediyorum.
_____________________________


Dh Yüzücüler ve Yüzmeyi Severler Grubu


214 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:37:48 

zaten sag tarafa yatmak sünnetmiş die duymuştum ama emin değilm
_____________________________



323 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:38:45 

Ben o yaşlardayken olmuyordu böyle bir şey.

Sünnet olayı doğruda insan sürekli sağa yatıncada istemdışı olarak sola yatıyor o bakımdan dedim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takayashi -- 12 Ocak 2008; 23:39:21 >
_____________________________



1839 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:40:39 

bende de öyle oluyor sizlerinki gibi

kalbim sıkışıcakmış gibi sanki bende aynen sağa dönüyorum korkuyorum yani

çok korkağım çok , ayrıca şişmanım ne alakaysa
_____________________________



323 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:44:31 

İyi la ölürsek dh den arkadaşlarımız var demek ki aynı dertten şikayetçi :p Senin kilo kaç hocam?Bence kolestroldan oluyor bu ya doktora gitmem lazım da işte ihmal hep.
_____________________________



1111 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:51:35 

Bende de oluyo.Sağa dönüyorum ama bu sefer sağım uyuşuyo tekrar sola dönüyorum. Ama nedense sabah kalkınca hep sol tarafa dönük uyanıyorum.
_____________________________

SHOGUN


323 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:53:49 

O zaman sinirli oluyorsundur hani sol tarafındanmı kalktın derler ya
_____________________________



1503 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:58:47 

Bir tarafa yatarak uyuma durumunda, yatılan yöne bağlı olarak burun deliklerimizin birisinin tıkanırken, diğerinin açıldığı ve solunumun açık olan burun deliğinden yapıldığı araştırmalarla belirlenmiştir.

Sağ tarafa yatılması durumunda, sağ burun deliği tıkanmakta, sol burun deliği açılmaktadır. Sol burundan yapılan nefes alma ile sağ beyin yarımküresinin aktivitesi artar. Sağ beyin yarımküresinin uyarılması, parasempatik sinir sistemimizin faaliyetlerini artırmasına, kalb hızımızın yavaşlamasına, tansiyonumuzun düşmesine ve mide-bağırsak faaliyetlerimizin yavaşlamasına vesile olur. Dolayısıyla kalbimiz daha az yorulur, uykuya dalmamız daha kolaylaşır, bu da istirahatimizin daha iyi olmasına imkân sağlar.

Sol tarafa yatılırsa , sol burun deliğinin tıkanması ile birlikte sağ burundan nefes alınması, sempatik sinir sisteminin faaliyetlerinde artışa yol açar; bu durumda kişi heyecanlanmış gibi olur ve kalb atışlarındaki hızlanma ile kalb daha da yorulur. Bu yüzden uykuya dalma zorlaşır. Çünkü kalb atım hızının, tansiyonun, heyecan ve dikkatin artması uykuya engel olabilir. Sol tarafımız üzerine uyumada ise vücudumuz daha çok yıpranacaktır.

Anneannem hep sağıma dönüp yatmamı söylerdi ben küçükken
bu ayrıca sünnettir
_____________________________

Gemini Hsr-1000 incelemem


 
989 Mesaj
12 Ocak 2008; 23:58:58 

o güne kadar hiç sağ tarafa yada sol tarafa yatmışım hiç fark etmiyor du..

ta ki sağlık bilgisi hocamız sağa dönük yatın dediğinden beri her zaman sola doğru yatıyorum...
_____________________________

GamerTag : driftist



323 Mesaj
13 Ocak 2008; 0:01:14 

hanamichi teşekkürler hocam bilgiler için.
_____________________________



597 Mesaj
13 Ocak 2008; 0:01:32 

aynı sorun bndede var bn yınede bı doktor a gıdıcem bazen pc basında yamuk oturuyorum aynı sekılde yıne sıkısma yapıyor benım kılo 63 boy 1.75
_____________________________



1839 Mesaj
13 Ocak 2008; 0:10:12 


quote:

Orjinalden alıntı: hanamichi

Bir tarafa yatarak uyuma durumunda, yatılan yöne bağlı olarak burun deliklerimizin birisinin tıkanırken, diğerinin açıldığı ve solunumun açık olan burun deliğinden yapıldığı araştırmalarla belirlenmiştir.

Sağ tarafa yatılması durumunda, sağ burun deliği tıkanmakta, sol burun deliği açılmaktadır. Sol burundan yapılan nefes alma ile sağ beyin yarımküresinin aktivitesi artar. Sağ beyin yarımküresinin uyarılması, parasempatik sinir sistemimizin faaliyetlerini artırmasına, kalb hızımızın yavaşlamasına, tansiyonumuzun düşmesine ve mide-bağırsak faaliyetlerimizin yavaşlamasına vesile olur. Dolayısıyla kalbimiz daha az yorulur, uykuya dalmamız daha kolaylaşır, bu da istirahatimizin daha iyi olmasına imkân sağlar.

Sol tarafa yatılırsa , sol burun deliğinin tıkanması ile birlikte sağ burundan nefes alınması, sempatik sinir sisteminin faaliyetlerinde artışa yol açar; bu durumda kişi heyecanlanmış gibi olur ve kalb atışlarındaki hızlanma ile kalb daha da yorulur. Bu yüzden uykuya dalma zorlaşır. Çünkü kalb atım hızının, tansiyonun, heyecan ve dikkatin artması uykuya engel olabilir. Sol tarafımız üzerine uyumada ise vücudumuz daha çok yıpranacaktır.

Anneannem hep sağıma dönüp yatmamı söylerdi ben küçükken
bu ayrıca sünnettir


güzel anlatmışsın hocam , yalnız şu kalınla belirttiğim yere takıldım sağ veya sol burun deliğinden alınan hava neden sağ veya sol yarımkürenin aktivitesini arttırsın?
_____________________________



1111 Mesaj
13 Ocak 2008; 0:14:09 


quote:

Orjinalden alıntı: Mushmula




güzel anlatmışsın hocam , yalnız şu kalınla belirttiğim yere takıldım sağ veya sol burun deliğinden alınan hava neden sağ veya sol yarımkürenin aktivitesini arttırsın?



Evet banada garip geldi.Sonuçta ikisi nefes borusunda birleşmiyo mu?
_____________________________

SHOGUN


4434 Mesaj
13 Ocak 2008; 0:15:35 

bende de aynısı oluyor ama ben farklı bir nedenden dolayı olduğunu düşünüyorum, sağlak olduğumdan dolayı sağ kolum sola göre daha kuvvetli ve sağa dönük yattığımda vücudum daha dik bir hal alıyor ve rahat uyuyabiliyorum ama sola dönük yatınca biraz bükülme oluyor ve dengesizlikten dolayı böyle oluyor diye düşünüyorum, tabi yanlış anlamayın öle güçsüz değildir kollarım ağırlık falan çalışırım

ayrıca ben şu burun delikleri olayını anlamadım, deliklerin içindeki sinirler mi etkiliyor çünkü hava aynı yere gidiyor sonuçta
_____________________________



 
33 Mesaj
1 Haziran 2016; 1:03:10 

Konu hortlayacak ama Doktora giden oldu mu? Yaş 35 bir haftadır sol tarafimin ustune yatamıyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


109 Mesaj
1 Haziran 2016; 1:22:19 

ben de sağ tarafıma yatınca uyuyamıyorum çok rahatsız hissettiriyor omzum



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



49 Mesaj
1 Haziran 2016; 1:24:47 

bendede konuyu acan arkadas gibi oluyor son zamanlarda yaw
_____________________________



323 Mesaj
15 Temmuz 2016; 12:37:14 

Vay konumu hortlatmışsınız : ) Ben ekg falan çektirdim sırf bu yüzden ama bir şey çıkmamıştı. Kas sistemi yada sinir sisteminden ötürü olabilir dediler. Fırsatını bulunca nörolojiye gitmeyi düşünüyorum.
_____________________________



 
0 Mesaj
21 Ağustos 2016; 4:01:18 

Umarım cok geç kalmamışımdır çünkü sırf burdaki yazıları gördüğüm için siteye üyelik yaptım size cvp vermek için çünkü çocukluğumdan beri kalp atışlarımı duyuyodum sonrasinda vucudum yavaşlamaya cabuk yorulmaya basladi sigaraya Bagladim göğüs ağrım kırk yılda bi olurdu özellikle yokuslarda nefes nefese kalıyordum yururken sigara içemiyordum sol tarafıma yatamıyordum tesadüfen Kardiyolojiye gittim ve cocuklugumdan beri kalp hastası oldugumu öğrendim sinsi bi şekilde ilerliyor kalp romatizmasí ona bagli kapak daralması hemen bi doktora gözükün



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.


15 Mesaj
21 Ağustos 2016; 11:33:30 

Geçmiş olsun tedavisi nasıl oluyor.Bende öyle yavaşlama falan yokta işte sol tarafa doğru yatınca arada oluyor gerçekten zayıfım kaslarım çok zayıf doktor bu sebeple olur dedi bana zaten konudaki mesajlarda zayıf arkadaşlarda olmuş bu sorun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



 
0 Mesaj
21 Ağustos 2016; 12:22:43 

Ben de kalp ağrısı diye 3 sene önce gitmiştim. ameliyatlı döndüm.
_____________________________



1610 Mesaj
21 Ağustos 2016; 12:26:59 

Gittim ben doktora kalp akciger ne varsa bakti bise bulamadi ayni sekil sola yatinca agri ve tuhaf sesler duyuyordum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

Foxconn h67m-v / İntel Pentium G840 2.80ghz / Veritech 2x4gb ddr3 1333mhz cl7 / Powercolor HD6770 1gb / Cooler Master HAF 932 / Artes 400w / Windows 7 Ultimate 64bit
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Sol Tarafına Yatınca Kalbi Ağrıyan Var mı?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR4
0.422