Şimdi Ara

HASAR UZMANINDAN, HASARINIZLA İLGİLİ SORULARINIZA CEVAPLAR...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.436
Cevap
88
Favori
471.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR BEN YETKİLİ SERVİSTE HASAR YETKİLİSİ OLARAK 1999 YILINDAN BERİ GÖREV YAPMAKTAYIM.
    DAHA ÖNCEDEN DE ACENTE DENEYİMİM BULUNMAKTADIR.
    OTO KAZA BRANŞIYLA İLGİLİ MERAK ETTİKLERİNİZ VE SORULARINIZI BEKLİYORUM...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanyy -- 31 Aralık 2007; 13:34:08 >



  • bir kaza sonucunda trafik raporu tutturduk ve kasko sirketinin anlaşmalı olmadığı yetkili serviste tamiratı yaptırdık. Gerekli evrakları expere teslim ettim. Tamirat masrafını (625ytl) cebimden ödedim. Şimdi sig. şirketinin parayı hesabıma yatırmasını bekliyorum.

    Şimdi sig. şirketinin parayı ödeme süresi için bir sınır var mı?

    mesela aşağıdaki linkte 8 iş günü içerisinde ödenmezse sig. şirketine 3383 lira para cezası uygulanır deniyor.

    http://www.trafik.gov.tr/mevzuat/mevzuat_yonetmelik_2007_yili_trafik_para_cez.asp

    Kısacası şirket parayı ödemeyi geciktirirse hakkımı nasıl arayacağım konusunda bilgilendirmenizi istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sword2 -- 19 Aralık 2007; 13:03:17 >




  • Uzmanlardan(!) ses gelmemesine rağmen, desteğiniz için teşekkür ederim arkadaşlar.

    Akşam ekspere ve servise ulaştım. Eksper de lehte rapor vermiş. Servis kaput ve tamponda tamire başlamış. Gereken parçaların da siparişlerini vermiş. Gelecek hafta sonuna parça temin ve montajı bitecek tahmin ederim.

    Polis raporunun da "gördüğünü yazmak"tan öteye gidemeyeciğine dair bir emsalimiz oldu böylece.

    Umarım sizin başınıza böyle olaylar gelmez, sadece durum hakkında bir tecrübeyi ve sıkıntıyı benimle paylaşmış olursunuz.

    Konu hakkında açtığım bir başka konu başlığı ve detay resimler için
    http://forum.donanimhaber.com/m_20254263/tm.htm
    bakabilirsiniz.

    .oO°Oo.




  • Dün itirazım görüşülmüş.

    Yeni bir eksper tayin edilecek ve incelemeler sil baştan yapılacak. Sahaya gidilecek. Tanıklarla görüşülecek. Büyük ihtimalle bana da sorulacak. Servise gidilip bilgi alınacak. Opel'den konu hakkında görüş istenecek.

    Daha uzayabilir de, bir hafta içinde çözülebilir de.

    Hayırlısı. Dün bir yazı daha yazdım.

    Sayın Sigorta Yetkilileri,

    13 Mart 2008 günü, Bölge Müdür’ünüz tarafından konunun bir kez daha değerlendirmeye alındığını öğrendim. Öncelikle teşekkür ederim.

    Konunun çözümünde yardımcı olmak üzere elimdeki bütün belge ve dokümanları sizinle doğrudan paylaşmaya çalışıyorum. Şimdiye kadar paylaştığım bazı kişi ve merciler görmezden geldikleri veya dikkate almadıkları için –bence– çok da rahatça çözülebilecek böylesine bir tek taraflı kazanın bu boyuta ulaşmış olmasına hem şaşırıyor, hem de üzülüyorum.

    Anladığım kadarıyla süreç neredeyse sil baştan başlayacak, farklı kişiler tarafından yeniden değerlendirilecek. Bu nedenle elimde olup diğer kişilere verdiğim dokümanların tarafınızdan da etkin bir şekilde kullanılmasını ve paylaşılmasını umuyorum. Bu paylaşımın birilerini veya bir yerleri etkileme değil, bilgilendirme şeklinde algılanmasını bekliyorum.

    Ancak, hala yeterince vurgulanmadığını düşündüğüm bazı hususlar var:

    Şimdiye kadarki değerlendirmelerde, olay anında orada olmayan herkesin (polis, eksper, çeşitli uzmanlar, servis yetkilileri ve sayılırsa bilirkişi) KANAATİ dikkate alındı ve benim aleyhime karar çıkmasına neden oldu. Olay anında beni hava yastığının dumanları tüterken araçtan çıkaran veya olayın oluşunu 20 metre mesafeden gören çevre esnafının şahitliklerinden bahsedilmedi, bilirkişi raporu hazırlanırken tutanaklara eklenmelerine rağmen değerlendirmede dikkate alındığına dair açık bir işarete rastlayamadım.

    Kaza anında camın çatlamış olması polisin “bu kaza burada olmamış!” yorumuna neden olduktan sonra, tecrübesinin yetmeyebileceğini söylemem üzerine kişisel bir gurur meselesi haline getirildi ve “sana yazacağım raporla kaskodan beş kuruş alamazsın” tehditleri eşliğinde olay buralara kadar geldi. Gönderdiğim ses kayıtlarında bu durum açıkça görülmekte.

    Hâlbuki servis tarafından yapılan değerlendirmede, cam kırığının kafa darbesi ile oluşması halinde camda ve çatlakların içerisinde mutlaka görülecek yağ, kan, deri, saç vs. artıklardan birine rastlanmadı, çatlağın şekil itibariyle kafa darbesiyle oluşmasının mümkün olmadığı, zaten hava yastığının açıldığı bir durumda kafa darbesi ile cama ulaşılamayacağı belirtildi.

    Olay yerinde, çarpmanın olduğu yerdeki tampon boyası eksperin dikkatinden kaçmış. Olaydan 25 gün sonra, bilirkişi heyeti eşliğinde sahaya gittiğimde yeşil boyanın direkte olduğunu tespit ettirdim ve fotoğrafını aldım.

    Bilirkişi tarafından hazırlanan teknik hasar raporunda hava yastıklarının açılması için gereken hız 18 km/h olarak belirtilmiş ve olayda yastıkların açılarak görevlerini yaptıkları yazılmış. Buna rağmen servislerdeki mektepli/alaylı ustalardan duymaya alışık olduğumuz “ağbi, 60-70’le vurmazsan açılmaz” gibi ifadelerin bilirkişi karşısında muteber olmasını anlayamıyorum. Bilirsiniz, ustalar arasında “emniyet kemeri takılı değilse, 60-70’le gitmedikçe, direk darbe almadıkça yastığın açılmaması…” gibi kimi rivayetler meşhurdur. Oysaki 40-50km/h hızın limit olduğu şehir içi trafik kazalarında hava yastıklarının açılması çok rastlanan bir durumdur.

    Durumu yeniden Opel’e sormak, firmanın bu tip teknik cevaplara (belki de teknik sırlar demeliyim) pek de hevesli olmaması nedeniyle uzun bir süre daha kaybettirecek, belki de cevapsız kalacaktır. Örneğin, ben bilirkişi raporunun uzaması üzerine durumu bilirkişiye sordum. Opel’den uzun süredir cevap beklediğini söyledi. Bunun üzerinewww.sikayetvar.com ‘da sorduğumda (olay no 264763) bana telefonla dönüldü, kendilerinin açılma şartlarını açıklamak zorunda olmadıkları söylendi. Çok gerekliyse, sigorta şirketinin neden açılmayacağını ispatlaması gerektiği(!) söylendi (Telefon ses kayıtlarımda var). Bilirkişiye de yaklaşık 20 günlük gecikmeden sonra cevap verildi. Böyle kaç tane 20 gün daha kaybetmem gerekiyor?

    Bütün bu zorlukları yaşamama neden olanlar bilgili, güvenilir ve kesin(!) kabul edilen memur ve uzmanlar. 13yıl tecrübeli bir memur “bilirim bu işleri” diyerek kaza anında yanımda biri olduğuna ve camı kırdığına karar verdi. Durum ve hasar tespiti yapıp krokisini çizmekle kalmadı, yargıçlığa soyundu, cezamı kesti. Zaten kaza raporunda 2000YTL olarak yazdığı tahmini hasarın serviste yaklaşık 8950 çıkması (sadece hava yastıkları 1450şer YTL), 13 yıllık tecrübenin yetmeyeceğini gösteriyor. Eksperler, tampon travers çubuğunun (ne olduğunu bilmiyorum, kendi ifadeleri) eğilmesi için dönüş manevrası esnasındaki yavaş çarpmanın yetmeyeceğini söylediler. Araç çarpışma testlerinde, duran engellere 50km/h hızla yapılan standart testlerde arabanın ne hale geldiğini normal karşılayan eksperler, 20-30 km/h hızda sabit bir engel olan elektrik direğine çarpmamla tampon çubuğunun eğilmesi karşısında şaşırıp kaldılar(!).

    Sonuçta ben yine buna benzer insanların yazacakları rapora emanet ediliyorum. Umarım mesleki dayanışma duygusuyla kendi meslektaşlarını korumaya kalkmazlar, beni ve olayı birinci elde görenleri muhatap kabul ederler, hem sahayı, hem aracı detaylı incelerler. Umarım kafalarına takılanları bana veya yetkili/bilgili kişilere danışırlar.

    Ben elimdeki imkânlarla, polisin foto çekmekten kaçındığı ortamda cep telefonumdan çekimler yapmaya çalıştım. Polis tarafından tehdit edilirken, ya da eksper tarafından değerlendirmeler yapılırken görüşmelerimin kayıtlarını tuttum. Internet forumlarında bol bol bilgi paylaşımında bulundum. İş yerinde durum hakkında tavsiyeler aradım. Sizinle ve diğer ilgililerle çeşitli sanal ve yüz yüze görüşmeler yaptım. Hala işin içinden çıkabilmiş değilim. Bendeki imkânlara sahip olmayan, ya da akıl edemeyenlerin vay haline!

    Size sesleniyorum: Lütfen! Müşterilerinizle diyalog kapılarını kapatmayın. En ufak bir itirazda “son sözümüz budur, bizi dava edin” demeyin. Ben istemez miyim ki, elimdeki belgeleri internet ortamlarında bir bilen arayarak yaymak yerine benden yana olduğuna inanabildiğim kasko şirketimle paylaşayım ve dikkate alınacağını bileyim? Keşke olaylarda acenteleriniz, Bölge Müdürlüğünüz müşterileri daha iyi dinlese, eldekileri alsa, karara etki edebilse. Ben de bunları e-posta eklentisi olarak değil de birinci elden size iletebilsem. Aksi halde, görmeyen bilenlerin verdiği kanaatlerle, tahmin ve senaryolarla can yakmak işten bile değil.

    Ayrıca iş arkadaşlarımın, eşin, dostun “ne oldu senin araba?” sorularından kurtulmak ve her geçen gün özel durumum nedeniyle daha bir ihtiyaç haline gelen arabama kavuşmak istiyorum.

    Olumlu olacağını umduğum değerlendirmelerinize sunar, hasarımın ve kaybımın en kısa zamanda ve eksiksiz karşılanması umuduyla çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.


    .oO°Oo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mesudum -- 14 Mart 2008; 13:44:47 >




  • acil yardımmm

    slm abicigim ola biraz uzun ve karısık anlatmaya calısacagım

    11.03 2008 tarihinde ford focus 2006 ghia racımla bir kaza yaptım
    aracım ogun ford tramzon tunalar yetkili servisine kasko tarafından cekildi .

    12.03.2000 tarihinde aracımın yanına gitiim ve dosyam acıldı oyle saatlerinde exper atandı experi aradım ve ogun araca bakamayacagını ertesi gun bakacagını benimde basında olmamın bi manası olmadıgını soyledi.

    14.03.2008 tarihinde aracım exper tarafından bakılmıs
    ogunden sonra acentamla gorustum acantamda experle gorusmus ve axso oyaga gorus sorulmus bekleniyor cevabını aldım.

    25.03 2008 tarihinde saat 15:10 da exper şirketinin sekreteri aradı ve aracınız akso oyak tarafından tamir kararı verildi ve anlasmalı olan bir yetde tanir edilecek dedi bunun uzerine bende aracımın yetkili servis harici biryerde yapılmasını istemediğimi bildirdim .expere iletecegini soyledi ve konusmamız bitti

    bunun uzerine bende axa oyak musteri hizmetlerini aradım beni samsun boygeye yonlerdirdi

    samsun bolgedeki sahıs sunları soyledi
    ben durumu onlarada izah ettim ve aracımın yetkili servis haricinde yapılmamasını istediğimi belittim

    sahıs biz experimizin karaının arkasındayız ve experin aracı cektirme yetkisi vardır

    exper dısarıda da yaptıra bilir bunun yetkili servis olmasına gerek yok dedi

    eğer siz gidip servisle anlasırsanız experin belirlediği fiyata servis yapmayı kabul ederse gidin orada yaptırın

    yani dedim benmi paaarlık yapacagım fservisle evet siz yapıcaksınız yoksa exper dısarıda anlasmalı bir tamirhanede de yaptıra bilir

    bende dedim dısarıda ki fiyatın ucuz olacagını bilmek için exper olmaya gerek yok dedim

    adamlarla epey daha tartıstım en son dedim yapılmasın aracım değip kapattım
    telefonu.

    10 dakika sonra samsun axa oyak bolgeden aynı sahıs aradı bi gelişme daha oldu diye experi aramıs buyuk ihtimalle

    servisin hazırlayıp expere sundugu liste ile experin yapılması ongordugu liste arasında fark varmıs serviste experin yaılsın dediği parcalar haricinde farklı parcalarında değişmesi gerektigini soylu yo ve listede anlasamadıkları için exper ford yetkil servisinde değil dırasıda yaptıracak dedi ve telefon gorusmemiz bitii

    26.03.2008 saat 14 sıralarında exper sirketini aradım ve yetkili kişi ile sun konusmalar gecti

    ben aracınıza 14 bin ytl lik bir masraf cıkarttım yetkili servis bu paraya gerekli tamirin yapılamayacagını ve farklı parcalarında değişmesi erektiğini soyledi ben servisle anlasamadım oyuzde aracınız dısrıda anlasmalı olan bir servisde yapılacak dedi bendewww.axaoyak.com.tr adresinde anlasmalı kurumlarda ford tunalar haricinde bir yer gormedim ve musteri hizmetlerine sordugumda da orasını soylediler dedim

    bunun uzerine ford diye bakarsanız goremesiniz dedi benim aracım ford dedim ama bunu bolge yada acentanız bilebilir dedi yani ben,m bilecegim yani müşeriden saklanan bidurudm yani dedim.

    bende hala aracımın yetkili servista yapılmasını istediğimi soyledim oda axaoyak samsun subesindeki sahıs gibi git servisle konus 14 bin ytl yaparsalar orada yaptırın dedi bende dah 1 ay once dinoma değiştirmem oldu aracımın garantisi dolmsına ragmen ve piyasada 150 ytl ye yapmalarına ragmen 360 yty yetkili servis te yaptırdım biz anayyiyizde siz ve axa oyak uyanıksınızmı dedim bunun uzerine o sizin paranız axa oyak para vermez servise 14 bin ytl nin uzerinde dedi .

    ve benim yaptıracagım yerdeki ustaları tanı yomusn falan onlar fordakileride yetiştirdiler falan dedi

    yaptıracagı yeri ovdu ve parcaların orjinal ford yetkili servisinden alınıp koporta tamiri boya ve parcaların takımı nı sadece o nlar yapacak dedi fordun verdiği garantiyi onlarda verirler dei ve ekledi soyle bi durumda var 2007 de cıkan bir kanunla istersek muadili bir urunde kullana bilirz diye birsey dedi

    bende siziz cıkargıgınız listeyi alıp servise gidip karsıalrtıracagım dedim oda olur alın bakın dedi ve konusma bitti


    tabi ben kuplere binmiş durumda uyksuz cay kolik ve agrı kesici ilaclar almak durumundayım


    sevgili dostup epey uzun bi durum oldu durum şiki aracım yetkili servis dısında sitede gorunmesede experin dediğine gore axa oyak la anlasmalı olan bir tamir hanede yaptırılmak isteniyo

    benim arcımın servisde yaptılmasını isteme gibi bi hakıkım varmıdır ?

    izleyecek yada bilgi edinecegim kaynak varmıdır

    yardımınız için şimdiden tesekkurler

    birde sunu dedi exper aracda sokulen parcaların altında da arıza cıkabilir oyle bi acık kapıda var dedi

    aracın pert olması için masrafın arac değeri kadar olması gerek yada belli yuzde varmıdır ?




  • kaza ile girdik bayrama maalesef.geçen cuma günü fırtınada kopan parçalar aracı bu hale getirdi.
    http://forum.donanimhaber.com/m_26762867/tm.htm
    kasko ödemesi ile ilgili bir kaygım yok.sigorta ettirdiğim şirket tanıdık.ancak benim korkum aracımı eski haline getirebileceklermi?yani daha önce böyle birşey başıma gelmedi.mesela bazı sivri noktalarda ezikler var.buralar vakumla falan düzelecek şeyler değil.misal bana sigorta şirketi buralar yapılamıyor.böyle kullanacaksın diyebilirmi?yoksa her şekliyle yapmak zorundamıdır?teşekkürler ve iyi bayramalr herkese

  • > Asagidaki linki tiklayip acarak lutfen ileri oku yardimi ile
    > sonuna
    > kadar izleyin ve "sık kullanilanlar"a
    > ekleyin.Umulmadik zamanda gerekebilir.
    > Gerekmemesi dileklerimle.
    >http://www.tramer.org.tr/app/ktt/
    >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyy





    > Asagidaki linki tiklayip acarak lutfen ileri oku yardimi ile
    > sonuna
    > kadar izleyin ve "sık kullanilanlar"a
    > ekleyin.Umulmadik zamanda gerekebilir.
    > Gerekmemesi dileklerimle.
    >http://www.tramer.org.tr/app/ktt/
    >



    Arkadaşlar bu link'e göre kaza yaptığımızda sadece tutanağı doldurup imzalamamız yeterli. Karşıdakinin ehliyet, ruhsat ve trafik sigortası fotokopisine gerek yok. Ben mi yanlış anlıyorum?

    Piyasada genel bir kanı var o da bu fotokopilerin lazım olduğu.




  • Hasan Bey her şeyden önce benim gibi konuda az bilgisi olan insanları bu şekilde aydınlatmanızdan ötürü çok teşekkür ederim. Gerçi yeni bir konu açtım ama sizin konunuzu görünce burada sormak istedim Benim sonum şu;
    aracımın kaskosunu yenileyeceğim internette araştırırkenhttp://www.tsrsb.org.tr/tsrsb/Kasko%20Deger%20Listesi adresinde Güncel Fiyatlar için Kasko Deger Listesi ne baktım burada benim aracım için

    A.Kodu A.Markası Aracın Tipi Aracın Modeli (Üretim Yılı) Aracın Kasko Bedeli
    153759 VOLKSWAGEN GOLF 1.4 TSI MIDLINE (122) 2008 30,100
    yazıyor aracın geçen sene ki değeri 38520 ytl .

    8000 TL lik düşüş var. Ama diğer değerlere baktığımda bir yanlışlık olabileceğini düşündüm şöyleki: Örneğin:

    A.Kodu A.Markası Aracın Tipi Aracın Modeli (Üretim Yılı) Aracın Kasko Bedeli
    153503 VOLKSWAGEN GOLF 1.6 FSI MIDLINE (115) 4 KAPI 2008 34,532 Veya;

    A.Kodu A.Markası Aracın Tipi Aracın Modeli (Üretim Yılı) Aracın Kasko Bedeli
    153505 VOLKSWAGEN GOLF 1.6 MIDLINE (102) 4 KAPI 2008 33,060

    Yani arabanım daha düşük modelleri için daha yüksek fiyat verilmiş.
    SİZCE BUNDA BİR GARİPLİK YOK MU? Kasko bu değerden yapılacağından Allah korusun bir şey oldugunda Araç değerinin çok altında bir Ödemeyle karşılaşmaz mıyım?

    Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.Teşekkürler...




  • Evet kesinlikle yanlış!
    Buradaki arkadaşlar bana göre yanlışlık yapmışlar.
    Golfün 1.4 motorunu 75 - 80 bg olan diğer muadil araçlarda da olan giriş baz model olarak zannetmişler.
    Halbuki golfün 1.4 motoru teknoloji harikası yüksek bg olan motora sahip!
    Siz kesinlikle haklısınız.
    Bu siteye mail atacağım; onlar ww. bayilerine 1.4 motor versiyonu ve fiyatı hk. bilgi alsınlar.
    Sizde mail atın, ne kadar çok mail tarasak o kadar dikkate alırlar...




    quote:

    Orjinalden alıntı: onur7000

    Hasan Bey her şeyden önce benim gibi konuda az bilgisi olan insanları bu şekilde aydınlatmanızdan ötürü çok teşekkür ederim. Gerçi yeni bir konu açtım ama sizin konunuzu görünce burada sormak istedim Benim sonum şu;
    aracımın kaskosunu yenileyeceğim internette araştırırkenhttp://www.tsrsb.org.tr/tsrsb/Kasko%20Deger%20Listesi adresinde Güncel Fiyatlar için Kasko Deger Listesi ne baktım burada benim aracım için

    A.Kodu A.Markası Aracın Tipi Aracın Modeli (Üretim Yılı) Aracın Kasko Bedeli
    153759 VOLKSWAGEN GOLF 1.4 TSI MIDLINE (122) 2008 30,100
    yazıyor aracın geçen sene ki değeri 38520 ytl .

    8000 TL lik düşüş var. Ama diğer değerlere baktığımda bir yanlışlık olabileceğini düşündüm şöyleki: Örneğin:

    A.Kodu A.Markası Aracın Tipi Aracın Modeli (Üretim Yılı) Aracın Kasko Bedeli
    153503 VOLKSWAGEN GOLF 1.6 FSI MIDLINE (115) 4 KAPI 2008 34,532 Veya;

    A.Kodu A.Markası Aracın Tipi Aracın Modeli (Üretim Yılı) Aracın Kasko Bedeli
    153505 VOLKSWAGEN GOLF 1.6 MIDLINE (102) 4 KAPI 2008 33,060

    Yani arabanım daha düşük modelleri için daha yüksek fiyat verilmiş.
    SİZCE BUNDA BİR GARİPLİK YOK MU? Kasko bu değerden yapılacağından Allah korusun bir şey oldugunda Araç değerinin çok altında bir Ödemeyle karşılaşmaz mıyım?

    Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.Teşekkürler...




  • Merhaba,

    Aşağıdaki linkte oldukça faydalı bir animasyon hazırlanmış, üstelik sesli. İzlemekte ve mümkün olduğunca yaymakta fayda var. ( Sayfaları ilerletirken bekleyin, animasyon biraz geç açılabiliyor, sayfa atlayabilirsiniz. )


    http://www.tramer.org.tr/app/ktt
  • Merhaba,

    Aşağıdaki linkte oldukça faydalı bir animasyon hazırlanmış, üstelik sesli. İzlemekte ve mümkün olduğunca yaymakta fayda var. ( Sayfaları ilerletirken bekleyin, animasyon biraz geç açılabiliyor, sayfa atlayabilirsiniz. )


    http://www.tramer.org.tr/app/ktt
  • Merhaba,

    Aşağıdaki linkte oldukça faydalı bir animasyon hazırlanmış, üstelik sesli. İzlemekte ve mümkün olduğunca yaymakta fayda var. ( Sayfaları ilerletirken bekleyin, animasyon biraz geç açılabiliyor, sayfa atlayabilirsiniz. )

    http://www.tramer.org.tr/app/ktt
  • Merhaba,

    Aşağıdaki linkte oldukça faydalı bir animasyon hazırlanmış, üstelik sesli. İzlemekte ve mümkün olduğunca yaymakta fayda var. ( Sayfaları ilerletirken bekleyin, animasyon biraz geç açılabiliyor, sayfa atlayabilirsiniz. )

    http://www.tramer.org.tr/app/ktt
  • > Asagidaki linki tiklayip acarak lutfen ileri oku yardimi ile
    > sonuna
    > kadar izleyin ve "sık kullanilanlar"a
    > ekleyin.Umulmadik zamanda gerekebilir.
    > Gerekmemesi dileklerimle.
    >http://www.tramer.org.tr/app/ktt/
  • Merhaba,

    Aşağıdaki linkte oldukça faydalı bir animasyon hazırlanmış, üstelik sesli. İzlemekte ve mümkün olduğunca yaymakta fayda var. ( Sayfaları ilerletirken bekleyin, animasyon biraz geç açılabiliyor, sayfa atlayabilirsiniz. )

    http://www.tramer.org.tr/app/ktt
  • ARKADAŞIM LİNKTEKİ MEGANE 2 ARAÇLAR CMTESİ KAZA YAPTIM ARAÇ SERVİSTE ARACIN PERT OLMA İHTİMALİ SİZCE VARMI? ARACIMIN TAM OLARAK DÜZGÜN ONARILMAYIP(ARAÇ ŞUAN YETKİLİ SERVİSTE) VEYA İSTEDİĞİM GİBİ OLMADIĞI DURUMDA(TEKERDE YARALANMA VAR KESİN DEĞİŞİRMİ)NE YAPMAM GEREKİYOR SERVİSLEMİ MUHATAP OLACAĞIM YOKSA EXPERLEMİ GÖRÜŞECEĞİM? RAPORU ALDIM SUÇU BANA VERMİŞLER ARACIM AXADAN KASKOLU TAMİRİ BOYUNCA ARAÇ İSTEYEBİLİRMİYİM ?SUÇUN BENDE GÖRÜNMESİ BANA KASKOMUN BOZULMASINDAN BAŞKA BİR ZARARI OLURMU ?KARŞI TARAFIN MASRAFINI BENİM KARŞILAMAM GİBİ BİR DURUM SÖZKONUSUMU?
    YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...


    http://forum.donanimhaber.com/m_32527353/mpage_1/key_/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 26 Haziran 2009; 13:33:54 >




  • Selamlar Hasan Bey;

    Geçen Hafta pazartesi günü kaza yapan aracımızla ilgili size soru/sorularım olacak...

    Araç burda:http://forum.donanimhaber.com/m_33481751/mpage_1/key_/tm.htm

    Sigorta şirketinden birinci explerin parça fiyatını beklerken araca ikinci experin gönderildiği bildirildi.
    Bu sizce neden yapılmış olabilir? 2.si aracın kasko poliçesindeki değeri 31.500TL olay başına en yüksek ödeme 20.000TL Bu aracın fotoğraflarda görünen durumuyla perte çıkması olası mıdır? Ayrıca araç düzeltilirse ve ben fabrika değerlerine dönmediğini farkedersem yapılan bir yerin, örneğin şasi yamukluğu, bunu tekrar kaskodan yaptırabilir miyiz? Yoksa illaki aracı bi yerlere vurmak(!) mı gereklidir?




  • öncelikle merhabalar benim bazı sorularım olcaktı dün abimle bursa kayapa yolunda abimin çalıştığı şantiyeden gelirken yolun kaygınlığından takla attıp bi bahçeye uçtuk araba kiralıktı ama kiraladığımız şirket kaza durumunda arabayı kiralık oldunu sölememizi sölemişti arabayı kasko ödücek ama perte çıkarmı? bunuda merak ediorum ve kiraladığımız adam araba tamirde yattıkça günlük kirasını bizim ödememiz gerektiğini söledi boşyere para alması dorumu kural bumudur yani bunu mreak ediorum kiralarken böle bişedende bahsetmemişti?







  • merhaba hasanny bey google da araştırma yaparken siteye üye oldum bir sorum olacak prosedürleri bilmediğim için

    şimdi cumartesi günü mersinde ciddi bir yağış vardı .. ve aşırı hızdan dolayı eşim adanalıoğlunda yolun darlığından ve zeminin çamur kaplamasından dolayı frene basmış fakat kontrolu kaybedıp suya düşmüştür. şimdi exper servise gitmiş arabaya servis pert demiş fakat exper araştırma şirketine mi ne devretmiş sanırım işi kaskoyu aradığımda bunnu öğrendim.

    kaza sırasında yaklaşık 30 tane şahit
    alkol muayenesi (hastaneden)
    polis tutanağı
    tespit tutanağı
    fotoğraflar
    her şey elimizde mevcut ve de servise bırakmış durumdayız. bu ne demek oluyor gelişmeler nasıl sonuçlanıyor. başımıza ilk defa öyle bir durum geldiği için ne yapıcağız bilmiyorum. resimler aşağıdadır.

    servisten öğrendiğim durumda ise bana aracın sunroofunun açık oldugundan dolayı şahibeli bi durum varmış.. yahu yagmur yagıyordu denmiyor raporda. yağmur yağdığından dolayı yerlerin çamur ve kayganlığından kontrol kaybedilmiştir deniyor. ayrıca resimlerde de yagmurun yagmadıgı belli zaten. bu ne demek çözemedik yardımcı olursanız sevnirim .. resimler aşagıdadır

    http://img4.imageshack.us/img4/194/91362431.jpg
    http://img132.imageshack.us/img132/911/96769117.jpg
    http://img27.imageshack.us/img27/5354/53450239.jpg
    http://img7.imageshack.us/img7/7583/30800278.jpg
    http://img27.imageshack.us/img27/7517/41287070.jpg




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.