Şimdi Ara

VOLVO S40 mı Toyota Corollamı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
57.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç özellikleri konusunda Volvo çok daha üstün bir otomobil olmakla birlikte aldıktan sonraki kullanım masraflarında Toyota daha tasarruflu olacaktır. Öncellikle benzin tüketimi açısından ilgilendiğiniz Volvo'nun daha müsrif olduğunu sizde tahmin ediyorsunuzdur zaten. Araca lpg taktırmayı düşünürseniz bu dezavantajı ortadan kaldırabilirsiniz belki (Ben kişisel olarak Volvo'lara lpg takılmasına karşıyım gerçi ). Volvo'da yedek parça Toyota'ya göre daha pahalı olacaktır ama kesinlikle abartılacak boyutlarda değil. Volvo'da daha kaliteli yedek parçalar kullanılmakta ve bu kalite normal olarak dah pahalı olmaktadır (Bu kıyaslamayı Toyota'ya göre yapıyorum). Siz Volvo'nuza bakarsanız oda sizi üzmeyecektir kesinlikle.

    Gelelim Volvo'yu seçmeniz için nedenlere. Öncelikle kesinlikle sürüş özellikleri ve karakteri olan bir araçtır Volvo. Arabaya çok çabuk ısınıyorsunuz ve bundan böyle Volvo'da başka araba almayacağınızı düşünüyorsunuz. Sizin ilgilendiğiniz araç T4 ve yüksek ihtimal full donanımlıdır. Turbo'nun keyfini kullananların yüzünden rahatça anlayabilirsiniz. Kendi arabanızın seri ve yol tutuşunun harika olduğunu düşünüyorsanız, birde Volvo kullandıktan sonra düşünün. Kafanızdaki serilik ve yol tutuşu kavramları değişecektir. Özellikle 200 bg ve turba bir Volvo'da.. Güvenlik konularında ise çok üst seviye bir araçtır Volvo. Birçok güvenlik standartı mevcuttur araçlarda. Ben çok ciddi bir kaza atlattım ve aracımın nasıl devrilmediği ve savrulmadığına hala iananımyorum. Aracın hava yastıkları hariç tüm güvenlik donanımı devreye girdi kurtarmak için.

    Eğerki güzel kullanılmış, temiz bir Volvo bulursanız ve şu anki aracınız ile benzin tüketimini kıyaslamayı düşünmüyorsanız kesinlikle Volvo'yu almanızı öneririm. Vergi dezavantajınız olmayacaktır aracın yaşından dolayı. Volvo Volvo'dur, Toyota otomobildir.

    İyi günler dilerim.




  • arkadaşım biz 7 yıldır volvo s40 kullanıyoruz 1.8 motor bizim arabamız sen yıllık ortalama servise ne kadar para veriosun bilmiorum ama biz yıllık rutin bakımları dısında daha servise gitmedik arabayla ve o bakımlarda da max harcadığımız 400 ytl yanı yukarıdaki arkadaşında bahsettiği gibi sen volvona iyi bakarsa o da seni üzmez.. byakıt konusuna gelince bizim arabamız benzinli ve kmde 360 ykr yakıo bu sana yüksek gelebilir ama benzinli bi uno'nun 310ykr yaktıgını düşünürsek sence ne kadar çok yakıo? ve biz salı günü arabamıza tüp taktırıoruz taktıktan sonra da yorumlarımı iletirim sana.. bence değiştirmei düşünüosan bi dk bile düşünme özellikle alacagın araba temizse.. Unutma ki Toyota otomobildir ama volvo VOLVO'DUR... bindiğin an kendini daha farklı hissedeceğinden eminim...
  • Arkadaşlar Volvo kullanacaksanız, ve de hızlı kullanacaksanız kasko yaptırın!

    Kaporta-boya masraflar bakımından doğru bir örnek değil bence.

    Karşılaştırma yapacaksanız mesela hava filtresi, yağ filtresi, balata, fren diski, debriyaj seti, triger seti vb. parçaları kıyaslayın.

    3. yılıma girdim Volvo ile. Bugüne kadar sadece 2 kez bakımlar için servise gittim, o kadar.

    Bazen parke taşlı, dalgalı yollarda gitmek zorunda kalıyorum. Bu yaz (arabayı alalı 2 yıl dolmuştu) Türkiye'deyken ilk kez arabayı rot ayarına soktum "0" hata çıktı. Usta 2 yaşında araba, alt takıma anahtar değmemiş diye hayret etti.
  • quote:

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık


    biz daha gecen hafta 2000 model fiestanın airbagini sorduk 1250 ytl dediler.. yani 4 tane olsa 5000 eder 1300ytl daha ucuz yanı fiestadan kapı sacı konusuna gelicen bahsettiğin kapı sacının kalınlıgından ve kalitesinden haberiniz var mı sanki şahin kapısından bahseder gibi bahsetmişsiniz yani yorum yaparken biraz daha adil olalım bence...
  • Mercedes'te Volvo kadar kaliteli kapı sacı kullanıyor. Serviste 1800 YTL + KDV gibi bir fiyat istenmiyor...
    Fiyatların bu kadar fahiş olmasının sebebi Ulusoy'un bu konuda tekel olması....
  • yanı burda neden bahsediosunuz anlaqmış değilim? volvo dünyanın en kaliteli ve güvenli araçlarından birisi toyota ise orta sınıfın orta araçlarından birisi siz hala yok servisi pahalı yok başka ustaya götürün falanla ugrasıosunuz.. ben 7 senedir volvo kullanıorum bi kere aklımdan geçirmedim keşke başka arabam olsaydı da servise daha az para verseydim die.. volvo kullanmadan servisi hakkında ve pahalılığı hakkında yorum yapmayın.. emin olun volvo sizden aldıgı GARANTİLİ servis masrafını son kurusuna kadar hakedio...
  • Volvo ile Toyota Corolla kıyaslanıyor arkadaşlar dikkatinizi çekerim.. Lexus'la yapılan bir kıyaslama yok. Ayrıca Amerika'da Toyota Lexus ismi satılmıyor, Lexus'ta ayrı bir marka gibi satılıyor. Karıştırmayın.

    Toyota en çok satılan marka olabilir, buna bir diyeceğimiz ama bu birazda araçların fiyatı ile ilgili. Toyota'nın en çok satan modeli hangisi ve kaç lira?? Volvo'nun en ucuz aracı ne kadar? Bunları araştırırsanız çok satma olayını açıklayabilirsiniz. Ayrıca Toyota satış rakamlarının büyük bölümünü filo satşlarından elde ediyor. Siz hiç mesela bir ilaç firmasının mümessillerine Volvo verdiğini gördünüz mü Türkiye'de ve dünyada?


    "volvo iyidir ama bi dakka toyota diyince biraz frene basın"
    The Gate, bu lafınıza en az sizin kadar bende güldüm.. Ben genelde Toyota görünce frene basıyorum gerçekten ama sellektör yaptığım halde önümden kaçılmadıkları için




  • arkadasım ıyı guzel yazmıssın da aır bag degısımı dıosun sırf aır bag degısımı 2500 tutar basıt bıse sanıyosunuz aır bag ı sanırım ustede boya felan 1800 tl demıssın ben ank fıat merkez birmot da stajerım fıat ın arabalarının bakımlarının ne kadar ucuz oldugunu konusunda herkes hem fıkırdır ornegın bı doblonun boyası sırf 1175 tl boyamayıda ucuz bıse sanıosun sen sanıırm :D ev kapısı boyamıosun arkadasım bence volvo ya bınmek bı ayrıcalıktır arac bıkere sessız sıze hıssettırmeden ıvmelenme konusunda harıka tabı bu duyguyu yasamayanlara ne kadar anlatsak bos
  • At la eşeği kıyaslamışsınız kardeşim.
    Volvo kalitesine Toyota erişse bile güvenlik kalitesine yetişemez.
    Ayrıca toyota nın bomboş donanımsız araçlarına dünyanın parasını istediği de aşikar.
    Ha VVT İ motoruna bir şey diyemem Toyotanın. Çünkü o kadar ekonomik ki 1,6 Sol lara kimse kolay kolay LPG taktırmıyor.
    Ama volvo nun turbosuna alışınca da herhalde ekonomiyi falan gözü görmez insanın. 200 HP yerde uçak görmeyenlere .... :)
  • Kesinlikle Volvo...:) bir kullanıcı ve parçacı olarak bunu rakatça söyleyebilirim.





















    www.volvoyedekparca.com
  • arkadaşlar polemiğe gerek yok toyotacılar daha volvo'ya binmemişler
    bindiklerinde anlarlar VOLVOnun farkını
    toyota araçtır volvo VOLVO'dur... :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    o sacin kilosu kac para saci koy prese sekil ver o kadar.mliyeti nedirki.bir kapi sacini maliyeti sizce on dolari gecermi.kimse kimseyi kandirmasi.madem o kadarkaliteli neden ikinci eli bu kadar ucuz.neden mercedesinki bu kadar ucuz degil.bir arkadasta paran yoksa toyota al demis.bir bakin bakalim ikinci el toyota fiyatlarina ve volvo fiyatlarina.bende bu aralar araba alacagim.paramda 30000 tl 20000-24000 tl ye 2004 model s40 lar var.ama ben ne toyota nede volvo almayi dusunmuyorum.mazda 3 alcagim.ikisinende daha donanimli sorunsuz ve guvenli.sekilde guzel.bu bir tercih meselesidir abartmak ve kotulemek yersizdir.onemli olan neye ihtiyacinizin oldugudur.ihtiyaciniza gore araba alirsiniz.anadolunun ucra bir yerinde seyaht ederken volvo nuz rizalanirsa(arizalanmaz deemeyin zira toyotaa hic arizalanmaz arizalandigini farzedelim) toyota yi heryerde tamir etme olanaginiz vardir.ma volvo araba olmdigi icin volvo sadece volvo olduguicin baya bir sorun yasaybilirsiniz.dedigim gibi tavsiyeler ihtiyaclara gore olmali.

    dünyanın en iyi otomotiv argelerinden birine sahiptir volvo herkez bilmez bunu ama bmw mercedes volvodan çok esinlenip teknolojisini kullanmıştır.

    ya bu kadar anlamsız bir yorum okumadım şimdiye kadar bu sitede.
    endüstriyel demircilerim kullandığı bir saç kilosu ile volvonun sac fiyatını karşılaştırıyor adam.. dünyanın en kaliteli çeliğini isveç üretir volvoda kullanılan 1 sınıf isveç metali hocam sen bunu tutup nasılda sanayide gördüğün çakma otomotiv yansanayicilerin kullandığı metal ile karşılaştırırsın.

    arıza durumu volvonun toyotadan daha sağlam ve kaliteli olduğunu eminim ancak yok volvo bozulmaz başka markalar bozulur demicem mekanik ve elektroniğin birleştiği ısı makinası ile çalışan aletlerdir otomobiller tabiki volvoda yolda bırakabilir toyotada mercedeste. ancak kalite konusuna değinecek olursan isveç mekaniği dünyaya nam salmıştır mekanik saatler arabalar her konuda makine üretiminde en iyilerdendir nacizane fikrim alman mekaniğinden daha iyilerdir çünkü adamlar kaliteyi hem malzeme hemde mühendislikle birleştirirler hem en iyi en doğru çalışan sistemi tasarımı yaparlar hemde en kaliteli malzemeyi kullanırlar araştır hocam.

    toyotayı ve japon teknolojisini kötüleyecek değilim ama diyoruz ya japonya teknolojide çip entegre üretiminde iyiler mekanik mühendisliği ve malzeme kalitesi olayı çok farklı bir durum neyse.

    ve ufak ayrıntı mercedes falan dünyadaki birçok üretici hatta apple, adidas nike falan bile üretim fabrikalarını çinde açar oldu bu yan sanayinin de çinde üretimi olması demek yani her ne kadar adı markada olsada tarihler boyu ne kadar kalitesi konusunda ün yapsada çinde üretim bende kesinlikle kaliteyi etkilier volvonun çindeki fabrikaları 2 adet sanırım ve sadece çin pazarına araç satışı yapılıyor bu fabrikalardan yani bizim ülkemizdeki binek otomobil olan volvolar hepsi ital ve çinden gelmiyor anlayan anlar demek istediklerimi..

    ikinci el volvo ucuzdur çünkü yedek parçası pahalıdır, servisi pahalıdır ve volvo kullanıcısı bellidir standart bir araba kullanıcısının mantığı reno,toyota,fiat gibi markalara bakmak mukayese etmektir ama volvoyu alacak vatandaş bu markalara bakıp kararı volvoda kılmaz volvoyu bilir ve gidip alır... yaşamayan bilemez volvo kullanan sadece bilir bu güven ve kaliteyi benim aracım yok ancak otomotiv mezunuyum ve birçok araç kullandım bindim yorum aldım dünyanın en güvenli araç markasıdır volvo o kadar nettir bu ve konfor konusundada mükemmeldir.

    ben volvo başlığı altında başka markaları kötüleyecek yada övecek değilim çünkü konu volvo bu markanın kullanıcıları bellidir bir renoyu yada toyotayı kullanan her çeşit insan görürsünüz ama durum volvoda çok farklıdır. kullanan vazgeçmez yada unutamaz.


    neyse çok konuştum arkadaş zaten aracını almıştır ben sadece @golge1710 arkaaşın yorumuna cevap yazdım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zafer135 -- 24 Ekim 2013; 16:24:40 >




  • volvo mühendislerine sormuşlar araçlarınızı neden hep birbirine benzer üretiyorsunuz diye cevapları uçak çeliğini ancak bu kadar işleyebiliyoruz olmuş
  • Merhaba arkadaşlar. Bende 2001 model toyota corolla var. 1,6 vvti 110 beygir. çok seri yol tutuşu harika. ancak güvenlik konusunda endişelerim var. volvo s40 ile aynı segmentte yer alıyorlar. son günlerde 1998-1999 model s40 t4 ü araştırdım. arabanın tasarımı, donanımı, güvenlik mükemmel. 2000 motor 200 beygir... benim arabayı satıp bi 1998-1999 s40 t4 alabiliyorum. Toyota dan volvoya geçmeye karar verme aşamasında sizlerinde fikirlerini almak benim için çok önemli. yardımcı olursanız çok sevinirim.



  • hocam volvo s40 2.0T4 ile toyota corolla karşılaştırması çok adil olmamış
    ayrıca volvo yedek parça açısından 2-3 mislide toyotaya fark atar
    bizim volvo s40 2.0t vardı.ordan biliyorum.parça fiyatları acaip pahallı
    ve servisleride kafalarına göre takılır volvonun.birinde daha kazıktır diğerinde daha az kazıktır
    ayrıca 2.0t4 yüksek basınçlı bir motordur.bizim 2.0t gibi düşük basınçlı ve uzun ömürlü değildir.
    ayrıca 2.0t4 ile acaip benzin yakarsın.13-14 litresi garanti var.bizdeki 2.0t otomatik vites şehiriçi 11 litrenin altına düşmezdi
    eğer genç arabası olarak kullanılmış ise ikinci el uzak duracağın arabalar arasındadır.motorunda canına okumuşlardır
    sen corolla dan sonra yine corolla ile devam et.volvoya geçersen kesin yandım allah diyeceğine iddiaya girerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 5 Ekim 2007; 19:53:38 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cmk

    arkadaşım biz 7 yıldır volvo s40 kullanıyoruz 1.8 motor bizim arabamız sen yıllık ortalama servise ne kadar para veriosun bilmiorum ama biz yıllık rutin bakımları dısında daha servise gitmedik arabayla ve o bakımlarda da max harcadığımız 400 ytl yanı yukarıdaki arkadaşında bahsettiği gibi sen volvona iyi bakarsa o da seni üzmez.. byakıt konusuna gelince bizim arabamız benzinli ve kmde 360 ykr yakıo bu sana yüksek gelebilir ama benzinli bi uno'nun 310ykr yaktıgını düşünürsek sence ne kadar çok yakıo? ve biz salı günü arabamıza tüp taktırıoruz taktıktan sonra da yorumlarımı iletirim sana.. bence değiştirmei düşünüosan bi dk bile düşünme özellikle alacagın araba temizse.. Unutma ki Toyota otomobildir ama volvo VOLVO'DUR... bindiğin an kendini daha farklı hissedeceğinden eminim...

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: cmk

    arkadaşım biz 7 yıldır volvo s40 kullanıyoruz 1.8 motor bizim arabamız sen yıllık ortalama servise ne kadar para veriosun bilmiorum ama biz yıllık rutin bakımları dısında daha servise gitmedik arabayla ve o bakımlarda da max harcadığımız 400 ytl yanı yukarıdaki arkadaşında bahsettiği gibi sen volvona iyi bakarsa o da seni üzmez.. byakıt konusuna gelince bizim arabamız benzinli ve kmde 360 ykr yakıo bu sana yüksek gelebilir ama benzinli bi uno'nun 310ykr yaktıgını düşünürsek sence ne kadar çok yakıo? ve biz salı günü arabamıza tüp taktırıoruz taktıktan sonra da yorumlarımı iletirim sana.. bence değiştirmei düşünüosan bi dk bile düşünme özellikle alacagın araba temizse.. Unutma ki Toyota otomobildir ama volvo VOLVO'DUR... bindiğin an kendini daha farklı hissedeceğinden eminim...

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık



    S60 masrafı gayet normal bir masraf. 4 airbag değişiminden bahsediyorsunuz. Eğer bu fiyatsa s60'taki masraf sevindim . Daha bir gönül rahatlığı ile s60'a terfi edebilirim. s40 sac değişiminde sca kalınlığını ve kalitesini diğer araçlara göre kıyaslama yapmayı unutmuşsunuz. Sizin değiştirdiğiniz sac nasıldı, diğerlerinde nasıl??




  • Konuyla pek alakasız olacak ama birçok marka ve model kullanmış biri olarak bozuk yol şartlarında kullanıpta "0" hata çıkaran tek otomobilim Fiat Brava olmuştu..
    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Arkadaşlar Volvo kullanacaksanız, ve de hızlı kullanacaksanız kasko yaptırın!

    Kaporta-boya masraflar bakımından doğru bir örnek değil bence.

    Karşılaştırma yapacaksanız mesela hava filtresi, yağ filtresi, balata, fren diski, debriyaj seti, triger seti vb. parçaları kıyaslayın.

    3. yılıma girdim Volvo ile. Bugüne kadar sadece 2 kez bakımlar için servise gittim, o kadar.

    Bazen parke taşlı, dalgalı yollarda gitmek zorunda kalıyorum. Bu yaz (arabayı alalı 2 yıl dolmuştu) Türkiye'deyken ilk kez arabayı rot ayarına soktum "0" hata çıktı. Usta 2 yaşında araba, alt takıma anahtar değmemiş diye hayret etti.




  • Fiat Brava'da böyle bir netice normal çünkü salıncakları, viraj demirleri, amortisör ve yayları Türkiye koşulları için modifiye edilmişti.

    Bu arada "scandinavian standards" diye birşey duydunuz mu?

    Bu standartlar o coğrafyanın zor koşullarına dayanabilecek araç/teçhizat üretimi için uygulanmakta.
    Volvo'nun sağlamlığı da bu standartların oluşturduğu gelenekten gelir.

    Öte yandan Toyota'nın da yıllardır TÜV ve ADAC raporlarında ilk iki srayı asla bırakmadığını da hatırlatmak isterim.
  • Volvo bence güzel bir arabadır ama Toyota'ya göre dezavantajları vardır. Bu dezavantajlar;
    1- Bakım, yedek parça fiyatları çok pahalı
    2- ikinci el piyasası zayıf
    3- Yakıt tüketimi şu anki aracına göre fazla
    4- Servis dışında yedek parça bulma konusuda sıkıntı çekebilirsin...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.