Şimdi Ara

Audi A4 2.0 TDI piyasası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba şuan kullanmakta olduğumuz araç 2016 1.4 tsi Jetta.Araçtan memnunuz fakat daha prestijli bir araca geçmeyi düşünüyorum. 2012 veya 2013 A4 2.0 tdi araçların ortalama piyasası nedir? Şuanki araç 10.000'de henüz.Geçmeye gerçekten değer midir acaba?



  • Prestij ve a4 birbirlerine çok uzak iki kelime..
  • yani sıfır 2016 jettanız var. Kesinlikle değmez.
    Ben şahsen ihtiyaçlarda ani bir değişiklik olmadığı sürece, ne sebeple olursa olsun daha yılını doldurmamış sıfır aracın satılmasına karşıyım. Audi A4 özeline gelirsekte büyük bir prestij kazandıracak durumu yok.
  • Bizim toplumun gözünde sıfır jetta daha prestijlidir emin olun
  • A6 olsa neyse de A4 halk arabasi
  • ya prestij ne demek Allah askina ya gorende mulsanne s600 maybach aliyor sanir,a4 a5 a6 bmw 3 bmw 5 mercedes c mercedes e bunlarin hic birinin prestiji kalmadi ki,sokak basi var artik hepside gram bir prestije sahip degil hic biride,bosu bosuna 0 aracinizi satip 2.el almayin
  • Arkadaşlar küçük bir şehirde yaşıyorum burda prestij dediğin Zaman 520,c serisi,3 serisi falan olur çünkü yolda daha iyi arabalar yok kii..İstanbul'daki gibi 7 serisi ve range Rover araçlar yok yollarda
  • 1 hafta önce 2014 olanını aldım . Sorularınız varsa yanıtlayayım.

    Ama şöyle söyleyeyim a3 , passat veya golf ile uzaktan yakından alakası yok.

    Tank gibi araba. Ama masraflı araba. 2000 motor vergisi ve bakımı var.

    Emin olun araç 1.6 olsaydı daha pahalı olurdu.
  • Trafikte a4 ile jettayı görünce uzaktan ikisini ayırt edemiyorsun.
    Azıcık daha yaklaşıyorsun %90 jetta Gri oluyor a4 ise siyah oluyor zaten.
    Biraz daha yaklaştın bir baktın a4 ile jettanın arka farları aynı arkadaş vay be diyorsun birisi 100 bin liralık araç birisi 50 bin lira ama kasa aynı.
    İşte o zaman prestij felan kalmıyor.
  • Hocam ne kadara aldınız piyasası Nasıl gidiyor ?
  • Schneeflocke kullanıcısına yanıt
    Gerçekten özellikle arka stop farları 😂
  • Vural460 V kullanıcısına yanıt
    Yazın 110-115 e bulunuyordu. Şimdilerde 120.000 temizleri.
    Ben 177 hp veya quatro olanlara heveslendim. Onların temizini ucuza bulmak mümkün değil.
    Ben başlangıç paket aldım. Pek boş değil ama 3 kollu spor direksiyon hariç aradığım bir donanım yok.
  • 320i düşünürken hem fiyati hem de dizel olmasindan dolayi a4 dikkatimi cekti.150 bglik a4 110 115 araligina alinabilir gibi
  • Sen burdakileri dinleme
    bunlara kalsan reno ile audi aynı der.
    A4 güzel araba
    Sessiz konforlu rafine şanzıman on numara
    Dizel sessiz ekonomik
    Yıllarca gönül rahatlığı ile binersin
  • A4'ün prestiji yok diyenler hangi arabaya biniyor merak ettim. Jetta'ya göre on kat daha fazla albenisi olan bir araç. Tabi ki E segmenti araçlar arasında bir numarası kalmıyor.
  • Siz bakmayın jetta ile a4 ü kıyaslayara. A4 ün rakibi 3.20 ve C serisidir.

    İmkanınız varsa bir test edin. BMW 3 daha spor a4 daha oturaklı
  • Vag düşmanları toplanmış gene...
    Yerinde geldiğinde 1 serisine ve a serisine prestij için alınır diyenler A4 e 5.sınıf muamelesi yapıyor..

    Gülüyorum tabi...
  • Ben olsam alırdım eğer cebimden aşırı bi fark çıkmayacak ise şöyle 2 litre dizel quattro a4 tadından yenmez . Daha fazla güç yol tutuş daha kaliteli iç mekan çok daha iyi yalıtım. Bi kere geliyoruz hayata eğer sizi zorlamaz ise bakim yürütme vs alın geçin.
  • Prestijini bi kenara birakirsak ki kisiye gore degisir, konforu rahatligi vs cok iyi bir aractir. Benzinlisini 3.5 sene kullandim, cok memnundum. Taa ki torpidosunda bulunan 3. Anahtarla aracim çalınana kadar. Aliyosaniz da bunu bilerek alin. O anahtari ordan alsaniz da acaba bugün de cami kirarlar mi diye düşünmek bile insanin canını sıkabilir. Aklınızda bulunsun.
  • C serisinden daha sportif, 3 serisinden ise daha konforludur; yani orta nokta. iç mekanda işçilik kalitesi ise en iyisi. tipik audi özellikleri. önden çeker olduğu ve ağırlık önde yoğun olduğundan ön lastikleri daha çok çalıştırıyor ancak yol tutuşu gayet sağlam.

    En güzel özelliği kapıyı kapattığınızda dış dünyadan soyutlanmanız; yalıtımı çok iyidir. En kötü özelliği ise güncel modellere göre fazla olan ağırlığı ve bunu hissettiriyor. sonuçta ilk tanıtıldığından beri 8 sene geçmiş. Yakıt tüketimi ise istanbul trafiğinde 7 litre civarındaydı ben satarken.

    multitronic şanzuman konfor konusunda stronic' ten de, bmw' nun 8 ileri tork konvertörlüsünden de öndedir. ancak performans olarak yarım, bir saniye kadar borçlanır.
    0-100 cvt' nin konfor odaklı yapısıyla 9.5 saniye gibiydi; ancak otoyol hızlarında hızlanma konusunda tatmin edici bir performansı var 150 beygirlik 2.0 TDI ile. 177' lik versiyonlar daha iyidir mutlaka.

    2014 modellerini 120 civarına bulursunuz diye düşünüyorum. ancak ötv zammından sonra piyasa ne durumda çok da bilemiyorum, yanıltmayayım.

    özellikle mmi navigasyon paketli ve led far opsiyonu olan bir araç tercih etmenizi öneririm. infotainment sistemiyle zevki çıkıyor aracın ve led farlar araca çok yakışıyor.

    bir de test etme şansınız olursa, araç ilk başta çok konforsuz gelebilir; bazıları kaçış lastiği ile geliyor fabrikadan, sebebi budur. çok sert yanaklı olmaları dolayısıyla konforu çok baltalıyor, aklınızda bulunsun. öte yandan lastik değiştirme derdiniz olmuyor hiçbir zaman tabi. sonuç olarak tavsiye ederim, 2 litre dizel motoru ile fiyatını hakeden modellerden birisi.

     Audi A4 2.0 TDI piyasası

    (bahsettiğim ledler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 5 Aralık 2016; 1:22:5 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.