Şimdi Ara

40-45'bine araç tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar öğrenciyim şu an altımda 2012 model 110 ps tourneo connect var satmayı düşünüyorum piyasası 40-50 arası değişiyor bu fiyatlarda bi araç arıyorum max bütçem 45.000 tl
    Biraz spor görünümlü-performansı iyi ve az yakan bir araç arıyorum şimdiye kadar hep dizel kullandım fakat dizelin 4.1 olmasından sonra benzin-lpg düşünmeye başladım gibi.

    Önceliklerim performans-yol tutuşu ve donanım hani bu fiyata araç alıp içinde sadece klima ve radyo olmasını istemiyorum
    astra j kasalar donanım olarak yeterince iyi seviyede mesela


    Aklımdaki araçlar


    1.4 T astra-1.6T astra
    1.4 Tsi golf
    1.5 dci megane
    1.6 crdi kia ceed
    1.6 tdci ford focus vs.



  • Ford Focus 2,5 kasa hb dizel titanyum kurşun gri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    Ford Focus 2,5 kasa hb dizel titanyum kurşun gri

    bu aracın motoru biraz ağır geliyo performans olarak diğerlerinin biraz daha gerisinde o biraz - yön oluşturuyor ama yakıt tasarım vs olarak güzel beğendiğim bir araç.
    1.4 T+ Vallerie prins tarzı kaliteli bi lpg li model hakkında ne dersiniz
  • C4 1.6 Valvetronic (VTi) 120 HP.Confort / Confort Plus + BRC derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    C4 1.6 Valvetronic (VTi) 120 HP.Confort / Confort Plus + BRC derim.

    bu aracın performansı yol tutuşu vs nasıldır peki ? açıkçası fransız araçlarına pek güvenemiyorum.

    Bİde brc değilde vialle,prins tarzı direk likit lpg veren kaliteli bi tüp sistemi düşünüyorum.Sizce arada çok bi fark oynarmı performans çekişten düşürme olarak
  • Vril kullanıcısına yanıt
    Yol tutuşu ve karakteri dinamik ama direksiyon tepkileri bir Passat Mondeo vs. gibi büyük araba hissiyatı veriyor.

    Performanstan düşme olsada hissettirmez zaten bu LPG'ye uyumlu en güçlü motor diğeri 1.4 95 HP vs.

    Arabayla ilgili açılan birkaç konuyada göz atabilirsiniz.




    https://forum.donanimhaber.com/m_120490679/tm.htm

    https://forum.donanimhaber.com/m_65140363/tm.htm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    Yol tutuşu ve karakteri dinamik ama direksiyon tepkileri bir Passat Mondeo vs. gibi büyük araba hissiyatı veriyor.

    Performanstan düşme olsada hissettirmez zaten bu LPG'ye uyumlu en güçlü motor diğeri 1.4 95 HP vs.

    Arabayla ilgili açılan birkaç konuyada göz atabilirsiniz.




    https://forum.donanimhaber.com/m_120490679/tm.htm

    https://forum.donanimhaber.com/m_65140363/tm.htm


    peki astra j 1.4t veya astra h 1.6t honda civic vs hakkında ne düşünüyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alacağın 1.4 T Astra yada 1.4 Tsi Golf olsun.
    1.4 Tsi a şuan Marjet sıvı sistem oluyor. Fiyatı 3750-4250 lira arası. İlk çalıştırmada bile Lpg ile çalışır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    Alacağın 1.4 T Astra yada 1.4 Tsi Golf olsun.
    1.4 Tsi a şuan Marjet sıvı sistem oluyor. Fiyatı 3750-4250 lira arası. İlk çalıştırmada bile Lpg ile çalışır

    bende öyle düşünüyorum hocam 1.4 tsi golf biraz pahalı fakat 1.4 T astra'lar hoşuma gitti.

    bu konuda belli başlı firmalar var vialle,prins bide şimdi sizden duydum marjet brc atiker tarzı tüpler gibi değilde bunlar performanstan düşme hiç yaşatmıyomuş

    babamın 2006 model volvo s80'inde prins vardı mesela güzel bi markaya benziyodu. marjet' nasıl bilmiyorum
  • Vril kullanıcısına yanıt
    Marjet yerli malı sıvı sistemdir. Sizin bildiğiniz Vialle Prins Brc Ldi mantığı ile aynı şekilde çalışır. Aracın kendi enjektöründen sıvı olarak motora gönderir.

    1.4 Tsi Golf pahalı ise 1.4 T Astra daha iyi şeçenek olur. Orta şekilde yazılımla 160 Bg 250-300 Tork arası değerle çok keyifli az yakan araca dönüşebilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    Marjet yerli malı sıvı sistemdir. Sizin bildiğiniz Vialle Prins Brc Ldi mantığı ile aynı şekilde çalışır. Aracın kendi enjektöründen sıvı olarak motora gönderir.

    1.4 Tsi Golf pahalı ise 1.4 T Astra daha iyi şeçenek olur. Orta şekilde yazılımla 160 Bg 250-300 Tork arası değerle çok keyifli az yakan araca dönüşebilir

    açıkçası yerli malına pek güvenesim gelmedi şimdi internetten prins fiyat listesine baktım oda 4.000 civarlarında sizce onu taktırmak daha mantıklı olmazmı ?

    bide hocam lpg gerçekten performansı etkiliyomu bu prins yada vialle taksak bile.Çünkü şimdiye kadar hep dizel kullandım ama dizel 4.1 tl olduktan sonra artık biraz soğuttu kendinden
  • Vril kullanıcısına yanıt
    Bu güvenmemekle bu ülkenin ekonomisi gelişmiyor. Geçmişte yapılan 3 kağıtların şimdi kötü getirileri tabikide.

    Prins 4000 lira olan sıvı sistem değildir. Sıralı sistemdir. Bu yüzden mantıklı olmaz. Direkt enjeksiyonlu motora sıvı sistem olmalı. Manifolddan Lpg verilirse motor özelliğini yitirir.

    Marjet ise sıvı sistemdir. Prins Vialle Sıvı sistem 7000 liradır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    Bu güvenmemekle bu ülkenin ekonomisi gelişmiyor. Geçmişte yapılan 3 kağıtların şimdi kötü getirileri tabikide.

    Prins 4000 lira olan sıvı sistem değildir. Sıralı sistemdir. Bu yüzden mantıklı olmaz. Direkt enjeksiyonlu motora sıvı sistem olmalı. Manifolddan Lpg verilirse motor özelliğini yitirir.

    Marjet ise sıvı sistemdir. Prins Vialle Sıvı sistem 7000 liradır.

    Dediğinize katılıyorum hocam ama sizinde dediğiniz gibi geçmişteki üçkağıtlardan dolayı türk malı ibaresini duyunca bişeyden soğuyoruz genelde.3500 TL tabi az para değil ama prins markasına bi güvenim var bilmiyorum birazda arabayı alcağım ücrete bağlı astra j'lerin piyasası 40-50 arası gibi
  • Vril kullanıcısına yanıt
    Prinsin distribütörü İpragaz ve Allah onların ellerine düşürmesin. Çünkü satış sonrası destek yok.

    Direkt enjeksiyonlu motora sahip arabanız olursa sıvı sistem takılması lazım. Haberiniz olsun.

    Siz en iyisi Astra 1.4 T alın her türlü işini görür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vril


    quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    Yol tutuşu ve karakteri dinamik ama direksiyon tepkileri bir Passat Mondeo vs. gibi büyük araba hissiyatı veriyor.

    Performanstan düşme olsada hissettirmez zaten bu LPG'ye uyumlu en güçlü motor diğeri 1.4 95 HP vs.

    Arabayla ilgili açılan birkaç konuyada göz atabilirsiniz.




    https://forum.donanimhaber.com/m_120490679/tm.htm

    https://forum.donanimhaber.com/m_65140363/tm.htm


    peki astra j 1.4t veya astra h 1.6t honda civic vs hakkında ne düşünüyorsunuz

    C4'ü satıp Civic FD6 alan bir arkadaş vardı onun mesajlarına bakabilirsiniz.

    Astra H'nin ederi en fazla 25-30 zaten yıllar önceki sıfır fiyatı buydu yeni kasası pahalı gelince o da prik yaptı .

    Astra J'yi severim ama donanım olarak C4'ten zayıf ki Astra K'da da aynı durum var torpido soğutma vs. olmaması önemsiz gibi duruyor ama kalite hissini arttıran ögeler.

    40-45'e C4'ten başka modelli araba yok hocam milletin eski hurdasına Alman Japon diye binmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vril


    quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    Yol tutuşu ve karakteri dinamik ama direksiyon tepkileri bir Passat Mondeo vs. gibi büyük araba hissiyatı veriyor.

    Performanstan düşme olsada hissettirmez zaten bu LPG'ye uyumlu en güçlü motor diğeri 1.4 95 HP vs.

    Arabayla ilgili açılan birkaç konuyada göz atabilirsiniz.




    https://forum.donanimhaber.com/m_120490679/tm.htm

    https://forum.donanimhaber.com/m_65140363/tm.htm


    peki astra j 1.4t veya astra h 1.6t honda civic vs hakkında ne düşünüyorsunuz

    C4'ü satıp Civic FD6 alan bir arkadaş vardı onun mesajlarına bakabilirsiniz.

    Astra H'nin ederi en fazla 25-30 zaten yıllar önceki sıfır fiyatı buydu yeni kasası pahalı gelince o da prik yaptı .

    Astra J'yi severim ama donanım olarak C4'ten zayıf ki Astra K'da da aynı durum var torpido soğutma vs. olmaması önemsiz gibi duruyor ama kalite hissini arttıran ögeler.

    40-45'e C4'ten başka modelli araba yok hocam milletin eski hurdasına Alman Japon diye binmeyin.

    peki beni en çok kuşkuya düşüren lpg'li araç kullanmak dediğim gibi hep dizel kullandım hatta aklım hala 1.5dci megane 3'lere kayıyor.

    yani 1.6 vti lpg'li c4 nasıl olur performansta üzermi yada arabada sorun çıkartırmı yada ne bileyim arabada stepnenin olmaması vs...




  • upp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vril kullanıcısına yanıt
    50'ye Attraction yada Easy dizelini alırsın hocam.


    LPG'ye ön yargılı olmaya gerek yok zaten bu motor 1.4 VTi 95 HP 135 tork değil,!.6 VTi 120 HP 160 tork

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011-13 arası 1.6 invite paket mitsubishi lancer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bravo, 308 veya da 2.0D Cruze.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.