Şimdi Ara

Lufthansa hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aktarmalı uçağım vardı. Rötar yaptığından aktarmayı kaçırdım. Yen'i bilet kestiler. İnternet'tende şöyle birşey gördüm.

    4- 5 Saat ve üzeri gecikmelerde ise havayolu sizin yine tüm yeme içme ihtiyacınızı karşılamakla yükümlü. Bunun yanı sıra aktarmalı bir uçuşunuz varsa ve aktarmayı kaçırıyorsanız talep etmeniz durumunda DIŞ HAT uçuşları için 7 gün içinde isterseniz bilet ücreti iadesi yapmak zorunda. Aktarmalı uçuşunuz iptal edildiği takdirde için ayrıca sizi en kısa sürede yolculuğun başladığı yere ücretsiz götürmek zorundadır.

    Bu durumda bilet ücretini geri almam mümkün müdür ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba,
    -4 saat üzeri rötarda yeme ve içme ihtiyacınızı karşılamak zorundalar, yemek ya da yememek yolcunun tercihidir. Genelde 2 farklı yemek, en az 2 farklı içecek sunarlar.
    Eğer 8 saat üzeri bir rötar olursa rest room dinlenme odası tarzı bir yere yönlendirebilirler veya bir sonraki verdikleri aktarmalı uçuşa 24 saat+ varsa otele de yönlendirebilirler.
    - Lufthansa ile Havaalanına vardınız aktarmalı uçağa geçeceksiniz diyelim ama o aktarma yapacağınız Lufthansa uçağı çoktan kalkmışsa bundan yine Lufthansa sorumlu olur.
    Sizi oradaki Arrival yani gelen yolcu kısmında Transfer desk e yönlendirirler. Kendi hatalarından kaynaklanan sorun varsa Bir sonraki uçuş için bilet ve uçuş süresine kadar
    rest room ya da otel verebilirler. Süreye göre değişir.
    -Aktarmalı uçuşunuz Lufthansa ise bir sonraki aktarmalı uçuş için ücretsiz Lufthansa bileti vermeyi teklif ederler. Eğer kendi şirketlerinde yer yoksa Star Alliance üyesi başka bir havayolu ile
    aktarmanızı gerçekleştirirler. Örn: Turkish Airlines, Swiss, Austrian... gibi destinasyona göre değişir.
    -Onun dışında size teklif etmezler ama aktarmanızı kaçırmanız sonucu oluşan bir kayıp var. Bunun sorumlusu direk Lufthansa olduğu için tazminat talep edin.
    1 ay içinde tazminatı verebilirler de, vermeye de bilirler. Havayolları bu işleri biraz uzatır genelde sakız gibi. Özellikle LCC low cost yani Pegasus, Ryanair, Vueling gibi firmalar
    vermemek ve unutturmak için elinden geleni yapar ve genelde yolcular tazminatı alamazlar. Ama büyük firmalar genelde verir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aeromaster -- 8 Ağustos 2017; 13:6:18 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.