Şimdi Ara

<<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
677
Cevap
25
Favori
124.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • antilogaritma A kullanıcısına yanıt
    teşekkürler

    yani resmi olarak kaldırıldı kira olayı, artık kimse kaç km yaptığına da bakmayacak öyle mi?
    ya da şöyle sorayım, bu arabayı almamak için bir neden var mı? (menzil dışında)

    kaçırdığım bir şey var gibi geliyor, nelere dikkat etmek gerekiyor? satılan arabaların pilleri ölü olabilir diyecem, o da garantili sanırım 10 yıl. yani en az 5-6 yıl sorunsuz kullanılabilir. var mı kaçırdığım birşey?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravin

    teşekkürler

    yani resmi olarak kaldırıldı kira olayı, artık kimse kaç km yaptığına da bakmayacak öyle mi?
    ya da şöyle sorayım, bu arabayı almamak için bir neden var mı? (menzil dışında)

    kaçırdığım bir şey var gibi geliyor, nelere dikkat etmek gerekiyor? satılan arabaların pilleri ölü olabilir diyecem, o da garantili sanırım 10 yıl. yani en az 5-6 yıl sorunsuz kullanılabilir. var mı kaçırdığım birşey?

    menzil ve şarj süresi dışında hiçbir sebep yok. ben memnunum arabadan ama daha kullanışlı hale nasıl getirebilirim ve ,şehir dışına nasıl çıkabilirim derdindeyim. önceden ayda 600 tl benzin parasına verirken şimdi 100 tl veriyorum . vergide yok arabada ses yok gürültü yok bişey yok bütün aile bazen geziyoz daha ne isteyecem. hatta bedava benzinli araba ver deseler ben gene almam galiba :) ne ugraşacam benzin yağ vergi zart zurt. bence bu arabalar ömürlük araba . ve ihtiyaç . nasıl ki evi kiralamaktan kurtulmak için ev alıyorsun. benzin ve vergiden kurtulmak için de böyle bi araba şart :) pil menzil süresi kısalsa zaten 10 sene garantili . 10 sene sonra kimbilir ne araçlar çıkacak çıkan teknolojilere göre araba modifiye de edilebilir. ben bir tane daha alacaktım bütçem yoktu. karşıdan gelen araçların farları gözümü alıyordu ön cama film taktırdım. ama özel film görüşü engellemeyen şimdi iyi . düşün mesela benzinli araba trafikte dururken bile benzin harcıyor ve enerji dönüşümü yok. bu araba gazdan ayagı çekince enerji depolamaya başlıyor yani 2 kat kazançlısın ...
    tomtom navigasyon ve uzaktan klima kontrol için gerekli bir kart var. navigasyon ekranının yanında onu ben çıkarttım çünkü sürekli uyduyla baglantılı oldugu için içerideki radyasyon oranını artırıyor diye düşündüm ve böyle kafamda rahatsızlık verici şeyler oluşturuyordu. şimdi iyi. navigasyon gerekirse cep telefonundan yandex uygulamayı açıyorum . gayet güzel heryere gidebiliyorum ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antilogaritma -- 23 Şubat 2016; 14:03:34 >




  • antilogaritma A kullanıcısına yanıt
    peki hocam şarjı nasıl yapıyorsunuz?
    benim sitede her dairenin park yeri belli ve eve pek yakın değil, o yüzden evden kablo uzatamayacağım. benim otoparka sarj istasyonu kurdurabilirim sanırım ama oraya elektriği götürüyor mu elektrik şirketleri? ya da evden kablo uzatamıyorsan elektrikli araba hayal mi?
    günde 100 km civarı yaptığım için alışveriş merkezi gibi yerler yeterli olmaz.
  • Resimle anlatayım. Benim ev en üstte dublex ordan kablo asağı sarkıttım. O öyle sürekli duruyor. Şarja bağladığımda üstten prize takıyorum. Şarj aleti arka koltuk ta duruyor böylece dışarıdan pek anlaşılmıyor arabanın şarjda oldugu. Ayrıca şarj aletinin çalınmsıda önlenmiş olıyor. Yanlız çok önemli bir uyarı uzatma kablosu camda içeri en fazla 1 metre koyulabilir. Yoksa kablo erir koltuguda eritir. Mahvolursunuz ama böyle bişey olmuyor 1 senedir böyle şarjediyorum. Ayrıca uzatma kablosunhn dışarıda kalan kısmı tek sıra olmalı yani sarılmamalı makara gibi olmamalı. Yoksa ısındığından kablonun plastik kısmı eriyor. Mümkün olduğunca üstüste gelmemeli ip gibi olmalı. Bagajda ekstra kabloda var 15 metrelik bakkal cakkal priz buldugum yerdede aynı şekilde takıyorum
    Bu mesaja eklenen görseller:

     <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antilogaritma -- 23 Şubat 2016; 19:24:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dikkat beyaz uzatma kablosu arabadan içeri en fazla 1 metre koyulabilir. Yangın cıkabilir
    Bu mesaja eklenen görseller:

     <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>>

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sss
    Bu mesaja eklenen görseller:

     <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>>

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ssss
    Bu mesaja eklenen görseller:

     <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>>

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sss
    Bu mesaja eklenen görseller:

     <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>>

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uzatma kablosuyla şarj kablosu aynı camdanda arabaya koyulabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antilogaritma A kullanıcısına yanıt
    ayrınıtılı anlatım için çok teşekkürler
    ben arabayı binanın yanına çekemeyeceğim için bu şekilde sarj edemem, otoparka sarj istasyonu kurdurmak mümkün mü araştırayım biraz
  • Net cevap yok hala: 220v ev voltajiyla sarz etmeye uygun kablo aracla birlikte mi geliyor yoksa ekstra para verilip alinacak mi?

    Uretilen az sayida arac var zaten. Kazasiz sorunsuzunu nasil denk getirecegiz? Arabam sitesinde,izmirde olan 26binlik aracin kazali oldugu asikar.yan aynalar bile siyah ve sanirim aynada sinyal yok.muayeneden de gecemez,yeni ayna masrafi da var tampon radyator masrafi da.Vurugu olmayanina denk gelmek piyasada zor.garantiliye yonelelim desek,renaultda 40bin fiyat bicmis.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravin

    merhaba arkadaşlar,

    bugünlerde ben de araştırmaya başladım bu aracı ama emin olamadığım bir konu var, bu batarya kirası nasıl oldu da kalktı? yani bataryaları hibe mi etti araç sahiplerine?
    sonra geçmişe yönelik borç çıkarmazlar mı ya da sözleşmede belli bir süre sonra kalkacağı yazıyor muydu?

    Ben bu araçtan almayı düşünüyordum ama araştırınca vaz geçtim sebebini de sorunuza cevap olacak şekilde şöyle anlatayım.

    Renault elektrikli araç üretmeye niyetlendiğinde elinde pil teknolojisi yoktu ve menzil sıkıntısı vardı. Bu aşamada İsrailli "Better Place" firmasıyla anlaşıp pilleri bu firmadan satın aldı. Bu firma da İsrail ve Danimarka hükumetleri ile anlaşarak bu ülkelerde pil değişim istasyonları kurdu. Bu istasyonlara Fluence ZE ile giren biri 2 dakika içerisinde boş pilini dolu pil ile değiştirebiliyordu. Pil kirası muhabbeti de buradan çıkmıştı ancak bizim ülkede vatandaşlar araştırmadan atıp tuttukları için "Devlet elektrikli arabadan pil kirası adı altında vergi alıyor" a kadar gitti iş.

    Aslında yukarıda anlattığım gibi ödenen pil kiraları İsrail e gidiyordu.

    Peki ne oldu da bu kiradan vaz geçildi? İsrail firması bu pil değiştirme istasyonları için çok büyük yatırımlar yaptı ancak Fluence ZE beklenen satış rakamlarına ulaşamadı. Bunun sonucu olarak firma çok büyük zarar etti ve sonunda battı. Firma battığında ise araç pilleri muallakta kaldı. İngiltere'de halen pil kirası alındığını okudum bir kaç yabancı dorumda. Bizim ülkemizde ise nasıl olduya vatandaşları pilleri ile baş başa bıraktı MAİS.

    Peki buradaki kilit olay ne? Şimdi ZE sahiplerinin bir tane pilleri var ama artık ne pil garantisi var ne araç garantisi. Bu arabanın başına bir şey gelirse el elde baş başta kalırsınız. Pil gitti araba çöp, motor yandı araba çöp.

    Better Place battıktan sonra batığını satın alan firma elindeki bütün pilleri topluca sattı. Bu pilleri alan firma şu anda elindeki son pillerihttp://store.evtv.me/proddetail.php?prod=Betterplace adresinde 8.995$ dan satıyor. 35bin araba 27bin pili.

    Bu arabaya başka bir pil takma meselesine gelince, Forumda Linea dönüştüren beyefendi bunun ekonomik anlamda mümkün olmayacağını açıklamıştı. Olay sadece pilde bitmiyor, pil şarj balans üniteleri, pil yönetici beyinler vs. astarı yüzünü geçiyor.

    Yani diyeceğim o ki, bu arabayı bugün 35 bin liraya aldınız, o parayı çıkarana kadar araba yaşarsa -ki ben hesapladım, benim kullanımımda bu para 6 yılda çıkıyor- ne ala, yo9k araba 30 bin km sonra pili veya motoru yerse, o zaman araba elinizde patlar.

    Ben şahsen bu nedenlerden ötürü vaz geçtim satın almaktan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avnenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: ravin

    merhaba arkadaşlar,

    bugünlerde ben de araştırmaya başladım bu aracı ama emin olamadığım bir konu var, bu batarya kirası nasıl oldu da kalktı? yani bataryaları hibe mi etti araç sahiplerine?
    sonra geçmişe yönelik borç çıkarmazlar mı ya da sözleşmede belli bir süre sonra kalkacağı yazıyor muydu?

    Ben bu araçtan almayı düşünüyordum ama araştırınca vaz geçtim sebebini de sorunuza cevap olacak şekilde şöyle anlatayım.

    Renault elektrikli araç üretmeye niyetlendiğinde elinde pil teknolojisi yoktu ve menzil sıkıntısı vardı. Bu aşamada İsrailli "Better Place" firmasıyla anlaşıp pilleri bu firmadan satın aldı. Bu firma da İsrail ve Danimarka hükumetleri ile anlaşarak bu ülkelerde pil değişim istasyonları kurdu. Bu istasyonlara Fluence ZE ile giren biri 2 dakika içerisinde boş pilini dolu pil ile değiştirebiliyordu. Pil kirası muhabbeti de buradan çıkmıştı ancak bizim ülkede vatandaşlar araştırmadan atıp tuttukları için "Devlet elektrikli arabadan pil kirası adı altında vergi alıyor" a kadar gitti iş.

    Aslında yukarıda anlattığım gibi ödenen pil kiraları İsrail e gidiyordu.

    Peki ne oldu da bu kiradan vaz geçildi? İsrail firması bu pil değiştirme istasyonları için çok büyük yatırımlar yaptı ancak Fluence ZE beklenen satış rakamlarına ulaşamadı. Bunun sonucu olarak firma çok büyük zarar etti ve sonunda battı. Firma battığında ise araç pilleri muallakta kaldı. İngiltere'de halen pil kirası alındığını okudum bir kaç yabancı dorumda. Bizim ülkemizde ise nasıl olduya vatandaşları pilleri ile baş başa bıraktı MAİS.

    Peki buradaki kilit olay ne? Şimdi ZE sahiplerinin bir tane pilleri var ama artık ne pil garantisi var ne araç garantisi. Bu arabanın başına bir şey gelirse el elde baş başta kalırsınız. Pil gitti araba çöp, motor yandı araba çöp.

    Better Place battıktan sonra batığını satın alan firma elindeki bütün pilleri topluca sattı. Bu pilleri alan firma şu anda elindeki son pillerihttp://store.evtv.me/proddetail.php?prod=Betterplace adresinde 8.995$ dan satıyor. 35bin araba 27bin pili.

    Bu arabaya başka bir pil takma meselesine gelince, Forumda Linea dönüştüren beyefendi bunun ekonomik anlamda mümkün olmayacağını açıklamıştı. Olay sadece pilde bitmiyor, pil şarj balans üniteleri, pil yönetici beyinler vs. astarı yüzünü geçiyor.

    Yani diyeceğim o ki, bu arabayı bugün 35 bin liraya aldınız, o parayı çıkarana kadar araba yaşarsa -ki ben hesapladım, benim kullanımımda bu para 6 yılda çıkıyor- ne ala, yo9k araba 30 bin km sonra pili veya motoru yerse, o zaman araba elinizde patlar.

    Ben şahsen bu nedenlerden ötürü vaz geçtim satın almaktan.

    Oo üstad iyi anlatmışşınız
    Onlarca ilan vardı 4 tane var şimdi:) 2 yıldır takipteydim bu aracı artık gecti
    Reno megane 2-3 al kafan rahat kar bile edersin ;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde

    Şarj suresi aractaki charger denen cihaza bagli.
    40kwalik bataryaya 4kwalik charger kullanilirsa 10 saatte doldurur. Teslada kullanilan 10kwalik charger 200dolar. 25kwalik da 600 dolar.
    25kwalik charger kullanildiginda 1.5saatte 40kwa doluyor. Benim teknik bilgim bu konularda yok.
    Acikcasi 60-70bin TL arasi bi arac alicaz. Fluence 1.5dci 72bin TLden basliyor sifiri.
    Batarya modifikasyonu olursa 30bin lira civarina manavgatta tanidik bir aile dostumuz satacak aracini. Forumda lineayi elektrikli araca ceviren arkadas da Antalyada zaten. Ben Ankarada iki firma ile goruscem. Biri gazetelere falan cikti zaten. DMA ile gorusucem. Bir de Antalyadaki arkadasi gidip ziyaret edicem.
    Sahibinden.com da toyota DMA plus sifir 2015 model 78bin dolar fiyati var. 235bine geliyor.
    30 -35 bin TL arasina 50kwa batarya + iscilik halledebilirsem arac zaten elimin altinda.
    Daha sonra chargeri degistirip 1.5 saat civari sarj olacak sekilde ayarlarim. Zaten menzil uzun olunca sarj suresi tolere edilebilir. Toyota DMAlar 2.5 saatte sarj oluyor. En kotu 2.5 saat seklinde olur.
    70bini gozden cikardim.
    Bu paraya sifir araba da alabilirim. Ikinci el full bi arac da alabilirim ama motor yagi bakimi buji falan filan derdi olmadan veya minimum seviyede basim agrimadan getirisi olacak sekilde kullanirim aracimi. Vw zaten almam DSG malum :)

    Edit:
    Sahibindendeki 138bin TLlik toyota dma plus aracta 22kwalik charger kuanilmis 54kwalik bataryayi 2.5saatte dolduruyor.
    Edit2:
    Renaultlardaki batarya 22kwa. Mevcut motoru ile 100kmde 13kwalik enerji harciyor.
    13kwa X 4 : 52kwa batarya ile 400km ortalama. 50kwalik batarya ile 400km menzil yapabilir tabiki arti eksi şeklinde.
    Edit3
    25kwalik charger kullanilirsa 2 saatte dolum demektir. Hizli sarj istasyonlarinda daha kisa surer diye biliyorum. %80ini yarim saatte veya kirkbes dakikada felan bi yerde okumustum.

    Hocam menzil uzatmada bi gelişme varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma


    quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde

    Şarj suresi aractaki charger denen cihaza bagli.
    40kwalik bataryaya 4kwalik charger kullanilirsa 10 saatte doldurur. Teslada kullanilan 10kwalik charger 200dolar. 25kwalik da 600 dolar.
    25kwalik charger kullanildiginda 1.5saatte 40kwa doluyor. Benim teknik bilgim bu konularda yok.
    Acikcasi 60-70bin TL arasi bi arac alicaz. Fluence 1.5dci 72bin TLden basliyor sifiri.
    Batarya modifikasyonu olursa 30bin lira civarina manavgatta tanidik bir aile dostumuz satacak aracini. Forumda lineayi elektrikli araca ceviren arkadas da Antalyada zaten. Ben Ankarada iki firma ile goruscem. Biri gazetelere falan cikti zaten. DMA ile gorusucem. Bir de Antalyadaki arkadasi gidip ziyaret edicem.
    Sahibinden.com da toyota DMA plus sifir 2015 model 78bin dolar fiyati var. 235bine geliyor.
    30 -35 bin TL arasina 50kwa batarya + iscilik halledebilirsem arac zaten elimin altinda.
    Daha sonra chargeri degistirip 1.5 saat civari sarj olacak sekilde ayarlarim. Zaten menzil uzun olunca sarj suresi tolere edilebilir. Toyota DMAlar 2.5 saatte sarj oluyor. En kotu 2.5 saat seklinde olur.
    70bini gozden cikardim.
    Bu paraya sifir araba da alabilirim. Ikinci el full bi arac da alabilirim ama motor yagi bakimi buji falan filan derdi olmadan veya minimum seviyede basim agrimadan getirisi olacak sekilde kullanirim aracimi. Vw zaten almam DSG malum :)

    Edit:
    Sahibindendeki 138bin TLlik toyota dma plus aracta 22kwalik charger kuanilmis 54kwalik bataryayi 2.5saatte dolduruyor.
    Edit2:
    Renaultlardaki batarya 22kwa. Mevcut motoru ile 100kmde 13kwalik enerji harciyor.
    13kwa X 4 : 52kwa batarya ile 400km ortalama. 50kwalik batarya ile 400km menzil yapabilir tabiki arti eksi şeklinde.
    Edit3
    25kwalik charger kullanilirsa 2 saatte dolum demektir. Hizli sarj istasyonlarinda daha kisa surer diye biliyorum. %80ini yarim saatte veya kirkbes dakikada felan bi yerde okumustum.

    Hocam menzil uzatmada bi gelişme varmı?

    15Bin dolar masraf cikti iscilik dahil 60kwa batarya. Yani 45bin TL sadece menzil icin gereken modifikasyon. O parayi kimyager bir arkadasa vermeyi batarya teknolojisinde calismasi icin dusunuyorum. Kisaca cok pahali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde


    quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma


    quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde

    Şarj suresi aractaki charger denen cihaza bagli.
    40kwalik bataryaya 4kwalik charger kullanilirsa 10 saatte doldurur. Teslada kullanilan 10kwalik charger 200dolar. 25kwalik da 600 dolar.
    25kwalik charger kullanildiginda 1.5saatte 40kwa doluyor. Benim teknik bilgim bu konularda yok.
    Acikcasi 60-70bin TL arasi bi arac alicaz. Fluence 1.5dci 72bin TLden basliyor sifiri.
    Batarya modifikasyonu olursa 30bin lira civarina manavgatta tanidik bir aile dostumuz satacak aracini. Forumda lineayi elektrikli araca ceviren arkadas da Antalyada zaten. Ben Ankarada iki firma ile goruscem. Biri gazetelere falan cikti zaten. DMA ile gorusucem. Bir de Antalyadaki arkadasi gidip ziyaret edicem.
    Sahibinden.com da toyota DMA plus sifir 2015 model 78bin dolar fiyati var. 235bine geliyor.
    30 -35 bin TL arasina 50kwa batarya + iscilik halledebilirsem arac zaten elimin altinda.
    Daha sonra chargeri degistirip 1.5 saat civari sarj olacak sekilde ayarlarim. Zaten menzil uzun olunca sarj suresi tolere edilebilir. Toyota DMAlar 2.5 saatte sarj oluyor. En kotu 2.5 saat seklinde olur.
    70bini gozden cikardim.
    Bu paraya sifir araba da alabilirim. Ikinci el full bi arac da alabilirim ama motor yagi bakimi buji falan filan derdi olmadan veya minimum seviyede basim agrimadan getirisi olacak sekilde kullanirim aracimi. Vw zaten almam DSG malum :)

    Edit:
    Sahibindendeki 138bin TLlik toyota dma plus aracta 22kwalik charger kuanilmis 54kwalik bataryayi 2.5saatte dolduruyor.
    Edit2:
    Renaultlardaki batarya 22kwa. Mevcut motoru ile 100kmde 13kwalik enerji harciyor.
    13kwa X 4 : 52kwa batarya ile 400km ortalama. 50kwalik batarya ile 400km menzil yapabilir tabiki arti eksi şeklinde.
    Edit3
    25kwalik charger kullanilirsa 2 saatte dolum demektir. Hizli sarj istasyonlarinda daha kisa surer diye biliyorum. %80ini yarim saatte veya kirkbes dakikada felan bi yerde okumustum.

    Hocam menzil uzatmada bi gelişme varmı?

    15Bin dolar masraf cikti iscilik dahil 60kwa batarya. Yani 45bin TL sadece menzil icin gereken modifikasyon. O parayi kimyager bir arkadasa vermeyi batarya teknolojisinde calismasi icin dusunuyorum. Kisaca cok pahali.

    Hakketen pahalıymış. Ama belki birgün daha ucuz bi yolu çıkar umudum var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma


    quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde


    quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma


    quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde

    Şarj suresi aractaki charger denen cihaza bagli.
    40kwalik bataryaya 4kwalik charger kullanilirsa 10 saatte doldurur. Teslada kullanilan 10kwalik charger 200dolar. 25kwalik da 600 dolar.
    25kwalik charger kullanildiginda 1.5saatte 40kwa doluyor. Benim teknik bilgim bu konularda yok.
    Acikcasi 60-70bin TL arasi bi arac alicaz. Fluence 1.5dci 72bin TLden basliyor sifiri.
    Batarya modifikasyonu olursa 30bin lira civarina manavgatta tanidik bir aile dostumuz satacak aracini. Forumda lineayi elektrikli araca ceviren arkadas da Antalyada zaten. Ben Ankarada iki firma ile goruscem. Biri gazetelere falan cikti zaten. DMA ile gorusucem. Bir de Antalyadaki arkadasi gidip ziyaret edicem.
    Sahibinden.com da toyota DMA plus sifir 2015 model 78bin dolar fiyati var. 235bine geliyor.
    30 -35 bin TL arasina 50kwa batarya + iscilik halledebilirsem arac zaten elimin altinda.
    Daha sonra chargeri degistirip 1.5 saat civari sarj olacak sekilde ayarlarim. Zaten menzil uzun olunca sarj suresi tolere edilebilir. Toyota DMAlar 2.5 saatte sarj oluyor. En kotu 2.5 saat seklinde olur.
    70bini gozden cikardim.
    Bu paraya sifir araba da alabilirim. Ikinci el full bi arac da alabilirim ama motor yagi bakimi buji falan filan derdi olmadan veya minimum seviyede basim agrimadan getirisi olacak sekilde kullanirim aracimi. Vw zaten almam DSG malum :)

    Edit:
    Sahibindendeki 138bin TLlik toyota dma plus aracta 22kwalik charger kuanilmis 54kwalik bataryayi 2.5saatte dolduruyor.
    Edit2:
    Renaultlardaki batarya 22kwa. Mevcut motoru ile 100kmde 13kwalik enerji harciyor.
    13kwa X 4 : 52kwa batarya ile 400km ortalama. 50kwalik batarya ile 400km menzil yapabilir tabiki arti eksi şeklinde.
    Edit3
    25kwalik charger kullanilirsa 2 saatte dolum demektir. Hizli sarj istasyonlarinda daha kisa surer diye biliyorum. %80ini yarim saatte veya kirkbes dakikada felan bi yerde okumustum.

    Hocam menzil uzatmada bi gelişme varmı?

    15Bin dolar masraf cikti iscilik dahil 60kwa batarya. Yani 45bin TL sadece menzil icin gereken modifikasyon. O parayi kimyager bir arkadasa vermeyi batarya teknolojisinde calismasi icin dusunuyorum. Kisaca cok pahali.

    Hakketen pahalıymış. Ama belki birgün daha ucuz bi yolu çıkar umudum var...

    Forumdaki arkadas bundan daha fazla bi fiyat istemisti. Ankaradaki firma hem 60kwa hem de cikan bataryayi alinca 15bin dolara dustu iscilik falan dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • parsotoyedek . com/ RENAULT YEDEK PARÇA TOPTANCISI alışveriş yapan var mı bu siteden fiyatlar baya uygun geldide
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasancanözd

    parsotoyedek . com/ RENAULT YEDEK PARÇA TOPTANCISI alışveriş yapan var mı bu siteden fiyatlar baya uygun geldide


    Ben direkt yerine gittim. Yüz yüze alış veriş yaptim. Güvenilir sanayi esnafı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasancanözd

    parsotoyedek . com/ RENAULT YEDEK PARÇA TOPTANCISI alışveriş yapan var mı bu siteden fiyatlar baya uygun geldide


    Ben direkt yerine gittim. Yüz yüze alış veriş yaptim. Güvenilir sanayi esnafı.

    ÇOK saolun yardımcı oldunuz
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.