Şimdi Ara

Lpg'li aracımı sürekli düşük devir kullanıyorum. Zararı var mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Cruise control ve 6.vites olmalı birlikte. Çünkü uzun yolda genelde Cruise Control ile gidiliyor.
    O sistem hızı sabit tutarak deviri sabit tutuyor. Yolun eğimine göre gazı azaltıyor yada artırıyor.

    Zaten araçların çoğu turbolu ve tork aralıkları 1500-4500 aralığında oynuyor.

    Bence 120km/s hızı 2000rpm ile bu araçların tamamı rahatça çevirir. Cruise olunca yığılma zaten olmuyor.

    Eskiden araçlarda 6.vites aranmıyordu ama şimdi uzun yol yapanlar da çok arttığı için herkes 130km gibi hızlarla ilerlerken 3500 devir falan çevirmek istemiyor.

    İlerleyen yıllarda yaygınlaşacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Cruise control ve 6.vites olmalı birlikte. Çünkü uzun yolda genelde Cruise Control ile gidiliyor.
    O sistem hızı sabit tutarak deviri sabit tutuyor. Yolun eğimine göre gazı azaltıyor yada artırıyor.

    Zaten araçların çoğu turbolu ve tork aralıkları 1500-4500 aralığında oynuyor.

    Bence 120km/s hızı 2000rpm ile bu araçların tamamı rahatça çevirir. Cruise olunca yığılma zaten olmuyor.

    Eskiden araçlarda 6.vites aranmıyordu ama şimdi uzun yol yapanlar da çok arttığı için herkes 130km gibi hızlarla ilerlerken 3500 devir falan çevirmek istemiyor.

    İlerleyen yıllarda yaygınlaşacaktır.

    Kesinlikle öyle. Artık b sınıfı araçlara bile koyuyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.