Cruise control ve 6.vites olmalı birlikte. Çünkü uzun yolda genelde Cruise Control ile gidiliyor. O sistem hızı sabit tutarak deviri sabit tutuyor. Yolun eğimine göre gazı azaltıyor yada artırıyor.
Zaten araçların çoğu turbolu ve tork aralıkları 1500-4500 aralığında oynuyor.
Bence 120km/s hızı 2000rpm ile bu araçların tamamı rahatça çevirir. Cruise olunca yığılma zaten olmuyor.
Eskiden araçlarda 6.vites aranmıyordu ama şimdi uzun yol yapanlar da çok arttığı için herkes 130km gibi hızlarla ilerlerken 3500 devir falan çevirmek istemiyor.
İlerleyen yıllarda yaygınlaşacaktır.
quote:
Orijinalden alıntı: senersongur
Cruise control ve 6.vites olmalı birlikte. Çünkü uzun yolda genelde Cruise Control ile gidiliyor. O sistem hızı sabit tutarak deviri sabit tutuyor. Yolun eğimine göre gazı azaltıyor yada artırıyor.
Zaten araçların çoğu turbolu ve tork aralıkları 1500-4500 aralığında oynuyor.
Bence 120km/s hızı 2000rpm ile bu araçların tamamı rahatça çevirir. Cruise olunca yığılma zaten olmuyor.
Eskiden araçlarda 6.vites aranmıyordu ama şimdi uzun yol yapanlar da çok arttığı için herkes 130km gibi hızlarla ilerlerken 3500 devir falan çevirmek istemiyor.
İlerleyen yıllarda yaygınlaşacaktır.
Kesinlikle öyle. Artık b sınıfı araçlara bile koyuyorlar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme