Şimdi Ara

LPG kiti bu hafta takıldı ve marş basmada zorlanıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. LPG kiti takılalı 1 hafta oldu. Önceden marşı ilk basışımda ve hiç gaza dokunmadan araç çalışırdı. Şimdi ise gaza bassam bile zorlanıyor gıy gıy ötüyor, bir süre sonra baya bir düşük devirden alarak çalışıyor. Araç Honda civic 2000 model 16i es. kit ise atiker safe. Yardımlarınızı bekliyorum.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakacho

    Merhaba. LPG kiti takılalı 1 hafta oldu. Önceden marşı ilk basışımda ve hiç gaza dokunmadan araç çalışırdı. Şimdi ise gaza bassam bile zorlanıyor gıy gıy ötüyor, bir süre sonra baya bir düşük devirden alarak çalışıyor. Araç Honda civic 2000 model 16i es. kit ise atiker safe. Yardımlarınızı bekliyorum.


    Ayni sorun bendede war,,,
    Araç Cilo 2 2001 Model...
    BRC Sistem takılı...
    Ustalardan yanit bekliyoruz... Sebebi ne olabilir sizce... ???


  • arkadaşlar araçlarınız turbosuz ise, stop etmeden önce gaz pedalına basıp bırakarak devri yükseltin, 3000 den aşağı düşmeden kontaktan aracı stop edin, sonraki gün çalıştırın deneyin bakalım, eğer sorun çözülmüşse, olay şudur, siz stop ettikten sonra bir miktar yakıt yanma odasında kalmaktadır, dolayısıyla oksijen yoktur, egzost subabları kalan yakıtı tahliye edemediğinden, bi de ilk çalıştırmada benzin püskürtüleceğinden zengin karışımdan araç boğulur bunu atmak için uzun marş yapmak gerekir, eğer tek marşta ve 2-3 sn de çalışıyorsa çok kafayı takacak bi durum yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    arkadaşlar araçlarınız turbosuz ise, stop etmeden önce gaz pedalına basıp bırakarak devri yükseltin, 3000 den aşağı düşmeden kontaktan aracı stop edin, sonraki gün çalıştırın deneyin bakalım, eğer sorun çözülmüşse, olay şudur, siz stop ettikten sonra bir miktar yakıt yanma odasında kalmaktadır, dolayısıyla oksijen yoktur, egzost subabları kalan yakıtı tahliye edemediğinden, bi de ilk çalıştırmada benzin püskürtüleceğinden zengin karışımdan araç boğulur bunu atmak için uzun marş yapmak gerekir, eğer tek marşta ve 2-3 sn de çalışıyorsa çok kafayı takacak bi durum yok...

    Aynen Katılıyorum, bu bir çözümdür. fakat enjektörlerde stop halinde iken gaz sızdırıp manifoltu dolduruyor olabilir. değişirse düzelme ihtimali yüksek.




  • lpg aracın elektrik sistemine ek bir yük getirdiği için bu tarz problemler olabiliyor.benimde benzinde hiç farketmediğim halde lpg den sonra bobin arızası ortaya çıktı.elektrik sisteminin gerçekten iyi durumda olması gerekiyor lpg de sorunsuz kullanabilmek için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    arkadaşlar araçlarınız turbosuz ise, stop etmeden önce gaz pedalına basıp bırakarak devri yükseltin, 3000 den aşağı düşmeden kontaktan aracı stop edin, sonraki gün çalıştırın deneyin bakalım, eğer sorun çözülmüşse, olay şudur, siz stop ettikten sonra bir miktar yakıt yanma odasında kalmaktadır, dolayısıyla oksijen yoktur, egzost subabları kalan yakıtı tahliye edemediğinden, bi de ilk çalıştırmada benzin püskürtüleceğinden zengin karışımdan araç boğulur bunu atmak için uzun marş yapmak gerekir, eğer tek marşta ve 2-3 sn de çalışıyorsa çok kafayı takacak bi durum yok...

    Aynen Katılıyorum, bu bir çözümdür. fakat enjektörlerde stop halinde iken gaz sızdırıp manifoltu dolduruyor olabilir. değişirse düzelme ihtimali yüksek.

    Şimdi biz neyi degistirirsek bu sorundan kurtuluruz... Acayip can sıkan bir durum çunkü....
    Kökten bir çözüm lazım...





  • Ustanızı değiştirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Ustanızı değiştirin.

    NE alaka şimdi,,, sistemin ustayla ne alakası war.. Sen çözüm ne onu biliyorsan soyle...

  • Kim yaptı arabayı ? Gökten zembille mi indi lpg kiti...

    Yokmu garantisi servisi ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.