Şimdi Ara

LowFrost Buzdolapları İle İlgili Bir Soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2016 başında Bosch Low Frost Buzdolabı aldım, daha 2 senesini yeni dolduracakken alt kapağın sol tarafında açma yerinin altında boya kabarması ve dökülmeler olmaya başladı. Bu durum low frostlarda görünen bir durum mudur? Kaç senelik no-frost buzdolabımızda bile böyle bir durumla karşılaşmadım. Kaldı ki 1.78 boyunda birisi olarak alt kapağı açarken asla ve asla o kısımdan tutmadığım halde bu böyle ve bir bayan olarak çok ama çok rahatsız edici bir durum. Sizce bunun nedeni ve çözümü ne olmalıdır?
    Tesekkurler...



  • İlgili alanın fotoğrafını ekleme şansınız var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    LowFrost Buzdolapları İle İlgili Bir Soru

    LowFrost Buzdolapları İle İlgili Bir Soru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu konuyla ilgili Bosch hic ilgilenmedi, low frost buzdolaplarında olabilirmis. Forumdaki tavsiyeleri goz onune alıp almıstım. Bu kadar kısa sürede sorun cıkartması cok uzucu. Sanırım Bosch firması, Robert Bosch'un dediği gibi insanların guvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih etmiyor artık. Hic bir cozum onerilmedi.
    Bu durumda hic basıma gelmedigi icin soruyorum, yapılması gereken prosedur Tuketici hakem heyetleri midir yoksa baska ne yapılabilir?
    Kocaman tesekkurler...
  • hocam bendede aynı dolaptan var sanırım altında dondurucu su olan ve low frost yaklaşık 3 4 defa tamir için gelindi gaz basıldı mart 2017 de garanti bitti 1 gün önce dolap dondurucusu tamamamen durdu ve low frost markjasıda bosch marka teknik servis gelindiğinde garanti olmadığı için hiçbişi yapmadan 50 tl alıcağını söledi malzeme değişicek en az 500 tl gibi bi motor fiyatları cıkıcak denildi şuan dolap bakıyorum ve forumdakınlere söylüyorum bosch firması türkiyede sat ne hali varsa mantığından başka bişi değildir low frost almayın bosch hiç almayın saygılar makine elimde patladı anlıcağınız
  • dockhanger kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum. Aynı durumdayım. Artık insanların guvenini kaybetmektense para kaybetmeyi değil tam aksini dusunuyorlar. Çok yazık. Forumda tavsiye edip almamı sağlayan arkadaşlar da umarım bu konuyu okur ve tavsiyeden vaz geçerler.
  • Konuyu okuyunca adınıza üzüldüm. Şöyle ki ciddi paralar ödediğimiz ve " Dayanıklı tüketim maddesi " niteliğinde ve sıfatındaki ürünlerin artık hiç de dayanıklı olmadıklarını forumda biraz dolaşınca üzülerek gördüm.

    Forumda yaklaşık 10 yıl evvel bu forum başlıklarında aktif bir kullanıcı olarak o zaman ki ürünlerin daha kaliteli veyahut daha az arıza çıkardığını düşünmeye başladım. Hatta 20-30 sene evvel piyasaya sürülen ürünlerin kalitesi sanki daha iyi idi.

    Çünkü nedense global dünya marka ürünlerin bile ortalama 5-10 arasında ARIZA VERİP HURDAYA ÇIKMASI sanki moda olmuş durumda. Gariptir ki artık firmalar da ürünlerinin arkasında durmamakta. Hatta fahiş servis ücretleri isteyerek sanki tüketicileri 5 sene de 1 yeni ürün almaya mecbur bırakan bir ortam oluşturulmaya çalışılmaktadır.


    Şahsen ben de son 9 yılda 2 SAMSUNG BUZDOLABI ESKİTTİM. İlki bozulunca pek dikkatimi çekmemiş idi ve münferit bir olay olarak düşünerek üzerinde durmamıştım. Lakin 2 dolap da üstünde çizik dahi yokken motor yandı denip 750 tl istenince bende de SİGORTALAR ATTI ARTIK.

    2009 da 1400 tl verdiğim ZAMANININ EN İYİ SERİLERİNDEN ( ÜST SINIF ) dolap 9 senede su kaynattı. Diğer dolap zaten 5. senesinde su kaynatmıştı. Kısaca en iyi ürünü en yüksek fiyatları verdiğiniz ürünlerde bile sadece garanti süresinin bitmesini bekliyor arızalar. Bu son dolabın 3+4 toplam 7 yıl garantisi vardı ve 9. yılında iflas etti motor.

    Her iki dolabı da BELKİN AKIM KORUMALI PRİZ İLE KULLANMIŞ BİRİYİM.

    BEN TÜKETİCİ OLARAK DAHA NE YAPAYIM ? Bu ürünleri pamuklara sarıp sarmalayıp mı kullanmamız lazımdı da bilemedik.

    Siz herhalde dolabı çekiçle açıp kapattınız ki böyle hasar aldı buzdolabınız .

    Resmen tüketiciler olarak kandırılmaktayız. DÜNYANIN sözde en büyük firmaları Türkİye pazarında neden fareye dönmekte anlamıyorum!!!

    ÜRÜNLERİNİN VE TEKNOLOJİLERİNİN VE DE MARKA DEĞERLERİNİN ARKASINDA DURMALARINI İSTİYORUZ SADECE.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koko69

    Konuyu okuyunca adınıza üzüldüm. Şöyle ki ciddi paralar ödediğimiz ve " Dayanıklı tüketim maddesi " niteliğinde ve sıfatındaki ürünlerin artık hiç de dayanıklı olmadıklarını forumda biraz dolaşınca üzülerek gördüm.

    Forumda yaklaşık 10 yıl evvel bu forum başlıklarında aktif bir kullanıcı olarak o zaman ki ürünlerin daha kaliteli veyahut daha az arıza çıkardığını düşünmeye başladım. Hatta 20-30 sene evvel piyasaya sürülen ürünlerin kalitesi sanki daha iyi idi.

    Çünkü nedense global dünya marka ürünlerin bile ortalama 5-10 arasında ARIZA VERİP HURDAYA ÇIKMASI sanki moda olmuş durumda. Gariptir ki artık firmalar da ürünlerinin arkasında durmamakta. Hatta fahiş servis ücretleri isteyerek sanki tüketicileri 5 sene de 1 yeni ürün almaya mecbur bırakan bir ortam oluşturulmaya çalışılmaktadır.


    Şahsen ben de son 9 yılda 2 SAMSUNG BUZDOLABI ESKİTTİM. İlki bozulunca pek dikkatimi çekmemiş idi ve münferit bir olay olarak düşünerek üzerinde durmamıştım. Lakin 2 dolap da üstünde çizik dahi yokken motor yandı denip 750 tl istenince bende de SİGORTALAR ATTI ARTIK.

    2009 da 1400 tl verdiğim ZAMANININ EN İYİ SERİLERİNDEN ( ÜST SINIF ) dolap 9 senede su kaynattı. Diğer dolap zaten 5. senesinde su kaynatmıştı. Kısaca en iyi ürünü en yüksek fiyatları verdiğiniz ürünlerde bile sadece garanti süresinin bitmesini bekliyor arızalar. Bu son dolabın 3+4 toplam 7 yıl garantisi vardı ve 9. yılında iflas etti motor.

    Her iki dolabı da BELKİN AKIM KORUMALI PRİZ İLE KULLANMIŞ BİRİYİM.

    BEN TÜKETİCİ OLARAK DAHA NE YAPAYIM ? Bu ürünleri pamuklara sarıp sarmalayıp mı kullanmamız lazımdı da bilemedik.

    Siz herhalde dolabı çekiçle açıp kapattınız ki böyle hasar aldı buzdolabınız .

    Resmen tüketiciler olarak kandırılmaktayız. DÜNYANIN sözde en büyük firmaları Türkİye pazarında neden fareye dönmekte anlamıyorum!!!

    ÜRÜNLERİNİN VE TEKNOLOJİLERİNİN VE DE MARKA DEĞERLERİNİN ARKASINDA DURMALARINI İSTİYORUZ SADECE.



    bu markalar artık böle ürettikleri alet edevatların 3 5 sene gidip sonra bozulması için ayarlıyorlar sistematik bir olay ama bosch türkiyede bence bitmiş vestelden yan parça alarak dolap yaptıgını söleyen teknik servisler var hala dolap araştırıyorum korkum aldığım daolptada aynı olyları yaşayacak korkum olmasıdır


    SweetStar @ 1 Mart 2018 02:16:53

    Kesinlikle katılıyorum. Aynı durumdayım. Artık insanların guvenini kaybetmektense para kaybetmeyi değil tam aksini dusunuyorlar. Çok yazık. Forumda tavsiye edip almamı sağlayan arkadaşlar da umarım bu konuyu okur ve tavsiyeden vaz geçerler.


    anladığım kadarıyla bosch bu dolapları arızalı üretti yani yapamadı kakalamaya çalışıyor ben böle anlıyorum no frost dışında evde dolap olarak ne kullanılabilirki




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.