Arkadaşlar Xin Zhayo Ad kasılır buraya kadar tamam ama merak ettiğim şu, ultisinin etkisini arttırmak için de ad mi gerekli yoksa ap mi?
AD gerekli.
O zaman Xin in hiç bir şekilde ap ile işi yok, içim rahatladı dostum saol
Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..
Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..
Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?
Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..
Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..
Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?
Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
Şuna bir cevap please
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..
Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..
Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?
Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
Şuna bir cevap please
damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.
runeler Flat - per level olarak ayrılıyor
flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun
mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur
armorlarda flat magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.
ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya
quote:
Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..
Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..
Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?
Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
Şuna bir cevap please
damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.
runeler Flat - per level olarak ayrılıyor
flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun
mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur
armorlarda flat magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.
ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya
Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.
%1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?
1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...
Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..
Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..
Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?
Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
Şuna bir cevap please
damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.
runeler Flat - per level olarak ayrılıyor
flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun
mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur
armorlarda flat magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.
ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya
Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.
%1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?
1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...
Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?
flat lar oyun başı per leveller oyun sonu avantajlı
Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?
Eğer sana mesaj attıysa chate /r yaz boşluk bırak nicki çıkar eğer başka birine atıcaksan onu bilmiyorum
quote:
Orijinalden alıntı: Dehhani.
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?
Eğer sana mesaj attıysa chate /r yaz boşluk bırak nicki çıkar eğer başka birine atıcaksan onu bilmiyorum
Tamam cvp vermek bile yeterli saol : )
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: Dehhani.
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?
Eğer sana mesaj attıysa chate /r yaz boşluk bırak nicki çıkar eğer başka birine atıcaksan onu bilmiyorum
Tamam cvp vermek bile yeterli saol : )
Başka birisine atmak için; /w nickini yaz ne yazacaksan yaz sonra.
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: Dehhani.
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?
Eğer sana mesaj attıysa chate /r yaz boşluk bırak nicki çıkar eğer başka birine atıcaksan onu bilmiyorum
Tamam cvp vermek bile yeterli saol : )
Eyvo kardeşim
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..
Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..
Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?
Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
Şuna bir cevap please
damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.
runeler Flat - per level olarak ayrılıyor
flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun
mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur
armorlarda flat magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.
ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya
Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.
%1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?
1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...
Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?
Hocam arkadaş flat ve per levela takmış, anlamamış seni
Aynen dediğin gibi. Mesela magic penetration runeları oyun sonunda etkili olmak için alınır. Ability power runeları ise oyun başında.
quote:
Orijinalden alıntı: 0RK
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..
Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..
Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?
Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
Şuna bir cevap please
damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.
runeler Flat - per level olarak ayrılıyor
flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun
mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur
armorlarda flat magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.
ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya
Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.
%1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?
1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...
Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?
Hocam arkadaş flat ve per levela takmış, anlamamış seni
Aynen dediğin gibi. Mesela magic penetration runeları oyun sonunda etkili olmak için alınır. Ability power runeları ise oyun başında.
Heh işte helal ya, sormak istediğim buydu, anladın beni saol Xin zhao ile sence nasıl bir strateji gider? Fiziksel hasar kasıp, oyun başında kasılmak mı? Yoksa saldırı hızı alıp oyun sonuna doğru giderek güçlenmem mi?
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: 0RK
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..
Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..
Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?
Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
Şuna bir cevap please
damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.
runeler Flat - per level olarak ayrılıyor
flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun
mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur
armorlarda flat magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.
ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya
Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.
%1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?
1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...
Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?
Hocam arkadaş flat ve per levela takmış, anlamamış seni
Aynen dediğin gibi. Mesela magic penetration runeları oyun sonunda etkili olmak için alınır. Ability power runeları ise oyun başında.
Heh işte helal ya, sormak istediğim buydu, anladın beni saol Xin zhao ile sence nasıl bir strateji gider? Fiziksel hasar kasıp, oyun başında kasılmak mı? Yoksa saldırı hızı alıp oyun sonuna doğru giderek güçlenmem mi?
Jungle için fener çıkarsın işte palayla başlayıp.Gerisi klasik offtank build.Early gankleri etkilidir gerçekten rahat kasılırsın.
quote:
Orijinalden alıntı: Theon Greyjoy
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: 0RK
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..
Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..
Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?
Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
Şuna bir cevap please
damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.
runeler Flat - per level olarak ayrılıyor
flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun
mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur
armorlarda flat magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.
ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya
Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.
%1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?
1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...
Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?
Hocam arkadaş flat ve per levela takmış, anlamamış seni
Aynen dediğin gibi. Mesela magic penetration runeları oyun sonunda etkili olmak için alınır. Ability power runeları ise oyun başında.
Heh işte helal ya, sormak istediğim buydu, anladın beni saol Xin zhao ile sence nasıl bir strateji gider? Fiziksel hasar kasıp, oyun başında kasılmak mı? Yoksa saldırı hızı alıp oyun sonuna doğru giderek güçlenmem mi?
Jungle için fener çıkarsın işte palayla başlayıp.Gerisi klasik offtank build.Early gankleri etkilidir gerçekten rahat kasılırsın.
Dur dostum sakin fener ne? Pala ne? Ben jungle yapmıyorum zaten, top ya da bot oynuyorum
Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin
Çok güzel bir düşünce.
Şuan 100.000 civarı ip olan oyuncular var. Yeni çıkan bütün championları anında alıyorlar mesela.
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin
Yeni çıkan champleri alırlar da, sanki Ip boost diye bir şey yok. Parayı basan yine avantajlı
quote:
Orijinalden alıntı: 0RK
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin
Yeni çıkan champleri alırlar da, sanki Ip boost diye bir şey yok. Parayı basan yine avantajlı
Dostum haklısın da sanki haftada bir champ çıkıyor.. AEvet parayı basar ip boost alır ama 50bin-100 bin ip yi kasmak ip boost ile de kolay değil, yine emek olacak ve zaman olacak.. Bence bunu riota bildirmeli
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
quote:
Orijinalden alıntı: 0RK
quote:
Orijinalden alıntı: ALAK_
Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin
Yeni çıkan champleri alırlar da, sanki Ip boost diye bir şey yok. Parayı basan yine avantajlı
Dostum haklısın da sanki haftada bir champ çıkıyor.. AEvet parayı basar ip boost alır ama 50bin-100 bin ip yi kasmak ip boost ile de kolay değil, yine emek olacak ve zaman olacak.. Bence bunu riota bildirmeli
Ama sonuçta parası olan 100 saat harcıyorsa olmayan 200 saat harcamak zorunda. Öyle bir şey olsa güzel olur orası ayrı tabi