Şimdi Ara

Lol hakkında sorularım (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
266
Cevap
4
Favori
8.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theon Greyjoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar Xin Zhayo Ad kasılır buraya kadar tamam ama merak ettiğim şu, ultisinin etkisini arttırmak için de ad mi gerekli yoksa ap mi?

    AD gerekli.

    O zaman Xin in hiç bir şekilde ap ile işi yok, içim rahatladı dostum saol
  • Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..


    Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..

    Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?


    Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..


    Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..

    Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?


    Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..


    Şuna bir cevap please




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..


    Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..

    Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?


    Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..


    Şuna bir cevap please

    damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.

    runeler Flat - per level olarak ayrılıyor

    flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun

    mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur

    armorlarda flat
    magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.

    ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..


    Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..

    Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?


    Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..


    Şuna bir cevap please

    damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.

    runeler Flat - per level olarak ayrılıyor

    flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun

    mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur

    armorlarda flat
    magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.

    ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya

    Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.


    %1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?

    1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...


    Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..


    Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..

    Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?


    Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..


    Şuna bir cevap please

    damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.

    runeler Flat - per level olarak ayrılıyor

    flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun

    mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur

    armorlarda flat
    magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.

    ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya

    Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.


    %1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?

    1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...


    Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?

    flat lar oyun başı per leveller oyun sonu avantajlı




  • Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?

    Eğer sana mesaj attıysa chate /r yaz boşluk bırak nicki çıkar eğer başka birine atıcaksan onu bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dehhani.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?

    Eğer sana mesaj attıysa chate /r yaz boşluk bırak nicki çıkar eğer başka birine atıcaksan onu bilmiyorum

    Tamam cvp vermek bile yeterli saol : )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dehhani.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?

    Eğer sana mesaj attıysa chate /r yaz boşluk bırak nicki çıkar eğer başka birine atıcaksan onu bilmiyorum

    Tamam cvp vermek bile yeterli saol : )

    Başka birisine atmak için; /w nickini yaz ne yazacaksan yaz sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dehhani.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Oyun içerisindeyken, birisine nasıl pm yollayabiliriz?

    Eğer sana mesaj attıysa chate /r yaz boşluk bırak nicki çıkar eğer başka birine atıcaksan onu bilmiyorum

    Tamam cvp vermek bile yeterli saol : )

    Eyvo kardeşim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..


    Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..

    Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?


    Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..


    Şuna bir cevap please

    damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.

    runeler Flat - per level olarak ayrılıyor

    flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun

    mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur

    armorlarda flat
    magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.

    ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya

    Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.


    %1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?

    1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...


    Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?

    Hocam arkadaş flat ve per levela takmış, anlamamış seni

    Aynen dediğin gibi. Mesela magic penetration runeları oyun sonunda etkili olmak için alınır. Ability power runeları ise oyun başında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0RK

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..


    Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..

    Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?


    Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..


    Şuna bir cevap please

    damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.

    runeler Flat - per level olarak ayrılıyor

    flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun

    mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur

    armorlarda flat
    magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.

    ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya

    Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.


    %1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?

    1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...


    Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?

    Hocam arkadaş flat ve per levela takmış, anlamamış seni

    Aynen dediğin gibi. Mesela magic penetration runeları oyun sonunda etkili olmak için alınır. Ability power runeları ise oyun başında.


    Heh işte helal ya, sormak istediğim buydu, anladın beni saol Xin zhao ile sence nasıl bir strateji gider? Fiziksel hasar kasıp, oyun başında kasılmak mı? Yoksa saldırı hızı alıp oyun sonuna doğru giderek güçlenmem mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: 0RK

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..


    Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..

    Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?


    Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..


    Şuna bir cevap please

    damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.

    runeler Flat - per level olarak ayrılıyor

    flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun

    mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur

    armorlarda flat
    magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.

    ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya

    Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.


    %1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?

    1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...


    Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?

    Hocam arkadaş flat ve per levela takmış, anlamamış seni

    Aynen dediğin gibi. Mesela magic penetration runeları oyun sonunda etkili olmak için alınır. Ability power runeları ise oyun başında.


    Heh işte helal ya, sormak istediğim buydu, anladın beni saol Xin zhao ile sence nasıl bir strateji gider? Fiziksel hasar kasıp, oyun başında kasılmak mı? Yoksa saldırı hızı alıp oyun sonuna doğru giderek güçlenmem mi?

    Jungle için fener çıkarsın işte palayla başlayıp.Gerisi klasik offtank build.Early gankleri etkilidir gerçekten rahat kasılırsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theon Greyjoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: 0RK

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: KartalYorulmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar rünler hakkında bir sorum olacak, doğru anlamış mıyım onu teyit etmek istiyorum..


    Örneğin 2 farklı rün var alabileceğimiz..

    Birisi 0,8 saldırı gücü , diğeri ise %1,5 saldırı hızı.... Yorumladığıma göre 1. rün oyun başı avantaj sağlar, 2. si ise oyun sonu... Öyle değil mi? 0,8 saldırı gücü oyunun sonlarına doğru devede kulak bile değil belki ama oyunun ilk başında avantaj sağlar değil mi?


    Ya da aynısı 5,35 Can veren rün için de geçerli. Oyunun sonunda 2-3 k can içinde pek bir anlam teşkil etmiyor ancak ilk başında pek de az sayılmaz..


    Şuna bir cevap please

    damage runeleri oyun başında last hiti kolay atmanı sağlar ama gördüğüm kadadırıyla last hitle işiniz yok.

    runeler Flat - per level olarak ayrılıyor

    flat mr : sana toplan 15 mr verir ama bunu 1 levelde verir avantajlı olursun

    mr per level : her levelde sana birazcık verir oyun sonu 25 mr olur

    armorlarda flat
    magic rezistlerde ise mr per level tercih edilir.

    ranked için çok acemisin hocam yapma etme girme şuraya

    Dostum ranked için sormaıdm zaten... Bir de beni anlayamadın bak sana şöyle izah edeyim.


    %1,67 saldırı hızı verne rune; 1leveldansa 18 levelda daha çok işe yarar öyle değil mi?

    1,7 saldırı gücü ise 1 levelda önemlidir belki ama 18 levelda hiç bir şeydir...


    Bu da demek oluyor ki bazı runler oyun başı için, bazıları ise oyun sonu için daha anlamlıdır, değil mi? Şimdi anlatabildim mi?

    Hocam arkadaş flat ve per levela takmış, anlamamış seni

    Aynen dediğin gibi. Mesela magic penetration runeları oyun sonunda etkili olmak için alınır. Ability power runeları ise oyun başında.


    Heh işte helal ya, sormak istediğim buydu, anladın beni saol Xin zhao ile sence nasıl bir strateji gider? Fiziksel hasar kasıp, oyun başında kasılmak mı? Yoksa saldırı hızı alıp oyun sonuna doğru giderek güçlenmem mi?

    Jungle için fener çıkarsın işte palayla başlayıp.Gerisi klasik offtank build.Early gankleri etkilidir gerçekten rahat kasılırsın.

    Dur dostum sakin fener ne? Pala ne? Ben jungle yapmıyorum zaten, top ya da bot oynuyorum




  • Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin

    Çok güzel bir düşünce.


    Şuan 100.000 civarı ip olan oyuncular var. Yeni çıkan bütün championları anında alıyorlar mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin

    Yeni çıkan champleri alırlar da, sanki Ip boost diye bir şey yok. Parayı basan yine avantajlı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0RK

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin

    Yeni çıkan champleri alırlar da, sanki Ip boost diye bir şey yok. Parayı basan yine avantajlı

    Dostum haklısın da sanki haftada bir champ çıkıyor.. AEvet parayı basar ip boost alır ama 50bin-100 bin ip yi kasmak ip boost ile de kolay değil, yine emek olacak ve zaman olacak.. Bence bunu riota bildirmeli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: 0RK

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Diyelim bütün champleri ve rünleri aldık... Daha sonra biriken ip ler ne olacak? Bence riotun bunu göz çönüne alıp sadece ip ile alınan skinler çıkarması gerek... İşte o zaman gerçek emek olur, parayı basarak alınamayacak skinler... Düşünsenize 50 bin ip ye 1 skin

    Yeni çıkan champleri alırlar da, sanki Ip boost diye bir şey yok. Parayı basan yine avantajlı

    Dostum haklısın da sanki haftada bir champ çıkıyor.. AEvet parayı basar ip boost alır ama 50bin-100 bin ip yi kasmak ip boost ile de kolay değil, yine emek olacak ve zaman olacak.. Bence bunu riota bildirmeli

    Ama sonuçta parası olan 100 saat harcıyorsa olmayan 200 saat harcamak zorunda. Öyle bir şey olsa güzel olur orası ayrı tabi




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.