Şimdi Ara

LOGITECH-Z5500'cüler BURAYA!!! (1347. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38.823
Cevap
82
Favori
2.212.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13451346134713481349
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altayayhan

    İmdaaaaaatttttt !!!! Arkadaşlar yaaa benım set resmen sustu :( hiç elektrik almıyorr. sigortasını değiştirdim ama sorun ordan değil. Logitech yurtdışını arıyorum ama sürekli hatlar dolu . garanti konusunda tecrubeli olan arkadaşlar bana yardımcı olabilirse çok sewınırım. bildiğim kadarıyla Türkiyede yetkil servis yok . yurt dışı da hatlar dolu diyo ne yapıcağımı şaşırdım yaa.. Daha önce garantisi ile ilgilenmiş arkadaşlar lütfen cevap yazsın.. bu arada mavi bilgisayardan almıştım ve hala garantısi var.

    ve mavinin telefonları cevap vermiyor. çünkü internette okuduğum bir habere göre mavi batmış :( şans bu kadar mı ben den yana olmaz yaa... garanti kağıdında da hızlı sistemın ditribütörlüğünde. ancak hızlı sistem batalı zaten kaç yıl oldu.. sizce ne yapayım ?



    Hocam aynisi gecen gun bana oldu..Hic elektrik almiyor gibi..Bende actim Mersa sistemi (Eski Hizlisistem) ne yapmak lazim dedim..Bu arada benim cihazda mavi bilgisayardan.Neyse subwoofer ve kontrol panelini bize kargolayin dediler.Ucreti onlar karsiliyormus..Bende yolladim haber bekliyorum..Nette Mersa sistem ile ilgili bilgilere ulasabilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beriko


    quote:

    Orijinalden alıntı: altayayhan

    İmdaaaaaatttttt !!!! Arkadaşlar yaaa benım set resmen sustu :( hiç elektrik almıyorr. sigortasını değiştirdim ama sorun ordan değil. Logitech yurtdışını arıyorum ama sürekli hatlar dolu . garanti konusunda tecrubeli olan arkadaşlar bana yardımcı olabilirse çok sewınırım. bildiğim kadarıyla Türkiyede yetkil servis yok . yurt dışı da hatlar dolu diyo ne yapıcağımı şaşırdım yaa.. Daha önce garantisi ile ilgilenmiş arkadaşlar lütfen cevap yazsın.. bu arada mavi bilgisayardan almıştım ve hala garantısi var.

    ve mavinin telefonları cevap vermiyor. çünkü internette okuduğum bir habere göre mavi batmış :( şans bu kadar mı ben den yana olmaz yaa... garanti kağıdında da hızlı sistemın ditribütörlüğünde. ancak hızlı sistem batalı zaten kaç yıl oldu.. sizce ne yapayım ?



    Hocam aynisi gecen gun bana oldu..Hic elektrik almiyor gibi..Bende actim Mersa sistemi (Eski Hizlisistem) ne yapmak lazim dedim..Bu arada benim cihazda mavi bilgisayardan.Neyse subwoofer ve kontrol panelini bize kargolayin dediler.Ucreti onlar karsiliyormus..Bende yolladim haber bekliyorum..Nette Mersa sistem ile ilgili bilgilere ulasabilirsin


    teşekkür ederim dostum. hızlı sistem ile mersanın ilgilendiğini bilmiyordum. bu iyi oldu ancak logitech ile telefon bağlantısı kurmayı telekom yuzunden sağlayamıyorum halaa . oyuzden ben de bildiğim kadarıyla ingilizce bir mail yazdım. cvp döndüler bana ve birkaç öneride bulundular bunları da yaptım ama sonuç yıne aynı. o yuzden bunları da bir mail olarak gönderdim tekrar cvp dönduler.eğer satın aldığınız yer size cevap veremıyor ise aldığınız faturayla beraber bu maili cevaplayın diyorlar. o zaman biz değiştiriyoruz dediler anladığım kadarıyla tabi bunlar garantı kapsamındaysa geçerli.ben de şimdi faturayı ve benden istedikleri bilgileri mail ile yollıcam bakalım ne olacak.




  • ya arkadaşlar birşey sorucam ama saçma ola bilir z5500 boost kaç yapıyor??
  • Sayfanın sonlarına doğru 12 diye bir cevap var.
    http://forum.donanimhaber.com/m_2973559/mpage_599/key_//tm.htm#27800361
  • boost 22 yapıyor en fazla
  • şubat ayında mavi bilgisyardan aldığım z5500 ekranı karardı ledler bozuldu galiba. aldğım yerde kapandığından türkiye ofisi arasam değişim yaparlarmı acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altayayhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Beriko


    quote:

    Orijinalden alıntı: altayayhan

    İmdaaaaaatttttt !!!! Arkadaşlar yaaa benım set resmen sustu :( hiç elektrik almıyorr. sigortasını değiştirdim ama sorun ordan değil. Logitech yurtdışını arıyorum ama sürekli hatlar dolu . garanti konusunda tecrubeli olan arkadaşlar bana yardımcı olabilirse çok sewınırım. bildiğim kadarıyla Türkiyede yetkil servis yok . yurt dışı da hatlar dolu diyo ne yapıcağımı şaşırdım yaa.. Daha önce garantisi ile ilgilenmiş arkadaşlar lütfen cevap yazsın.. bu arada mavi bilgisayardan almıştım ve hala garantısi var.

    ve mavinin telefonları cevap vermiyor. çünkü internette okuduğum bir habere göre mavi batmış :( şans bu kadar mı ben den yana olmaz yaa... garanti kağıdında da hızlı sistemın ditribütörlüğünde. ancak hızlı sistem batalı zaten kaç yıl oldu.. sizce ne yapayım ?



    Hocam aynisi gecen gun bana oldu..Hic elektrik almiyor gibi..Bende actim Mersa sistemi (Eski Hizlisistem) ne yapmak lazim dedim..Bu arada benim cihazda mavi bilgisayardan.Neyse subwoofer ve kontrol panelini bize kargolayin dediler.Ucreti onlar karsiliyormus..Bende yolladim haber bekliyorum..Nette Mersa sistem ile ilgili bilgilere ulasabilirsin


    teşekkür ederim dostum. hızlı sistem ile mersanın ilgilendiğini bilmiyordum. bu iyi oldu ancak logitech ile telefon bağlantısı kurmayı telekom yuzunden sağlayamıyorum halaa . oyuzden ben de bildiğim kadarıyla ingilizce bir mail yazdım. cvp döndüler bana ve birkaç öneride bulundular bunları da yaptım ama sonuç yıne aynı. o yuzden bunları da bir mail olarak gönderdim tekrar cvp dönduler.eğer satın aldığınız yer size cevap veremıyor ise aldığınız faturayla beraber bu maili cevaplayın diyorlar. o zaman biz değiştiriyoruz dediler anladığım kadarıyla tabi bunlar garantı kapsamındaysa geçerli.ben de şimdi faturayı ve benden istedikleri bilgileri mail ile yollıcam bakalım ne olacak.


    Maili bana pm atabilirmisin??Hem yardimci olmaya calisirim hemde belki benimde isime yarar




  • arkadaslar X-FI PLATINUM FATALITY almayı düşünüyorum yorumlarınız/önerileriniz nelerdir ???
  • realtek r230surucusu ile z5500den optik baglantı ile ses alamıyorum kullananlar varsa cozum lutfen... (w7 kullanıyorum)
  • kullanıcısı değilim ama 22 yapıyorvatan bilgisaiyarda izin alıp açtığımda boostu bilmediğimi sandılar(sizin sayenizde öğrenmiştim zamanında)önce boost fulledim sonra sesi fulledim..yalnız sesi yarısınden sonra açtığım düzeyde bi değişiklik olmadı..full boostda son seste yarım seste aynı düzeyde idi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzil -- 13 Ağustos 2009; 14:28:49 >
  • benim logitech 11 den sonrasını yazmıyor nasıl 22 boost olur ya :S
  • Boost 11'den Sonra Mute Tuşuna Basıp Sesi Açtığınızda Boost 22'ye Çıkıyor.
  • beceremedim :S boost 11 den sonra muteye bastım açmaya açlıştım açılmıyor???


  • Maili bana pm atabilirmisin??Hem yardimci olmaya calisirim hemde belki benimde isime yarar

    Bana gelen maillerin hepsini değil de en son olanını atayım zaten bu kısma kadar çok bişey yok. sadece başka prizde ve imkan varsa başka bir binada deneyin dimişlerdi. bir de ara kablo kullanıyorsanız direk olarak prize bağlamayı deneyin diyordu.son mail de şu şekilde :

    Hello Mr. Altay,

    Thank you for your reply.

    Based on the troubleshooting steps that you have tried, I believe that there is a hardware issue with your device and need to be replaced. However, I am afraid that we do not have any repair or service centre to point you to at the moment.

    Thus, I would suggest that you try returning the Z-5500 speaker system back to the point-of-purchase for a warranty replacement.

    If you find it difficult to exchange the device with the point-of-purchase, please write back to me with the following details:

    (All fields marked with * are required)

    [Name]

    Name

    *First Name:
    *Last Name:

    [Address]

    * Please note that P.O. Box addresses are not accepted. Please provide a valid address to ensure that the replacement unit will reach you in a timely manner.

    *Street Address:
    *Apartment Number:
    *City:
    *State:
    *Postal / Zip Code:
    *Country:

    [Contact Number]

    *Home:
    Mobile:

    [Dealer details]

    *Name of dealer:

    Address of the dealer

    *Street Address:
    *City:
    *State:
    *Postal / Zip Code:
    *Country:

    *Reason(s) the dealer did not exchange the defective product:

    [Product details]

    Please provide the following details of your product. I have attached a link below to assist you in obtaining the product information of your device. Please provide the product information from all the devices that came with your speakers.

    Answer Title: Reference: Locating Product Information
    Answer Link:http://logitech-en-emea.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_emea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=5580&p_created=1161610089

    *Product Name on the Retail Box:
    *Model Number (M/N):
    *Part Number (P/N):
    *PID / SN:

    [*Proof of purchase]

    Please attach the scanned copy of the receipt or invoice as the proof of purchase. Please ensure that the scanned image size is not more than 800 KB in size and the image is saved as a JPEG image file.

    If you have an online receipt or invoice, you can provide a screenshot of it.

    Please let us know the date of purchase for the product as well.

    *Please note that eBay purchases are not covered under warranty.

    [Warranty]

    Please refer to the link below for more information relating to your product’s warranty:

    http://www.logitech.com/index.cfm/447/3101&cl=gb,en

    If your speaker system is still within the stipulated warranty period, we shall replace the product.

    I appreciate your time and effort to gather all the information required and ensuring that the details are correct. I look forward to your response.

    If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website athttp://www.logitech.com

    Thank you and have a nice day.

    Note: If you are using Spam Blocker tool, please turn it off or make sure that you can receive e-mail messages from “@mailca.custhelp.com”

    Kind regards,

    Shadatul Shima
    Logitech Europe SA
    European Customer Support

    benım yazdığım da bilgileri karşılarına doldurdum ve maviden gelen faturanın ön yuzunu scan edip maile eklemek oldu. bu arada bu mailleşme işi logitech sitesinden yaptım. mail adrsi de verdiğim için ayrıca mailime de geliyor bilgi olarak. bakalım ne olcak şimdi.. tahmınen yarın bi haber çıkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknsmrc

    beceremedim :S boost 11 den sonra muteye bastım açmaya açlıştım açılmıyor???


    arkadaşım ben daha önce de yazdım ve bir önceki sayfada da bu konudan bahsetmıştım. boost 11 veya boost 22 tehlikeli işler. sete zarar verebiliyor. bu ek menu yanlızca dvd player gibi zayıf sinyal üreten aygıtlara bağlandığında önerilebilir. ayrıca bunu dijital bağlantıda yapamazsın. analog bağlantıda olur boost 22. yani decoder de Direct modundayken olur. boost 11 gördükten sonra muteye basılı tutarak sesi decoderden 1 turdan fazla çevirmen gerekır. ama setee bu sekılde boost menusu açıkken zarar gelirse garantı dışı kalır . oyuzden bilgisayara veya başka bi cihaza bağlıysa mutlaka önce onların sesını kıs. daha sonra bu denemeyı yap.
  • bende creative x-fi usb sound ses kartı var ondan olmuyor herhalde 11 üstüne hiç bir şekilde çıkmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknsmrc

    bende creative x-fi usb sound ses kartı var ondan olmuyor herhalde 11 üstüne hiç bir şekilde çıkmıyor


    SES KARTININ NE OLDUĞUNUN Bİ ÖNEMI YOK DOSTUM. SEN YA DİRECT MODDA YAPMIYON BU İŞİ YA DA MUTE YE BASILI TUTUP SESİ DECODERDEN ÇEVİRMİYORSUNDUR.
  • optikten alıyorum sesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknsmrc

    optikten alıyorum sesi


    Dediğim gibi dijital bağlantıda sadece boost 11 yapabilirsin. senın optik dediğin bağlantı da dijital olduğu için böle bişii yapamazsın. yani boost 22 olayını. ahh ahh şu setımın sonucu belli olsa da ben de bol boost yapabilsem keşke yaww
  • yaparsın yaparsın inşallah da benim komşularla hemen hemen hergün kavga etmem gerekiyor : )
  • 
Sayfa: önceki 13451346134713481349
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.