Şimdi Ara

LOGITECH MK520 KLAVYE SET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #Bursa İlan Türü #Satılık
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Satıldı! Bu ürün DH Forum dışına satılmış ve ilan pasifleştirilmiştir.
    Sanalpazar vs kullanmiyorum. Ya elden alinacak yada havale sonra kargo. 1 set satılmıştır. Son 1 set satıştadır.

    Logitech k520 klavyem satılıktır. Yanında M215 marka lohitech mouse. Kocaman alıcı değil unifying ufacık alıcıyla takın kullanın. Ayrıca klavye tamamen Türkçe karakterdir, tuşların üzerine yapıştırma harfler takılmamıştır. Klavyenin arkadaki pil kapağı yoktur Ancak hiç bir şekilde kullanmaya engel bir durum oluşturmamaktadır. Pil yuvalarına yeterince sıkıştığından düşme gibi bir durumda yoktur.

    Kağıt üzerindeki verilere göre klavyenin pili 3 yıl, mouse un pili ise 1 yıl gidiyormuş.
    İkisinide çok az kullandım. Tamamen sorunsuzlardır. Mouse ele çok güzel oturuyor.


    Klavyeyi incelemek için:http://www.logitech.com...ct/wireless-combo-mk520

    Klavye ve mouse tek alıcıyla eşleniktir. Hatta 6 taneye kadar logitech marka kablosuz ürünlerinizi tek alıcıyla aynı anda kullanabilirsiniz.

    FİYAT 175 TL
    LOGITECH MK520 KLAVYE SETLOGITECH MK520 KLAVYE SETLOGITECH MK520 KLAVYE SETLOGITECH MK520 KLAVYE SETLOGITECH MK520 KLAVYE SETLOGITECH MK520 KLAVYE SET

    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BreakBeaT -- 26 Mayıs 2020; 17:46:13 >



    _____________________________
    Referans sistemini kullanmiyorum, 10 yillik üyeligim referansimdir.
    Ayrica canim istedigi için iade ediyorum diyen alicidan beridir sanalpazar kullanmiyorum. Kisacasi bos yere kargo ücreti ödemek istemiyorum.




  • pm gönderdim
    _____________________________
    uludagnet - heady - kendinibil - yedikeresekiz - Lionheart - Sisilli - fatih_h - ASiL35 -
    magmasters - kanarya_avcisi - 8thsin - ewerpower - zaferkaya1 - ghost recon advanced - burak21242 - araknafobia - murattixp - FasTBoY - fizboz - celalettin53 - jawenk - _ogz - Kehanist - 1myst - pisimiyav - Mad_Wolf - TolunayLERMi - schumacher__ - buraoca2 - negros - darknesr - uykucu91 - Müdür42 - adem_2c - eek03 - fatih19uyar - sultan22 - splandor35 - bnym97 - zekist - db_61 - argimax - furcin - maximan2008 - tajima - taner-yazici - AC Kırıklar - guarre - carlos_1903 - matias28 - _MaxPayne_ - Selimpasali357 -
    __kötü referans__
    aykutx
    cathedral- verdiğim para haram olsun.1 adet rx580 8gb yedi.
  • TiRaNTx kullanıcısına yanıt
    Pm cevaplandi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Referans sistemini kullanmiyorum, 10 yillik üyeligim referansimdir.
    Ayrica canim istedigi için iade ediyorum diyen alicidan beridir sanalpazar kullanmiyorum. Kisacasi bos yere kargo ücreti ödemek istemiyorum.
  • Satilmistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Referans sistemini kullanmiyorum, 10 yillik üyeligim referansimdir.
    Ayrica canim istedigi için iade ediyorum diyen alicidan beridir sanalpazar kullanmiyorum. Kisacasi bos yere kargo ücreti ödemek istemiyorum.
  • 1 set satıldı, son 1 set satışa devam
    _____________________________
    Referans sistemini kullanmiyorum, 10 yillik üyeligim referansimdir.
    Ayrica canim istedigi için iade ediyorum diyen alicidan beridir sanalpazar kullanmiyorum. Kisacasi bos yere kargo ücreti ödemek istemiyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.