Şimdi Ara

Logitech (Mersa Sistem ) Teşekkürler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun zamandır pc kullanırım ve bu güne kadar kullandığım donanımlarla ilgili pekçok kez sorun yaşayıpta üretici ve türkiyedeki distiribütör firmalara kızdığım eleştirdiğim çok olmuştur ama eleştirmeyi bildiğimiz gibi yeri geldiğindede teşşekür etmeyide bilmemiz gerektiğine inanınyorum. Bir kaç ay evvel Logitech G35 Headset almıştım çok keyfle kullanırken nasıl yaptım hala kendime inanamıyorum ayağım takıldı ve usb kablosu soketinden dağıldı , çok üzülmüştüm garatiye girecek bir durumu yoktu tamamen benim hatamdı ama bu kulaklığıda hak ettiği şekilde tamir ettirmek istedim araştırınca teknik servisin Mersa Sistem tarafından verildiğini öğrendim telefon açıp durumu anlattım hatanın bende olduğunu cihazın üçreti mukabilinde yapılması istediğimi belirttim Teknik servisten Ayhan Bey saolsun ilgilendi ve ürünü kargolamamı rica etti , ürünü gönderdim ve durumu açıklayan bir yazıyıda kutuya koydum aradan 1 hafta geçti ben ürünün durumunu sormak için aradığımda 2 gün önce arızanın giderilip ürünün tarafıma kargolandığını ve hiçbir ücret talep etmeden bunu sadece müşteri memnuniyetini sağlayabilmek adına yaptıklarını belirtiler .Tüketicilere olan bu yaklaşımından dolayı Logitech e Mersa sisteme ve görevini hakkıyla yapan Teknik servisde çalışan tüm arkadaşlara Ayhan bey vasıtasıyla teşşekürlerimi iletmek isterim







  • öncelikle bu duyarlı daranışlarına gerçekten ben de teşekkür etmek istiyorum. her yiğidin harcı değil yaptıkları bu devirde.

    benim de temizleme amaçlı içini açıp bozduğum bi g11 klavyem vardı, acaba yollasak onu da tamir ederler mi
    can sıkıntısı nelere kadir işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burki29 -- 3 Haziran 2012; 0:09:39 >
  • bu anlattığım olay tamamen gerçektir. Logitech headset kullanan elamanın birinde kulaklıklardan biri bozulmuş, ardından yetkili servise kulaklıgın durumunu anlatan bir mail atmış. Servisten gelen cevap mailinde kulaklığı çekiç vasıtasıyla iyice kırmasını ve fotoğraflamasını istemişler. Müşteri denileni yaptıktan sonra servis ona aynı kulaklığın sıfırından vermiş. Özet; Logitech satarken en pahalıya satıp böyle ufak tefek iyiliklerin parasınıda işin başındayken zaten alıyor.
  • Bugün yön tuşları bozuk olan Rumblepad 2 oyun kolum dolayısıyla 3 distribütörle de konuştum ve sonuç hiç de öyle övüldüğü gibi Logitech'in teknik servisinin iyi olmadığını gösterdi bana.

    Öncelikle Tp Link W8901G ürününü yanlış yazılım attığım dolayısıyla bozulduğunu ve garantisi bittiğini belirttiğim Tp Link teknik servisi ile görüştüm ve garantisi bitmesine ve ürünün bozulmasında benim sorumluluğum olmasına karşın "ücretsiz olarak gönderin ve değişim yapalım" dedi Tp Link'teki çalışan. Sonrasında Logitech'in ücretsiz danışma numarasını aradım, Türkiye'de teknik servislerinin olmadığını söyleyip sorunu çözemediler, Mersa Sistem'deki bir çalışan işi iyice yüzsüzlüğe vurdu, Logosoft'taki çalışan ise ürünü Yurtiçi kargo ile gönderebileceğimi ama kargo ücretini karşılamamı istedi. Onarım ücreti de 20 - 30 Tl tutacakmış bana 40 Tl mal olacakmış ben zaten ürünü 55 Tl'ye aldım.

    He diyeceksiniz ki garantisi bitmiş ürün ne bekliyorsun ki ama internetten okuduğum ve o kadar övüldüğünü gördükten sonra karşılaştığım durum beni hayal kırıklığına uğrattı açıkçası, koskoca firmanın anlaşmalı olduğunu söylemesine karşın kargo parasını bana ödetmek istemesi de ayrı bir olay. Hep böyle devam etsinler, doğru yoldalar(!)




  • helal olsun.keşke bütün servisler böyle olsa
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.