Şimdi Ara

Logitech G710+ Ve Logietch yedek parça deneyimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle Merhabalar

    Sizlere Logitech firması ile satış sonrası destek hakkında yaşadığım deneyimden bahsedeceğim (firma seçimi konusunda yardımcı olması için)

    2015 yılı sonunda veya 2016 yılı sonunda aldığım G710+ Klavyeyi 2020 yılında temizlerken space tuşunu kırdım bunun üzerine çeşitli sitelerden aramama rağmen malesef bulamadım bulduklarım ise tek tuş satamayacaklarını 2. el tuş takımı setinin 200 TL olduğunu söylediler bunun üzerine Logitech müşteri hizmetlerini arayarak tuş takımı satın almak istediğimi nasıl alabileceğimi sordum.
    Bana tuş takımı satışlarının olmadığını ama garanti kapsamında ücretsiz gönderebileceklerini söylediler, bunun üzerine garantinin bittiğini ve tuşun benim hatamdan dolayı kırıldığını açık yüreklilikle söyledim, onlarda bazı yedek parçalarda ömür boyu garanti olduğunu ve klavye tuş takımınında bunlar içinde bulunduğunu söylediler, klavyenin seri kodunu istediler adres bilgilerini vb. bilgileri aldıktan bir hafta sonra beni arayıp özür dileyerek, Türkiye'de olmadığını Hollanda' dan gecikmeli olarak gönderileceğini söylediler, 3 hafta sonra elime bütün tuş takımı ücretsiz olarak geçti. Ve diğer firmaların 200- 300 TL ye sattıkları tuş takımını bana ücretsiz olarak, ellerinde olmamasına rağmen yurt dışından getirterek, benim kullanımıma sunmaları konusuna hala inanamıyorum. Veya da bana hep sıkıntılı firmalar denk geldiği için böyle bir şeye inanmamıştım. Oyun ekipmanları alacaklara tavsiyem kesinlikle satış sonrası müşteri memnuniyeti konusunda beni bu derece şaşırtmış Logitech almalarını öneririm.

    biraz alakasız bir konu oldu ama cidden bu deneyim beni fazlasıyla şaşırttığı için sizlerle de paylaşmak veya da logitech ürünü kullanıp yedek parça ihtiyacı olan arkadaşlara yöntem ve yol göstermek amacıyla bu konuyu açtım, vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler...







  • Benim de klavye tuşlarımdan bazıları zarar gördü ve kullanılamaz hale geldi ama Logitech bana hiçbir şekilde yardımcı olmadı. Tam olarak 3 aydır beni oyalıyorlar. Maillere 6-7 günde bir cevap veriyorlar. Gelen maillerde de bir türlü derdimi anlayamıyorlar. 3. haftanın sonunda yedek tuş istediğimi anlayabildiler. Sonrasında da garantim bittiği için yardımcı olamayacağını söylediler. 1.5 aydır, "parasıyla satın" diyorum ama bu sefer de "Konuyu inceliyoruz, en kısa sürede geri dönüş yapacağız" diyorlar. Gerçekten çok asabım bozuldu. Bu umursamaz ve iki yüzlü tavırları yüzünden ben de bu firmayı hiçbir şekilde önermiyorum. Resmen ortada bıraktılar beni.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonesknow

    Benim de klavye tuşlarımdan bazıları zarar gördü ve kullanılamaz hale geldi ama Logitech bana hiçbir şekilde yardımcı olmadı. Tam olarak 3 aydır beni oyalıyorlar. Maillere 6-7 günde bir cevap veriyorlar. Gelen maillerde de bir türlü derdimi anlayamıyorlar. 3. haftanın sonunda yedek tuş istediğimi anlayabildiler. Sonrasında da garantim bittiği için yardımcı olamayacağını söylediler. 1.5 aydır, "parasıyla satın" diyorum ama bu sefer de "Konuyu inceliyoruz, en kısa sürede geri dönüş yapacağız" diyorlar. Gerçekten çok asabım bozuldu. Bu umursamaz ve iki yüzlü tavırları yüzünden ben de bu firmayı hiçbir şekilde önermiyorum. Resmen ortada bıraktılar beni.

    +1


    G710+ kullanıyorum. 3-4 tane tuşun tırnakları kırıldığı için sürekli çıkıyorlar. Logitech Türkiye'ye e-mail attım. İlgili model için yedek tuş sağlamıyoruz dediler ve konuyu kapattılar. Umurlarında olmadı.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.