Arkadaşlar konuyu açacak yer bulamadım açtığım yerlerde ise insan yok. O yüzden adminden ricam 1 gün süre ile burda konuyu sabitleyebilir mi.
Soruma gelecek olursam
Arızalanan g633 spectrum Artemis kulaklığımı servise gönderdim sağolsunlar ilgilendiler arızalı olduğuna kanaat getirip değişime aldılar. Bir kaç gün sonra ise mesaj geldi telefonuma üründen stokta yok ücret iadesi yapılacak diye. Bende bunun üzerine servisi aradım ve ürünün o zamanda alış fiyatı ile şimdi ki fiyatı arasında uçurum var dedim. O zaman siz mail atın bize muadil ürün talebi için. Tamam deyip kapattım. Hemen mail attım 1 gün geçti mailden cevap alamayınca aradım tekrar. İlgili teknisyene bildirmişler mail atacak denildi. Tamam dedim tekrar bekledim. Teknisyen arkadaş mail attı hemen. Logitech g635 ile değişim yapabiliriz diye. Sorum şu bildiğim kadarı ile g635 sanal 7.1 ve benim gönderdiğim ürün düz g633 değil. Ne yapmam lazım. Bilgili arkadaşların fikrine ihtiyacım varSistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.