Şimdi Ara

Logitech Fatura Başkası Adına Diyerek Garantiye Sokmuyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Logitech G413 klavyemin bir ışığı yanmamaya başladı. 2. el olarak e-arşiv fatura çıktısıyla almıştım ürünü. Garantisi devam etmekte.

    Logitech destekle görüştüğümde fatura sizin adınıza değil bu nedenle bakmayız diyorlar. Faturada kimin adı yazıyorsa onun başvurması gerekiyormuş.

    Bu durumda ne yapmak gerekiyor? Logitech sevilen ve övülen bir marka ancak böyle bir rezaleti ilk defa yaşıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stanco -- 9 Ocak 2019; 10:10:4 >



  • Logitech'in web sitesindeki destek hattını arayın. Tüm dünya için tek numara vermişler ama ücretsiz, sadece cep telefonundan arayamıyorsunuz ve illa sabit hattan arama zorunluluğu var. Karşınıza Türkçe konuşan bir görevli çıkıyor, durumu ona anlatın, sizden klavye altındaki seri numarası gibi birkaç veri istiyor, fatura kesinlikle sormuyorlar. Garantinin devam ettiğini tespit edip ona göre teknik destek veya garanti/onarım işlemi açıyorlar ürününüz için. Size gönderecekleri e-postada neler yapmanız gerektiği anlatılacaktır. Buradaki servise de yönlendirebilirler, en kötü yurtdışındaki ana merkeze gönderilmesini isteyebilirler ama büyük bir ihtimalle kargo ücretlerini felan hepsini onlar karşılıyor. Adam gibi muamele görmek ve müşteri memnuniyetini yaşamak varken buradaki yetkili servisiyle, distribütörüyle yüzgöz olup da daha fazla sinirinizi bozmayın derim.




  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    İşin ilginci, zaten bahsettiğiniz Logitech servisini arıyorum, konuştuğum bayan da Türkçeyi sonradan öğrenmiş yabancı biri.. Sorunu o bayanla çözemedim, Penta’yı arayıp ürünü gönderdim, Logitech müşteri hizmetleri benim nazarımda rezaletten başka bişey değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Destek hattını aradığınızda ne dediler tam olarak? Yurtiçi distribütörle mi görüşün diyorlar?
  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    Fatura sizin adınıza değil, bakamayız diyorlar. Ürün hediye geldiyse ne olacak dedim, hediye ürünlerde garanti olmaz dediler. Daha bi ton zırvalık. Garantiye sokmadılar faturalı ürünü. Ben de Pentayı aradım, onlar ilgilendi, kargo kodu verdiler gönderdim ürünü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlginç, ben de aradığımda bana fatura, vb hiçbirşey sormadılar. Sadece klavye altındaki seri numarasıyla yardımcı oldular.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.