Şimdi Ara

LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
335
Cevap
0
Favori
117.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • doğrudur opsiyone yazıyormuş. bu arabanın siğer sw lerden avantajı ise 5 kişilik modelinin ticari oluşudur diğer 7 kişilik modeli ise hususi araba kategorisinde
  • Peki, bir aracın ticari yada hususi olmasının kriterleri ne? Bunu kim belirliyor.?
    Açıkcası 5 kişilik MCV yi kimse ticari kullanmak için almaz.Ben öyle düşünüyorum.Bagajı o kadarda büyük değil.Boğaz köprüsünden geçemiyorsa buda eksi puan.

    7 kişilik baz modeli ile 5 kişilik arasında 4-5 bin YTL fark var.Ve bu fark İKİ KOLTUK....Başka bişi yok.Araçların herşeyi birebir aynı.

    Ben şimdi ticari alsam.Hiç İstanbul a gitmesem(en azından Fatih ten geçerim) yıllık vergisi ne kadar acaba?
  • Manisa mesir şenlikleri dolayısıyla renault bir stant kurmuş. Bu aracın tanıtımıda var. Araç dıştan harika. İçine girdinmi insanın aklına şüpheler belirmeye başlıyor. Yarın birde test sürüşü için randevu aldım. Bide sürüşüne bakacağım. İçine alınan ses, performans nedir bi görelim. Şimdiki kullandığım aracı çok aratmazsa kasa olarak kafama yattı (fiat Doblo 19 jtd). İnşallah sonucu yazacağım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: beyaztebeşir

    Peki, bir aracın ticari yada hususi olmasının kriterleri ne? Bunu kim belirliyor.?
    Açıkcası 5 kişilik MCV yi kimse ticari kullanmak için almaz.Ben öyle düşünüyorum.Bagajı o kadarda büyük değil.Boğaz köprüsünden geçemiyorsa buda eksi puan.

    7 kişilik baz modeli ile 5 kişilik arasında 4-5 bin YTL fark var.Ve bu fark İKİ KOLTUK....Başka bişi yok.Araçların herşeyi birebir aynı.

    Ben şimdi ticari alsam.Hiç İstanbul a gitmesem(en azından Fatih ten geçerim) yıllık vergisi ne kadar acaba?



    yıllık wergisi 1.4 ise
    262 x 2 = 500 ytl sayılır işte




  • Evet, izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.Hele ki, doblo ile karşılaştıracağınızı öğrenince daha çok sevindim.Çünkü, bu araç olmazsa aklımda ikinci el bi 1.9 JTD var.

    İç dizaynı bende yakından inceledim.Ve Doblo kadar olmasada yinede idare eder.Acaba ses yalıtımı sorunu var mı?Logan sahipleri genelde bundan şikayetçi...
  • Vergiside çok farketmiyor sanırım.Ben yinede bu aracın hususi ile ticari arasında bi fark olmadığı kanısındayım.Fark iki koltuk...
  • Arkadaşlar biraz önce deneme sürüşünü yaptık bir arkadaşımla birlikte. O arkadaşın 2003 model kangosu var. Ortak tespitlerimiz.
    1- Araç içine lastik ve motor gürültüsünü hem kangodan hem doblodan hissedilecek derece fazla alıyor.
    2- İlk kalmalarda falaca sıkıntı var. İlk hızlanması oldukça zayıf geldi bana. Kongosu olan arkadaşa göre bile ilk kalkışlarda ve ara hızlanmalarda zayıf kaldığı. Bilidiği gibi kango 65 hp logan 68 hp.
    3- Arka kapının iki parçadan oluşması dikiz aynasını sık kullananlar için dezavantaj. Çünkü bölmesi epeyce kızmını kapatıyor.
    Bunlar beğenmediğimiz yönleri. Güzel olan tarafı ise

    1- Yol tutuşu iyi. Kullanırken güven veriyor. (Motorun gücü hariç)
    2- Fren mesafesi daha kısa gibi.
    3- Doblo temizlemekten logan mcv temizlemek daha kolay olacak. Çünkü tavana ayaktayken daha kolay ulaşılabiliyor.

    Neticede benim 2002 model doblo aracımı aratıp pişman olurum düşüncesi oluştuğundan Ben bu araçtan vazgeçtim.
    Ama aracın kasa dizaynını çok beğenmiştim.
    Alacak olan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız günler dilerim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tamata

    Arkadaşlar biraz önce deneme sürüşünü yaptık bir arkadaşımla birlikte. O arkadaşın 2003 model kangosu var. Ortak tespitlerimiz.
    1- Araç içine lastik ve motor gürültüsünü hem kangodan hem doblodan hissedilecek derece fazla alıyor.
    2- İlk kalmalarda falaca sıkıntı var. İlk hızlanması oldukça zayıf geldi bana. Kongosu olan arkadaşa göre bile ilk kalkışlarda ve ara hızlanmalarda zayıf kaldığı. Bilidiği gibi kango 65 hp logan 68 hp.
    3- Arka kapının iki parçadan oluşması dikiz aynasını sık kullananlar için dezavantaj. Çünkü bölmesi epeyce kızmını kapatıyor.
    Bunlar beğenmediğimiz yönleri. Güzel olan tarafı ise

    1- Yol tutuşu iyi. Kullanırken güven veriyor. (Motorun gücü hariç)
    2- Fren mesafesi daha kısa gibi.
    3- Doblo temizlemekten logan mcv temizlemek daha kolay olacak. Çünkü tavana ayaktayken daha kolay ulaşılabiliyor.

    Neticede benim 2002 model doblo aracımı aratıp pişman olurum düşüncesi oluştuğundan Ben bu araçtan vazgeçtim.
    Ama aracın kasa dizaynını çok beğenmiştim.
    Alacak olan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız günler dilerim.


    Gayet güzel bi değerlendirme yapmışsın.Nerdeyse aracı kendim test etmişim gibi oldu.
    MCV nin tüm versiyonları Kango dan en az100 en fazla 200 KG daha ağır.İlk kalkış anındaki performans yetersizliği sanırım bundan.Elbette 3 hplik bi fark var ancak görünen o ki bu pek yetmemiş.Dikiz aynası konusundada çok haklısınız bende ona dikkat etmiştim.Kullanmadım ama bayide içini inceleme imkanı bulmuştum.

    Birtek beni üzen gürültünün fazla olduğu söylemiş olmanız...Cidden çok mu kötü?Vazgeçersem sırf bu yüzden vazgeçerim.Ama bu aracı yalıtım yönünden (logana göre) epey geliştimiş oldukları duyumunu almıştım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: beyaztebeşir


    quote:

    Orjinalden alıntı: tamata

    Arkadaşlar biraz önce deneme sürüşünü yaptık bir arkadaşımla birlikte. O arkadaşın 2003 model kangosu var. Ortak tespitlerimiz.
    1- Araç içine lastik ve motor gürültüsünü hem kangodan hem doblodan hissedilecek derece fazla alıyor.
    2- İlk kalmalarda falaca sıkıntı var. İlk hızlanması oldukça zayıf geldi bana. Kongosu olan arkadaşa göre bile ilk kalkışlarda ve ara hızlanmalarda zayıf kaldığı. Bilidiği gibi kango 65 hp logan 68 hp.
    3- Arka kapının iki parçadan oluşması dikiz aynasını sık kullananlar için dezavantaj. Çünkü bölmesi epeyce kızmını kapatıyor.
    Bunlar beğenmediğimiz yönleri. Güzel olan tarafı ise

    1- Yol tutuşu iyi. Kullanırken güven veriyor. (Motorun gücü hariç)
    2- Fren mesafesi daha kısa gibi.
    3- Doblo temizlemekten logan mcv temizlemek daha kolay olacak. Çünkü tavana ayaktayken daha kolay ulaşılabiliyor.

    Neticede benim 2002 model doblo aracımı aratıp pişman olurum düşüncesi oluştuğundan Ben bu araçtan vazgeçtim.
    Ama aracın kasa dizaynını çok beğenmiştim.
    Alacak olan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız günler dilerim.


    Gayet güzel bi değerlendirme yapmışsın.Nerdeyse aracı kendim test etmişim gibi oldu.
    MCV nin tüm versiyonları Kango dan en az100 en fazla 200 KG daha ağır.İlk kalkış anındaki performans yetersizliği sanırım bundan.Elbette 3 hplik bi fark var ancak görünen o ki bu pek yetmemiş.Dikiz aynası konusundada çok haklısınız bende ona dikkat etmiştim.Kullanmadım ama bayide içini inceleme imkanı bulmuştum.

    Birtek beni üzen gürültünün fazla olduğu söylemiş olmanız...Cidden çok mu kötü?Vazgeçersem sırf bu yüzden vazgeçerim.Ama bu aracı yalıtım yönünden (logana göre) epey geliştimiş oldukları duyumunu almıştım.


    Herkesin araç alırken beklentileri farklı olur. Şu an kullandığım araç 8. aracım. (Murat 124, Murat 131, Doğan, Flash, Manager, Vectra 1.8, Vectra 2.0, Doblo) Benim kriterlerimde iç gürültü önemlidir. Sizin için de önemliyse mutlaka kimseyi dinlemeden aracı kendiniz 10 - 15 km test etmelisiniz. Bu kısa sürede bile kendini ele veriyor. Birde Kataloglarındaki resimlerde bagaj kapakları tek olan araç resimleri var. Demek ki imalatta var. Logan mcv konusunda kararlıysanız biraz daha bekleyin. Hem belki biraz daha güçlü motorlusu gelir. hem katalog resimlerinde görünenlerden getirebilirler.




  • Kesinlikle tasarım güsel,bence tutarrr
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cendere*35

    Dün biradere araba bakmak için İzmir Ermat plazaya gittik, Logan ları gördüğümde yeni moddellerin ne zaman geleceğini sorduğumda ay sonu demişlerdi, fiyatını sorduğumda görevli bilmiyorum deyince yanına yaklaşarak arkadaşım yukarıdan kulağınıza bir şeyler fısıldadılarmı diye sordum görevli kesin olmamakla birlikte boşuna 19500 gibi dolu olana yani klima vs 24500 gibi olur dedi ama kesin değilmiş.
    kaynak varmı diyen arkadaşlara sadece (yok) diyebilirim. sadece ikili konuşma.




    Ermat ın internet sitesini inceledim.MCV 5 kişilik ambiance modeli klimalı ve güvenlik paketi dahil 25000 civarı ve kredi koşullarıda baya uygun.Şu an bu kredi faizi ile mi araç veriyorlar acaba?Mail attım ama cevap gelmedi.İzmir deki arkadaşlardan bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen.

    Dacia sanırım şu sıralar pek kampanya yapmayacak.Araç yeni olduğu için millet nakit alıyo tabi.
    Şöyle 10000 ytl ye 12 ay sıfır faiz bi kampanya yapsa fena mı olur?

    Biraz sesli düşündüm galiba

    Henüz aracı yolda göremedim.Gören var mı?Talep çok felan deniyor ama herhalde araba yok.




  • Tamata kardeş katologdaki hangi resim tek kapılı???? Prototipleri bile çift kapılı yani bunların tek parça kapılısı yok.Yandan olan resimlerde kapı tek parça gibi görünüyo,yoksa ben okadar inceledim daha bir resim bile görmedim.

    Bende test ettim hatta testen hemen sonra kangoo multix test ettim.Kesinlikle Kangoodan sessiz,yol sesi Kangoodan farkedilir derecede az.Kangoonun motor sesi daha az,ama loganın kide rahatsız edecek kadar diil.Ben virajlı ve yamalı asfaltlı yolda test ettim.Yol tutuş virajdaki güven duygusu Kangoodan çok iyi sonuçta kangoo yaşlandı zaten 2008 de değişiyo.Kullanım konfor kangoodan iyi.Çekiş bence birazda vites oranlarından dolayı kalkışta biraz ağır ama ara hızlanmaları gayet iyi.
    Kangoonun üstün yanı kangoo da ön gergili emniyet kemerleri var.Logan da yok,tıpkı clio symbol de olmadığı gibi.Ön gergi kazada sizi koltukta sabit tutup sağa sola başınızı vurmanızı engelliyo önemli bi ayrıntı.

    Bunun dışında virajları binek araç gibi dönebilyo logan sw.Yeni doblo kadar sesizmi tam karar veremicem dobloyu test edeli çok oldu ama virajlara doblodan çok daha rahat giriyo.Doblo kangoodan sessiz.Logan yoll sesini almıyor uğultu yok.Tabi sıfır yol sesi de demiyorum.Ama logan ticari gibi diil de bineğe daha yakın duruyo.Arka bagaj kapılarındanda hiç tıkırtı gelmiyodu tabi araç yeni.

    Birde vitesler mükemmel çok çok yumuşak,direksiyon biraz daha yumuşak olabilirmiş.Alacak olanlar düşündükleri araçları aynı gün arka arkaya test ederse çok daha sağlıklı karar verir...

    Fiyatlara gelince izmir mais de 1.5 dci,A.C.,Tavbar,Elektpak1,metalik 24.000 ytl.Başka bir bayiden de aynı fiyatı aldık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 27 Mart 2007; 12:50:04 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    Tamata kardeş katologdaki hangi resim tek kapılı???? Prototipleri bile çift kapılı yani bunların tek parça kapılısı yok.Yandan olan resimlerde kapı tek parça gibi görünüyo,yoksa ben okadar inceledim daha bir resim bile görmedim.

    Bende test ettim hatta testen hemen sonra kangoo multix test ettim.Kesinlikle Kangoodan sessiz,yol sesi Kangoodan farkedilir derecede az.Kangoonun motor sesi daha az,ama loganın kide rahatsız edecek kadar diil.Ben virajlı ve yamalı asfaltlı yolda test ettim.Yol tutuş virajdaki güven duygusu Kangoodan çok iyi sonuçta kangoo yaşlandı zaten 2008 de değişiyo.Kullanım konfor kangoodan iyi.Çekiş bence birazda vites oranlarından dolayı kalkışta biraz ağır ama ara hızlanmaları gayet iyi.
    Kangoonun üstün yanı kangoo da ön gergili emniyet kemerleri var.Logan da yok,tıpkı clio symbol de olmadığı gibi.Ön gergi kazada sizi koltukta sabit tutup sağa sola başınızı vurmanızı engelliyo önemli bi ayrıntı.

    Bunun dışında virajları binek araç gibi dönebilyo logan sw.Yeni doblo kadar sesizmi tam karar veremicem dobloyu test edeli çok oldu ama virajlara doblodan çok daha rahat giriyo.Doblo kangoodan sessiz.Logan yoll sesini almıyor uğultu yok.Tabi sıfır yol sesi de demiyorum.Ama logan ticari gibi diil de bineğe daha yakın duruyo.Arka bagaj kapılarındanda hiç tıkırtı gelmiyodu tabi araç yeni.

    Birde vitesler mükemmel çok çok yumuşak,direksiyon biraz daha yumuşak olabilirmiş.Alacak olanlar düşündükleri araçları aynı gün arka arkaya test ederse çok daha sağlıklı karar verir...

    Fiyatlara gelince izmir mais de 1.5 dci,A.C.,Tavbar,Elektpak1,metalik 24.000 ytl.Başka bir bayiden de aynı fiyatı aldık.


    Bak, ne güzel arşivlik testler bunlar...Gerçekten güzel aktarmışsın izlenimlerini.Fiyatta güzel...Ben karar verdim.Ama bayiler arasında çok fiyat farkı olabiliyor.Biraz daha bekleyip yaza doğru veya yaz sonunda çeşitli bayilerden fiyat isteyeceğim.

    Test eden yada aracı alan arkadaşların yorumlarını bekliyoruz...Ayrıca bu MCV için ayrı bi başlık açmaktansa, bu başlığı diğer markalar başlığı altına taşımak daha hoş olmaz mı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzcuk

    2007 TOROS DİYECEKTİM

     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)


    Aracın Toros'un varisi olduğunu anlamak için vites koluna bakmak yeterli sanırım.

    Araç bencede tutar. Ne olursa olsun şuan aynı Toros üretiliyor olsaydı hala satılıyor olurdu. Hitap ettiği kesim var çünkü. Torosunu satıp sıfır toros alan çok kişi tanıyorum.
    Eee şimdi Torosu eskiyenler Toros olmadığı için Logan alacaklar...


    Babamın ilk arabası 1978 model STW renault idi uzun yıllar sorunsuz kullandı , babam hem öğretmenlik yapıyordu hemde dedemden ona miras kalan kiraz bahçesini çekip çeviriyordu 78 STW lar son gelen Orjinal Fransız'lardır. Babam bu araba chevy gibi derdi. O zamanlar ortaokul - lise yıllarımdı bahçeye hep beraber gider bagajınada allah ne verdiyse ağzına kadar doldururduk , araba hiç hooop kardeşim napıyonuz ya siz demez , canavar gibi devam ederdi yoluna. O araba ile 4 defa Denizli'den Edirne'ye , 2 defada yine Denizli'den Ordu'ya gitmiştik bir kere olsun tık bile demedi emektar. sonra babam onu satarak yerine 1995 model bir 2.el Toros aldı onuda uzun yıllar kullandı , bagajına neler yüklemedik ki , arka koltukları yatırır kasalar dolusu kiraz , erik vb. doldurur hale satmaya götürürdük. Tabiki o araçların üretim amaçlarıda zaten o idi kimse araçlarda konfor - lüks vs. aramazdı ( ama genede kalörifer tesisatı daha iyi olabilirdi ) .
    2002 yılına kadar kullandı Torosu babam , onuda satarak bir 2002 model "0" Hyundai Accent aldı , artık tarla - bahçe işleri için traktör kullanıyorlar.
    Ama her iki aracınıda satarken babamın çok üzüldüğünü heleki ilk aracı olan 78 STW Renault'u satarken ağladığını bile hatırlarım.
    Üretimleri devam etse inanın , o araçların hala deli gibi alıcısı çıkar.




  • 26 mart 2007 tarihi itibarı ile diyarbakır renault plazda tekrar logan mcv yi gördüm bu seferki önceki gördüpüm logan mcv modellerinden farklı idi. açık fıstık yeşili bir renk vardı abs vardı 7 kişilik olan modelinden çok hoşuma gitti önceden gördüpüm beyazı o kadar çekici gelmemişti bana ama bu kez gördüpğüm gerçekten çok hoşuma gitti. içeriden de bir karç değişikklik yapmışlar baya güzel olmuş bayiden öğrendiğim kadarı ile millet sıraya giriyormuş
  • bende diyarbakıra gittim ama full olan versiyonu yoktu onun için tekrar erzuruma gidip full olanına sipariş verdik haziranda gelecek araba talep çok olduğu için
  • ben şu an uno s kullanıcısıyım arabamı satıp logan mcv almayı düşünüyorum hatta başbvuru yaptım 6 hafta sonra araba gelecekmiş onu bekliyorum ben arabayı daha kullanmadım ama yarın test sürüşü yapacağım ve daha sonra size izlenimlerimi anlatacağım ama içine bindiğim kadarı ile beğendim benim alacağım versiyonu benzinli 1.6 5 kişilik + elektronik paket + metalik boya = fiyat 20 400 ytl izmir mais .aş. bu fiyatlara bu araba çokta fazla değil ayrıca bu araba kapalı kasa kamyonet olarak geçtiği için hersene vizeye girecekmiş 7 kişil olanı ise binek oluyormuş bence bu çok saçma
  • ARKADAŞLAR DOBLO COMBİ ACTİVE 1.4 FIRE MOTOR SATILIP DACIA MCV 1.5 DCI ALINIR MI?
    KARŞILAŞTIRMAMA YARDIM EDİP YORUMLARINIZI YAZARMISINIZ?

     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)


     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)




  • ------
  • kardes bende dacia logan kulllanicisiyiim ama tabiki doblo daha iyidir ayrica logan amartisorlu sanirim doblo makasli
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.