Şimdi Ara

Liseyi bitireli 3 yıl oldu askerlik tecil hakkım kalmadı ne yapıcam

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
11
Cevap
1
Favori
730
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> Liseyi bitireli 3 yıl oldu askerlik tecil hakkım kalmadı ne yapıcam
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    liseden sonra 3 yıl hak veriyorlar. bu yılda istediğim puanı yapamadım seneye girecektim.



    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    70 Mesaj
    Ne tutuyosa yaz kırıkla hazırlan



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    124 Mesaj
    internette iyice araştır bir bilene falan sor bi çözümü yoksa sırf askerlikten kurtulmak için açıköğretim üni ya da normal üni yazıp okumicaksın ve kırık obpyle hazırlanacaksın mecbur.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    10 Mesaj
    Açıköğretime yazıl



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yeni ünin hayırlı olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    Bu devirde askerede gidilmez ki
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Keeporino

    Açıköğretime yazıl
    tecil için açıköğretime yazılıp sınavlara bile girmesem. seneye tyt den istediğim bölümü yazsam oluyor mu
    _____________________________
  • Er
    10 Mesaj

    evet oluyor sınavlara gideceksin onları da zaten boş kağıt verirsin
    |
    |
    bekle yan çarı getiriyom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Keeporino

    evet oluyor sınavlara gideceksin onları da zaten boş kağıt verirsin
    kırık obp oluyormuş neyse artık başka çare yok
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    45 Mesaj
    Hocam askerlik herkes için 6 aya düşüyor. Muhtemelen bu hafta yasalaşır. İsterseniz 6 ay askere gidip askerliği aradan çıkartabilirsiniz, askerlikten sonra kafanız daha rahat olur, opb de düşmez böylece. Bu da bir yöntem. Ama bu olmazsa açık öğretim ya üni. den başka bir yöntem olacağını sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 6lue -- 17 Haziran 2019; 10:17:3 >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
Media Sözlük
bankalar.org
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,188
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.