Şimdi Ara

LINEAGE 2 OYUNUNA YENİ BAŞLAYACAKLARA BİLGİLER !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
412
Cevap
3
Favori
179.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 258
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 41
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 gün 19 saat 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • gansh (41 mesaj) mutlugider (11 mesaj) GrandMaster (6 mesaj) Yasamakİstemem (6 mesaj) lord__omer__90__ (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Çok kişili online RPG Oyunları >> Lineage II >> LINEAGE 2 OYUNUNA YENİ BAŞLAYACAKLARA BİLGİLER !!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    Kısa yoldan kristal üretimi yani. Peki satıldığı bir yer yok mu, çok ilginç :D
    |
    |
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    Buarada enc basıcam basmasına, siteye göz attım giranda pm shopta satılıyormuş. öyle bir şey bulamadım ben. pm shop nedir, bana bilmem nenin yanı bilmem kim dersen çok sevinirim.
    |
    |
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    slm ben L2x te Titanda oynuorum 2 senedir oynuorum belqi orda yardim ederim bana pm atabilirsiniz Yenicheri nickim
    |
    |
  • Teğmen
    118 Mesaj
    bana yardımcı olun ya heal büyüsü açtım ben büyüyü yapana kadar yaratık beni 15 kere falan yatırıyo bide o ayılar benim lvlıma uygun mu lvl4?
    |
    |
  • Teğmen
    118 Mesaj
    şimdiden saolun ama karar verdim oyunu bırakacam silke devam edecem
    |
    |
  • Teğmen
    118 Mesaj
    5x yatışımdan sonra bu oyunu oynamamaya karar verdim
    |
    |
  • Er
    6 Mesaj
    forumunuzda TOMEKK arkadasınız bu oyunu oynamam için cok ısrar edio herhalde baslıcam siz ne dersiniz baslayım
    |
    |
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    İki sorum var. Birileri sürekli gelip benden ress istiyor. Para teklif ediyor. Ben ne olduğunu bilmiyorum
    Bir de buff nedir?
    |
    |
  • Er
    6 Mesaj
    oyunu download edemiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    918 Mesaj
    yaw arkadaşlar bir sorunum var oyuna her girdiğimde kısayolların bulunduğu barlar falan kapalı oluyo options tan tekrar initalize etmem gerekiyo bu derdime bir çare varmıdır?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    839 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Defalarca bu soruyu cevapladım kardeşim ama senin için bi daha yapayım.
    ALT + X e bas. Options a gir. Yukarıdaki sekmelerden GAME i seç. Açılan sayfada INITIALIZE diye bir Button var. Tıkla!
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ben oyunda daha yeniyim saol peki oyunu nereden indiricem bi yardımcı olabilirmisin
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    kankalar hepinize teşekkür ederim yazdıklarınız için oyunuda gördüm müthiş bir oyun üyede oldum ama oyunu nereden indirecem bi yardımcı olun lütfen
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    KANKALAR YAZDIKLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ÜYELİKDE ALDIM AMA OYUNU NERDEN İNDİRİCEM YARDIMCI OLABİLİRMİSİN
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    beyler yaw kastiende oynuyorum ama turk bulamıyorum yardım edin yaw ksacak birilazım ban beni kasın kastiende yada titanda
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ama kastiende olursa daha ii olur bide o giant tiger nasıl cıkar bilen varmı bi deneyelim
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bide bişi dicem yaw benim levelim 31 en kolay şekilde nerde boss kesebilirim
    |
    |
  • Yüzbaşı
    677 Mesaj
    hicbi yerde tabi benim serverdaysan benim bildigim yoqta
    |
    |
  • Çavuş
    58 Mesaj
    baba ben bu oyunun parasızına baslamak istiyorum nerden indirebilirim ve nasıl indirebilirim bi yardımcı olsan
    |
    |
  • Çavuş
    58 Mesaj
    baba plssssssssssssssss biri bana yardım etsinnnnnnnnnn
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.