Şimdi Ara

Linea'da 190'dan sonra direksiyon titriyor çözümü var mı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
1
Favori
4.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Titreşimi kapat.
    _____________________________
    BEDAVA PEYNİR SADECE FARE KAPANINDA OLUR.

    ''Ömür dediğin üç gündür; dün geldi geçti, yarın meçhuldür. O halde ömür dediğin bir gündür; o da bugündür".
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Lastik tabanlarını 195'ten 215'e çıkarsam titreme önlenir mi ?

    195'ten 215'e çıkarınca Linea 190'ı zaten geçmeyeceği için titreme de geçer,evet.
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • Isik hizina o kadar yakinken normaldir.
    _____________________________
    "Celladına aşık olmuşsa bir millet,
    İster ezan ister çan dinlet.
    İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
    Müstehaktır ona her türlü zillet."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Titreşimi kapat.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Lastik tabanlarını 195'ten 215'e çıkarsam titreme önlenir mi ?

    Titreyen sen olmayasin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    159...
  • 190 dan Sonra Biraz Daha Zorlayınca Lineayı İnsanın Ruhu Rahatlıyor Geçmişi Gözünün Önünden Geçiyor Ve Tahtalı Kaleye Gidiyorsun
    _____________________________

    SAPPHIRE 7850 DUAL-X CROSSFİRE
  • Tabiiki hizli gitmek iyi bir sey degil ama sanki bu kadar tepki de cok. Aracinin son hizini denemeyen var mi acaba? Eger yol bossa ve baskalari riske atilmiyorsa 190 aslinda cok cok yuksek bir hiz degil 250ye rahat cikan araclar var sonucta.

    Eger konu sahibi sorusunda ciddi ise. Benim aklima gelen su bizim ayptirdigimz balans ayalari o kadar da hassas degil. sonucta 140-150lere kadar bir sey hissedilmez ama 190da ufacik bir balans bozuklugu daha fazla hissedilir. Hatta on iki tekerlek arasinda bir kac psi basinc farki varsa bu bile hissedilebilir belki.
    _____________________________
    2020 Alfa Romeo Stelvio
  • Ne istiyorsunuz arabadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Bayerische Motoren Werke
  • B sınıfı araçta 190'la giderken sadece direksiyon titriyor ve siz gelip konu açıyorsunuz napabilirim diye... Ama madem sordunuz tavsiye verelim; Bence vidası gevşemiştir. 190'la giderken el frenini çekip direksiyonu sert bir şekilde sağa çevirin, otomatik dreksiyon sıkma (ODS) açılır ve sorununuz çözülür
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Tabiiki hizli gitmek iyi bir sey degil ama sanki bu kadar tepki de cok. Aracinin son hizini denemeyen var mi acaba? Eger yol bossa ve baskalari riske atilmiyorsa 190 aslinda cok cok yuksek bir hiz degil 250ye rahat cikan araclar var sonucta.

    Eger konu sahibi sorusunda ciddi ise. Benim aklima gelen su bizim ayptirdigimz balans ayalari o kadar da hassas degil. sonucta 140-150lere kadar bir sey hissedilmez ama 190da ufacik bir balans bozuklugu daha fazla hissedilir. Hatta on iki tekerlek arasinda bir kac psi basinc farki varsa bu bile hissedilebilir belki.

    düzgün balansı nerde yaptırabilirim ve ne kadara mal olur ?

    lastik tabanını genişletmem fayda etmez mi ?

    bir tanıdık i20 nin lastiğini 185ten 195e çıkarttım yol tutuşu arttı demişti de.

    not: araç fabrikadan çıktığı gibi duruyor 10bin km de henüz,

    fabrika balansı mı daha iyi olur yoksa dışarıda yaptırdığımız mı ?
    _____________________________




  • Sıkıntı yok lastik arabayı sollayana kadar devam.
    _____________________________
    Citröen C3 1.4HDİ SX 5P

    Citröen C5 1.6 e-HDİ 112 HP SPORT MCP Black
  • Yok hocam bi yanlisiniz var millet sahinle 200 yapiyor linea 245 de titremeye baslar sorun sizde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Türkçesi: Hızlı araba kullanırım uuu beybi canım sıkıldı bi hava atayım.
    _____________________________
    Eğer bunu okuyorsan, bu uyarı senin için. Bu anlamsız forum imzasından okuduğun her kelime hayatından harcanan diğer bir saniye demek. Yapacak başka işlerin yok mu? Hayatın gerçekten bu kadar boş mu da bu anları daha iyi geçirebileceğin bir yol düşünemiyorsun? Yoksa saygı duyduğun ve inandığın bu otoriteyi ortaya koyanlardan çok mu etkilendin? Okuman gereken her şeyi okur musun? Düşünmen gereken her şeyi düşünür müsün? Sana alman gerektiği söylenen her şeyi satın alır mısın? Evinden çık, karşı cinsten biriyle tanış, gereksiz alışverişleri ve mastürbasyonu bırak. İşinden ayrıl, bir kavga başlat, yaşadığını kanıtla. Eğer insanlığını ispat edemezsen, bir istatistik olarak kalacaksın. Artık uyarıldın...
  • 1.3 95 hp multijet motorlu b-c sınıfı arasında ne olduğu belirsiz, ülkemiz için yapılmış dandik bi arabayla 190a çıkıyorum da titriyor falan.
    Edit:1.6 105 hp imiş beyler kesin 240 basar.
    Demek istediğim tek şey:












































    YAV HE HE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeftBehind -- 13 Ağustos 2013; 20:47:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Opel Astra Bertone Coupe 2.2 2001
    Mercedes Cl 500 2000
    Fiesta 1.4 Tdci 2011
  • Linea Abarth serisi çıktıda biz mi bilmiyoruz ??

    Allah başka dert vermesin hocam ne diyim, olur öyle boşver.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DcD-Semih -- 13 Ağustos 2013; 20:18:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2002 Alfa Romeo 156 2.0ts Selespeed
    Cuore Sportivo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Türkçesi: Hızlı araba kullanırım uuu beybi canım sıkıldı bi hava atayım.


    Türkçesi 2 : Lineaya bile 200 yaptırdım ,düşünün nasıl iyi şöförüm :)
    _____________________________
    Ölümü bilen hiç gelirmi Rabbini bilmezlikten . Sagopa Kajmer
  • V10 motorlu linealarda oluyor maalesef.
    Makyajda motoru V12 ye cikaricaklarmis bu sorun icin. Biraz sabredin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Tabiiki hizli gitmek iyi bir sey degil ama sanki bu kadar tepki de cok. Aracinin son hizini denemeyen var mi acaba? Eger yol bossa ve baskalari riske atilmiyorsa 190 aslinda cok cok yuksek bir hiz degil 250ye rahat cikan araclar var sonucta.

    Eger konu sahibi sorusunda ciddi ise. Benim aklima gelen su bizim ayptirdigimz balans ayalari o kadar da hassas degil. sonucta 140-150lere kadar bir sey hissedilmez ama 190da ufacik bir balans bozuklugu daha fazla hissedilir. Hatta on iki tekerlek arasinda bir kac psi basinc farki varsa bu bile hissedilebilir belki.

    düzgün balansı nerde yaptırabilirim ve ne kadara mal olur ?

    lastik tabanını genişletmem fayda etmez mi ?

    bir tanıdık i20 nin lastiğini 185ten 195e çıkarttım yol tutuşu arttı demişti de.

    not: araç fabrikadan çıktığı gibi duruyor 10bin km de henüz,

    fabrika balansı mı daha iyi olur yoksa dışarıda yaptırdığımız mı ?

    NErde yapilir bilmiyorum "road force balance" diye geciyor. Yuksek hizli araclar guclu araclar icin genelde o tavsiye ediliyor.
    BEnim sifir aldigim arac fabrikadan balansiz geldi direksiyon gozle gorulur sekilde titriyordu. Ama dedigim gibi ufak tefek bir sey bile cok hissedilir yuksek hizda lastikteki bir uretim hatasi, janttaki bir yamukluk vs. 190na kadar hic titreme yoksa ve 190 basliyorsa bence ugrasmaya degecek bir sey degil.

    Lastik tabanini genisletirsen titreme gider mi bilinmez ama buyuk ihtimalle 190na cikamazsin lastik tabanini buyutunce.
    _____________________________
    2020 Alfa Romeo Stelvio




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Tabiiki hizli gitmek iyi bir sey degil ama sanki bu kadar tepki de cok. Aracinin son hizini denemeyen var mi acaba? Eger yol bossa ve baskalari riske atilmiyorsa 190 aslinda cok cok yuksek bir hiz degil 250ye rahat cikan araclar var sonucta.

    Eger konu sahibi sorusunda ciddi ise. Benim aklima gelen su bizim ayptirdigimz balans ayalari o kadar da hassas degil. sonucta 140-150lere kadar bir sey hissedilmez ama 190da ufacik bir balans bozuklugu daha fazla hissedilir. Hatta on iki tekerlek arasinda bir kac psi basinc farki varsa bu bile hissedilebilir belki.

    düzgün balansı nerde yaptırabilirim ve ne kadara mal olur ?

    lastik tabanını genişletmem fayda etmez mi ?

    bir tanıdık i20 nin lastiğini 185ten 195e çıkarttım yol tutuşu arttı demişti de.

    not: araç fabrikadan çıktığı gibi duruyor 10bin km de henüz,

    fabrika balansı mı daha iyi olur yoksa dışarıda yaptırdığımız mı ?

    NErde yapilir bilmiyorum "road force balance" diye geciyor. Yuksek hizli araclar guclu araclar icin genelde o tavsiye ediliyor.
    BEnim sifir aldigim arac fabrikadan balansiz geldi direksiyon gozle gorulur sekilde titriyordu. Ama dedigim gibi ufak tefek bir sey bile cok hissedilir yuksek hizda lastikteki bir uretim hatasi, janttaki bir yamukluk vs. 190na kadar hic titreme yoksa ve 190 basliyorsa bence ugrasmaya degecek bir sey degil.

    Lastik tabanini genisletirsen titreme gider mi bilinmez ama buyuk ihtimalle 190na cikamazsin lastik tabanini buyutunce.

    hocam dediğim gibi 190a kadar titreme yok, 190dan sonra başlıyor,

    tabii değmez diyorsunuz yine de bi deniyim taban genişletmeyi,

    bir de sailun, nexen gibi lastikler iyi midir ?

    ilgilendiğiniz için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 14 Ağustos 2013; 9:25:00 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Tabiiki hizli gitmek iyi bir sey degil ama sanki bu kadar tepki de cok. Aracinin son hizini denemeyen var mi acaba? Eger yol bossa ve baskalari riske atilmiyorsa 190 aslinda cok cok yuksek bir hiz degil 250ye rahat cikan araclar var sonucta.

    Eger konu sahibi sorusunda ciddi ise. Benim aklima gelen su bizim ayptirdigimz balans ayalari o kadar da hassas degil. sonucta 140-150lere kadar bir sey hissedilmez ama 190da ufacik bir balans bozuklugu daha fazla hissedilir. Hatta on iki tekerlek arasinda bir kac psi basinc farki varsa bu bile hissedilebilir belki.

    düzgün balansı nerde yaptırabilirim ve ne kadara mal olur ?

    lastik tabanını genişletmem fayda etmez mi ?

    bir tanıdık i20 nin lastiğini 185ten 195e çıkarttım yol tutuşu arttı demişti de.

    not: araç fabrikadan çıktığı gibi duruyor 10bin km de henüz,

    fabrika balansı mı daha iyi olur yoksa dışarıda yaptırdığımız mı ?

    NErde yapilir bilmiyorum "road force balance" diye geciyor. Yuksek hizli araclar guclu araclar icin genelde o tavsiye ediliyor.
    BEnim sifir aldigim arac fabrikadan balansiz geldi direksiyon gozle gorulur sekilde titriyordu. Ama dedigim gibi ufak tefek bir sey bile cok hissedilir yuksek hizda lastikteki bir uretim hatasi, janttaki bir yamukluk vs. 190na kadar hic titreme yoksa ve 190 basliyorsa bence ugrasmaya degecek bir sey degil.

    Lastik tabanini genisletirsen titreme gider mi bilinmez ama buyuk ihtimalle 190na cikamazsin lastik tabanini buyutunce.

    hocam dediğim gibi 190a kadar titreme yok, 190dan sonra başlıyor ama aracın limitlerini görmek istiyorum,

    tabii değmez diyorsunuz yine de bi deniyim taban genişletmeyi,

    bir de sailun, nexen gibi lastikler iyi midir ?

    ilgilendiğiniz için teşekkürler

    aracin katalog verisi max hiz zaten 190km. KAdran sapmasi vs. gorebilecegin hiz 200 olur kadranda.

    LAstik tabanini genisletirsen son hiz dusecektir surtunme arttigi icin. kalkislarda da daha yavas olacaktir.

    Sailun hic duymadim, Nexen de benim bildigim iyi degil, servis takmisti eksi aracimiza memnun kalmadik pek. Iyi lastik istiyorsan bilindik markalardan sasmayacaksin.
    _____________________________
    2020 Alfa Romeo Stelvio




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.