Şimdi Ara

Limit-Süreklilik-Trigonometri-Türev-İntegral FASiKÜL Tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
2.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu konurlda hiç temelim yok suan elımde karakök sıfır trigo var ama bunu pek sevmedım zorladı bıraz Bazı arkadaşlarım Sonuç Yayınları ve Kartezyen Yayınları önerdi bunlar temelden alıyormus tavsıye eder mısınız



    _____________________________
    Ne Dehşet Verici şeydir ki;

    17 Yıl Okula Git, ve Dünyaya Niçin Geldiğine Dair Bir Harf Öğrenme!!


    Mahmut Efendi K.S.
  • Güray küçük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kardeşim ben bunu geçen yıl öğrendim kolay kitap hiç birşey katmaz ösym kolay sormuyor çünkü kolay kitaplar yerine zor çözümlü örneği bol olan kitaplar lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Zorlu Yol kullanıcısına yanıt
    ama hiç temelim yok zorlanmaz mıyım :(
    _____________________________
    Ne Dehşet Verici şeydir ki;

    17 Yıl Okula Git, ve Dünyaya Niçin Geldiğine Dair Bir Harf Öğrenme!!


    Mahmut Efendi K.S.
  • İçyüz kullanıcısına yanıt
    Hocalara geldikten dinlersen o kitap zorlamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sonuç yayınları veya çap yayınları.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ama hıc bılmıyorum onu hemenden bıtırsem ardından da zor bır kıtap alsam oyle yapsam olmaz mı veya ıkısını bır arada gotursem
    _____________________________
    Ne Dehşet Verici şeydir ki;

    17 Yıl Okula Git, ve Dünyaya Niçin Geldiğine Dair Bir Harf Öğrenme!!


    Mahmut Efendi K.S.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    apotemi türev fasikülü
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Saçmalama gür dururken sonuç ne ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • çap yayınları zor dıye bılıyorum
    _____________________________
    Ne Dehşet Verici şeydir ki;

    17 Yıl Okula Git, ve Dünyaya Niçin Geldiğine Dair Bir Harf Öğrenme!!


    Mahmut Efendi K.S.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İçyüz

    ama hıc bılmıyorum onu hemenden bıtırsem ardından da zor bır kıtap alsam oyle yapsam olmaz mı veya ıkısını bır arada gotursem

    Kolay kitaba harcayacağın zamanın yarısıyla teknofemden konuyu dinlersin diğer kalan yarısında zor kitabı çözer direk denemeye atılırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Apotemi ve yüzde yüz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Zorlu Yol kullanıcısına yanıt
    bıde bu fasikullere kaç gun ayıraym en fazla
    _____________________________
    Ne Dehşet Verici şeydir ki;

    17 Yıl Okula Git, ve Dünyaya Niçin Geldiğine Dair Bir Harf Öğrenme!!


    Mahmut Efendi K.S.
  • Çap apotemi gibi yayınlar zor diye biliyorum daha hiç bu konuyu görmemiş kişiler için uygunlar mı temel mi istiyor ( Temelden kastım konu Hakkı'nda biraz bilgi )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İçyüz kullanıcısına yanıt
    Temel yoksa ilk önce fem sinetriden caliş daha sonra yüzde yuz yayınlarını al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • mezunum tum gun ewdeyım sosyol aktivitem yok zamanım cok yani tabı iyi degerlendırırsem
    _____________________________
    Ne Dehşet Verici şeydir ki;

    17 Yıl Okula Git, ve Dünyaya Niçin Geldiğine Dair Bir Harf Öğrenme!!


    Mahmut Efendi K.S.
  • Zorlu Yol kullanıcısına yanıt
    Gür yayınlarından hiç çözmedim.sonuç yayınları kolay diye önerdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • apotemi zor dostum yüzde yüz oyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İçyüz -- 25 Eylül 2015; 13:54:30 >
    _____________________________
    Ne Dehşet Verici şeydir ki;

    17 Yıl Okula Git, ve Dünyaya Niçin Geldiğine Dair Bir Harf Öğrenme!!


    Mahmut Efendi K.S.
  • Zorlu Yol kullanıcısına yanıt
    ıyıce kafam karıştı
    _____________________________
    Ne Dehşet Verici şeydir ki;

    17 Yıl Okula Git, ve Dünyaya Niçin Geldiğine Dair Bir Harf Öğrenme!!


    Mahmut Efendi K.S.
  • --Abc kullanıcısına yanıt
    benım bılgım hiç yok
    _____________________________
    Ne Dehşet Verici şeydir ki;

    17 Yıl Okula Git, ve Dünyaya Niçin Geldiğine Dair Bir Harf Öğrenme!!


    Mahmut Efendi K.S.
  • İçyüz kullanıcısına yanıt
    Hocam biz 11 de sonuç ve gür kullandık ama sonuç çok basit sınavla alakasız.

    Gür yayınlarında ilk 4 soru kolay ve öğretici 5. Sorusu biraz zor ve sınava yönelik.çok fazla soru tipi öğrenmiş olursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.