Şimdi Ara

★★★ LG V30+ ANA KONU ★★★ (536. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.251
Cevap
97
Favori
838.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 534535536537538
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu v30+ larda hangi seri alınması gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makify

    Haklısınız hocam bunu bildiğimden zaten bilgisayarda bakıyorum resimlere. Birkaç önceki mesajımda karşılaştırmalı resimlerin linkin paylaştım göz atabilirsiniz.
    İnceledim hocam fotoğrafları dediğin gibi akşama doğru çekilen fotolarda bir karanlık görüntü olmuş V30 da yalnız şu çok net belli V30 G4 e göre çok daha net ve keskin görüntü vermiş. Elinize sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quemoy Q kullanıcısına yanıt
    Pilin durduğu yerde eskimesinden kaynaklı kapasite kaybını minimuma indirmek için bulunabilen en yeni seri (Türkiye'ye gelen en son seri 901 oldu galiba), ekran kaynaklı problem riskini minimuma indirmek içinse 801 veya daha sonraki herhangi bir seri alınmalı. Ekran bağlamında 801'den sonra hangi seri olduğunun çok önemi yok çünkü ekranı tamamen kusursuz bir V30 bulmak neredeyse imkansız bir şey ve seriden bağımsız olarak çürük yumurtalar her zaman çıkabiliyor. Örneğin ben bu telefonu 2 kez sipariş ettim, ikisi de 901 serisi (yani en yeni seriler) olduğu halde ekranlar kusurlu çıktı. Birincisi ağır seviyede kusurlu olduğu için değişim cihazı talep ettim, LG'nin elinde değişim cihazı kalmadığı için para iadesi yapıldı. İkinci sefer gelen cihazda -öncekine göre çok daha hafif seviyede de olsa- ekranın belirli bölgelerinde renk sıcaklığı farkı var, dikkatli bakılınca beyazın ve grinin belli tonlarında görülüyor. Ancak ilki kadar göze batmadığı için iade istemedim. Şimdilik böyle kullanıyorum, çok da dert değil. İleride ekran değişimi talep ederim belki Forumda da 801-901 arası çeşitli seriler kullanıp benim yaşadığım problemleri neredeyse hiç yaşamayanlar da var, -bana gelen ilk cihazdaki kadar olmasa da- sorun yaşayanlar da var. LG'nin V30'da kullandığı ekranların üretim teknolojisi ve panellerdeki kalite kontrol standartları gereği tam bir piyango bu konu. Yalnız 801'den eski bir seri V30'a denk gelirseniz ve almaya niyetlenirseniz kesinlikle İYİCE incelemeden almamanızı tavsiye ederim çünkü bu telefonun ilk serilerinde kullanılan paneller, genel olarak sonraki serilerinde kullanılanlardan daha sorunlu maalesef




  • Arkadaşlar para iadesi konusu açılmışken yaşadığım tecrübeyi (hem sorunları hem de çözümünü) buraya aktarayım, servis veya ücret iadesi konularında problem yaşarsanız aklınızda bulunsun.

    GİRİŞ:
    İnternetten V30+ sipariş edilir, cihaz kargodan alındıktan sonra bızıklanmış olma ihtimaline karşı videoya alınarak gözle ilk kontrolleri yapılır ve LG müşteri hizmetleri aranarak tamir geçmişi olup olmadığı, garanti ve etkinleştirilme durumu gibi sorguları yapılır. Cihaz bu açılardan sorunsuzdur ancak ekranın belirli bölgelerinde özellikle beyaz ve grinin belirli tonlarında kendini hissettiren bir renk sıcaklığı farkı vardır (bu bahsettiğim olgu daha çok panelin belli bölgelerinde sarılık ve ekran boyunca parlaklık farkı biçiminde görülüyor). Ayrıca panelde AŞIRI DERECEDE black crush ve düşük parlaklıkta grinin tonlarında sapıtma, kirli ve/veya ızgaralı görünme gibi sorunlar vardır. Telefon bir süre böyle kullanılır; ancak 5-10 gün sonra sorunun dayanılmaz boyutlarda olduğuna kanaat getirilir ve cihazın ekranının karanlık bir ortamda farklı parlaklık seviyelerindeki fotoğrafları çekilerek cihazın içine yüklenir ve servisin yolu tutulur.

    GELİŞME:
    Telefon servise (Şengüller) götürülür. Genel olarak servisin karşılama şeklinden ve müşteriye karşı tavrından memnun kalınır ancak kısa bir incelemeden sonra servisteki arkadaşlar ekranda bir problem göremediklerini söyleyip cihazı servise almak istemezler. Hatta servisteki arkadaşlardan biri kendi V30'unu çıkarıp sizin cihazınızla kıyaslamak ister, kabul edersiniz ve baktığında ekranın aynı göründüğünü söyler. Ancak siz baktığınızda aradaki fark (ve sizin cihazındaki problem) bariz bellidir. Bu yüzden ısrarcı davranır ve servisten telefonu KARANLIK bir ortamda ve mümkün olduğunca düşük parlaklıklarda incelemelerini istersiniz. Ayrıca telefonun içinde problemin kategorize edilmiş halde yığınla fotoğrafı olduğunu ve bunlara da bakmalarını söylersiniz. Servis bunun üzerine mevcut durumda değişim/para iadesi/tamir için garanti veremeyeceğini; fakat cihazı daha kapsamlı bir şekilde inceleyeceğini ve fotoğrafları LG Türkiye genel merkezine göndereceğini söyleyerek telefonu servise kabul eder. Sözlerinde durmuş ve müşteriyi haklı bulmuş olsalar gerek ki akşam değişim cihazı talebiyle servise bırakılan telefon için ertesi günü -LG'nin elinde yedek cihaz kalmadığından- para iadesi kararı çıkar Buraya kadar her şey süper... Sıkı tutunun çünkü maceramız şimdi başlıyor...

    Servisin para iadesi için talep ettiği tüm evraklar ve kutu/kulaklık/şarj cihazı gibi aksesuarlar, servise teslim edilir ve ücret iadesi için beklemeye başlanılır. Servis sürecin normalde 1 haftada tamamlanacağını ancak Corona salgını sebebiyle yavaşlayan iş temposu yüzünden 2 haftaya kadar uzayabileceğini söyler ancak aradan 15-20 gün geçtikten sonra para hâlâ hesaba yatmamıştır. LG müşteri hizmetleri ile telefon ve WhatsApp üzerinden birkaç kez görüşülür, para sistemde müşterinin hesabına yatırılmış görünmektedir ancak gerçekte hesapta bir kuruş dahi yoktur. Konunun daha üst birimlere iletileceği söylenir ancak bir türlü sonuç alınamaz.

    SONUÇ:
    Müşteri hizmetleri ile WhatsApp üzerinden son bir kez daha görüşülür ve durum anlatılır. Sorunun çözülmesi için yardım istenir, aksi takdirde paranın iadesi için mecburen yasal yollara başvurulacağı söylenir çünkü mesele artık sonsuz döngüye girmiş gibidir. Müşteri hizmetleri yetkilisi yine sistemde paranın yatırılmış göründüğünü ancak durumun tekrar kontrol edileceğini söyler. Bunun üzerine müşteri hizmetleri yetkilisine WhatsApp üzerinden iadenin yapılacağı banka hesabındaki son birkaç aylık hareketleri gösteren banka onaylı çıktının fotoğrafı, para iadesinin yapılmadığının kanıtı olarak atılır. Fotoyu inceleyen müşteri yetkilisi, konuyu derhal alakalı en üst seviyeli birime taşıyacağını ve biraz uzun süre beklemeniz problem değilse gün içinde kesin olarak dönüş yapılacağını söyler. Gerçekten de 2-3 saat sonra servise verdiğiniz evrakların bir fotosu size WhatsApp üzerinden atılır ve bu bilgilerin size ait ve doğru olup olmadığı sorulur. Onayınız alındıktan sonra para, 5 dakika bile geçmeden ilgili hesaba yatırılır ve hesabınızı kontrol edip en geç ertesi güne kadar problemin çözülüp çözülmediğini doğrulamanız rica edilir. Sorun çözülmüştür. Müşteri hizmetleri yetkilisi, yaşanan problemler için özür diler. Müşterinin ısrarı sonucu problem, ilgili departmanın en üst kademelerine taşınmış ve burada yapılan incelemede paranın daha önce yatırıldığı ancak geri döndüğü; fakat bu bilgi çağrı merkezi çalışanlarının sisteminde görünmediği için basit bir para iadesi işleminin yılan hikayesine döndüğü anlaşılmıştır. Er kişi, bunca zamandır böyle basit ve saçma bir hata yüzünden beklemekten sıkılmış olsa da sorunun çözülmüş olmasından mutludur. Müşteri hizmetleri yetkilisine teşekkür edilir, para hesaptan çekilir ve muzaffer bir komutan edasıyla eve dönülür



    ÖZET:

    1) Kusursuz cihaz arıyorsanız LG V30 almayın. Kullanması keyifli bir telefon ancak hiçbir yerinde problem olmasa bile ekranında illa ufak tefek bir kusur olacaktır (Renk sıcaklığı farkı probleminden muzdarip olmayan paneller olduğu, serviste çalışan arkadaşın V30'u incelenerek bizzat teyit edildi; ancak adım gibi eminim onun cihazında da parlaklık düştükçe grinin belirli tonlarında -az veya çok- sapıtma vardır. Bu konuyu çok araştırdım ve bu cihazda bu sorunu yaşamayan neredeyse yok gibi bir şey, sadece insanlar çoğu zaman dikkat etmiyor veya fark etmiyor).

    2) LG'nin garip "kalite standartları" gereği servis bazen cihazınızda problem olmadığı konusunda ısrar edebilir ancak ısrarcı olur ve haklılığınızı destekleyen kanıtlar sunarsanız size büyük ihtimalle yardımcı olurlar. En azından Şengüller bana yardımcı oldu, bu konuda haklarını yemeyelim

    3) "LG, Türkiye'den çekildi. Artık telefonlarını almayın, sorun çıkarsa elinizde patlar." tarzı laflara kulak asmayın. Evet, telefonlar artık bizzat LG Türkiye tarafından ithal edilmiyor ancak servis ve destek, -cihaz LG Türkiye garantisi altında ise- yine LG tarafından sağlanıyor. Bunu da telefon yoluyla öğrenebiliyorsunuz zaten. En kötü ihtimalle de paranızı THH ile geri alırsınız. Ancak telefonu garanti süresi bittikten sonra da uzunca bir süre kullanmayı planlıyorsanız çok dikkatli kullanın çünkü yavaş yavaş yedek parça sıkıntısı çıkabilir (şimdilik pek sorun yok gibi görünse de)

    4) Para iadesi konusunda benim yaşadığım gibi bir sıkıntı yaşarsanız banka hesabınızı ve banka hesabınızın bağlı bulunduğu şubenin havuz hesabındaki hareketleri kontrol ettirin. LG'den gelen bir para yoksa ilgili zaman dilimindeki hesap hareketlerinizin bir çıktısını isteyip bankaya kaşeletin ve fotoğrafını LG müşteri hizmetlerine gönderin. Hem kendi hesabınızı hem de banka hesabınızın bağlı olduğu şubenin havuz hesabını kontrol ettirdiğinizi belirtin ve konunun -banka çıktınızın fotoğrafı ile beraber- üst birimlere iletilmesi için ısrar edin. Böyle yaparsanız bir karışıklık varsa da eninde sonunda çözülüyor.


    Sonuç olarak iade süreci fazla uzamış ve bazı problemler yaşamış olsam da genel olarak LG, para iadesi/değişim cihazı konusunda Türkiye standartlarına göre fena değil diyebilirim. Önceki telefonum Nokia 8 olduğundan biliyorum, 2 günlük cihazı bile -değişim veya para iadesi istediğimizi israrla belirttiğiniz halde- ZORLA tamir edip adamı deli ediyorlardı LG normalde para iadesine pek yanaşmasa da en azından değişim cihazı veriyor (o da yoksa para iadesi yapıyor)


    Hepinizin cihazını keyifle kullanması ve benim yaşadığıma benzer bir problemle karşılaşırsanız bu yazının size yardımcı olması dileğiyle arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 5 Mayıs 2020; 21:13:1 >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Kardeş bn 801 ile başlayan seriden allmıştım.. Senin dediğin renk tonlarını baya göz gezdirdim baya araştırdım renk farklı yoktu ve çok titizimdir kesin farkına varırım diye düşünüyorum yoktu.dedim galiba kusursuz telefon aldım çok şükür eskide olsa güzel panel sıkıntı yok derken 1 ay olmadan alalı ölü piksel ortaya çıktı:))..lg değişimi kabul etmedi kullanmaya engel değil diye ancak bende THH ne başvurdum..ancak THH Başvuruda lg merkeze dava açılmasını istedim e devlet üzerinden formu doldurdum herseyi yaptım başvurdum.
    Ertesi gün sorumlu birim beni aradı(THH)..başvuruda lg yi yazmışsınız ancak orası servis denildi servis değil aldığınız yer yani evkuru dava etmeniz gerek biz burdan düzelteceğiz bilginiz olsun denildi.bende şaşırdım tabi nasıl olur tel bozulunca servis tr garantisi oraya verilmiyormu sonuçta sorumlu servis olmuyor mu diye sorduğumda hayır sorumlu aldığınız yerdir denildi..alınan yer ile garanti şirket birbirleri ile iletişimde olur zaten denildi.bende tamam ozman siz daha iyi biliyosunuz diye onayladım evkuru thh ne şikayet etmiş oldum..
    Sizlerde böyle bir durum oldumu arkadaşlar...
    Bilginiz varsa sölerseniz sevinirim...




  • iyi geceler arkadaşlar. ekran kilidi olarak şifre belirlemiştim ama anlayamadığım bir şekilde şu an kabul etmiyor. internette kapalı. araştırma yaptım hard reset atmak için ama tamamen kapatma işlemi nasıl oluyor bulamadım.

    1- sıfırlama yapmadan çözüm var mı?
    2- telefonu nasıl kapatıyoruz?
  • droguzhan D kullanıcısına yanıt
    Hocam size verilen bilgi -en azından garanti dahilinde işlem yapılan cihazlar için- maalesef doğru sanırım. Çünkü ben de daha önce LG ile değil ama Nokia'da servisle ilgili ile epey problem yaşadım ve kafama takılan sorunlar için kaymakamlıkta tüketici haklarıyla ilgili odaya başvurduğumda bana da benzer bir bilgi verildi. Türkiye'de kanunun boşluğu da bu, servisi neredeyse hiçbir zaman THH'ye şikayet edemiyorsunuz ve kanuna göre malla ilgili bir probleminiz olduğunda ilk başvurmanız ya da şikayet etmeniz gereken yer genelde SATICI oluyor. Firmalar bunu bildiği için ve servisler üzerinde baskı kurup esas işlerini yapmalarına engel oldukları için ("Malda şöyle şöyle bir ayıp var/yok ve bu, tüketici kaynaklıdır/kaynaklı değildir" raporunu yazmak) kafalarına göre at oynatıyorlar, ondan sonra böyle kaos çıkıyor ortaya. Nokia 8'i iade ederken ben paramı yine servisten aldım ama epey uğraşmam gerekti, ki imzalattıkları belgelere bakarsak satıcıyla ithalatçı kendi aralarında hesaplaşıyor daha sonra (aynı şekilde belli aralıklarla ithalatçı da üreticiyle hesaplaşıyor büyük ihtimalle).

    Bu konu çok uzun olduğu için daha sonra kafamı toplayıp mümkün olduğunca özet bir şekilde cevap yazmaya çalışacam (belki size özel mesaj atarım) ama kısaca şöyle diyeyim: Size THH'den verilen bilgi, sizin vakanız için muhtemelen %99 doğru. Şu durumda servisi dava edemezsiniz. Ancak "Tek piksel kullanıma engel değil, bu yüzden kusur sayılmaz ve bunun için bir işlem yapamayız" diye bir şey YOK. Bu konuyu daha önce de araştırdım ve yaklaşık 8-10 yıldır ekrandaki tek ölü piksel dahi malın kusurlu sayılması için yeterli sebep. Yani THH'ye başvururken ayıplı malla ilgili olarak seçimlik haklarınızdan neyi talep ettiyseniz (ayıp oranında bedel iadesi/tamir/cihaz değişimi/para iadesi) onu alırsınız büyük ihtimalle. Size bilirkişi olarak atanan her kimse onu ikna edin yeter, olmazsa da itiraz edersiniz ve yine kazanırsınız ama arada beklerken canınız sıkılır.

    Siz THH'ye ne talebiyle başvurmuştunuz?




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    EYV BİLGİLERİN İÇİN SAOLASIN...ben ürün değişimi istiyorum mümkün değilse yasal faizi ile para iadesi istiyorum dedim...talep yerinde ise malın yenisi ile değiştirilmesi/hizmetin yeniden görülmesi...

    Bilirkişi olarak atayınca benimle irtibatamı geçilcek orasını anlayamdım...ben garanti belgesi faturası ve lg servisin ölü piksel var ama kullanıma engel değildir diyerek yazdığı servis formunu gönderdim...aslında fotograf çekip göndersemiydim ölü pikseli bilemdim ama artık başvurdum zaten..

    6 ay sürer gibi geliyor... tek sıkıntım aslında ben evkur ile ilgili bir iletişimim olmadı yani ölü piksel çıktı değişim istiyorum diye arayıp talep etmedim ama evkuru dava etmiş olduk burası nasıl olcak onu bilmiyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jigsaww

    iyi geceler arkadaşlar. ekran kilidi olarak şifre belirlemiştim ama anlayamadığım bir şekilde şu an kabul etmiyor. internette kapalı. araştırma yaptım hard reset atmak için ama tamamen kapatma işlemi nasıl oluyor bulamadım.

    1- sıfırlama yapmadan çözüm var mı?
    2- telefonu nasıl kapatıyoruz?
    telefonu kapatmak için tuş kilidini açmalısın diyor. yeniden başlatabiliyorum fakat tamamen kapatmayı nasıl yapıyoruz netten bulamadım. acil yardımlarınızı bekliyorum
  • jigsaww kullanıcısına yanıt
    güç tuşuna 30 sn basmayı denediniz mi
  • arkadaşlar pie ilk çıktığında indirip kullanmaya başladım, hiçbir sıkıntım da yok gayet güzel ancak sanki oreoda iken telefon daha akıcı ve pili daha fazla gidiyordu(piede animasyonu 0.5x e çektim). Sizin de böyle deneyimleriniz var mı? Oreoya dönsem pil için faydası olur mu? Bir de pil ömrü güzel olan androd 10 custom rom varsa o da işimi görür teşekkürler.
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler verdiğiniz cevap için, dün 3yere sordum hiç bir yerde kalmamış.

    Gittigidiyorda da teşhir ürünleri var artık ne kadar doğruysa.

    Hepsiburada.comda da yok artık.
    Alamadık gitti :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makify kullanıcısına yanıt
    hocam benim anlatmak istediğim şu: Evet üretici tarafından bir sar değeri belirtilmiş ama bizim belirtilenin gerçek olup olmadığını anlama şansızımız yok. Belki telefon sar değerini, yaydığı manyetizmayı-elektriği doğru bir şekilde ölçebilen bir uygulama vardır diye sordum. Bu sar değeri hususunda telefon üreticileri nasıl denetleniyor ki ya da denetleniyor mu?
  • droguzhan D kullanıcısına yanıt
    THH'deki şikayetiniz için atanan "bilirkişi", büyük ihtimalle mahallenizin telefoncularından biri filan olacak hocam. Biliyorum, kulağa komik geliyor ama sistem böyle çalışıyor(muş) Bilirkişi şikayetinizi okur, şikayete eklediğiniz delil niteliğinde bir foto, video, yazılı belge vs varsa bunları inceler. Sizi de muhtemelen en geç 1 ay içinde arar ve "Şöyle bir şikayetiniz varmış, şu gün şu saatte müsait misiniz?" diye sorar, anlaştığınız yer ve zamanda buluşup kendisine telefonu gösterir ve şikayetinizi anlatırsınız. Ondan sonra bilirkişi raporunu yazar ve THH'den karar çıkar. THH'den karar çıktıktan sonra da Evkur'a gidip bir şekilde paranızı alırsınız, vermemekte ısrar ederlerse de THH kararı ile icraya veya notere gidersiniz ve o parayı ENİNDE SONUNDA size ödemek zorunda kalırlar


    Sürecin tam olarak nasıl işlediğini aslında ben de bilmiyorum çünkü -epey uğraşmam ve sabretmem gerekse de- THH'ye başvurmak zorunda kalmadan halledebildim problemimi. Benim size aktardıklarım kısmen kendi araştırmalarım, kısmen de kaymakamlıkta süreçle ilgili olarak sorduğum sorulara aldığım cevapların bir özeti Bu arada şunu da söyleyeyim: Ben de Nokia 8'de ghost screen illetinden muzdarip olduğum için kaymakamlığa gidip sormuştum ve bana verdikleri cevap şu olmuştu: "Biz telefoncu değiliz, raporu yazan bilirkişi değiliz; bu tip şeylerden çok anlamayız. Ama ekranda bahsettiğiniz gibi bir 'kızarma' varsa ve bunu bilirkişiye gösterebiliyorsanız %90-95 ihtimalle talebiniz (para iadesi/tamir/değişim) kabul edilir ve davayı kazanırsınız. Zaten ortada neredeyse sürekli hale gelmiş ve gözle görülebilen bir kusur var. Bu durumda 'Geçici bir şey, telefonu bir süre kendi haline bırakınca düzeliyor' gibi bir bahane, sizin talebinizi geri çevirme sebebi olamaz. Yasanın izin verdiği ölçülerde talebiniz neyse yerine getirilir". Aynı şekilde bu ölü piksel de sizi rahatsız eden bir kusur. Evet, kullanımı engellemiyor olabilir ancak kanunen defo sayılıyor. Siz servisin söylediğine kafayı takmak yerine bilirkişiye göstermek için 1 tane de olsa ölü pikselin kusur sayıldığı örnek THH kararlarını bulmaya çalışın bence hocam. O zaman paranızı %99.9 geri alırsınız zaten.


    Evkur'dan paranızı almasına alırsınız ancak faizini alabilir misiniz emin değilim hocam. Mevcut durumda husumetin başlangıç noktası servis olmuş ama iş sonunda Evkur'a patlamış gibi görünüyor çünkü Direkt Evkur'a gitmiş ve onlardan yardım talep etmiş olsanız, daha sonra bu talep reddedilmiş olsa ve elinizde bunun yazılı belgesi olsa %99.9 paranızın faizini de alırdınız (daha önce çirkefe yatıp arkadaşıma kazık atmaya çalışan Vatan Bilgisayar'a bu şekilde kol böreğini sokmuştuk ) ama şu durumda Evkur'dan paranız için faiz almanız, THH kararına uymayıp icralık olmaları durumunda mümkün olur gibi geliyor bana Siz yine de kaymakamlığa gidip sorun bir isterseniz. Değişim cihazını ise ne LG'nin ne de Evkur'un verebileceğini sanmıyorum. Mağaza stokları bir süredir kurudu kuruyacak haldeydi zaten, şimdi internet satışı da bitmiş görünüyor (ki gelen şikayetlere bakacak olursak Evkur'un internet sitesinden ASLA bir şey alınmamalı). LG'de ise değişim cihazı zaten kalmamış halde. Eskiden telefonu ilk 6 ay içinde arızalanan herkese çatır çatır değişim cihazı verilirken bana ve forumda cihazlarını benden birkaç hafta önce servise vermiş birkaç kişiye direkt para iadesi yapıldı (ki para iadesi normalde LG'nin de pek yanaşmak istemediği bir şey). Kısacası cihazın sıfırı LG'de veya LG'nin yetkilendirdiği ithalatçılarda bile yok şu an, bir daha da geleceğini sanmıyorum maalesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 6 Mayıs 2020; 14:57:29 >




  • baymirza kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla SAR testlerini Amerika'daki FCC gibi kurumlar yapıyor ve SAR ölçümü kolay değil. Yanlış hatırlamıyorsam ölçümler, soğurduğu enerji bakımından insan dokularına benzer nitelik gösterdiği varsayılan jölemsi dokulu bir test mankeni üzerinde gerçekleştiriliyor. Testler esnasında telefonun radyo frekansı yayan donanımları, çeşitli kombinasyonlarla kullanılıyor ve mankenin üzerinde çeşitli noktalarda ölçülen enerji soğurulma miktarının en yüksek değerli olanı, cihazın resmi SAR değeri olarak kayıtlara geçiyor. Kısacası bizim gerçek hayatta elimize alacağımız mucize bir aletle SAR değeri ölçmemiz filan pek mümkün değil; ancak üreticinin alenen yalan söyleyip değerleri olduğundan daha düşük yazmaya kalkması da pek akıl kârı değil. Zaten cihazlar günlük kullanımda ölçülen maksimum SAR değerlerine hemen hiçbir zaman ulaşmıyor büyük ihtimalle. Böyle ayak oyunlarına girip kurumlarla başınızı derde sokacağınıza o değerleri hiç yazmayıp FCC'den filan uyumluluk belgelerini aldıktan sonra kutuya/kullanım kılavuzuna "Bu cihaz, satışa sunulduğu ülkedeki tüm yönetmelikleri/standartları karşılar" vs yazıp geçmek daha mantıklı (bence)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 6 Mayıs 2020; 15:10:1 >




  • Google camera kullanan ya da kullanmayı düşünen arkadaşlar her sürümü denemeyin. Xda da yazıldı, Wyroczen denen elemanın son sürümünde trojan çıkmış. Bende ultracam ve urnyx versiyonları vardı antivirüs ile tarama yaptım bunlar temiz. Zaten aksi durumda bataryanın hızlı düşmesi gibi şeylerle kaşılaşılabiliyormuş dikkatli olun güvenilir sürümleri yükleyin sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Makify -- 6 Mayıs 2020; 23:20:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    bakalım süreç nasıl işlicek çok merak ediyorum açıkcası... ya ben aslında para iadesi istemiyorum değişim istiyorum eğer para iadesi olursa varsayım olarak tabi :) gönlümde el vermiyor vermek çünkü başka bir problemi yok...ama sonradan kullandıkça ekran daha çok ölü piksel oluşturursa tabi oda düşündürüyor...

    zaten evkurdan alırken binbir zorlukla almıştım iyi oldu onlara dava ettiğim bence..

    Bilirkişi atarlarmı aceba sonuçta servisin onaylı yazılı formunda ölü piksel var yazıyor yani bilirkişi ne dicek ya bir tane nokta kullanmada sıkıntı yok demesi yada dememesi arasında bence fark yok çünkü sonuçta ölü piksel... üründe ayıplı mal yani üretiminde sıkıntı olduğu açık ve net...böyle düşünüyorum da kim takar tabi bakalım ne olcak....

    ölü piksel kararlarını bulmam gerek gibi de ama nerden bulcam kararları ki...




  • sciencee S kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim sorunu çözdüm. başka bir sorunum var. telefonumu güç tasarrufu moduna almadan önce always on display özelliğini istisna menüsünden seçip öyle tasarruf moduna alıyorum. fakat telefonu kitledikten sonra always on display özelliği çalışmıyor. telefonumu daha dün android 9 sürümüne yükselttim.
  • jigsaww kullanıcısına yanıt
    Ayarlar > Pil > Güç Tasarrufu. Buradan istediğiniz güç tasarrufu modunu seçin. Güç tasarrufu modlarından birini seçtikten sonra alttaki "Düzenleme modu" seçeneğine girin ve "Always-on display'u devre dışı bırak" seçeneğini devre dışı bırakıp "Kaydet" diyin Telefonu farklı güç tasarrufu modlarıyla kullanıyorsanız her tasarruf modu için ayrı ayrı ayar yapmanız gerekebilir. Gerekli ayarları yaptıktan sonra telefonu güç tasarrufu moduna alsanız dahi AOD özelliğinin çalışması lazım, en azından ben denediğimde çalıştı
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim çözdüm. android pie oreoya göre hantal gibi sanki. gereksiz herşeyi kısıtladım ona rağmen geçişler de hala sorun var gibi geliyor. hızlandırmak için öneriniz var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jigsaww -- 7 Mayıs 2020; 13:49:48 >
  • 
Sayfa: önceki 534535536537538
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.