Şimdi Ara

LG şikayet TV panel içinde kelebek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
5.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba değerli arkadaşlarım.Burada büyük bir platform olduğumuz için buraya yazdım. LG 47LW650s model 3D Led TV aldım. Cihazı aldığımda 3aylık Dsmart hediyesi vardı.3 ayın sonunda DSmartı kullanmaya devam ettim.22 ay boyuncada kullanıyordum.Geçtiğimiz ay DSmartı iptal ettirdim.DSmartı kullanırken TV tam ekran görüntü vermiyordu . Üstten 5 cm alttan 4 cm siyah çizgi vardı . (Hani özel film belgesellerde alttan ve üstten siyah çizgi çıkarya aynen öyle ) DSmartı iptal ettirdikten sonra Dijitürk aldım.Dijitürk tam ekran görüntü veriyordu.Bir baktım altta TV içinde (ön panel içi ) kocaman bir kelebek var.Hemen LG müşteri hizmetlerini aradım . Durumu izah ettim. Kendilerine LG TV içine Kelebek ,Böcek ,Sinek ,Toz girip giremeyeceğini sordum.Bana önce hayır efendim olurmu öyle şey mümkün değil dediler. Benim sorunumla alakalı LG Kavacık Ege Elektronik servis açtı. Arıza kaydı oluşturdu .Resim ve video çekti. PANEL İÇİNDE KELEBEK VAR raporu düzenledi.Teknik servis LG müşteri hizmetlerini aradı.Konuyla ilgili bilgi verdi.Müşteri Panel içindeki kelebekin çıkarılmasını istememektedir. Içine Kelebek,sinek,arı,böcek,toz girmeyecek Ayıplı ürün olmayacak aynı fiyat ve özelliklete yakın muadil bir TV istemektedir dedi. LG bana bunun mümkün olmadığını belirtti.Arıza kaydı oluşturması zaten bir hata. Benim TV arızalı değilki. Üretim hatası var.LG'den şikayetçiyim.Bu konu ile ilgili LG KOREA CUSTOMER SERVICE ' e 2 sayfa durumumu bildirir bir mail attım. kendileri bana en kuşa zamanda döneceklerini belirttiler.Ama malesef olumlu bir sonuç çıkmadı.Konu ile ilgili şikayet ettiğim kurum ve kuruluşlar . 1- Bimer 2- Sanayi ve Ticaret Bakanlığı 3-Gümrük ve Ticaret Bakanlığı 4-Alo şikayet 5- Şikayet.com 6- Şikayetvar 7- Kartal Anadolu Adliyesi Tüketici Mahkemesi.8-Doğu Asya LG KOREA CUSTOMER SERVİCE şikayet pilatformu .Yapacağım şikayet platformlaı ise : 1-Uluslararası 7 kıta için Şikayet platformları - 2-Korea yerel şikayet siteleri 3- Facebook 4- Tweeter ve diğer sosyal paylaşım siteleri. Bugün son görüşmemizde LG müşteri Hizmetleri Daha önce belirttiğimiz gibi TV içindeki Kelebek arıza kaydı oluşturulacak çıkartılacak denildi. Peki yeniden Sinek ,Kelebek girerse dediğimde ise yeniden arıza kaydı oluşturursunuz biz gene temizleriz dediler. Bu böyle devammı edecek .Ben kelebek sinek böcekle mi uğraşacağım. Neden bir Sonyde, Samsungta böyle sıkıntılar yok. LG Üretim hatası olan Ayıplı ürünü değiştirene kadar elimden geldiğince LG nin bu ayıbını her platformda ayyuka çıkartacağım. Konu ile ilgili bana yardımcı olabilecek arkadaslara şimdiden çok teşekkür ederim.
     LG şikayet TV panel içinde kelebek LG şikayet TV panel içinde kelebek







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROUGE44

    Bu mesaj silindi.
    GECMIS OLSUN ARKADASIM.LG BU KONUDA SIFIR MUSTERI MEMNUNIYETİ.PANELIN ICINI ACMAMISSINKI SINEK KACSIN.AYRICA SERVİS RAPOR TUTMUS URUN AYIPLI MAL DURUMUNDA INSALLAH SORUNUNU COZEBILIRSIN.BU KOREA MARKALI URUNLERI TERCIH ETMEYIN LUTFEN.LG PARELEL ITHALAT URUNLERINI PIYASADA MEVCUTTUR.ESS DİYE GECER.BUNADA DIKKAT EDİN DERİM.LG ILE ILGILI COK PROBLEM VAR FORUMDA TABİ BASA GELMEDEN BILINMIYOR AMA.JAPON FIRMALAR NEDEN URUNLERININ ARKASINDA DURDUGU BU SEKILDE BELLİ OLUYOR.
  • Cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ederim. Bugün itibariyle sorunum henüz çözülmedi. LG ısrarla arıza kaydı oluşturulup Panel içindeki kelebeğin çıkartılmasını istiyor . Yeni bir TV Değişimi asla yapmayacağını söylüyor . Bu arada TEKNOSA ile görüştüm . Teknosanın Satış Sonrası Tam Destek Sloganı var . Konu ile ilgili çalışma yapacaklarını söylediler . Gelişmeleri buradan sizlere bildireceğim .
     LG şikayet TV panel içinde kelebek LG şikayet TV panel içinde kelebek LG şikayet TV panel içinde kelebek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfci19 -- 12 Ocak 2014; 4:04:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfci19

    Cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ederim. Bugün itibariyle sorunum henüz çözülmedi. LG ısrarla arıza kaydı oluşturulup Panel içindeki kelebeğin çıkartılmasını istiyor . Yeni bir TV Değişimi asla yapmayacağını söylüyor . Bu arada TEKNOSA ile görüştüm . Teknosanın Satış Sonrası Tam Destek Sloganı var . Konu ile ilgili çalışma yapacaklarını söylediler . Gelişmeleri buradan sizlere bildireceğim .
     LG şikayet TV panel içinde kelebek LG şikayet TV panel içinde kelebek LG şikayet TV panel içinde kelebek
    Hemen kötü bir senaryo yazayım.Sanırım bu tv daha önce servis işlemi gördü toplanırkende kelebek içerideydi zaten.Kötü şansta bu kadarmı olur yahu ilk defa böyle bişeyle karşılaştım.Geçmiş olsun haberlerinizi bekliyorum çok merak ettim doğrusu...




  • 30.01.2014 yani Bugün itibariyle sorunum daha çözülmedi. LG sadece ÖZÜR DİLİYOR Üretim hatalı olan Ayıplı malın değişimini yapamayacağını söylüyor. Türkiye'deki bütün şikayet sitelerine durumu bildirdim. LG bu sitelerde " Sorununuzdan Dolayı Özür Dileriz Liütfen 4446543 Nolu Telefonu arayınız diyor. Defaten bu numarayı aradım. Ne vardı nasıl yardımcı olabiliriz diyorlar . Sorunumu 20 dalikası boyunca en baştan anlatıyorum. Yeniden en başa dönüyoruz.Servis gönderelim Arıza kaydı oluşturalım.Servis kelebeği çıkartsın diyorlar. Benim Tv de arıza yokki. Neden Arıza Kaydı oluşturayım. Üretim Hstslı Ayıplı bir Ürün var . BEN TV'min DEĞİŞTİRİLMESİNİ İSTİYORUM. Ha değiştirmeyeceksiniz LG Ömrüm oldukça aklına geldikçe beddua edeceğim. Hakkımı HARAM ediyorum. En büyük sosyal psylaşım sitelerinde resimimi videolu servis raporu (panel içinde kelebek vardır ) diye sürekli İFŞA edeceğim. Yeni bir TV Değişimi asla yapmayacağını söylüyor . Bu arada TEKNOSA ile görüştüm . Teknosanın Satış Sonrası Tam Destek Sloganı TEKNOSA ASIST tamamen fiyasko Insan dolandırmaktan kandırmaktan başka hiçbir şey değil . Saygılarımla .




  • Mustafa Demirel Arkadaşım TV daha önce hiç bir işlem görmedi.Sıfır alındığında içinden kelebek çıktı.Ama kalitesi belirsiz düzeyde olan LG değişim yapmıyor.Değişim Yapmaktada ısrar ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfci19

    Mustafa Demirel Arkadaşım TV daha önce hiç bir işlem görmedi.Sıfır alındığında içinden kelebek çıktı.Ama kalitesi belirsiz düzeyde olan LG değişim yapmıyor.Değişim Yapmaktada ısrar ediyor.
    Şimdi önünde sanırım iki türlü tavsiye olacak

    1.si: Dava aç yoksa içindeki sinir stress geçmez arkadaşım 1.5 sene beklersin ama alırsın hakkını.
    2.si: çek sineye bırak çıkarsınlar kelebeği, bir süre sonra sinirin geçer. zaten 22 ay kullanmışsın, hatasız panel anlaşılan, aynen devam.

    Biz hakkın sadece sömürücü zenginlerin elinde olduğu, kanunlarında zenginlerin malını korumaya yönelik çıktığı bir 2. sınıf dünya ülkesiyiz.
    böyle bir ülkede bu tarz firmalar adama esip geçiyor işte böyle.

    Satarken 1000 dolarlık paneli 3500 dolara geçiriyorlar, arıza çıkınca kusura bakma birader, alırken düşüneydin hesabına geliyor.
    İmrenerek avrupada bu tarz hatalarda firmaların hiç sıkıntısız değiştirme hikayelerini okuyoruz. Adamlar o yüzden rahat.

    Aynı firmalar burada nasıl? hepimiz görüyoruz.

    Zaten doğru dürüst bir tüketici koruma kanunu olsa veya bu kanun uygulansa, panel almak için bir markanın modelinin en az 50 sayfa tartışması olmaz.
    herkeste aynı korku var, elimde az bir para var olabildiğince kullanıcı deneyimine bakayım ki param yanmasın. hepimizin derdi bu o yüzden buraları okuyoruz ve
    buralara yazıyoruz.

    Geçmiş olsun umarım bir şekilde sorunun hallolur. Cebimizden paramızı çalan tüm firmaların
    allah belasını versin.




  • Hocam öncelikle geçmiş olsun dileğimle ben uzun suredir forumlarda TV sorunları ile ilgili konuları takip etmekdeyim ve ilk defa boyle bi sorun gördüm inanilmasi gercekten çok zor. Herşeyi geçtim bu konunun çözümünün olmamasi hakikaten ayip yalniz cozum sadece kelebeğin cikartilmasi gibi... Takipteyim saygilar..
  • İlker bey , Emre bey ilgilerinizden dolayı çok teşekkür ederim.Bugüne kadar LG ve TEKNOSA firması hiç yardımcı olmadılar.Olmak istemediler. Sadece iki firma kendi arasında paslaştı. Gözümün önünde 40-50 dakika sırayla birbirleriyle paslaştı.Sorunu bende buldular.Böyle bir sorunla karşılarına çıktığım için.Ayıplı mal katogorisine girmiyormuş.Üretim hatalı TV değilmiş. Kardeşim TV Panel içinde tırnağım kadar resimlerdede görüldüğü üzere vede istanbul Beykoz Kavacık Ege Elektronik LG Servisi raporu var elinde. Raporda aynen Panel İçinde Kelebek Var . Yazılı ibaresi var. Ömrüm olduğunca TEKNOSA ve LG firmalarını en büyük sosyal paylaşım sitelerinde gücümün yettiğince ne kadar basit ne kadar müşterisinin arkasında durmayan , duramayan aciz zavallı bir şirket olduklarını her fırsatta her platformda dile getireceğim.Bizler zengin insanlar değiliz.Kırk kere düşünüyoruz bir şey almak için . Hele hele askeri ücretin 800 tl olduğu ülkemizde 4 askeri ücret parası verip bir TV alıp oda AYIPLI ÜRETİM HATALI bir TV çıkınca sinirlerimiz bozuluyor. Canımız sıkılıyor. Para kolay kazanılmıyor.Em ufacık bir hakkım varsa!!! Kiiii olduğunu düşünüyorum . LG ve TEKNOSA firmalarına ve sorunumu çözmeyen çözmek istemeyen başta Türk LG Distribitörleri - Yöneticileri ve Çalışanları Kime hakkım geçtiyse helal etmiyorum. Haram Zehir Zıkkım Olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfci19

    İlker bey , Emre bey ilgilerinizden dolayı çok teşekkür ederim.Bugüne kadar LG ve TEKNOSA firması hiç yardımcı olmadılar.Olmak istemediler. Sadece iki firma kendi arasında paslaştı. Gözümün önünde 40-50 dakika sırayla birbirleriyle paslaştı.Sorunu bende buldular.Böyle bir sorunla karşılarına çıktığım için.Ayıplı mal katogorisine girmiyormuş.Üretim hatalı TV değilmiş. Kardeşim TV Panel içinde tırnağım kadar resimlerdede görüldüğü üzere vede istanbul Beykoz Kavacık Ege Elektronik LG Servisi raporu var elinde. Raporda aynen Panel İçinde Kelebek Var . Yazılı ibaresi var. Ömrüm olduğunca TEKNOSA ve LG firmalarını en büyük sosyal paylaşım sitelerinde gücümün yettiğince ne kadar basit ne kadar müşterisinin arkasında durmayan , duramayan aciz zavallı bir şirket olduklarını her fırsatta her platformda dile getireceğim.Bizler zengin insanlar değiliz.Kırk kere düşünüyoruz bir şey almak için . Hele hele askeri ücretin 800 tl olduğu ülkemizde 4 askeri ücret parası verip bir TV alıp oda AYIPLI ÜRETİM HATALI bir TV çıkınca sinirlerimiz bozuluyor. Canımız sıkılıyor. Para kolay kazanılmıyor.Em ufacık bir hakkım varsa!!! Kiiii olduğunu düşünüyorum . LG ve TEKNOSA firmalarına ve sorunumu çözmeyen çözmek istemeyen başta Türk LG Distribitörleri - Yöneticileri ve Çalışanları Kime hakkım geçtiyse helal etmiyorum. Haram Zehir Zıkkım Olsun.
    Şimdi LG tutsa seni Hayvan Hakları ile ilgli bir kuruma şikayet etse, plazmada kelebek besliyor, doğal olmayan ortama hapsetmiş diye , al başına belayı.
    Neysa şaka bir tarafa, dostum, panelinde hata yoksa, kelebeği çıkarttır kullanmaya devam et. yarın yeni bir tv verirler, onunda paneli dandik çıkar. elektronik alet bunlar sonuçta, keyifle geçireceğin bir iki yılı bu sefer kötü panel izleyerek geçirirsin.

    Yada,, Samsungu ara, deki elimde içinde kelebek olan LG marka bit led tv var, satayım size de. Onlar alır belki reklamlarında kullanırlar LG ye karşı. rakip firma nasıl olsa, Bir reklamlarında ,, bizim panellerimizde kelebek çıkmaz asla diye gösterseler lg amblemli paneli, LG nin acaip etekleri tutuşur. Yada başka bir panel firmasına . bakarsın birşey olurmu olur. En azından bir kaybın olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CUMHUR45

    Şimdi LG tutsa seni Hayvan Hakları ile ilgli bir kuruma şikayet etse, plazmada kelebek besliyor, doğal olmayan ortama hapsetmiş diye , al başına belayı.
    Neysa şaka bir tarafa, dostum, panelinde hata yoksa, kelebeği çıkarttır kullanmaya devam et. yarın yeni bir tv verirler, onunda paneli dandik çıkar. elektronik alet bunlar sonuçta, keyifle geçireceğin bir iki yılı bu sefer kötü panel izleyerek geçirirsin.

    Yada,, Samsungu ara, deki elimde içinde kelebek olan LG marka bit led tv var, satayım size de. Onlar alır belki reklamlarında kullanırlar LG ye karşı. rakip firma nasıl olsa, Bir reklamlarında ,, bizim panellerimizde kelebek çıkmaz asla diye gösterseler lg amblemli paneli, LG nin acaip etekleri tutuşur. Yada başka bir panel firmasına . bakarsın birşey olurmu olur. En azından bir kaybın olmaz.

    Alıntıları Göster
    Beyler Arkadaşa destek çıkalım
    ne kadar sosyal sayfa, site, forum var ise paylaşalım ardından mail bombardımanına tutalım.
    bugün ona yarın bize yeter bu kan sömürücüler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanleanne

    Beyler Arkadaşa destek çıkalım
    ne kadar sosyal sayfa, site, forum var ise paylaşalım ardından mail bombardımanına tutalım.
    bugün ona yarın bize yeter bu kan sömürücüler

    Alıntıları Göster
    tazminat davası aç bak bakalım ne hallere girecekler değiştirmek için
  • Değerli Arkadaşlar destek verdiğiniz için çok teşekkür ederim . Saygılarımla . Esen kalın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfci19

    Değerli Arkadaşlar destek verdiğiniz için çok teşekkür ederim . Saygılarımla . Esen kalın.
    LG'nin müşteri memnuniyeti yerlerde sürünüyor gerçekten. Bir kere malı sattılar mı onu değiştirmemek için kırk takla atar bunlar. Madem teknik servis ve hizmetleri hiçbir hak tanımıyor kullanıcılarına o halde ne diye garantili ve servis hizmeti olan bir mal alıyoruz ki? Kaçak mal al daha iyi, nasıl olsa her halükarda bir muhatap bulamıyorsun karşında. Ben de iki ay önce bir plazma aldım. 10-15 dakikada ekranda sabit olmayan kanal logoları bile iz bırakıyor. Hem de yüksek olmayan ayarlarda! Doğru düzgün, rahat rahat TV izleyemiyoruz. Müşteri hizmetleri yapabilecekleri bir şey olmadığını, bunun plazmanın yapısında olduğunu söylüyorlar inatla. 10 dakika ne demek yahu? Plazmanın yapısında ama bu kadar kısa sürede olamaz, kimsede olmuyor diye aptala anlatır gibi anlattım defalarca ama iyice aptala yattılar anlamamak için. Bir daha LG alırsam iki olsun. Kimseye de tavsiye etmem. Benim de yapabileceğim bundan iyi bir şey yok sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kultablasi -- 6 Şubat 2014; 13:16:30 >




  • Dün LG Müşteri Hizmetletinden bir bayan aradı.Şikayetvar ve şikayetim var sitelerindeki LG TV içinde kelebek var şikayetimle ilgili . Özür dileyip kusura bakmayın beyfendi.Yeniden Arıza Kaydı Oluşturup Servis Yönlendirmesi Yapalım dedi. Peki Sonra ne olacakki dedim. ZATEN birinci LG servisi geldi baktı TV ye (PANEL IÇINDE KELEBEK VAR) raporu düzenledi. Ikinci servis ne yapacak dedim.İkinci defa Panel içinde Kelebek vardır raporu alırsınız dedi. Ben bu raporları çerçeveleyip duvarımı asacağım . Sonuç ne olacak Hanfendi diye ısrarla vurguladım. Hele siz bi raporu alın yeniden görüşürüz dediler . Papağan gibi aynı şeyleri söyleyip tekrar etmekten ve benim telefonu bir an önce kapatmamı ister gibi kestirip atmaktan en önemliside LG insanları APTAL yerine koymasından sinir oluyorum . Biz müşteriler Veli Mimetsek sorunumuza çözüm bulmalılar.Sabah Akşam aklıma geldikçe AH ediyorum. Allah belâlarını versin diyorum. 850 tl askeri ücretin olduğu bir ülkede 3150 tl verip TV alıyorsun ve içinden Kelebek çikıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfci19

    Dün LG Müşteri Hizmetletinden bir bayan aradı.Şikayetvar ve şikayetim var sitelerindeki LG TV içinde kelebek var şikayetimle ilgili . Özür dileyip kusura bakmayın beyfendi.Yeniden Arıza Kaydı Oluşturup Servis Yönlendirmesi Yapalım dedi. Peki Sonra ne olacakki dedim. ZATEN birinci LG servisi geldi baktı TV ye (PANEL IÇINDE KELEBEK VAR) raporu düzenledi. Ikinci servis ne yapacak dedim.İkinci defa Panel içinde Kelebek vardır raporu alırsınız dedi. Ben bu raporları çerçeveleyip duvarımı asacağım . Sonuç ne olacak Hanfendi diye ısrarla vurguladım. Hele siz bi raporu alın yeniden görüşürüz dediler . Papağan gibi aynı şeyleri söyleyip tekrar etmekten ve benim telefonu bir an önce kapatmamı ister gibi kestirip atmaktan en önemliside LG insanları APTAL yerine koymasından sinir oluyorum . Biz müşteriler Veli Mimetsek sorunumuza çözüm bulmalılar.Sabah Akşam aklıma geldikçe AH ediyorum. Allah belâlarını versin diyorum. 850 tl askeri ücretin olduğu bir ülkede 3150 tl verip TV alıyorsun ve içinden Kelebek çikıyor.
    şaka değil gerçek;

    benim 32eh6030 tv ninde havalandırma ızgaraları çok büyük
    geçen yaz 2 tane küçük böcek girdi. Tv nin içinde 2 gölge var geziyorlar önce panelde bi sıkıntı var sandım sonra kanatları görünce anladım. Zavallılar sağ lat köşede telef oldular hala içerdeler çok dikkat edersem görebiliyorım siyah gölgelerini .
    yazın ekranın üstüne bez serdim girmesinler diye.
    Lg ye özel bir durum değil
    ben uğraşmadım çünkü normal arızalara bile bir şey yok diyen bu servislerden bi cacık olmaz.
    DEğişim olursa bundan kötü bir tv gelir çünkü panel de 1 gr sızma yok, spva siyahlar şahane nazar boncuğu olarak kurudular içerde

    benim böcüklerden biri yapıştığı yerden düşmüş diğerinin gölgesi duruyor resimde bakın

     LG şikayet TV panel içinde kelebek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iorfa -- 9 Şubat 2014; 19:38:27 >




  • Arkadaşlar olayın üstünden aylar geçmesine rağmen hiçbir olumlu gelişme olmadı.LG firması KALİTESİZLİĞİNİ Maximum düzeyde korumaya , vatandaşın zar zor biriktirdiği üç kuruş paraya tenezzül edecek kadar KAN EMMEYE , KUL HAKKI YEMEYE , AH ALMAYA devam ediyor. Aklıma geldikçe sürekli hakkımı yiyenlere hakkımı helal etmediğim gibi ZEHIR ZIKKIM OLSUN. diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfci19

    Arkadaşlar olayın üstünden aylar geçmesine rağmen hiçbir olumlu gelişme olmadı.LG firması KALİTESİZLİĞİNİ Maximum düzeyde korumaya , vatandaşın zar zor biriktirdiği üç kuruş paraya tenezzül edecek kadar KAN EMMEYE , KUL HAKKI YEMEYE , AH ALMAYA devam ediyor. Aklıma geldikçe sürekli hakkımı yiyenlere hakkımı helal etmediğim gibi ZEHIR ZIKKIM OLSUN. diyorum.
    Hiçbir görüntü bu kadar canlı olmamıştı ::LG:::
    Ağlanacak halimize gülüyoruz aslında.
    Biz tüketiciler olarak; kaliteden yoksun, müşteri memnuniyetini arka plana atan bu markalara bu paraları verdikçe o panellerin içerisinden kelebek de çıkar timsah da. Duyarsızız toplum olarak. O kadar ki artık bu duyarsızlık yıllarca genlerimize işlemiş. Arkadaşı tebrik ederim hakkını arama hususunda elinden gelen herşeyi yapmış ama kaçımız böyleyiz ki. Kendi alın terimizi kendi emeğimizi zor şartlar altında sağlığımızı kaybetmek pahasına kazandığımız rızkımızı böyle çakallara kaptırıyoruz.
    Yazıklar olsun ....




  • Bende philips tvnin panelde cizgiler ardi. Tv 2 yillik lcd. Servis sıfır led getirdi 2yil da garantili yani garanrantide yeniden baslamis oldu. Yani hem garantisi onumuzdeki ay bitecek olan tv yenilendi hemde sifir led gelmis oldu. Napalim madem sikayetleri yaziyoz tesekkurleride yazalim dedim.https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=88891303



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kugutex -- 8 Mart 2014; 8:31:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kugutex

    Bende philips tvnin panelde cizgiler ardi. Tv 2 yillik lcd. Servis sıfır led getirdi 2yil da garantili yani garanrantide yeniden baslamis oldu. Yani hem garantisi onumuzdeki ay bitecek olan tv yenilendi hemde sifir led gelmis oldu. Napalim madem sikayetleri yaziyoz tesekkurleride yazalim dedim.https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=88891303
    LG 42LM640 FULL HD 3D LED LCD TV aynı durumda bende yaşıyorum Tv garantisi biteli 15 gün oldu içinde sinek farkettik. Sinek girmiş ve orda ölmüş. Anlaşılan kelebeği halledemeyen adamlar bizim sinepe tövbe çare bulamaz. Siz siz olun LG sakın almayın... Müşteri Hİzmetleri ve servisler sıfır...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.