Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (256. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.655
Cevap
259
Favori
358.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gfblugano35 kullanıcısına yanıt
    Digitürk o 4k modülü getirse. Modüllü üye olacağım diyorum adamlar modül yok diyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • slhsyn55 S kullanıcısına yanıt
    Bana pazartesi getirip kuracağız dedi bakalım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gfblugano35 kullanıcısına yanıt
    Bende de Kutu var, modüle geçiş için ekstra ücret vs istediler mi sizden?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar merhaba , sizden bir konuda tavsiye isteyecektim. 20.07.2020 yılında mediamarkt dan lg gx oled aldım. 2 yıl LG garantisi ve +3 yıl Mediamarkt ın G+ uzatma garantisi aldım .


    Fatura da detaylı gözüküyor. Tv de malesef köşelerde ölü pixel ler çıkmaya başladı. normal kullanımda görünmüyor ekranı full yeşil yada mavi yapınca dibine girince fark ediliyor.


    Bu G+ koruma panel değişimi yapar mı? Genelde tv yi pert çıkartıp para iadesi teklif ediyorlarmış.



    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu






    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu




  • MarvelX kullanıcısına yanıt

    +2 yıl almışsınız 3 yıl değil. garanti iş yapmaz perte çıkarır kabul etmeyip hakem heyetinden misliyle değişim talep edin yeni cihazı alın.

  • CorleoneXT kullanıcısına yanıt

    bu tip ölü pixel hatalarında zaten panel değişimi hariç kurtuluş yok .. bu hafta tv yi alacaklar bakalım süreç nasıl olacak.


    Sanırım panel değişimi yerine yeni tv verirler.


    Süreç ile ilgili gelişmeleri yazarım buraya

  • strier S kullanıcısına yanıt
    Gelişme varmı aeevis kaydı açtınızmı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MarvelX kullanıcısına yanıt

    Doğru kanıya varmışsınız ama süreç o kadar sancılı olacak ki size sinir harbi geçirtecekler. Önce panel değişimi yapmak için son ana kadar zorluyorlar.


    Siz her defasında kabul etmeyecek ve misli ile değişim talebinde bulunacaksınız. En sonunda Mecburen THH'ne gitmek durumunda kalacaksınız. Sonuçta misli ile değişim kararı çıkacak ve size yeni bir ürün gönderilecek. Hepimizin yaşadığı senaryo bu şekilde.


    Bu da ortalama 1 ay gibi bir süre alacak. Sakin kalmaya özen gösterin.

  • MarvelX kullanıcısına yanıt
    yalan dolan bu garanti uzatma işi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Televizyonun arkasına nazar duası Ayetel kürsi yapıştıracam bozulmasından ziyade bu aptal servisle ugraşmak istemiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    tmm o zaman panel değişimi değil , misli ile değişim isteyeceğim . evet biraz uzun sürecek fakat para vererek aldığım hakkı sonuna kadar kullanırım.

  • MarvelX kullanıcısına yanıt
  • Merhaba uygulama mağazasına bağlanamıyorum; 15.43.AF uyarısı var.
    Ne yapmam gerekli acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • entropi13 kullanıcısına yanıt
    Servis kaydi actim bayramdan once geldiler, " instart!" yapip gittiler, televizyonu goturmeyelim sorun devam ederse bayramdan sonra bakariz dediler. tatilden yeni dondum tekrar servis cagiracagim ama maalesef pek umidim yok, is biraz uzayacak gibi çünkü vertical banding icin voltaj dalgalanmasi olabilir dediler, bunun voltajla alakasi yok izler hep ayni yerde bu bir panel sorunu diyorum, servis menusundeki kayıtlara bakip "remote key" ifadesini gosterip! bakin voltaj sorunu olmus diyorlar, işimiz var anlayacağınız, süreçte herkesten destek bekliyorum. su an kullanim saati 150 saat birkac gun sonra tekrar sorunlari fotoğraflayıp bir kayit daha açacağım bakalim neler olacak. İlginiz icin teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strier -- 9 Temmuz 2023; 16:56:12 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gidavcak G kullanıcısına yanıt

    bende de aynı sıkıntı var ya, fabrika formatı falan mı atmak lazım ne yapacaz anlamadım

  • gidavcak G kullanıcısına yanıt

    Yakın zamanda sözleşmeler yenilendi bildirimi geldi. Mağazadan çıkış yapıyor onaylamazsanız.


    Tekrar üye girişi yapmanız yeterli. LG Thinq üzerinden hızlıca yapabilirsiniz.

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    ek bilgi olarak veriyim genel temizlik 500 saate çekildi yeni cihazlarda

  • erenbb34 kullanıcısına yanıt

    Kaynak nedir? Kesin bilgi ise konu sahibini bilgilendirelim ilk mesaja tuttursunLG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu 

  • Teşekkürler; LG thinq üzerinden giriş yapınca düzeldi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.