Bildirim
LG OLED 55EG920 (17. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
-
bende şimdi tekrar baktım. 6-7 tane çok küçük nokta daire şeklini almış ben bir piksel olarak düşünmüştüm ama galiba 6-7 tanenin birleşimi -
SN.HZB.Geçmiş olsun kardeşim,Çok kişiyi uyardınız,bilgilendirdiniz.Sağolun.Bende Oled almaya karar vermişken sert bir" U" dönüşüyle SUHD aldım.İnşaallah mahkeme lehinize karar verir,Siz davanız da haklısınız.Böyle büyük bir firmanın sizi mağdur etmek yerine sizi mutlu etmesi gerekirdi,Bu bile ayıp olarak yeter. -
Teşekkürler. tv niz hayırlı olsun. Malesef ülkemizde böyle sorunlar oluyor. firmalar ne kanun tanıyor nede müşteriye saygı var. -
Daha öncede yazdım tekrar yazayım. tv nin şu yada bu markasından ziyade sorun çıktığında müşterinin yanında olan onu mağdur etmeyen firmalara yönelmeliyiz. her tv de arıza çıkabilir bu çok normal bir şey. işte kırılma noktası bundan sonra. bu durumda firma sizi mağduriyetten kurtarıyorsa mesele yok lg gibi ben sattım bana ne diyorsa orası vahim işte. benim skıntım tv nin problemli olması değil vurdum duymaz müşterisini azarlayan mağdur eden etmeye devam eden LG türkiye müşteri hizmetleri. sen dünya devi olsan ne olurki. avrupada kuzu gibisiniz türkiyede aslan. -
bu benim başıma geldi gerçi çok kişinin başına geldi herkes burda derdini anlatmıyor. benim yerimde sizde olabilirsiniz. bu tv bu şekilde seyredilmez. hayır seyredeceksin diyor. bu durum biliniyor. yarın bir sorunda kendilerini kurtarmak için kitapçığında böyle bir şey olacağını bu değişim ve para iadesi yapılmayacağını belirterek insanların önünü kesmişlerdir. mahkemelerde biz bunu kitapçığına yazdık müşteri bunu bilerek aldı demek için. ama kimse onlar gibi düşünmüyor. 100 kişinin başına gelse 99 nu kitapçığında yazıyor diye kandırıp önünü kesiyorlar bende bunu yargıya taşıdım sonucunu göreceğiz. bilirkişi bile açıkca bunu kitapçığında yazmak değil müşteriye bunda logo yapışması olur değişim yapmayız diye taahhütte imzalatsan tüketici kanununda bunun yeri yok kanuna aykırı kitapcığınıza koymanız hiç bir şekilde müşteriyi bağlamaz. zaten kitapçıkta kutunun içinde tv aldıktan sonra okunan bir şey.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 9 Temmuz 2016; 12:29:42 >
-
bunun yanında alıpta memnun olan arkaşlarda var. 100 tv nin 100 de olacak diye bir şey yok. zar atmak gibi. belki ondada var farkında değil. belkide yok bilemeyiz. bunun yanında bendede 7 günlük logo yapışmasını farkettim. 5 ay sonrada ölü pikseller çıktı. özellikle şerit yapışmaları 10-15 dk. oluyor. uzun süre seyretmene gerek yok. adam kitapçığında talimat veriyor 1 saatten fazla seyretmeyin. ne yapalım filimin yarısında bırakalımmı yada maçı ya ilk yarısını yada 2. yarısını seyredelim. gerisini daha sonra özetlerde seyrederiz. tv seyretmeye böyle kısıtlama gelirmi hangi devirdeyiz hangi teknoloji bu. çocuk çizgi filim seyredecek 1 saat doldu kalk desen çocuk kalkarmı tv başında. çocuk ne anlar logo yapışacağından. bu tv yüksek teknolojiymiş ondan logo yapışması oluyormuş. komikliğe bakarmısın. biz bunu yarım yamalak yapıp piyasaya sürdük demiyorlarda. sen 1 saatten fazla seyrettin bir kanalı bizden sorumluluk gitti garanti kapsamında değil deyip insanlara yuttururlar.
-
bir konuyu daha aydınlatmak istiyorum. Arkedeş aLLyC bazı konularda haksızca beni suçladı. kendi penceresinden belki haksız göründüm. beni uzlaşmadan kaçan lg nin bana sunmuş olduğu çözümlere yanaşmamakla suçladı. Tamir yapmak haricinde hiç bir çözüm bana sunulmadı. mahkemeye vermeden önce ve mahkemenin yeni başladığı dönemlerde lg nin tüm birimlerini email twitter facebook telefon ile defalarca aradım. ve yazdım. bugüne kadar 1 kişi dönüpte ne derdin var arkadaş demezmi. demediler en yetkilisine kadar aradım. firmalar çözüm sunsada sunmasada usulen ararlar müşterinin en azından derdini dinlerler. ben mahkemelerde zaman geçirmeye meraklımıyım. ne kadar süreceğide belli, değil. ben her koşulda haklıyım. haksızlık lg müşteri hizmetlerinde. insan yerine konulmadık. bazıları yinede haksız sensin derlerse onada saygı duyarım ama dikkate almam. -
Arkadaş aramızdaki konu kapanmadı mı ? Siz beni firma yetkilisi görüp bana hakaretler yağdırmadınız mı ? Hakaret ederken haklı mı oluyorsun? Bu mesajlarınız silindi ki haklı konunuzda haksız olmayın diye, size söylediğim konu tamire gönderseniz panelin arızalı olduğu daha çabuk anlaşılır ve çözümlenebilir yaklaşımıdır.
yukarıda haklı olduğunuzu da söyledik daha neyin peşindesiniz ?
Senelerdir bu forumda yazarım senin gibisini görmedim. Hem hakaret ediyorsun hem de üste çıkmaya çalışıyorsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 11 Temmuz 2016; 2:22:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşım çok alıngansın sana hakaret etmem. etmedim. sadece beni haksız yere suçladı dedim. bu hakaret değilki. neyse ilginize teşekkürler. -
Merhabalar;
Amerikada EG960V 1800$ a kadar bulunabiliyor. Önümüzdeki ay Amerikaya gideceğim. Eğer Amerikadan alır isem gerek getirme anlamında gerekse ntsc-pal olayında sıkıntı yaşar mıyım? -
-
senin panel çöp olmuş kardeş yazıkki yazık -
çöp oldu evet. lg yüksek teknolojilerde bu normalmış böyle seyret biz paramızı aldık sen ne yaparsan yap diyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: hzb
çöp oldu evet. lg yüksek teknolojilerde bu normalmış böyle seyret biz paramızı aldık sen ne yaparsan yap diyor.
lg sana ayıp etmiş hocam dünya çapında çok büyük bifirma alıp değiştirse belki sen burda müşteri memnuniyeti sebebiyle bizlerrede vesile olabilirdin alalım diiye ama ben burda seni gördüktn sonra vazgeçtim oled almaktan ..
kendi ayaklarına sıkıyolar bilinçli alışveriş yapanlardan .. -
lg bana ayıp etti mahkemede bile bu tv yi normalmış gibi savunuyor pislik devam ediyor. uzatmak için kendi lehine çevirmek için herşeryi yapıyorlar. müşterisine çok saygılılar. sattıkları malında sonuna kadar arkasında duruyorlar. teşekkürler lg türkiye müşteri hizmetleri siz tarihe geçecek insanlarsınız. -
Gerçekleri burda yazıp belgelediğim için bana kızan tüm arkadaşlardan özür dilerim. rahatsız olanlarda olacak. biz firma elemanı değiliz vatandaşız müşteriyiz. müşteri her zaman haklıdır. -
quote:
Orijinalden alıntı: hzb
Gerçekleri burda yazıp belgelediğim için bana kızan tüm arkadaşlardan özür dilerim. rahatsız olanlarda olacak. biz firma elemanı değiliz vatandaşız müşteriyiz. müşteri her zaman haklıdır.
hocam sana sonuna kadar hak veriyorum.kendimi senin yerine koyuyorum bende 9000 lira versem aynı sorunu yaşasam bende lg hakkın iyi niyetli şeyler düşünmezdim.sonuna kadar haklısın hocam benim gibi tv ye hatırı sayılır miktarları vermeyi göze alanları bilinçlendirdiğin için ayıca teşekkürler .. -
LG bana çok kızıyor ama niye insanları uyandırıyorsun diye.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X