Şimdi Ara

LG OLED 55EG920 (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
9
Favori
33.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kaju waffle K kullanıcısına yanıt
    Arkadaş servisler değişim için genel merkeze yazarlar genel merkez büyük ihtimal değişim talebini kabul etmiyecekler tamirat yapalım diyecekler. çünkü bütün oled tv lerde bu sorun çıktı. bunun altından çıkamazlar. tamirat dediği yazılımla ekranın yıkanıp temizlenmesi. bu geçici bir çözüm. bunu yaptıktan sonra ekran temizleniyor. fakat 10 dk dahi tv seyretseniz logo bant şerit yapışmaları devam ediyor. tamirat olduktan sonra sorun bi,tmiyor. seyrettiğin sürece bu devam edecek sizde tv yi alıp serviste temizlettireceniz. yasal olarak ayıplı üründe müşterinin talebi tamir ettirmekse tamir edilir para iadesi istiyorsa para iadesi edilir. kanun açık ve nettir. para iadesine yanaşmıyacağı için mahkeme sürecini başlatmanız gerekir. bu tv fatura tarihinden itibaren 6 ay içinde olması gerekir. mahkemeden sonra hakkını alırsın. ama süreç uzun. bizde 5 aydan beri burda bunu anlatmaya çalışıyoruz. bu oled ler sorunlu türkiye lg müşteri hizmetleri daha sorunlu. çok uğraşmanız gerekir. allah kolaylık versin. bende logo bant yapışmasının haricinde yaklaşık 15 gün öncede tv nin tam ortasında kırmızı yıldız şeklinde ışık belirdi devamlı yanıyor. çok rahatsız edici piksel sorunu. insanlar hala alışveriş merkezinde gördüm çok güzeldi bayıldım diyor. arkadaş burda 4 k üst düzey makinalarla çekilen demoları seyrediyorsun. sen evde oturup hd bile olmayan yayın seyredeceksin. bu görüntüler orda yok. kendinizi kandırmayın. bunlarda sorun diğerlerinden fazla. bende aldandım siz aldanmayın diye yazıyorum. karar sizin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 3 Haziran 2016; 11:31:55 >




  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Hocam çok geçmiş olsun gerçekten üzüldüm umarım haklı mücadeleniz sonunda sizin istediğiniz olur..
  • kaju waffle K kullanıcısına yanıt
    Ben yasal hakkım olan değişim istedim onlarda tamir harici bir şey yapamıyacaklarını değişim veremiyeceklerini söylediler. bende mahkemeye paranın iadesi olarak müracaat ettim. şimdi ana para mahkeme masrafları yasal faizi avukatlık ücretiyle beraber ödüyecekler. tabi mahkeme olayını 100 kişide 1 kişi yapıyor onlarda bunu bildikleri için müşteriyi sindirmeye çalışıyorlar. mahkemeden korkmayın. kanunlar açık ve net. zaten benim davam sonuçlandıktan sonra bunu yayınlıyacağım. buda emsal karar olacak. herkes hakkını bu karar üzerinden arıyabilecek. logo yapışma sorunu ayıplı mal değil değiştirme yapmam diyen firmanın ayıplı mal olduğunu değiştirilmesi gerektiğini onaylayan bir karar çıkacak. bekliyoruz 4 ay kaldı. ondan sonra değiştirmiyorum deme hakları kalmıyacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 3 Haziran 2016; 14:03:44 >
  •  LG OLED 55EG920
     LG OLED 55EG920
     LG OLED 55EG920
     LG OLED 55EG920
     LG OLED 55EG920
     LG OLED 55EG920
     LG OLED 55EG920
     LG OLED 55EG920




  • tv de görüntü yokken ekranda her türlü logo , yazı ve şekil yapışmış vaziyette..Peki ekran açıkken yani görüntü varken bunlar rahatsızlık veriyormu ? Aynı şekilde diğer tv lerin ekranında ışık sızması var ....ama görüntü varken rahatsız etmiyor....
    Firma bunu savunabilir..davayı kaybetme ihtimalınız olabilir...
  • ya_meraktan Y kullanıcısına yanıt
    görüntü varkende bunları görebiliyorsunuz rahatsızlık veriyor. bilirkişi raporunda bunun ayıplı mal olduğunu tv nin bu şekilde seyredilemiyeceğini belirtti. firmanın bunu kabul etmemesi normal onlar kendilerini bunun ayıplı mal olmadığını ileri teknolojide bunların olabileceğini normal olduğunu savundular tabiki önemli olan bilirkişinin raporuydu. oda ayıplı mal olduğunu şikayetçinin talebinin yerine getirilmesi gerektiğini beyan etti. Hayırlısı.https://www.youtube.com/watch?v=b0J2RyIMbKE&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=b0J2RyIMbKE&feature=youtu.be




  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Hocam senin tv de yazilim hatasi var tv silmiyo izleri niye surekli resim koyuyosun anladik iz kaliyo bide senden baska sorun yasayan yok niye oledleri kötülüyosun sadece sende sorun var elektronik cihaz hata payi olabilir 1000de 1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak_YILDIZ

    Hocam senin tv de yazilim hatasi var tv silmiyo izleri niye surekli resim koyuyosun anladik iz kaliyo bide senden baska sorun yasayan yok niye oledleri kötülüyosun sadece sende sorun var elektronik cihaz hata payi olabilir 1000de 1

    8000 lira verip adamın yaşadığını sen yaşasan birde LG Türkiye kendine iyi bak dese ve "deseniz ki 1000 de 1 benim başıma geldi ama canınızı sıkmayın alın ,bende ki yazılım hatası."
    O zaman haklısın.
  • Lg ye isi dusen anlar sinir harbini. Ben zamanında cok ugrasmistim. Lg den evimde 2 tv bir lg g3 birde ses sistemim var cok şükür bir kere isim dustu oda kanser olmama yetti. Sen gidip bi tv ye turkiye sartlarinda astronomik sayilacak sekilde para veriyosun karsinda mahalle bakkalindan hallice insanlarla muhattap oluyosun. Su an evimdeki butun urunler tikir tikir calisiyo bu acıdan şanslıyım ama gidip lg nin urunlerine 3bin 4bin verirseniz uzulen siz olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mokinto kullanıcısına yanıt
    Başka sorun yaşayanlarda değişim kararı çıktı diye yazanlar oldu bence bu arkadaş çok terslesti sorun çıkınca onlarda işi Yokuşa sürdü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak_YILDIZ -- 30 Haziran 2016; 8:56:06 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak_YILDIZ kullanıcısına yanıt
    nASIL TERSLEŞTİM BİR ANLATABİLİRMİSİN. SİZ BU İŞİN NERESİNDESİNİZ. SADECE HAYALİ YORUM YAPIYORSUNUZ. NASIL TERSLEŞTİĞİMİ BİR ANLATIN SİZ FİRMADAN ÖĞRENDİĞİNİZ BİR ŞEY VARSA YAZIN BİZİ AYDINLATIN. FİRMANIN MÜŞTERİYLE TERSLEŞME LÜKSÜ YOK ORASI HACI YUSUFUN BAKKAL DÜKKANI DEĞİL DÜNYA ÇAPINDA BİR FİRMA. BAŞKALARINI TV SİNİ DEĞİŞTİRDİ DİYORSUN BUNA İNANMIYORUM GERÇİ DOĞRUYSA BİRİNE BAŞKA UYGULAMA DİĞERİNE BAŞKA UYGULAMA YAPAMAZ. YAPIYORSA ODAHA VAHİM BİR OLAY OZAMAN TORPİL PEŞİNDE GEZECEZ LG DE TANIDIK BİRİNİ BULUP İŞİMİZİ HALLEDECEZ. BENİMGİBİ TANIDIĞI OLMAYANDA MAHKEME KAPILARINDA SÜRÜNECEK.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 30 Haziran 2016; 10:36:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    nASIL TERSLEŞTİM BİR ANLATABİLİRMİSİN. SİZ BU İŞİN NERESİNDESİNİZ. SADECE HAYALİ YORUM YAPIYORSUNUZ. NASIL TERSLEŞTİĞİMİ BİR ANLATIN SİZ FİRMADAN ÖĞRENDİĞİNİZ BİR ŞEY VARSA YAZIN BİZİ AYDINLATIN. FİRMANIN MÜŞTERİYLE TERSLEŞME LÜKSÜ YOK ORASI HACI YUSUFUN BAKKAL DÜKKANI DEĞİL DÜNYA ÇAPINDA BİR FİRMA. BAŞKALARINI TV SİNİ DEĞİŞTİRDİ DİYORSUN BUNA İNANMIYORUM GERÇİ DOĞRUYSA BİRİNE BAŞKA UYGULAMA DİĞERİNE BAŞKA UYGULAMA YAPAMAZ. YAPIYORSA ODAHA VAHİM BİR OLAY OZAMAN TORPİL PEŞİNDE GEZECEZ LG DE TANIDIK BİRİNİ BULUP İŞİMİZİ HALLEDECEZ. BENİMGİBİ TANIDIĞI OLMAYANDA MAHKEME KAPILARINDA SÜRÜNECEK.

    hzb hocam sizin davanızda ne kadar haklı olduğunuzu biliyorum o konuda şüphe yok. Sadece yurtdışı forumları okurken genelde problemin bu compensation cycle dan sonra çözüldüğü iddia ediliyor yani kullananlar tv yi kumandadan kapatıp gece boyunca elektrikte beklettiklerinde düzeliyormuş problem. Tekrar çıkınca yine aynı işlemi yapıyorlarmış ki bu da durumun en kötüsü olarak bahsediliyor.

    2016 serilerinde ise bu IR olayını azaltmak için bir kaç mekanizma daha gelmiş (pixel shift) gibi ama yinede en önemli tedavi = compensation cycle deniyor dediğim gibi kaynak avforums.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak_YILDIZ

    Hocam senin tv de yazilim hatasi var tv silmiyo izleri niye surekli resim koyuyosun anladik iz kaliyo bide senden baska sorun yasayan yok niye oledleri kötülüyosun sadece sende sorun var elektronik cihaz hata payi olabilir 1000de 1

    Canı yanmış adamın ne yapsın ? Size göre oledler iyimi? fotoğrafraftaki rezilliği görmüyormusunuz Bu sabıkalı markanın çıkardığı her model
    sorunlarla dolu bu ülkede çoktan dükkanı kapatıp gitmeleri lazımdı şimdiye kadar. İnşallah sizin başınıza gelmez böyle durum o zaman ne yazardınız
    merak ettim.
  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Benim lg ile bi alakam yok hemserim sana şu kadar söyleyim servisin dediğini dinleyip tamir veya yazılım güncelleme yoluna gitseydin onlar kafadan değişim yaparlardi yada izleri temizleyip tekrar olunca kesin değişim yaparlardi sen kafadan mahkemeye gittiğinden sana yokuş yapiyolar ayrıca kullanma kılavuzunda yazan iz kalması garantiye girmez yazısı bütün tv lerde var plazma , led falan o yazı formalite te garantiye giriyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak_YILDIZ kullanıcısına yanıt
    Servis ilk etapta temizlemede yapılabilir ama sizin tv 15-20 günlük olduğu için değişim yapılması gerekir dedi. fakat genel merkez bunu kabul etmedi. kitapçığında bunun yazılı olduğunu değişim yapılmaz sadece tamir yani temizleme yapılır dendi. arıza olarak bunu kabul etmiyor zaten. görüşmeler neticesinde mahkemeden başka çıkış yolu olmadığı belli oldu. kimse mahkeme kapılarında bu sürecin geçmesini istemez. zaten ilk müşteri hizmetlerini aramamda bile fırça yedim. Beyefendi kitapçığını okumadınızmı bu normal orda yazıyor diye azarlandık. daha sonraki, azarlanmamızda cabası. sanki suçlu benmişim gibi. BEN BAŞTAN BERİ HEP AYNI ŞEYİ SÖYLEDİM SÖYLÜYORUM. TV LERİN HEPSİNDE ARIZA VE SORUN VARDIR. BU DOĞAL. DOĞAL OLMAYAN LG NİN MÜŞTERİYE AHLAKSIZ VE VURDUM DUYMAZ YAKLAŞIMI. BENİM MÜCADELEM BU AHLAKSIZ LG YETKİLİLERİ. TV MAHKEME BİR KARAR VERİR ONADA SAYGI DUYARIZ. BUNLARIN AHLAKSIZLIKLARINA KİM DUR DİYECEK MESELE BU. MAHKEMEDEN SONRA LEHİME KARAR ÇIKARSA ONLAR İÇİNDE GEREKLİ İŞLEMLERİ BAŞLATACAM KARARI BEKLİYORUM. TV NİN PARASININ İADE EDİLMESİNDEN ÇOK ONLARA (FİRMAYA) VERİLECEK CEZAİ İŞLEMLER BENİ DAHA ÇOK MEMNUN EDECEK.




  • Hocam öncelikle geçmiş olsun.bukadar imrenerek ve hatırısayılırbir miktar ödeyerek almış olduğunuz tv nin bukadar büyük bir sorun çıkarması çok büyük şanssızlık ki sizin ki bununla kalmamış be ukala servis yetkileri ve vurdum duymaz lg çalışanlarının tavırlarıyla karşılaşmışsınız bu daha da acı umuyorum ki dava lehinize sonuçlanır ve bu burnu büyük lg firmasına bizim gibi ülkelerde de vatandaşın haklarının olduğunu öğretirsiniz..
    Öte yandan bu başlığı görüp baştan sona okumadan önce iyiden iyiye eg960v ve sony9305 arasında gidip gelmekteydim sanırım eg960 ı alacaktım fakat hem bu tv ile ilgili yapmış olduğunız yorumlar (ülkemizde 4k yayın olmaması, normal yayınlarda oledin diğer tvlerden farkı kalmaması, hd yayınlarda gözle görülür aman aman fark yaratmaması) hemde lg servisi ve merkeziyle ilgili yaşamış olduğunuz sıkıntılar nedeniyle bu tv yi almaktan vazgeçtim.artı bu dönemden sonra artık yeni nesil tv lerin olede doğru kayması, gelişen tv teknolojisi nedeniyle şu aşamada sony9305 e de 8000 lira gibi bir rakam vermenin mantıklı olmadığı kanaatine vardım.evleneceğim için öncelikle 3000 bandında idareten bir tv alıp önümüzde ki dönemde oled teknolojisinin oturmasıyla beraber oled almaya karar verdim.
    Böyle bir başlık açıp bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim umarım en kısa zamanda dava lehinize sonuçlanır sağlıcakla kalın ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • unusual_pscho kullanıcısına yanıt
    arkadaşım çok iyi yaparsınız. şu an oled tv alma mantıklı değil daha ne olduğu belli değil. şu an bir bomba hiç bir firma buna cesaret edip çıkarmadı sadece lg çıkardı oda tamamen fiyasko. zamana bırakmak lazım. ilerde sorunları çözerlerse fiyatta normala inerse mantıklı. belkide 2 ene sonra çöp olacak normal bir tv alıp beklemek lazım. çöpede atsan zoruna gitmez 8-10 bin liraya aldığın tv yi kolay kolay çöpede atılmıyor. lg müşteri hizmetlerininde eline geçersen hem parana hemde bozulan piskolojine yanarsın. tv yi satıcı firmada özel çekim vidoolar seyredince çok güzel eve elince normal hd yayın bile seyredemiyorsun o görüntü zaten yok boşa kendimizi kandırmıyalım.
  • Eyv arkadaşım zaten konuyu tamamen pkudum senin yazdıkların benim için referans oldu beklemeye karar verdim bende.. 8-10 bin verio hd kanalları bile normal plazmadan aldığım görüntü gibi seyredeceksem gerçekten gerek yok bencede en mantıklısı teknolojinin oturmasını bekleyip şu arayı normal bitvyle geçiştirmek ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bence sony 55 xd 9305 almama kararınızı tekrar gözden geçirin xd9305 tv lg eg920 veya lg eg 960 aşağı bir tv değil artısı vardır eksiği yoktur türkiye pazarına panasonic ve sony oled tv sokmadığı sürece türkiyede oled tv oturmaz

    Sayın hzb davanızda sonuna kadar haklısınız ve yanınızda olduğumuzu bilmenizi isterim ve davayı çok yakından takip ediyorum sizden ricam konuda büyük harf kullanmamanız biliyorum çok tepkilisiniz sizi anlıyorum inşallah davayı kazanıp lg ufakta olsa ders verirsiniz
    Hayırlı bayramlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak_YILDIZ kullanıcısına yanıt
    plazmalarda logo yapışmaları vardı kitapçığında yazıyordu led lerde böyle bir olay yaşanmadı kitapçığındada böyle bir şey yazdığını görmedim. bu oled ve plazma tv lerde yaşanan bir olay plazma piyasadan silindi sayılır oled lerde balonu sönmeye başladı onlarda silinecek öyle anlaşılıyor. tabiki logo yapışma sorununu halledemezlerse. led tv de ölü piksel çıkıyor oled dede çıkıyor. led de logo yapışma sorunu yok oled lerde en büyük sorun. oledde ışık sızması benim tv de yok hakkını verelim. başkasında varmı bilmiyorum. oled alırken ben en azından sorunlerı aşmış bitirmiş bir teknoloji olarak düşünmüştüm yanılmışım sorunlara artı sorunlar eklenerek geldi.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.