Konu dışı olması nedeniyle mesajlar silinmiştir. Sorunlu Alışverişler bölümüne konu açabilirsiniz. İyi forumlar, |
★★★★ LG G7 ThinQ ANA KONU ★★★★ (306. sayfa)
-
-
Arka normal kamera da hafif bir siyah leke belirdi bende başına gelen var mı?
-
pil değişim yapmadım fakat bu sitede mevcut %95 orjinal çünkü cihaz tutmadığı için çakma parça üretilmediğini düşünüyorum güvenilir site
-
quote:
Orijinalden alıntı: yasin_92pil değişim yapmadım fakat bu sitede mevcut %95 orjinal çünkü cihaz tutmadığı için çakma parça üretilmediğini düşünüyorum güvenilir site
hangi site çinde çakması bir sürü var aslında orjinali bulmak mesele
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.akilliphone.com/incele/lg-bl-t39-3000mah-lg-g7-thinq-pil-batarya-101071
orjinal diye düşünüyorum ama tam bilemem
-
quote:
Orijinalden alıntı: yasin_92https://www.akilliphone.com/incele/lg-bl-t39-3000mah-lg-g7-thinq-pil-batarya-101071
orjinal diye düşünüyorum ama tam bilemem
1. derece çakma bu pilin rengi bile farklı :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu telefonda kaç saat ekran süresi alıyorsunuz. Wifi ile. Yüzde 50 parlaklık olarak ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar benim garanti bitmesine çok az kaldı. Pil performansı oldukça düştü. Garantiye göndersem değiştirirlerse su geçirmez özelliği kaybolur mu sizce. Ön camı düzgün yapıştıramamalarından korkuyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teoride yetkili servis onarım yaparken su geçirmezliğin korunması gerekir. Telefon garantiden geldikten sonra su geçirmezliğini kaybetmiş olursa tekrar onarım isteme hakkınız da var. Nokia 8'den ve servisinden ağzı çok yanmış biri olarak kaygılarınızı çok iyi anlıyorum ama bazen korkunun gerçekten ecele faydası yok hocam. Bugün pil performansının çok düştüğünden yakınıyorsanız 1 sene sonra o pil muhtemelen ya sizi delirtecek kadar performans kaybedecektir ya da belki de kamerayı açtığınızda telefon donacaktır/kapanacaktır. Ayrıca su geçirmezlik sonsuza kadar süren bir şey değil. Su geçirmezliği sağlayan bantlar genelde 2-3 yıl sonra özelliğini yitirmeye başlıyor. Yani telefonunuzun su geçirmezliği yakında kendi kendine de bozulabilir, servis menüsüne göre bozulmamış görünse de basınca ve kimyasallara karşı direnci ciddi şekilde azalabilir. O yüzden pille ilgili kaygınız varsa garanti bitmeden telefonu ya satın ya da onartın derim. Servisle ilgili kaygınız varsa bölgenizdeki LG servis(ler)ini araştırın ve telefonu servise göndermeden önceki halinin kanıtı olarak detaylı bir video çekin. En kötü ihtimalle Şengüller'le iletişime geçip telefonu onlara gönderirsiniz hocam. Her servis gibi Şengüller de "%100 başarılı" bir yer değil ama forumdan gördüğüm kadarıyla memnuniyet oranı genel olarak yüksek, sırf bu yüzden bile LG marka bir telefon tamir ettirilecekse Şengüller'e bir şans verilebilir diye düşünüyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 6 Kasım 2020; 0:34:49 >
-
İstanbul avrupa yakasında en iyi lg servisi hangisi hocam biliyormusunuz bende garanti bitimine doğru pili yenileteyim diyorum
-
Bildiğim kadarıyla şu an Avrupa yakasında telefon tamiri yapan LG yetkili servisi yok hocam, acı ama gerçek. Anadolu yakasındaki LG servisleri hakkında konuşacak olursak:
Şengüller: Arada ufak tefek sorunlu işlemleri/onarımları olsa da genel olarak memnuniyet seviyesi yüksek görünüyor. Ben de ilk aldığım V30'u ekrandaki ağır kusurlar sebebiyle kendileri üzerinden iade ettim. Kendilerini ekranın problemli olduğu konusunda ikna etmek için biraz çaba sarf etmem gerekse de telefon servise alındıktan sonra işlem hızlıca halledildi
MTV Elektronik: Burada işlem yaptırıp memnun olan da var, olmayan da. Ortalama bir servis diyebilirim. Lakin ben kendileriyle hem telefonda hem de yüz yüze görüştüğümde verdikleri kısa ve soğuk cevaplardan hoşlanmadım. Ayrıca Şengüller'in ulaşımı daha kolay
Ouno Service: Bu adamları Samsung servisi ve diğer markaların servisi olarak ikiye ayırıyorum. Ataşehir'deki merkez servisle ne zaman tamir için muhatap olsam sonu bir şekilde pişmanlık oldu çünkü telefonu onarırken yeterli özeni göstermiyorlar. Telefonunuzu mahallenizdeki telefoncuya verseniz o bile ekranı değiştirirken çerçeveyi boydan boya çizmez herhalde; ama nasıl oluyorsa buradaki arkadaşlar her seferinde telefonun bir yerini çizmeyi ve/veya başka bir arızaya sebep olmayı başardılar. Ouno'nun Samsung servisinden bahsedecek olursam kendilerinden Emaar Square'deki Samsung Experience mağazasında teknik servis hizmeti verirlerken 1 kez faydalandım. Ataşehir merkez servisin aksine burada son derece titiz ve temiz bir onarım yaptılar, telefonunu tamir ettirdiğim arkadaşım da çok memnun kaldı. Şimdi oradaki servisi kapatıp Ataşehir'de merkez servisin eskiden bulunduğu binayı Samsung servisi yaptılar sanırım. Ouno LG yetkili servisi de bu adreste görünüyor. Merkez servis ise bir sokak aşağıya taşındı (araları 50 metre bile değil ). Eğer burada LG için servis hizmeti veren ekip, Emaar Square'deki mağazadan transfer olmuşsa görece yeni bir LG servisi olmalarına rağmen kendilerini tavsiye edebilirim. Ama LG servisinde çalışanlar, merkez servisten gelenlerse veya merkez servistekiler gibi çalışan kişilerse ASLA tavsiye etmem. Uzun lafın kısası bir LG servisi olarak henüz fazla denenmemiş oldukları için kendilerini gönül rahatlığıyla tavsiye edemiyorum maalesef
Günün sonunda benim tavsiyem Şengüller olur hocam. Eyyorlamam bu kadar... Kafa şişirdiysek affola
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 9 Kasım 2020; 16:10:5 >
-
eyvallah hocam çok sağol baya açıklayıcı bi cevap olmuş baya olumlu bi mesaj üstelik. Gelecek Ağustos sonu garanti bitiyor cihazımın. Garanti bitmeden pili yenileteyim diyordum tercihim Şengüller olacak yeri baya uzak ama ne yapalım olmadı kargo ile gönderirim ama elden verince belki orda halledip verirler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X