Şimdi Ara

Lg G5 Sorun, Bilgi ve Deneyimler hk. (ANA KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
1.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar umarım yanlış bir yerede konu tekrarı yapmamışımdır.

    Lg G5 almış, alacak olan veya araştıranlara ithaf olunur.

    16.06.2016 tarihinde İstanbul Şişli Kanyon AVM Turkcell bayinden 3216.00 TL'ye aldığım. Lg G5 cihaz hakkında edindiğim sorun, bilgi ve deneyimleri paylaşmak istedim.

    1- LG G5 cihazımın oynar bir batarya soketi var yaklaşık 0.2 cm lik. Telefonun alt kısmının esnemesi çok rahatsız edici.
    2- Ayrıca uzaktan çok şık gözüken ekranın sağ sol ve alt kısmındaki cam kenarlarıyla PLASTİK (Metal olmayan!) çerçevenin buluştuğu alandaki ince boşluğa kum tanesi büyüklüğünde toz toprak her şey girebiliyor.
    3 - Aktif kullandığım LG G2, LG G3 ve LG G4 ten sonra metal kasasıyla övündükleri LG G5in ufak bir sürtünme veya alçak mesafeden düşmesi sonucu silikon koruyucusu olduğu halde muhtelif yerlerinde soyulma ve yarılmalar meydana geldi.

    Konuyla alakalı 01.07.2016 tarihinde cihazı aldığım Turkcell bayine gittim. Ramazan bayramı sonrası servise gönderebileceklerini, serviste cihazın inceleneceğini söylediler. Bende daha 10 gün kullanmadığım cihazımın açılarak işlem görmesini istemediğimden bayiye tekrar gidip cihazımı KVK ya göndermeleri için bırakmadım. ( KVK yla ilgili ilk cihazım htc one ximle alakalı kötü anılarım var, 2011 yılında 2 kez 600.00 tl paramı alıp telefonumu çöp olarak geri verdiler. Mahkeme işleride çok gereksiz ve yorucu. Olumlu sonuç alabilenlerde varmış.)

    Aldatmaya yönelik gerçek dışı reklam yapan LG ve Turkcell'den şikayetçiyim.

    Turkcell den şikayetçiyim Çünkü;

    16.06.2016 İstanbul Kanyon AVM'deki Turkcell bayiiden aldığım LG G5'e ait Platinum tarifeye geçenlere özel hediye LG Vr 360 gözlük ve LG 360 kamera taahhüt ettiği halde, bireysele devir ederek cihaz ve hediyelerini almak istediğim şirket hattıma ait; aylık minimum 81,00 TL ödediğim tarifeme ek olarak 24 ay*134,00 TL (3216.00 TL) aylık minimum 220.00 TL ödeyeceğim halde kampanya dahilinde olan LG Vr 360 gözlük ve kamerayı alamamış bulunmaktayım.

    Lg G5 teki Yazılımsal sorunlar ise ayrı konu;

    1 - Önceki lg cihazlarımda lgnin kendi web tarayıcısı vardı. Lg g5te ise sadece google chrome var.
    2 - Lg G5in Google chrome üzerinden video oynatırken wifi Direct ile lg la 660s smart tvye yansıtmak (share to tv) mümkün değil. Ancak daha önce kullandığım Lg G2 Lg G3 ve Lg G4ün kendi tarayıcılarından mümkündü.
    3 - Lg G5 te ki Miracast ın Lg la 660 s 3 d cinema smart tv deki performansı ve senkronizasyonu Lg G3 ün kinin yanına bile yaklaşamaz. Çok kötü 👎 ısınma olayı ise korkutucu.
    4 - Lg G5 cihazımda turkcell hat kullandığımı anlamışsınızdır. Takılı hattım turkcell. İşim nedeniyle telefonumu hiç kapatmam. Ancak telefonum açık olduğu halde uykudan uyandığımda muhtemelen beni arayan birçok kişiden haberdar olamazdım. Tabi ki sorgusuz sualsiz 3.00 tl aylık ücret alan kim aramış servisi olmasa. Çünkü şebeke telefonu yeniden başlatıncaya kadar bulunamıyor. 1 ayda 6 kez geldi başıma. Belki operator kaynaklı ancak yazılımsalda olabilir; emin değilim.
    5 - Lg G5 imde beni arayanlarla daha önce hiç yaşamadığım kadar alo alo ALOlaşma var, ses karşıya aramayı cevapladıktan sonra 2 sn rotarlı gidip geliyor. Bazende hat kesiliyor ve ses bozuluyor ancak son güncellemeden sonra biraz iyileşti gibi.

    Bu cihazda memnun kaldığın hiç bişeymi yok diyenlere müjde. Evet var;

    Yeni nesil usb type c kısacık kablo sayesinde %0dan %100 e 32 dkda şarz oluyor. 👍
    2300.00 & 3216.00 tlye değer mi? Siz karar verin!

    Yazdıklarımın Sorun yaşayanlar için bende henüz bir cevabı yok. Ancak cihazı almamış olanlar için faydalı olacağını tahmin ediyorum. Turkcell, Kvk veya LG Mobile den birilerinin çözümleri varsa dahi her birinden ayrı ayrı şikayetçiyim buyursunlar.

    Umarım okuyanlar vakitlerini harcadığımı düşünmez.
    Teşekkür ederim.

    0532 740 53 17
    Metehan Memişoğlu
    Güneşli İstanbul
    Fırıncı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metehan69 -- 19 Temmuz 2016; 20:07:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yaralı konu teşekkür ederim hocam başlığa ana konu yazarsanız güzel olur.
  • Dediğiniz gibi düzenleme yaptım ancak daha önce ana konu açan olmuştur heralde. Yinede teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metehan69 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar 1 hafta önce ben de Lg G5 aldım ve şu an serviste. Arkadaşın yazdığı ilk 3 maddeye aynen katılıyorum. Ek olarak neden serviste diyecek olursanız inanılmaz bir ısınma problemi yaşadım. Tabi buna ek olarak aşırı derecede hızlı bir şekilde bataryanın bitmesi problemi vardı. Henüz telefon geri gelmedi ama durum bu şekilde. Alacak arkadaşların iyi araştırmasını öneriyorum.
  • Bende G5 H860 almayı planlıyordum bugun :S
    GM 5 Plus D modeline döneceğim sanırım :(
  • abdurrahmaneroglu A kullanıcısına yanıt
    Cihazına umarım iade veya değişim çıkar kvkya giren cihazdan hayır gelmez dostum. Geçmiş olsun. Servisten çıkışı hakkında bilgilendirme yaparsan memnun oluruz. Tşkrler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben telefonu migrostan internetten aldım bir heycanla gold olsun diye h850 modelini alacğıma h860 modelini almışım daha 2 saat önce aldım parayıda verdim karttan çektiler.Bu modelin farkı çift sim kartlı olmasıymış ve internetin çıkacağı maksimum hız daha yavaşmış.Hız olayı önemli değil çünkü düşük olan maksiumum hızada türkiyede çıkamıyoruz zaten uzun sürede çıkamayacağız o belli benim endişem güncelleme vs almaması böyle birşey olurmu?Cihazı h850 ile değiştirebilirmiyim acaba fiyatlar aynı daha kargoyada verilmemiş
  • Bunlar ortak sorun mu acaba? Arka kısmının sıkıntı yaşattığını biliyordum. Günlük kullanımda o alt kısım hafifçe oynuyor mu? Eğer oynama varsa öyle konularda çok hassasım sinirime gidiyor.

    Edit: Hocam isterseniz yöneticilere söyleyin konuyu "Android Telefonlar - LG" bölümüne taşıyın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KhaZiggs -- 25 Temmuz 2016; 12:41:57 >
  • metehan69 kullanıcısına yanıt
    Telefon servisten geldi. Sadece güncelleme yükleyip geri vermişler sağolsunlar. Problemlerde zerre değişiklik yok gittim tekrar geri verdim ya iade alın ya da yenisini verin dedim ama iade hakkım var mı o konuda yardımcı olabilecek varsa sevinirim.
  • 14 gün içinde serviste işlem gören ürün değişimi veya ücret iadesi yasal hakkın. Yada garanti süresi içinde 3 kez işlem gören ürünün yenisiyle değişimide yasal hakkın. Bence üstünde dur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 29.06.2016 'da G4 yani LGH815TR model cihazımı anakart arızası tespiti ile servise verdim, ancak 20 iş günü dolmasına rağmen, cihaz ne değişti ne de iade verdiler, cihaz ilk 6 aylık süreçte olduğu için tamir yapılmasını istememiştim, hala gelişme yok, LG ALINMAZ bunu anladım.
  • Evet şimdide ben yazayım

    ALMAYIN ARKADAŞLAR ALMAYIN LG'NİN HİÇ BİR ÜRÜNÜNÜ ALMAYIN!

    LG Ürünleri özellik bakımından iyi hiç bir sıkıntım yok bunda çoğu şeyi ilk lg getiriyor ondada çok iyiler ama G5 beni bezdirdi.
    Saçma sapan sözde modüler ama modüler olmayan telefonu 01.10.2016 Tarihinde Türktelekom Bornova Bayisi(D-Tekno)'dan aldım. Telefon ilk zamanlar çok iyiydi tek sıkıntısı o anlamsız yere yuvarlanmış ekranın üst kısmına uygun "Koruyucu" bulamamak bulduğunuzda ise markasız olanların bile 50tl'den başlaması...


    Evvela aldık telefonu. Ama ufak bir sorun çıktı... GHOST SCREEN
     Lg G5 Sorun, Bilgi ve Deneyimler hk. (ANA KONU)


    Ekranın sol üstünde bazen sağ altında genelde en tepede olan bu şey insanın siniri bozan bir görüntü. Uzun süre instagramda takılmışsınız sonra hadi bir oyun oyun oynayım diyorsunuz ve bir anda sol üstte semboller(whatsapp,chrome vs..) onun biraz altında beyazlık görüyorsunuz. Ekran uzun süre kullanımda ısınınca böyle bir şey bırakıyor..


    İnternetten araştırdım 6 ay dolmadığı için değişim yapabileceğimi öğrendim. Hemen gittim İzmir Bornova-Bölge yolu arasındaki AYES Elektroniğe verdim telefonu. İnternetten araştırdığımda AYES ile ilgili çok iyi şeyler yazılmamıştı. Hafif bir tırsttık ama kısa sürede sorunun AYES te değilde LG Türkiye de olduğunu anladım. Her ne kadar telefonla AYES'e ulaşmak zor olsada ellerinden gelen yardımı yaptılar. Telefon değişime gitti ilk başta onaylamadı LG Sonra ben arayınca onayladı.. Sadece şu cümle bile sizi LG'den uzak tutmaya yetmeli arkadaşlar..Neyse bekledik LG'nin hatasından mağdur bir şekilde. Bugün 09.01.2017 tam 26 Gün önce LG'ye teslim ettiğim telefon HALA yok. Aradım servisi STOK Bekleniyor Diyor! Koskoca LG Türkiye bu telefonları getirip satmasını biliyor.. Ancak telefonlar değişeceği zaman STOK YOK diyor..

    Asıl gelelim bu lanet olası servisin en güzel yerine..Telefon başka biri adına gitmiş gözüküyor.. EVET YANLIŞ DUYMADINIZ..
    Aradım servisi verdim imei verdim telefon numaramı başkası adına g5 gözüküyor diyor.. AYES'i aradım bizde sizin adınıza gözüküyor diyor..

    ALMAYIN KARDEŞİM ALMAYIN LG'DEN BİR TANE BİLE BİR ŞEY ALMAYIN..

    Ben mi? Ben ne yapıcağımı bilmiyorum şu an. Tüketici Mahkemesine gitsem yine bekliycem. Telefonu zaten onlara teslim ettim. Ne yapıcağımı bilmiyorum..




  • ben de g3'ten geçiş yaptım. lg'nin g2 zamanından beri süregelen tavrı yüzünden bir daha lg telefon kullanmamayı düşünüyordum ancak iyi bir fiyata yurtdışı cihaz denk gelince almış oldum.

    g2'de ekranda sarı çizgi ve ghost touch, g3'te yüksek sıklıkta pil bozulması ve kasa çatlaması, g4'te hemen hemen bütün cihazların garanti dolmadan anakartının bozulması ile devam eden kronik sorunlu cihazlar silsilesine g5'teki hemen hemen her cihazda görünen ghost screen problemiyle devam edilmiş :)

    G5 çok şık bir cihaz, bence lg'nin şimdiye kadar yaptığı en şık cihazlardan biri ancak metal kasa yüzünden elden çok kolay kayıyor ve boyutlarına göre elde ağır duruyor. bir g3/g2 ergonomisi yok gerçekten. kasa yüzeyi deforme olmaya çok müsait, dikkatli kullanmak gerekiyor. lg'nin metal trendine uymaması gerekirdi, bence plastik çok daha güvenilir. g3'ü kaç defa düşürdüğümü hatırlamıyorum bile hem de öyle böyle değil buna rağmen kasası 10/7 diyebilirim... benim G5'te metal kasada da ufak da olsa kesim hataları mevcut.

    pili iyi gidiyor fakat alttan çıkmalı olması hoş değil, o bölge kolayca kirlenebilir.

    usb type C olmasaydı olmaz mıydı ?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.