Şimdi Ara

LG G4 Burn In (Ghost Screen) Sorunu İncelemesi (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
268
Cevap
7
Favori
27.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Hocam para iadesi almazsam çok önemli değilde ekran değişimi olduğunda bu sorun ortadan kalkıyor mu yoksa aynı şekil devam ediyor? Böyle ufakta olsa sorunlar benim gözüme çok takılıyor bir kere gördüğümde. Sağolun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pardus Linux kullanıcısına yanıt
    Valla ekran degistirmedim. Fakat forumda ise yaramadi diyen var. Ha diyelim ise yaradi yine bir sure sonra telefonda olusucak bu olay. Yeni model telefonlara bak bildirim cubuklari beyaz. Misal s7. Bu durumdan korunmak icin izledikleri yol bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ocak ayında aldığım 506k serisi cihazda ghost screen oldu peki bunu servise verirken ne diyeceğim değişim olurmu arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldiktan sonra 6.0 guncellemesi yaptinizmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yılmaz38 Y kullanıcısına yanıt
    6xx serileri 6.0 kurulu geliyor
  • BORA 601 DE 1 KİŞİ BOOT YAŞAMIŞ BAŞKA YAŞAYAN VARMI BİLDİGİN VE BAZISI 601 İN EKRANI SARI BAZISI ESKİSİ GİBİ BEYAZ DİYOR HANGİSİ DOGRU
  • 815TR serisindede varmıdır bu sorun ?
  • denizisincoskuner D kullanıcısına yanıt
    Kardesim 6xx lerin hepsi sari. Sari olayi rahatsiz edici birsey degil. Gelelim bootloopa. 6 serisi 2016 nin serisi daha taze. Bir kac ay sonra daha ne bootlooplar cikicak. Bas bas bagirdim ben kimse dinlemedi. Teknik servisle birebir gorustum adam acik acik anlatti serinin bir onemi yok cihaz ayni sorunlu cihaz diye. Telefonun cikis tarihi ile ilk bootloopun olus tarihine bakin sak diye olan bisey degil. Kanser gibi yavas yavas zamanla birden vuruyo telefonu. Bu kanserli telefondan uzak durun. Yada bunu bilerek alin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklaşık bi 8 ay önce aldım telefonu geçenlerde farkettim ilk aldıgım zamanlar yoktu ama şuan telefonumda ghost screen var (orjinal lg garantili 505) bide çabucak pil bitiyor geç şarj ediyor... değişim verirler mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -JonTurk- -- 24 Mayıs 2016; 1:52:11 >
  • YANİ SENİN 6XX DİMİ ŞUAN CİHAZ VE SENDE HALA GHOST VAR VARSA DEİŞİM CİHAZININ KACINCI GÜNÜNDE VEYA AYINDA ORTAYA CIKTI BORA
  • Sorun piksel tembelleşmesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • denizisincoskuner D kullanıcısına yanıt
    6xx. mart ayında değiştirmiştim vintekten. daha telefonun üst tarafında başlamadı ama sanal tuşlarda ghost screen başladı. Şuanki yoğunluğumdan dolayı ilgilenemiyorum müsait bir zamanda g5 ile değiştiricem.
    Bu arada para iadesini alamayan arkadaşlar için.
    Arkadaşıma lg para iadesini yapmadı. 2 kere telefon değişti.
    Lg den ümidi kesip media marktın yakasına yapıştık.
    Olmaz dediler para iadesi yapmayız dediler onlar öyle dedikçe biz üstüne gittik.
    temmuz 2015 de 2200tl alınmış telefonu geçen hafta media marktan iphone se 2000tl ile değiştirip 200 lira olan farkıda elden nakit olarak aldık.
    Bilginize.
  • Bora bendede ghost var gibi 601 seri 2 gun oldu deisimden geleli ve bidaha gindrmek istemiyorum kullansam problem olurmu performansa ve 2.sorum telefonum sabahleyin actim ana ekrani hic bir tus islemiyordu girmiyordu hicbiryee ekrani kapatıp açtım telefonu diil bu sorun donanimsalmidir anlaayamadim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Beni hatırlayan var mı bilmiyorum ama tecrübelerimi anlatmak istedim. Perpa servise ghost screen ve yavaş sarj sebebi ile 16 martta telefonu kendi ellerimde götürdüm ve sorunu anlattım. 2 gün sonra mesaj geldi cihazınız hazırdır diye. Şehir dışında olduğum için telefonu 1 hafta sonra aldım. Panel değişimi yaptıklarını söylediler fakat ekran çerçeveleri hep darbe almıştı. Gayet olumlu bir yaklaşım gösterip bir sonraki arızada bunun sizden kaynaklı olduğunu unutmayın dedim, asla sorun olmaz dediler. Telefonu o an açıp bakamadım şarjı tamamen birikti. Tekirdağ'a evime geçip telefonu elime aldığımda birde baktım ki ghost screen aynen devam ediyor ve şarj problemi de çözülmemiş. Mail attım tekrar. Darbelere anlayış gösterdiğim halde benimle dalga geçmişsiniz dedim. Kargo ile gönderdim tekrar ve bu sefer çerçeveyi de değiştirip güzel bir şekilde bana geri geldi telefon. Fakat şarj hala sıkıntı. Tekrar bir mail attım bu sefer bana batarya, şarj aleti ve USB kablosu gönderdiler. Bu süreç 10 nisanda son buldu. Hiç bir sıkıntı yok telefonda. Aslında sıkıntı şuydu;güneş ışığı altında ekranı göremiyordum. Bunu sorun etmedim ama. İki hafta kadar kullandım telefonu güzelce. Bir gün telefon elimde kapandı ve karşınızda bootloop. 25 nisanda yanlış hatırlamıyorsam. Tekrar bir mail ile rahatsız ettim kendilerini. Kesinlikle tamir veya bire bir değişim istemiyorum. Ücret iadesi veya bir üst model istiyorum dedim. Servisten ve müşteri hizmetlerinden telefonla döndüler. Ücret iadesi yapacağız cihazınızı gönderin dediler. Cihazımı gönderdim gerekli evraklarla, 10 gün sonra ücret iadem gerçekleşti. İadenin üzerine bir miktarda ben koydum s7 edge aldım. Şu an cihazdan çok memnunum. Buraya yaşadığım sıkıntıyı yazmak ve sizleri uyarmak için yazıyorum. LG'den uzak durun. Evet gayet güzel cihazlar fakat kronik problem doku cihazlar. Ben çok çektim 1 buçuk ayda telefonu sadece 2 hafta kullanabildim. Ghost screen hafif görünüyor sorun olmuyor demeyin ekranı komple sarıyor ileride. Evet geçiyor bir süre sonra fakat 5 dakika uğraşınca tekrar beliriyor. Allah hepinize sabır versin. Umarım sorunsuz cihaz kullanırsınız her zaman. İyi dileklerim sizlerle. İyi günler herkese...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemba59 -- 27 Mayıs 2016; 13:30:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cemba59 C kullanıcısına yanıt
    Hatirladim sizi. Adiniza cok sevindim. Umarim s7 de bu tarz problemler ile karsilasmazsiniz. Gule gule kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim şu anlık bir problem yok, inşallah çıkmaz. Umarım sizlerde sorunsuz cihazlar kullanırsınız. Zor iş valla servisle uğraşmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • denizisincoskuner D kullanıcısına yanıt
    ekranın işlememesi olayını bu ara çok duymaya başladım bende bir kaç defa karşılaştım ama pek önemsemedim kapatıp açınca düzeliyor.
  • İş yerinden birisinde var geçenlerde cihazı bana verdi bir sorunu olduğunu söyledi cihaz rehbere giriyor isimler 1-2 dk sonra kasılarak geliyor dışarıdan çağrı geldiğinde sadece numara yazıyor rehberde kayıtlı olsa bile arayanın kimliği belli değil cihazı sıfırladım yine aynı sorun devam ediyor LG G2'den sonra bozdu G3'te de bir takım problemler mevcuttu.
  • o sorunu daha önce arkadaşımda gördüm. Ama nasıl çözdüğünü inanın hatırlamıyorum. g4 ana konusuna bir yazın isterseniz.
  • Merhaba arkadaşlar. Benim g4 telefonumda 4 nisanda boot problemi sebebiyle servise gitti. Gs problemide vardı fakat önemsemiyordum. Telefon 505 serisiydi. 25 nisanda telefonu anakart değişimiyke geri aldım. aldığım gün geri götürdüm çünkü telefonun parlaklığı sürekli kendi kendine %100e çıkıyordu. Yine anakart değişecek dediler ben kabul etmedim değişim istedim fakat onaylanmadı. Sonra sanırım yapamadılar ve değişim kararı çıktı. Şu an en büyük korkum yeni gelecek cihazın sarı ekranlı olması. Bu benim için büyük bir problem olur çünkü note 2nin ekranı çok sarı diye g4e geçmiştim. Bu durumda sizce ne yapmalıyım. Yeni telefon kesin sarımı olur. Para iadesimi istemeliyim yoksa işimi şansamı bırakmalıyım bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.