Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (148. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 21 ay önce almış olduğum telefonun alt ve yukarı kısımlarında çatlama meydana geldi. Servise versem ürün değişimi veya para iadesi sağlanır mı acaba ? Sağlanmayacaksa vermenin bir anlamı yok, günlük kullanımda sorun çıkarmıyor. Tamir süresinde telefonsuz kalmaya değmez yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben telefonumu Media Markt tan almıştım, telefonumda kasa çatlağından tutun da ghost screene ondan tutun aşırı ısınmaya ondan tutun şarj tutmamaya kadar herşey var. Telefonum delta garantili ve media markta gitme durumum çok düşük, Ankara Fırat Elektroniğe versem geçerli olur mu yoksa illa media markt aracılığıyla deltaya mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Konuyu kısaca özetleyeyim arkadaşlar, yorum yapacak olan var ise memnun olurum.

    01.2014 tarihinde 1410 TL ye aldım LG G3 ü. 1 yıl sonra problemler oluştu ve 2. yılda delta serviste toplam 4 defa işlem gördü. Anakart değişti, ekran değişti vb. Her servise verdiğimde iade talep ediyorum şeklinde de belirttim ama iade etmediler tamir ettiler. Şimdi telefon bende ve bir sorunu yok gibi gözüküyor.

    Garanti süresinin bitmesine şurada bir kaç gün kaldı ve ben yine arıza yapar diye korkuyorum ileride.

    Telefonu şirket üzerine satın aldığım için tüketici heyetine değil mahkemesine başvurabiliyorum sadece.

    Size sormak istediğim mahkemeye başvururken, satın aldığım firmayı mı yoksa deltayı mı şikayet edeceğim ? satın aldığım firma devretmiş başka bir şahsa..
    yoksa telefonu ithal eden mavi iletişim adındaki firmaya mı ? öğrendiğim kadarıyla o da kapatmış...

    haklı olsam bile firmalar kapandığı için paramı alamayabilirim diye düşünüyorum.

    Ne dersiniz ?




  • takip
  • İstanbul bilisim e teslim ettigim gunden itibaren mi basliyor 20 gunluk surem yoksa istanbul bilisimin bekletip servise gonderdigi tarihten mi basliyor surec tam olarak ? Hangisinden itibaren basliyor ? 3 gun fark var arada ona gore davranacam bende
  • Bu markadan ve cihazlarından uzak durun.. servislerinin berbat olduğu, cihazlarının kronik arızalardan dolayı kullanılmaz olduğu bir acı g3 tecrübem oldu.. bir daha asla yanaşmam.. ip7 aldım g3 ve servisleri ile yaşadığım sıkıntılara acıdım..
  • aynı sorun benim başıma geldihttp://www.lgaksesuar.com/kat/76-lg-kasa buradan orjinal kasayı aldım yaptırdım halen kullanıyorum. Servis sıkıntı çok çıkartıyor elli tane bahane buluyor
  • Arkadaşlar bende ücret iadesi için hakem heyetine başvurdum kabul edildi.Lg ye iban fatura kimlik fotokopisi verdim fakat fatura benim adıma olmadığı için ödeme yapmayacaklarını söylüyorlar.Lakin hakem heyeti benim adıma karar vermiş diyorum şirket prosedürü bıyle diyorlar zaten kaç aydır oyalıyorlareni bunun bir çözüm yolu yok mudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • garantinin bitmesine 2 aydan kisa sure kaldi. (delta garantili 2/16 gb)



    bir asagida bir yukarida 2 catlak var. baska herhangi bir sorunu yok. garantiye yollamaya deger mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağustos 2016 yılında 32 gb versiyonunu aldım. Şarj girişinde kendiliğinden çatlak oluştu ve 1 kez yeniden başlatma döngüsüne girdi, hard reset atarak çözebildim ama verilerin hepsi gitti. Cihaz gençpa garantili, göndersem onarım veya değişim yapılabilir mi?
  • Bugün is çıkışında Mecidiyeköy Vintek servise G3 telefonumu elden vereceğim. Kasada 3 çatlak var. Batarya şarj olmama cabuk bitme sorunları, ekran kilidinin bazen acamama sorunu vs vs..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben boyle hizli teknik servis görmedim arkadaş. Yarim saatte ekran-kasa anakart degisimi yapildi teslim alio çıktım.. Teşekkürler vintek servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hedefkoütıp H kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de çatlaktan dolayı hakem heyetine başvuruda bulundum. Bir mahsuru yoksa heyet kararını paylaşabilir misin? Emsal gösterebilecek birşey arıyorum. Dilekçe verdiğim görevli pek anlamıyor gibi konusuyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar çatlaktan dolayı servise verdim iade dedim adamlar hemen kasayı değiştirip kargolamislar. Hakem heyetine başvurdum. Telefonu kargodan teslim alırsam sıkıntı olur mu? Telefonu alınca tamiri kabul etmiş olmuyor muyuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarj girişinde ince kılcal bir çatlak var.aynı zamanda kulaklığımda bozuk.kvk dan alınma delta garantili.ilgilenirler mi boşuna telefonsuz kalmayalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nevaninbabasi

    Arkadaşlar çatlaktan dolayı servise verdim iade dedim adamlar hemen kasayı değiştirip kargolamislar. Hakem heyetine başvurdum. Telefonu kargodan teslim alırsam sıkıntı olur mu? Telefonu alınca tamiri kabul etmiş olmuyor muyuz?

    hocam ürünü hangi servise kargo ile gönderdiniz, ayrıca telefonunuz hangi renkti
  • Vodafone dan almıştım. Vintek e gondermisler. Telefonum geldi teslim aldım. Beyaz​ renk. Servis fisine iade talebim yazılmış ama tamir edip yollamislar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kasa çatlağı mevzusundan yeni haberdar oldum. G3 sürekli kapanıp açılmaya başladı bataryadan mıdır diye arama yaparken tesadüfen gördüm. Hassas alet çocuk düşürmüş çatlamıştır diye ve serviste kullanici hatası deyip geri yollar diye servise götürmedim. benim telin garantisi bitmiş. Garantisi biten ürünü hatalı üretim sebebiyle değiştiren var mı. Ya da bu konuda bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mecicidiyeköy vintek servisi gerçekten çok hızlı.Kasa çatlağı için gittim 5 dakikada ekran-kasa değiştirildi.Batarya az gidiyor dedim onu da değiştiler.Toplam 15 dakika sürdü girip çıkmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende dün itibariyle kulaklık girişinde çatlak, aşırı ısınma ve bataryanın çabuk bitmesi sorunları nedeniyle kayseri LG servise telefonu bıraktım. 1.5 yıl olmuş cihazı alalı. Bakalım ne olacak.
  • 
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.