Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (134. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 23.06.2016 17:01:18 İşemri Açıldı
    25.06.2016 17:49:29 IMEI numarali cihazinizin servis islemlerine baslanmistir.Cihaz takibinihttp://www.lgankaraservis.com adresinden yapabilirsiniz.
    25.06.2016 18:38:58 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EBR79426501, ANAKART - 2GB RAM
    25.06.2016 18:39:05 YEDEK PARÇA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    25.06.2016 18:39:05 IMEI numarali cihazinizin tamiri icin Uretici Firmadan Yedek Parca beklenmektedir. Servis islemleri tamamlandiginda tekrar bilgilendirme saglanacaktir.http://www.lgankaraservis.com
    13.07.2016 16:31:51 wifi bağlanmıyor
    13.07.2016 19:23:06 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    13.07.2016 19:23:14 ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.

    ARKADAŞLAR BU EN SON TARİHLİ YAZI İLE İLGİLİ BİLGİSİ OLAN VARMI NE DEMEK İSTİYOR ANLAMDIM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM SAYGILAR




  • Yaltunbas Y kullanıcısına yanıt
    Size ellerinde varsa G3 ya da üst model yeni bir cihaz gelecek demek oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir Ömürlük Misafir B kullanıcısına yanıt
    gerçekten mi sevindim o zaman iletişeme geçmeme gerek var mı acaba yoksa sistemden takip mi edim siz ce ne yapmam lazım (teşekkür ederim )
  • Bende bu hafta servise gönderdim, 20 iş gününü geçmesini bekliyorum thh ye vermek için. Soracağım şu 20 iş günü geçtikten sonra sıfır telefon verseler bile para iadesi alma hakkım bulunuyor değil mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • G2'yi dokunmatik problemi, ısınma ve sararma yüzünden göndermiştim ama telefonda kasada çatlak da vardı. Ben o çatlağı benden kaynaklı sanıyordum ama telefonun sorunuymuş herhalde? Servise gönderdim 5 gündür orada şimdi destek talebinden kasa çatlağını da yazacağım sizce yardımcı olurlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreeDoom

    Ücret iadesini alabilen var mı ? 26.04.2016 da giden cihaz için 14.06.2016 da %10 yıpranma bedelli iade kararını kabul edip 11.07.2016 olmasına rağmen sözde ellerine belgelerin ulaşmamasını bahane eden Lg Türkiye firmasından hâlâ paramı geri alamadım. Alan var ise yazabilir mi ?

    Nihayet 81 gün sonunda %10luk bir kesinti ile paramı geri alabildim. bu süreç içinde ne kadar dk harcadığımı ve çene patlattığımı bilseniz. Neyse bundan sonra bir daha LG almak mı? Asla!!! Allah, kimseyi bunların eline düşürmesin...
  • 5

    Simdi swap ne demek tamir mi edildi. On panel ve ankart parca ekendi stoga diyordu sistemde. Simdide swap. Kutusuz degisimmi bu yoksa tamirmi ettiler. Anlayn var mi

    5.07.2016 10:19:07 SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGD855TR
    Yeni Seri No:xxxxxxxxxxx
    Tamir Kodu :MGAJ/C01-Board degistirildi ile işemri KAPALI Statusune alındı.
    Aciklama : xxxxxxxxxxxxx ÖN PANEL DEĞİŞTİRİLDİ
    15.07.2016 10:19:55 Kalite kontrol tamamlandı.
    15.07.2016 12:47:37 Kargodan geçti Kutu no : xxx



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FreeDoom F kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam 81 gün de olsa hakkından vazgeçmemişin. Şimdi sıra bende 20 iş günü dolmasını bekliyorum daha sonra para iyadesi peşine düşeceyim bakalım.
  • Merhabalar,telefonum 06.06.2016 tarihinden kapandı ve 07.06.2016 da Konya Piksel Ticaret Lg teknik servise teslim ettim.Sonrasında anakart sorunu var ve parça beklenildiği söylendi.20 iş günü doldu ve telefonumla ilgili hiç bir bilgi alamadım.12.06.2016 da aradım ve bana değişimin henüz onaylanmadığı söylendi teknik servis çağrı merkezine yönlendirdi.Çağrı merkezi ise çok sorumsuz ne zaman onaylanır bilmiyoruz ne zaman gelir onu da bilmiyoruz yaklaşık 40 gündür telefonum yok.Bu arada telefonum g3 bir de ben makbuz numaramla lg takip servisine girdiğimde sizinkiler gibi değil de
    001 bekleyen tarih 10062016
    Bekleme nedeni Serviste tamir aşamasında
    Bekleyen numara 002 bekleyen tarih 14062016
    Bekleme nedeni Parca Stokta Yok
    Bekleyen numara 003 bekleyen tarih 30062016
    Bekleme nedeni Parca Stokta Yok
    Bekleyen numara 004 bekleyen tarih 04072016
    Bekleme nedeni No swap stock available
    Bekleyen numara 005 bekleyen tarih 04072016
    Bekleme nedeni No swap stock available


    böyle bir yazı çıkıyor nereden bakıyorsunuz öğrenebilir miyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreeDoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: FreeDoom

    Ücret iadesini alabilen var mı ? 26.04.2016 da giden cihaz için 14.06.2016 da %10 yıpranma bedelli iade kararını kabul edip 11.07.2016 olmasına rağmen sözde ellerine belgelerin ulaşmamasını bahane eden Lg Türkiye firmasından hâlâ paramı geri alamadım. Alan var ise yazabilir mi ?

    Nihayet 81 gün sonunda %10luk bir kesinti ile paramı geri alabildim. bu süreç içinde ne kadar dk harcadığımı ve çene patlattığımı bilseniz. Neyse bundan sonra bir daha LG almak mı? Asla!!! Allah, kimseyi bunların eline düşürmesin...

    Hocam bu iade işlemleri nasıl ilerliyor? Bende LG'ye başvuru yapmıştım. Cuma günü sabahın köründe aradılar telefonu teslim ettiğim servisten. İade istemişsiniz, size yapılacağı söylendi mi kesin dedi. Evet dedim. Uyku sersemi tam da hatırlamıyorum evrakları göndereceğiz tarzı bir şey dedi sanırım. Sonra da sizi arayacağız dedi. İade için benden neler istenecek?




  • Merhaba Arkadaşlar G3 Model Telefonumu 3 Kez Kızılötesi Ve Kulaklık Girişindeki Çatlakdan Dolayı Garantiye Vermeyi Düşünüyorum Garantim Ekim İlk Haftası Bitiyor Sizce Hemen Garantiye Vereyimmi Yoksa Ekim Kadar Bekliyeyimmi Birde Telefon Değişim Olursa Mesela Sıfır Kutu G4 Verirlerse Alayımmı Yoksa Para İadesimi Alayım 1800 TL Almışdım %20 Yıpranma Bedeli İle Benim Elime Gececek Para 1450 TL Max 1500 TL Bütçem Olur Öyle Bir Şey Olursa Ne Yapayayım Birde Değişim İçin Kutuyu Falan İstiyorlarya Bende Kutuda Var Kulalklıkta Var Şarj Aletide Var Faturada Var Kendi Adıma Ama Sadece Salaklık Yapıp Kullanma Kılavuzunu Attım Kullanama Kılavuzu Yok Diye Değişim Ve Para İadesini Reddebilirlermiki Ve Son Olarak G5 Değil G10 Çıksa Birde LG İşim Olmaz Apple Saşmayacaksın Birde THH Falan Uğraşamam Hem Çok Uzak Hemde 2-3 Ay Bekleyemem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AndroidTR20 -- 18 Temmuz 2016; 13:19:42 >




  • 30.05.2016 tarihinde G3 D855 model cihazımı servise gönderdim ve 02.07.2016 tarihinde de G4 model telefonu teslim almış bulunmaktayım. Herhangi bir sorunuz varsa özel mesaj atabilirsiniz. Geçmiş olsun..
  • Euphrates6 E kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun cihazi ne icin gonderdiniz ? Kasa catlagi ise kac tane ve neresinde vardi
    Hangi servis ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: games087

    Bu cihazi deltaya yollasam sonuc ne olur? 14 aylik cihaz gelcek nisana kadar garantili 16 lik titan

    Vede bu kasa degisiminde ucret isteniyor dedi telefoncu ne kadar dogru
    Bu mesaja eklenen görseller:




    Cevaplayan olursa sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Texassm0ke -- 18 Temmuz 2016; 15:40:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ali6511 kullanıcısına yanıt
    Peşini bırakma sonuna kadar devam et, en sonunda zaferine ulaşacaksın kardeşim.
  • ADH kullanıcısına yanıt
    Cihazın faturasını, sizin kimlik fotokopinizi(fatura sahibi siz iseniz) ve bir adet banka Iban nosunu istiyorlar.
  • Bugun delta servise verdik annemin g3 unu kasa çatlağı ve cihazin isinmasindan dolayi. Delta ne islem yaparr bizim g3 e tahmini sizce keske g5 alabilme.sansmiz olsa farkını verip ne guzel olurdu g4 lerde sıkıntı var eski telefonum zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 19 Temmuz 2016; 22:25:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreeDoom

    Cihazın faturasını, sizin kimlik fotokopinizi(fatura sahibi siz iseniz) ve bir adet banka Iban nosunu istiyorlar.

    Teşekkür ederim hocam. Faturayı servise vermiştim telefonla beraber. Servis evrakları yollayacağını söylemişti. Faturayı onlar mı yollamıştır yoksa Turkcell'den gidip alayım mı tekrar. Mail yoluyla mı istiyorlar bir de ya da faks?
  • serkan1216 kullanıcısına yanıt
    Sizin kasa catlaklari kac taneydi ve nerelerindeydi cihazin?

    Sonucunuzu merakla bekliyorum insallah g4 ile degisir. Sonra sizin gaziniza gelip bende yollarim deltaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır ucret isteyemezler. O çatlaklar fabrika çıkışlı bir problem. Servise gönderdiğiniz zaman eğer ellerinde yedek parça yoksa değişim yapabilirler.
  • 
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.