Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (131. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba herkese. Telefonumu 30.05.2016 tarihinde cihazımı LG Ankara Fırat Elektronik isimli servise götürdüm. Cihaz 14.06.2016 tarihinde değişim onayı aldı. Yeni gelecek olan cihaz ne zaman ulaşacağını veya ortalama bir tarih vermeleri için 21 gün iş günü sonunda çağrı merkezini aramaya karar verdim. Çağrı merkezini yakşalık 1 saat boyunca aralıksız aradım ve sürekli meşgul çalıyordu. Ertesi gün tekrar aramayı denedim ve 11.kez sonunda müşteri hizmetlerine bağlanabildim. Durumu anlattım, cihazın elime ne zaman geçeceğini sordum ve telefonu suratıma kapattılar. Ertesi gün tekrardan aradığımda, genel merkezden değişime giren cihaz listelerinin gelmediğini ve benim gibi birçok kişi G3 model cihaz beklediğini söyledi. Uzun süredir bu servisin elinde G3 yok ve tekrardan üretim olmayacağı veya gelmeyeceği açık bir şekilde ortada. Bu kadar kişiyi daha nasıl oyalayacaklar? Zamanım olsa THH giderdim ancak 1 veya 2 ay sonra yurt dışına çıkış yapacağım. Bu nedenle iade talebi de yapamıyorum. Yeni cihaz alırdım ancak maddi durumum da müsait değil. Beklemekten sıkıldım ve tüm programlarım bu cihaz yüzünden tepe taklak oldu. Şuan nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Yapmam gereken mantıklı şey nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Euphrates6 -- 24 Haziran 2016; 17:32:03 >




  • allah bunlari bildigi gibi yapsin 40 gundur beni rezil ettiler ne telefon veriyorlar nede para iadesi yapiyorlar oyalayip duruyorlar Allaha havale ediyorum bunlari

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün teslim ettiğim cihaz için daha garantisi bitmemiş olmasına rağmen vintek.com dan sorguladığımda GARANTİ DIŞI diyor. Mesai bittiği içinde arayıp öğrenemiyorum. Bunlar ne çeviriyor? Garantim 8 temmuzda bitiyor.
  • Arkadaşlar hatırlatmak isterim ki THH'e başvuranlar adli tatil nedeniyle 20 temmuzdan sonra boşuna beklemesin.
  • ViLLazZo kullanıcısına yanıt
    Siz yarın bi tekrar arayin hocam, sıkıntı olmasın.
  • Euphrates6 E kullanıcısına yanıt
    Sabah hemen aricam hocam ne dicekler merak ediyorum. Yazılım desem sıfırlayıp verdim, servis raporunda kasa kenarında darbeler ve çatlaklar var denmiş. Sorum çıkartacaklar belli oldu..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu vintek cumartesi günleri telefona bakmıyor mu? Mesai saati dışındayız diyor devamlı. Sinir krizi geçiricem az sonra. Daha garantisi olan cihazı nasıl bırakırlar garanti dışı? kasa kenarında darbeler ve çatlaklar var demişler raporda sadece. Bana hiçbir şekilde söylenmedi garanti dışı olduğu!!
  • Arkadaşlar merhaba lg g3 cihazımı servise verdim 20iş günü doldu degisime gönderdiler ama 45 gün oldu halen gelmedi aradgmda gelecekler arasnda diyolar hakem heyetine şikayet edeyim diyorum şikayet edecegim yer telefonu aldgm yermi olacak yoksa lg servisimi olacak yardmci olurmusnz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Para iadesi yapılması yönünde karar çıktı! LG almayın aldırtmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jet lag

    Para iadesi yapılması yönünde karar çıktı! LG almayın aldırtmayın

    banada para iadesi cikti 15 gundur halen parami alamadim lg kadar serefsiz bir firma yok 40 gundur telefonsuzum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 29.07.2015 tarihinde kasa çatlağı yüzünden telefonumu izmir ayes elektronik'e verdim. Ekran ve kasa değişimi yapıldı. Aynı çatlaklar yeniden oldu ve bu sefer daha kötü sorun var. Cihaz sürekli yeniden başlatıyor, kapanıyor, bazen tekrar açılmıyor. Bu sebeplerden yarın tekrar aynı teknik servise götüreceğim. Cihaz 2. el ve fatura adı farklı bu nedenle teknik serviste sorunlarım çözülmezse THH başvurusunda sorun yaşar mıyım? Aynı durumda olan kimse var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hommate01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jet lag

    Para iadesi yapılması yönünde karar çıktı! LG almayın aldırtmayın

    banada para iadesi cikti 15 gundur halen parami alamadim lg kadar serefsiz bir firma yok 40 gundur telefonsuzum

    ihtarname gönder. karar resmi olarak iki tarafa tebliğ edildikten sonra 15 gün bekleyeceğim. sonrasında ihtarname...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jet lag -- 26 Haziran 2016; 23:59:01 >
  • canik49 C kullanıcısına yanıt
    Telefonu satın aldığın mağazayı şikayet ediyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ViLLazZo

    Bu vintek cumartesi günleri telefona bakmıyor mu? Mesai saati dışındayız diyor devamlı. Sinir krizi geçiricem az sonra. Daha garantisi olan cihazı nasıl bırakırlar garanti dışı? kasa kenarında darbeler ve çatlaklar var demişler raporda sadece. Bana hiçbir şekilde söylenmedi garanti dışı olduğu!!

    Sorunu ne hocam senin telefonun
  • zamanınız varsa HAkem heyetine verin arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sogiss -- 27 Haziran 2016; 11:16:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzggl

    quote:

    Orijinalden alıntı: ViLLazZo

    Bu vintek cumartesi günleri telefona bakmıyor mu? Mesai saati dışındayız diyor devamlı. Sinir krizi geçiricem az sonra. Daha garantisi olan cihazı nasıl bırakırlar garanti dışı? kasa kenarında darbeler ve çatlaklar var demişler raporda sadece. Bana hiçbir şekilde söylenmedi garanti dışı olduğu!!

    Sorunu ne hocam senin telefonun

    Kasa çatlağı hocam hemde 3.kez. bunu ben nasıl garanti dahiline alıcam? Genel merkezi aradım not düştü vintek beni arasın diye..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • E_Aydin35 kullanıcısına yanıt
    ya benim iş iyice sarpasardı..dilekçeyi aldığım yere yani kliksaya yazmam gerekiyormuş..ben ücret iadesi için lgye mail attığım gün bunlar da benim telefonu değişim için onaylamışlar..tüketici hattı değişim için süreç başlamışsa ücret iadesi için hakem heyetine başlayamazsın 1 ay beklemen lazım telefon gelmezse o zaman başvurabşilirsin dedi..sonra aradım tekrar tüketici danışma hattını(175) dedi siz FATURA , GARANTİ BELGESİ ve SERVİSE GİRİŞ SÜRESİNİ belirten belgeyle beraber başvurun dedi hakem heyetine onlar değerlendirsin yine..


    ama benim sıkıntım istanbuldaki merkez servise (perpa dsc elektronik) gönderdiğim için elimde servis giriş belgesi yok..servise hiç bir şekilde ulaşamıyorum..müşteri hizmetleri bekleyin değişimi diyor bana bi belge falan vermiyor yetkimiz yok diyor..bana bir yol gösterin arkadaşlar bu belgeyi nasıl kendime gönderttirebilirim??

    elerinde ne g3 ne de g4 varmış bu arada..ucu açık bekleyin diyorlar..




  • Euphrates6 E kullanıcısına yanıt
    45 gündür serviste bekliyorum bu hafta thhye başvuracaktım..tam rezalet oldu
  • benimde 41 gun oldu simdi aradim ucret iadesi icin bilgileriniz elimize ulasmis bu hafta icerisinde odemeniz yapilacak dediler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2014 aralık ayında almıştım ben telefonumu delta garantili olarak. Alt kısımdaki mikrofon çatlağı bayağı büyümüş hep kılıflık kullandığım için görmemiştim. Deltaya versem kasayı sıkıntısız değiştirirler mi ? Telefon tertemiz sadece alt kısımdaki çatlağı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oscar Heykeli -- 27 Haziran 2016; 14:02:31 >
  • 
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.