Şimdi Ara

LG G2 Sarı leke Sorunu!! YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    2014 yılında almış olduğum LG G2 marka telefonumun ekranında 3 kez sarı leke problemi yaşandı. bu sorunlar garanti süresi kapsamında oluştuğu için ücretsiz tamir işlemi gördü.

    4 kez aynı sorundan dolayı servise gönderilen cihaz da para iadesi yapılıyor diye biliyorum. Benim sormak istediğim şu arkadaşlar; 4. kez aynı sorunu yaşarsam ve de 4.sü garanti süresi bittiğinde başıma gelirse cihaz ile ilgili para iadesi hak edebilir miyim? Cihazın değişimini de kabul etmek istemiyorum. Telefondan genel olarak memnundum fakat bu sorunlar çok canımı sıktı...

    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum. Herkese iyi forumlar..



  • Tekrar ayni sorun olursa t.servise verirsin ve para talebinde bulunursun. Eger kabul edilmezse onceki teknik servis raporlariyla birlikte thhye basvurursun. Sonuclanip paran hesabina aktarilir. O da olmadi 15 gun icinde ihtar cekersin. O da olmadi haciz islemi dahi baslatabilirsin. Her turlu parani geri alirsin arkadasim. Ama lg teknik servisi bu konuyu ayrintili sekilde anlatip para iadesi talebinde cok ugrastirmaz diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde

    Tekrar ayni sorun olursa t.servise verirsin ve para talebinde bulunursun. Eger kabul edilmezse onceki teknik servis raporlariyla birlikte thhye basvurursun. Sonuclanip paran hesabina aktarilir. O da olmadi 15 gun icinde ihtar cekersin. O da olmadi haciz islemi dahi baslatabilirsin. Her turlu parani geri alirsin arkadasim. Ama lg teknik servisi bu konuyu ayrintili sekilde anlatip para iadesi talebinde cok ugrastirmaz diye dusunuyorum.


    Bilgi için teşekkürler..

    Beni düşündüren nokta garantisinin bitmesine az kaldı ve aynı sorun tekrar yaşanırsa sıkıntı yaratırlar mı.

    Zaten bu tekrar tekrar tamir işlemi çok sıktı! Cihaz değişimi deseler onu da kabul etmem soğudum iyice..Ekran nereden baksan min 300 TL civarındadır ki yaptırmam yakarım cihazı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cossetti

    quote:

    Orijinalden alıntı: 6.cadde

    Tekrar ayni sorun olursa t.servise verirsin ve para talebinde bulunursun. Eger kabul edilmezse onceki teknik servis raporlariyla birlikte thhye basvurursun. Sonuclanip paran hesabina aktarilir. O da olmadi 15 gun icinde ihtar cekersin. O da olmadi haciz islemi dahi baslatabilirsin. Her turlu parani geri alirsin arkadasim. Ama lg teknik servisi bu konuyu ayrintili sekilde anlatip para iadesi talebinde cok ugrastirmaz diye dusunuyorum.


    Bilgi için teşekkürler..

    Beni düşündüren nokta garantisinin bitmesine az kaldı ve aynı sorun tekrar yaşanırsa sıkıntı yaratırlar mı.

    Zaten bu tekrar tekrar tamir işlemi çok sıktı! Cihaz değişimi deseler onu da kabul etmem soğudum iyice..Ekran nereden baksan min 300 TL civarındadır ki yaptırmam yakarım cihazı..

    Ips ekranli cihazlarin genelinde olabilecek bi sorun. Sicaklik panelin sararmasina sebep oluyor. Yine olur ama cok dert edilecek bi durum degil bence. Iade basvurusu yap. Parani al samsung cihazlara bak. Samsunglarda bu tip sorunlar olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.