Bildirim
lg flatron w2261vp osd hatası
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Selam hocam aynı monitör bende kullanıyorum ve 1-2 gündür bu problem bendede başlamış bulunmakta nasıl bir çözüm yolu izledin veya direk sıfırdan monitörmü aldınız. _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: SoldieR_TR
Selam hocam aynı monitör bende kullanıyorum ve 1-2 gündür bu problem bendede başlamış bulunmakta nasıl bir çözüm yolu izledin veya direk sıfırdan monitörmü aldınız.
Hâla aynı ama bazen hiç yapmadığı oluyor sanırım, içeride ki devrede ufak bir problem var._____________________________ -
Ben bugun LG teknik servisi ile görüştüm tuş mekanizmasından problem olmuş olabileceğini söylediler ama benim görüşüm böyle bir problem olmadığı garanti süresi bittikten 1 ay sonra bozulan monitöre ekstra ücret istediler bana bende LG ile görüşüp ücret vermemeyi deniyeceğim. Hemen hemen 1-2 haftada geri yolluyorlarmış monitörü. _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: SoldieR_TR
Ben bugun LG teknik servisi ile görüştüm tuş mekanizmasından problem olmuş olabileceğini söylediler ama benim görüşüm böyle bir problem olmadığı garanti süresi bittikten 1 ay sonra bozulan monitöre ekstra ücret istediler bana bende LG ile görüşüp ücret vermemeyi deniyeceğim. Hemen hemen 1-2 haftada geri yolluyorlarmış monitörü.
Şahsen söküp bir bakasım var, büyük ihtimal ile denemeniz olumsuz sonuçlanacaktır. Şuan çok rahatsız etmiyor benim ki ama bazen bezdiriyor._____________________________ -
bendekinde de ölü piksel çıktı ama garanti biteli yıllar oluyor.
ölü pikselli haliyle bile asus led monitörden kat kat daha iyi. hiç göz yormuyor mesela asusa göre. asus iki saatte gözlerini yaşartıyor adamın.
sanırım bu saatten sonra yapılacak şey: gittiği yere kadar kullanmak. ben dükkana götürdüm orda kullanılıyor, bozulana kadar da kalır orda._____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b] -
quote:
Orijinalden alıntı: IRyujin
quote:
Orijinalden alıntı: SoldieR_TR
Ben bugun LG teknik servisi ile görüştüm tuş mekanizmasından problem olmuş olabileceğini söylediler ama benim görüşüm böyle bir problem olmadığı garanti süresi bittikten 1 ay sonra bozulan monitöre ekstra ücret istediler bana bende LG ile görüşüp ücret vermemeyi deniyeceğim. Hemen hemen 1-2 haftada geri yolluyorlarmış monitörü.
Şahsen söküp bir bakasım var, büyük ihtimal ile denemeniz olumsuz sonuçlanacaktır. Şuan çok rahatsız etmiyor benim ki ama bazen bezdiriyor.
Bugun güzel bir mail atıyorum kendilerine bakalım nasıl bir geri dönüş yapılıcak burdaki konuyuda referans olarak göstericem bu problemin kendilerinden kaynaklandığına dair olduklarını görmeleri için._____________________________
-
_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






