Şimdi Ara

LG DEN TELEFON DEĞİŞİM RÜYASINI GERÇEKLEŞTİREN VAR MI? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
4
Favori
14.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar cihazımı daha garantiye gönderemedim. Çünkü Medcell e açıkçası güvenemiyorum. Gaziantepte olduğum için cihazın ellerine ulaşıp ulaşmadığının. Ne gibi sıkıntılarının olup olmadığının teyidini alabileceğim bir telefon numaraları var. Onu da 2 haftadır hiç açmadılar. Açıkçası hala arayış içindeyim. İstanbul'da tanıdığım olsa medcell e götürmesi için kendisine verecem ama o da yok. çözüme ulaşan yada medcell konusunda yardımcı olabilecek biri varsa bana ulaşırsa sevinirim.
  • Kaç gündür sizi arıyorum.
    Lg L80 telefonum mavi ekran(daha doğrusu pembe ekran) verince servise götürdüm.01.08.2016 tarihinde teslim ettim 04.08.2016 tarihinde bakılmaya başlandı,ekran kartı yandığı için 20 gün tamirini bekledim. 24.08.2016 da telefonun değişime alındığı mesajı geldi. Bugün 19.09.2016 hala bekliyorum. Bakalım ne zaman gelecek.
    Ekleme: Servis, Bursa Prosim elektronik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafamutlu -- 19 Eylül 2016; 4:55:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonum dün itibariyle medcell e ulaşmış. Telefonla görüşüp bilgisini aldım. Sorunla ilgili kayıt açmışlar var Onarım Sırasında Bekliyor diye bir kayıt açmışlar. Yasal gün süresi 20. Bekleyecez bakalım.
  • Ben g4 ü verdim bootloop yüzünden, 1 buçuk ay kadar bekledim. G5 göndermişler. Bir yanlışlık olmasın dedim, g4 benim cihaz falan. Merkez bunu gönderdi dediler. Bende seve seve aldım ne yalan söyleyeyim. Lg Türkiye garantiliydi cihazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim bildiğim stok da ürün yoksa sana o telefonun bir üst modelini vermek zorundalar ki tanıdığım bir kişiye verdiler bu arada o hayali bende görüyorum biliyorsunuzdur lg4 de ghost screen olayı varmış lg5 aldım ve ekranında ghost screen var ve bu bütün ekranı kaplıyor lg4 deki gibi sadece pilin olduğu yeri değil bakalım çözemeyip yeni telefon vereceklerini düşünüyorum belkide para iadesi falan :P

    KONU DIŞI: bu arada lg g5 almayı düşünen arkadaşlar içinde buraya yazayım dedim ghost screen gibi veya yetersiz ışıkda telefonun kamerasının deli gibi kasması dışında sorun yok ghost screen zaten performans kaybı yapan bir sorun değil ama 2800 lira verip bu problemleri yaşamak istemiyorum diyebilir 5 ay önce ilk çıkışı 2800 liraydı bu arada bide bir alt özelliklisi varmış alacaklar onada dikkat etsin :P



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zIEdward -- 24 Eylül 2016; 21:22:42 >
  • Benim anlamadığım nokta %10 kesinti muhabbeti. Hangi hakla ve hangi akla hizmet böyle bir saçmalığa girişiyorlar?

    20 iş günü geçtiyse sen o telefonun fatura bedelini kuruşuna kadar "eşşşşşşşşşşşşşşek" gibi ödemek zorundasın. %10 kesinti mesinti bunlara kanmayın arkadaşlar.

    Verin hakem heyetine seve seve ödemezlerse öpe öpe ödetirler adama.
  • boşuna şu aralar beklemeyin. G4 yerine G5 onayı çıktı ama 1 haftadır gelen giden yok. Bugün Müşteri hizmetlerinden öğrendiğim kadarıyla stoklarında telefon yok ve ne zaman geleceğini bilmiyorlar.

    Bu arada bana % 20 dediler kesintiyi
  • Bugün itibari ile yeni telefonuma kavuştum. Lg G4 Beat verdiler. Garanti süresi yine eski telefon üzerinden olacakmış. Normal bir durum mu yoksa yeniden 2 senelik mi olması gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafamutlu kullanıcısına yanıt
    Benim de telefonum serviste banada sorduğumda aynı seyi söylemişleri
  • merhaba arkadaşla bende bir lg mağduruyum.Mağduriyetimi buraya yazıyorum ki lg almayı düşünen biri varsa girip okusun sakın lg almasın

    12.08.2016 günü lg g3 model telefonumu tuş kilidi kitlenince bir daha ekran açılmıyor diye servise verdim.Ardan 10 gün geçtikten sonra beni aradı servisteki eleman yarım saattir telefonunuzun ekran testlerini yapıyoruz bir sorun görmedik güncellemesini yapar yollarız dedi ben de tamam dedim ve 25.08.2016 günü telefonu aldım servisten (bu arada ben telefonu teknosa ya vermiştim servise gitsin diye ayın 25 inde teknosadan aldım).Aldıktan yarım saat sonra aynı sorun çıktı telefonda teknosa geri götürdüm bu telefonun bir sorunu yok denmişti bana ama aynı hata tekrar oldu dedim servisin yakında olduğunu istersem benim götürebileceğimi söylediler bende götürdüm servise durumu anlattım.Telefonu aldı içeri götürdü servisteki bayan 2-3 dakika sonra geri getirdi buyurun düzeldi dedi bende aldım ama içimde bir kuşku vardı bir daha bozulacak diye ve zaten aldıktan 2 saat sonra bozuldu telefon servise götürdüm tekrar durumu anlattım yarım saat öncede gelmiştim dedim. Bana "siz cihazın tuş kilidi kitlenince bir daha açılmıyor demişsiniz ancak cihaz hiç açılmıyor tekrar servis kaydı açacağız " dedi. 25.08.2016 günü tekrar servis açıldı 20 gün parça gelmesini bekledim gelmeyince 19.09.2016 günü bana firmadan yeni cihaz istediklerini mesaj atıp bildirdiler. Dün lg nin internet sitesinden canlı cheat ile bir mh elemanına durumu anlattım bana değişim departmanının numarasını verdi aradığımda telefondaki bayan değişimin onaylandığını ve 10 gün için de bana lg g4 gönderileceğini söyledi.Hala bekliyorum ama 10 gün içinde de geleceğini zannetmiyorum şimdi sağlamasını yapmak için bir daha arayacağım değişim departmanını muhtemelen başka bir eleman çıkacak bakalım o ne diyecek.

    NOT:Büyük konuşmak istemiyorum ama lg ilerde dünyanın en iyi telefonunu üretse babasının hayrına bedava dağıtsa alır kafasına fırlatırım




  • Aslında değişim olayını biraz anlam vermeye başladım. Telefonu almaya gittiğimde bursa servisinde yaklaşık 60 küsür yeni telefon vardı. Büyük ihtimal tek tek uğraşmak yerine herkesin telefonunu bir kerede vermek istiyorlar. Sürekli merkezden tek tek göndermek yerine toplu gönderim yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 20 iş günü dolalı 9 gün oldu ancak hala lg değişim onayını girmemiş, ne zaman girilir bu değişim onayı tahmini olan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG g5i satıp note7 alacağım. Lgyi almam artık. lg hakikaten bugünlerde sorun üstüne sorun üretiyor tamam telefonlarını iyi özellikli telefon ama onlarıda sorunlu yapıyorlar müşteri anlayışı 0 zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG G4 üm vardı. 10 Ağustosta servise verdim. Anakart sorunundan. 25 Eylülde LG G5 geldi. Ama çok uğraştım. Üsteledim. Toplam 5-6 kere servise gittim. Konuştum. Rüya gerçek oldu. Ama G5 i sattım. İphone aldım. Bakalım memnun kalırım inş.
  • gtrst0606 kullanıcısına yanıt
    10 ağustos da değişim onayımı çıktı yoksa daha sonra mı çıktı değisim onayı
  • LG G4 telefonlarda kronik olan dünyaca bilinen bootlooop-LG yazısında takılma problemini ve normalde BURSA PROSİM direk değiştirilen telefonumu 20 gün bekletip nemlenmiş gibi saçma sapan bir sözde kullanıcı hatası bahanesi ile geri gönderen, telefonla ulaşımlamayan, muhatap bulunamayan gayri ciddi bir müessese. Sırf bu yüzden LG marka herhangibir ürün almamaya karar verdim.
  • Arkadaşlar Lg markasına Lg G2 ile tanıştım çok memnun kaldım g2 hala elimde çalışır durumda 10 ay önce LG V10 aldım cihazda son zamanlarda çıkarttığı telefonlarda kronik hala gelen botloop sorunu oluştu cihazı servise gönderdik anakart değişimi olacak dendi 20 iş günü dolunca cihaz değişime gitti tabi bende seçimlik hak benim olduğu için aradım müşteri hizmetlerini dedim ki ben para iadesi istiyorum adamlar cihaz değişimi onaylandıktan sonra para iadesi talep edebilirsiniz dedi yaklaşık iki hafta sonra değişim onaylandı ben de bunun üzerine aradım müşteri hizmetlerini değişim onaylanmış cihaz çıkış yapmış para iadesi alamazsınız dediler. Bende cihazı kabul etmeyeceğimi tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim ve başvurdum. Bir firma G2 den sonra ancak bu kadar sapıtır ve bu kadar imaj kaybı yaşar kendi kendine sıkan bir firma kıvamına geldi lg alacaklar dikkat etsin bir kez daha düşünsün. Şuanda Tüketici hakem heyetinden gelecek haberi bekliyorum.




  • merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 sene önce forumdan aldığım LG G3 model telefon kullanıyorum. 6 Ay daha LG Türkiye Garantisi+3 yıl Bimeks Kasko(2020'ye kadar)var. Benim telefonumda 2 adet kronik kasa çatlağı mevcut. Birincisi kulaklık girişinin yanındaki küçük delikte, diğeri de telefonun üst kısmında bulunan 2 adet nokta şeklindeki delikten küçük olanda. Ben şimdi yakın zamanda bu telefonu elimden çıkarmak istiyorum. Çünkü şarjı çok az gidiyor ve ayrıca yoğun kullanımda ısınma,kasma gibi sorunlar oluyor. Ayrıca Knock On da bazen sapıtıyor bazen ekranı çift tıklamayla açtığımda hemen geri kapanıyor. 2-3 defa aynısını yapıp sonra düzeliyor ama işte her zaman olmuyor biraz şans işi. Şimdi ben:

    1- Telefonu garantiye versem tamir edip verirler mi yoksa sıfır cihaz, üst modele değişim veya en önemlisi faturada yazan tutarın bir kısmını veya tamamını iade olarak alabilir miyim?
    2- Bimeks kasko yu kullanarak para iadesi alabilir miyim? Çünkü bir arkadaşım lg g4 telefonunu kazayla üst kattan yere düşürmüş ekran filan baya hasar almış, kaskosu olduğu için para iadesi yapılmış. Acaba ben nasıl para iadesi alabilirim?
    3-Fatura benim üstüme değil herhangi bir sorun teşkil eder mi?




  • bende G3 telefonumu 28.09.2016 da vintek servisine verdim. 9 ekime kadar "DOA değişim bekliyor" yazıyordu. 9 ekim akşam saatlerinde "merkezden cihaz değişimi bekleniyor" a döndü. ne zaman gelceğini merak ediyorum yine 1 ayı rahat geçer gibi. çünkü daha önce de servise gitti ve beklemiştim baya. serviste cihazı teslim ederken "merkez artık cihaz gönderimlerini hızlandırdı " demişti ne kadar doğru orası bilinmez ama şu bi gerçek ki LG den telefon aldığıma bin pişman oldum. değişimden gelen telefonuda hiç açmadan satıcam.
  • Lithium kullanıcısına yanıt
    1- çatlak sebebiyle firma değisim yapmayabilir


    2-bimeks bilmiyom ama benim eski tel media mark ta kasko yapmıştım kasko yaptığında bir evrak veriyorlar orda geri iade de na kdar para ödendiği yazıyor(örneğin 0-6 ay içinde verirsen %80 para iadesi 6-12 ay %50 para iadesi gibi)


    3-bilmiyom
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.