Şimdi Ara

LG Bootloop Sorunu ve İntellicel firmasının yaşattığı mağduriyet..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • -Türketici Hakem Heyetine yazdığım dilekçeyi alıntılıyorum-

    quote:

    18 Aralık 2015 tarihinde 2 yıl garantili olarak aldığım LG - G4 telefonumu G4 lerin kronik
    bootloop (telefonun başlangıç / logo ekranında takılı kalma) problemi dolaysıyla, sorunu
    ayrıntılı yazan bir not ile Disbiritör olanİntellicel İletişim firmasına gönderdim.

    LG firmasının konu ile ilgili açıklama yapıp bu sorunu kabul etmesine, ücretsiz değişim için
    servise yönlendirmesine rağmen ve yüzlerce kişinin aynı problemi yaşamasıyla bilinen bir
    problem olmasına rağmen, kasanın bir köşesindeki 1mm'lik bir eziklik bahane edilerek
    garantili onarıma sokulmadı.

    Hatta kalan 16 aylık garanti iptal edildi, üstelik garanti dışı
    onarım teklif bile edilmeden telefon tarafıma kargo alıcı ödemeli olarak iade edildi.
    Firma herkesi aynı bahane ile -aldığı darbe dolasıyla anakartda 120-400 pin bağlantılı
    entegrelerde arıza- bahanesiyle geri çevirip garanti sorumluluklarını yerine getirmemektir. Bu
    haksızlıktır. Oysa söz konusu 1mm'lik kasa eziği cihazı aldıktan 3 gün sonra gerçekleşti ve 9
    ay boyunca tıkır tıkır sorunsuz telefonumu kullandım. Ta ki kendi kendine donana ve bir
    daha çalışmayana kadar.

    Firma ile görüştüğümde yaptıklarının haksız, hatta dolandırıcılık olduğunu, herkese aynı
    bahaneyi sunup sorumluluklarından kaçamayacağını, neden üretici firmanın servise
    çağırmasına rağmen kabuk etmediklerine, kendilerinin neden garanti dışı onarım teklif
    etmediklerini, hiç ilgisi yokken neden cihazımın kalan 16 aylık garantisini iptal ettiğini
    sordum. Mağduriyetimin giderilmesini talep ettim. Olumlu cevap alamadım. Konuyu yargıya
    (THH) taşıyacağımı belirttiğimde de açıkçası nezaketsiz bir dille umursamadıklarını ifade
    ettiler.

    İnanıyorum ki binlerce lira ödeyip satın aldığımız telefonlardan kar elde eden firmalar
    gerektiğinde sorumluluklarını yerine getirip müşteriyi mağdur etmemeliler. İntellicell
    firmasının ahlakdışı ve hatta dolandırıcılık olarak nitelendirebileceğimiz davranışı bana has
    değildir. Firma ile ilgili Sikayetvar.com sitesindeki durumu benimle birebir uyan, yada daha
    da mağdur edilmiş birkaç şikayetin linklerini de aşağıda paylaşıyorum ki, mağduriyerimin
    haklılığı ve netliği ortaya çıksın.

    https://www.sikayetvar.com/intellicel-iletisim-daha-uzerinde-jelatini-duruyorken-garantidisikaldi
    https://www.sikayetvar.com/intellicel-iletisim-g4-kronik-problemi-kullanici-hatasidiyegaranti-disi-biraktilar
    https://www.sikayetvar.com/intellicel-iletisim-her-sey-kullanicihatasi
    https://www.sikayetvar.com/intellicel-iletisim-telefon-degisim-sikintisi
    https://www.sikayetvar.com/intellicel-iletisim-g4-garanti-kapsami-disi-birakildi
    https://www.sikayetvar.com/intellicel-iletisim-garanti-kapsami-ve-telefon
    Bunlara benzer onlarca link gönderebilirim. Bu sadece benim yaşadığımın problemin
    benzerini yaşayanlar. Bunların dışında da insanları inanılmaz derecede mağdur eden bir
    şirket.

    İnsanların helal kazançları bu tarz şirketlerin insafına bırakılmamalı. Garantili yeni bir cihaz
    veyahut telefon için ödediğim ücretimin tamamımın iadesini talep ediyorum.
    Gereği için işlemlerin yapılmasını saygılarımla arz ediyorum



    Süreç sanıldığı kadar zor değil. Gereken evraklarla birlikte dilekçemi teslim ettim. Anında ilgili bilirkişiye yönlendirdiler. Bilirkişi 3 gün sonra telefonun kontrollerinin yapıldığını ve sonucun kapalı zarf şeklinde mahkemeye gönderildiğini , telefonumu gelip alabilecegimi söylediler. Tabii bilirkişi sonucu paylaşamacağını söyledi bana. Şu aşamadan sonra sorna beklemek gerek bir süre. Telefon zaten tamamen kullanılamaz durumda olduğu için kaybedeceğim birkaç saat dışında hiçbirsey yok. İnsallah hayırlı neticelenir ve mağduriyetim giderilir.

    Demem o ki, benzer bir problem yaşadıysanız çekinmeyin üşenmeyin hakkınızı arayın. Para kolay kazanılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yahya_EKE -- 11 Kasım 2016; 9:14:17 >







  • Hocam g4 ün kronik sorunu olduğunu bilmiyormuydunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef bu olayı yaşamadan evvel böyle birşeyi hiç duymamıştım.
  • Yahya_EKE kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun,gelişmeleri yazarsanız yardım edebileceğimiz bir durum olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginize teşekkür ederim, abcak şu anda yargı aşamasında olduğu için beklemek dışında bir seçeneğim bulunmuyor. Ola ki benim açımdan olumsuz bir karar çıktı, o durumda telefonu ne şekilde değerlendirebilirim / yaptırabilirim bilginiz var mı aceba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yahya_EKE

    İlginize teşekkür ederim, abcak şu anda yargı aşamasında olduğu için beklemek dışında bir seçeneğim bulunmuyor. Ola ki benim açımdan olumsuz bir karar çıktı, o durumda telefonu ne şekilde değerlendirebilirim / yaptırabilirim bilginiz var mı aceba?

    Genel olarak olumlu karar çıkıyor.Olumsuz bir karar çıkmaz diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G4 Bootloop problemi nedeniyle birçok paralel ithalat yapan firmanın ciddi zararlar ettiğini hatta battığını duydum.

    Bu ve benzeri bir firmaya rastlamazsınız umarım çünkü kazansanız bile paranızı alma süreci sıkıntılı olabilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.