Şimdi Ara

LG 49UF8507 4K Nasıldır? (286. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.093
Cevap
73
Favori
351.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 284285286287288
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakazul

     LG 49UF8507 4K Nasıldır?

    Tvyi alalı 1.5 yıl oldu ve bu problemi üçkere yasadım.İnternette araştırdıgımda bu modelde aynı problemi yasayan birçok kullanıcı oldugunu gördüm.Sanırım bu tvnin genel problemi.Servise göndermeyide düşünmüyorum gittiği yere kadar.Bir dahada lggmi tövbe..

    Tv sinde bu dikey çizgilenme problemini yasıyan arkadaslar, garanti süresi bitmeden tvnin fotolarını yetkili servise gönderin.Benim tvnin komple paneli değiştirildi tamiri olmadıgı için.Tvyi acıp kapatınca veya prizden cekince düzeliyor diye düşünmeyin bu akifa nikli arkadasın dediği gibi panel arızasının habercisi.İleride o cizgilerden biri veya birkacı tvden hiç gitmemek üzere kalabilir.Değişim yapıldı ama yine olmuyacağının bi garantiside yok.Tv servisde 10 gün kaldı bu arada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.soylu.17

    Dostlar selam. 2017 itibari ile Son güncel kanal listesini gönderebilecek bir arkadaş var mıdır ?

    teşekkürler.

    https://yadi.sk/d/6TEj-Y-l35d9fD

    Güncel kanal listesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metecan22


    quote:

    Orijinalden alıntı: a.soylu.17

    Dostlar selam. 2017 itibari ile Son güncel kanal listesini gönderebilecek bir arkadaş var mıdır ?

    teşekkürler.

    https://yadi.sk/d/6TEj-Y-l35d9fD

    Güncel kanal listesi

    hocam çok teşekkürler, yeni girebildim siteye. eyvallah :)
  • Arkadaşlar merhabalar. Daha önce buraya televizyonumun alt çerçevesinde oluşan kararmaların fotoğrafını paylaşmıştım. LG servisi aradım sağolsun geldiler tvyi götürdüler değişim yazdılar o da kabul oldu 49uf8507 ellerinde olmadığı için 2gün içinde 49uh850v verdiler. Aklınızda olsun arkadaşlar sorun çıkarmıyorlar ben de hayret ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cccetinn

    Arkadaşlar merhabalar. Daha önce buraya televizyonumun alt çerçevesinde oluşan kararmaların fotoğrafını paylaşmıştım. LG servisi aradım sağolsun geldiler tvyi götürdüler değişim yazdılar o da kabul oldu 49uf8507 ellerinde olmadığı için 2gün içinde 49uh850v verdiler. Aklınızda olsun arkadaşlar sorun çıkarmıyorlar ben de hayret ettim.



    Problem sürekli varmıydı yoksa arada sırada olan bir durum muydu. Yani servis resim haricinde geldiğinde problemi gördümü?
  • Problem zaten lg logosunun altındaki metal çerçevedeydi. Orada kararma pas gibi izler olmuştu. Servis gelip fotoğraf çekti ve değişime sundu. Yalnız bu yeni gelen uh850v eski uf8507 'ye göre hiç göz yormuyor. Şahsi fikrim LG'nin sorgusuz sualsiz bütün uf8507'leri uh850v'ler ile değiştirmesi gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar ürünümü 2. defa servise gönderdim ve hayırlısıyla ürünün komple kapalı sıfır kutusunda ve üst modeliyle değişimi yapıldı. üründe ekrandaki çizgilerden dolayı ekran değişimi yapılmıştı. daha sonra ürün geldi ve aradan 3 ay geçmedi bu sefer televizyonun sol tarafında gölgelenmeler mevcuttu. Ve sonunda ürünümü 55UH850V modeli ile değişimini yapmışlar. Bugün ürün getirildi ve kuruldu. Umarım bu yeni televizyonda ve seride aynı sorunları yaşamam detaylıca bakamadım ama tam kontrollerini yapacağım yeni gelen modelde ürünün arkası komple beyaz ayaklar farklı tabi. Ve üründe Türksat KGS özelliği eklenmiş otomatik olarak kanalların güncellemesi yapılıyormuş. Kumanda biraz farklılaştırılmış. detaylı resimleri paylaşacağım :)

    Ürünün değişme nedeni : Aynı sorunu 2.kez tekrarlaması ve panelden kaynaklı olduğundan değiştirilmiş.

    Eski Ürünüm :http://www.lg.com/tr/tv/lg-55UF8507


    Göndermiş oldukları ürün :http://www.lg.com/tr/tv/lg-55UH850V




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baris4hin

    Evet arkadaşlar ürünümü 2. defa servise gönderdim ve hayırlısıyla ürünün komple kapalı sıfır kutusunda ve üst modeliyle değişimi yapıldı. üründe ekrandaki çizgilerden dolayı ekran değişimi yapılmıştı. daha sonra ürün geldi ve aradan 3 ay geçmedi bu sefer televizyonun sol tarafında gölgelenmeler mevcuttu. Ve sonunda ürünümü 55UH850V modeli ile değişimini yapmışlar. Bugün ürün getirildi ve kuruldu. Umarım bu yeni televizyonda ve seride aynı sorunları yaşamam detaylıca bakamadım ama tam kontrollerini yapacağım yeni gelen modelde ürünün arkası komple beyaz ayaklar farklı tabi. Ve üründe Türksat KGS özelliği eklenmiş otomatik olarak kanalların güncellemesi yapılıyormuş. Kumanda biraz farklılaştırılmış. detaylı resimleri paylaşacağım :)

    Ürünün değişme nedeni : Aynı sorunu 2.kez tekrarlaması ve panelden kaynaklı olduğundan değiştirilmiş.

    Eski Ürünüm :http://www.lg.com/tr/tv/lg-55UF8507


    Göndermiş oldukları ürün :http://www.lg.com/tr/tv/lg-55UH850V

    aynısı benim başımada geldi hocam. bir üst modelle değiştirdiler benimkisinide arasında bariz fark var trumotion olması zaten baslı basına büyük bir özellik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baris4hin

    Evet arkadaşlar ürünümü 2. defa servise gönderdim ve hayırlısıyla ürünün komple kapalı sıfır kutusunda ve üst modeliyle değişimi yapıldı. üründe ekrandaki çizgilerden dolayı ekran değişimi yapılmıştı. daha sonra ürün geldi ve aradan 3 ay geçmedi bu sefer televizyonun sol tarafında gölgelenmeler mevcuttu. Ve sonunda ürünümü 55UH850V modeli ile değişimini yapmışlar. Bugün ürün getirildi ve kuruldu. Umarım bu yeni televizyonda ve seride aynı sorunları yaşamam detaylıca bakamadım ama tam kontrollerini yapacağım yeni gelen modelde ürünün arkası komple beyaz ayaklar farklı tabi. Ve üründe Türksat KGS özelliği eklenmiş otomatik olarak kanalların güncellemesi yapılıyormuş. Kumanda biraz farklılaştırılmış. detaylı resimleri paylaşacağım :)

    Ürünün değişme nedeni : Aynı sorunu 2.kez tekrarlaması ve panelden kaynaklı olduğundan değiştirilmiş.

    Eski Ürünüm :http://www.lg.com/tr/tv/lg-55UF8507


    Göndermiş oldukları ürün :http://www.lg.com/tr/tv/lg-55UH850V

    aynısı benim başımada geldi hocam. bir üst modelle değiştirdiler benimkisinide arasında bariz fark var trumotion olması zaten baslı basına büyük bir özellik.

    Merhaba Sizin tv deki problem neydi. hangi aşamadan geçti ve değişim kararını kim verdi.




  • ahmet ark A kullanıcısına yanıt
    hocam hemen yukarda belirttim aynı sorununu 6 ay içinde 2 kere yaşamam nedeniyle bir üst modelle değiştirdiler hiç beklemiyordum servisin dediğine göre yine tamire gidecekmiş fakat 6ay garantisi ve aynı sorunu yaşaması nedeniyle değişim talep etmişler (yani lg servisi ana lg servisine söylerek)böylelikle kabul etmişler daha sonra bir üst model vererek şaskına uğradım ve cok memnun oldum..
  • benim tv de 2 defa oldu şu dikey çizgiler ama çok önceleri...Garanti süresinin dolmasına da az kaldı ya bana problem çıkarırsa diye korkmaya başladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duyguluboy -- 24 Ocak 2017; 23:35:41 >
  • duyguluboy kullanıcısına yanıt
    Benim tv dede mozaiklenme oldu bir kaç kez kapatıp açınca düzeliyordu, resimlerini çekmiştim servis çağırdım ekran katındandır dedi değiştirdi. Bilmiyorum inşallah tekrar sorun yaşamam inşallah.
  • Arkadaşlar merhaba bugün servis geldi televizyonu dalgalanma ve dikey çizgilerden götürdü. resim ekledim sizce nasıl bir dönüş yaparlar?
     LG 49UF8507 4K Nasıldır?
     LG 49UF8507 4K Nasıldır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hodrimeydantnr -- 1 Şubat 2017; 12:44:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hodrimeydantnr H kullanıcısına yanıt
    Paneli değiştiriler büyük ihtimalle .Bendeki aynı sorun yüzünden paneli değiştirmişlerdi..
  • Hakazul kullanıcısına yanıt
    Panel değişince sorununuz çözüldü mü hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hodrimeydantnr

    Panel değişince sorununuz çözüldü mü hocam.

    2-3 ay içinde belli olur Tv dikey çizgilenme problemini 2-3 ayda bir yapıyordu benim.Yanlız forumdan bir arkadasında aynı sorun nedeniyle paneli değişmişti ve bu sefer başka bir sorun cıkmıştı tvsinde yenisini vermişlerdi.Ben o yüzden pek umutlu değilim ama görücez bakalım garantinin bitimine 9 ay kaldı tvnin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakazul

    Paneli değiştiriler büyük ihtimalle .Bendeki aynı sorun yüzünden paneli değiştirmişlerdi..

    dikey cizgi bende 6 ay arayla 2 kez oldu adamlar beni aradı sağolsun zaten 6 ay garantiniz kalmıs biz yeni tv talep ettik dediler bana cünkü bir daha tekrarlama durumu vardı o yüzden garantiniz az kaldıysa değişim talep edin tv yenisini versinler mağdur olmayın servise ricada bulunun.
  • ahmet ark A kullanıcısına yanıt
    o mozaiklenme bendede oluyordu en sonunda dikey çizgi cıktı 6 ay arayla cıkması yüzünden yeni tv verdiler inş bir daha sıkıntı yaşaamzsınız.
  • Forumda okuduğumda bazı arkadaşların panel ellerinde bulunmadığını için değişim aldığını okumuştum. Benim problemim yeni olduğu için direk değişim verirler mi sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün "yetersiz bellek uygulama kapatılıyor " uyarısı alıyorum.Lütfen bir çözüm söyleyin. Web tarayıcısı açılmıyor. USB ye harddisc taktım düzelmedi. Var mı bellek temizlemenin bir yolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 284285286287288
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.