Şimdi Ara

lexmark Z 602(yazıcı) hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bulunduğum il soğuk olduğundan dolayı kışın kartuşum donmuştuu sonra havalar ısınınca mürrekkebi çözüldü fakat kartuş yarım yazıyordu bende aldım bilgisayarcıya gittim ve dolum yaptırdım fakat değişen hiç bişey olmadı acaba yeni kartuş alsammı;ki yazıcı pek fazla gerekmiyo ama;olduğu halde yinede hiç bir işe yaramaması güzel değil tabiki önerilenirizi bekliyorum
    yeni bir kartuşmu
    yoksa tekrar dolum mu yaptırsam
    yeni katuş fiyatlarını bilen arkadaşlar fiat yazarsa cok iyi olur
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER



    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.




  • aynı yazıcıdan bende de var. kartuşun mürekkep çıkartan kısmını sıcak suya sok.
    _____________________________
  • tam acıklarsan sevinirim nasıl yani sıcak suya temas mı ettireyim bana buharı mürekkep çıkartan kısma tut demişler ve denemiştimm ama olmamıştı
    BANA SU VURMA SAKIN BOZARSIN DEMİŞLERDİ DE....
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.
  • sakın ha kartuşu ıslak ıslak iyice kurulamadan makineye takma. ben bozdum yazıcının bitanesini..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.